päärynävartaloni, manaatin nenäni ja jalattomuuteni johtuu alkoholista. En kuitenkaan ole täysin kädetön. Miksi lääkkeet ei toimi? Lisää nestemäistä?
päärynävartaloni
6
121
Vastaukset
- Kiiltokuva_poika
Tässä vinkkejä. Et ole kädetön nynnerö. Hyvät että on sulla vahvat miehen kädet. Kokeile käsilläseisontaa kokovartalopeilin edessä poseeraten. Puolipukeissa. Pelkät aluskalsarit riittää. Voit toki olla ilmankin. Sekin toimii. Ylimääräiset notkeat vatsalihat valahtavat kasvoillesi peittäen manaattinenäsi. Saat miehekkään rintakehän ja sixpack vyötärön. Hetkeksi vain. Sekin riittänee nostamaan itsetuntoa. Napsautat lennosta yhdenkäden selfien ja käännät kuvan ylösalaisin. Ei tarvitse phosopata. Näky on sellaisenaan kaupallista myyntitavaraa kuumilla poikakalenterimarkkinoilla. Palomiehetkin jää kakkoseksi. Lääkityksestä en tiedä. Kotitekoinen hyväntuoksuinen kilju kelpaa. Sitä saapi nyt kypsytellä oikein luvan perästä kämpillä kotona naapureiden iloksi. Edullista ja päähän napsahtavaa.
- veijo.Weismuller.89.v
Mikä siinä onenkii kun kuuluisa puumamainen notkeus on aavistuksen kärsinyt waterlootaa.
SE on se kun viina kangistaa jalat. ja pään myöskin. Sitä kroppa muodostuu päärynäksi kun vetää monta sixpäkkii.
- mä_oon_urheiluhullu
Päärynävartalosi noudattaa punaviinipullon muotoa. Harrastus realisoituu omassa kropassa. Jos jätät viinin ja oluet niin tilalle bodia ja sporttia. Tsemppistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607