Hyljeksimisen uhrit

MurhatutSiivet

Rakas entinen naapurini, Helsingissä! Toivon todella, että luet tämän tarkkaan ja mietit, mitä olisit voinut jättää tekemättä!

Olin naapurinne reilun vuoden verran, ilman ongelmia ja häiriöitä. Luulin itsekin, että muuttaesanne taloyhtiöömme, saisimme uudet, kivat naapurit. Mutta nyt vuoden jatkunut vihamielisyys on murhaavaa, ihmisyyteni on raunioilla. Tämän viestin voivat lukea ja omaksua myös muut hyljeksijät.

Et tervehdi koskaan, vaikka miehesi kyllä niin ystävällisesti tekee. Kun kohtaamme, on käytöksesi yhtä ja sama kuin jos tönisit tosi pahasti, syljeksisit päälleni ja levittelisit pahoja juoruja minusta/meistä. Joudun vielä paljonkin käymään miesystäväni luona, joten kohtaamme varmasti paljon vielä. Kiitos siitä, että murskaat hyvää haluavan enkelin!

Se, että olen joskus avannut suuni ja sanonut vaikeita, pahojakin asioita ilmi, ei tarkoita sitä, että olisin jotenkin epämiellyttävä, vammainen tai että kantaisin esim. jotain tarttuvaa tautia, josta sinun tulisi olla huolissaan. Älä pelkää, viisaus ja elämä eivät tartu, sinun käytöksesi kyllä leviää muihinkin, yhtä lailla ymmärtämättömiin, vihamielisiin diskriminoijiin. Kunpa tietäisitkin miten kulovalkeana tuo asennevammaisuutenne ja käytöksenne tarttuu muihinkin.

Et tuntenut minua tässä välillä, kun olin lukulasit päällä. Tervehdit minua suurella ilolla, kuin lisit halunnut luoda suurtakin ystävyyttä. Seuraavan kerran kohdatessamme, et enää tervehtinytkään, vaan kaukaa jo murhasit minut taas katseellasi ja käytökselläsi. Koska tunnistit minut ilman laseja.

Voit minun puolestani painua ennakkoluulojesi ja hyväksymättömyytesi kanssa kauas korpeen asumaan. Siellä voit murjottaa omalle perheellesi, katsotaan kuinka kauan kestävät. Sitten voitkin alkaa murjottamaan hengiltä oman peilikuvasi, sitten itsesi, kuten teit minullekin. Älä tule takaisin enää ihmisten ilmoille murhaamaan meitä kaikkea kunnollista ja hyvää haluavia oikeuden ihmisiä. Yli vuosi jo sinun harjoittamaa oikeusmurhaa ihmisyyden nimissä on ollut liikaa murskatakseen minut, herkän, hyvää hsluavan ihmisen. Katso peilikuvaasi vaan ja käyttäydy samalla lailla. Vihasi itseäsi kohtaan olet ansainnut.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        28
        1387
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1292
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        5
        1206
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        2
        1204
      5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        1
        1191
      6. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        1
        1183
      7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        42
        1177
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        2
        1154
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        3
        1139
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        2
        1130
      Aihe