Lastensuojelu

Vanhempien näkökulmasta. Suomi on maa jossa poliisi repii itkevän lapsen pois kotoa. Miksi?

18

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pompoteltu

      Kunnat saavat valtiolta rahaa sen perusteella, paljonko lapsia on huostaanotettu. Mitä enemmän huostaanottoja, sitä enemmän rahaa. Koko touhu maksaa valtiolle varmaan miljardin vuodessa. Kuka hyötyy? Huostaanottopalvelua tekevät yritykset.
      http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2005/20051069
      15. pykälä

    • Eimaistu

      HS:”Hiljaisen vallan­kumouksen huipennus”, julisti Irlannin pääministeri – Yksi Euroopan jyrkimmistä abortti­laeista kaatui selvällä enemmistöllä

      -jotkut riemuitsevat, kun tappamisen oikeus laajenee,
      tätäkä on 'edistys' ja 'nykyaikaa'?

      • Vähän.tottakin.sekaan

        Tätä se on ja se tapahtuu valejuutalaisten siionistien johtamana. Uuteen siionistiseen maailmanjärjestykseen kuulu, että tällä planeetalla on vain valejuutalaisista eli kasaareista (ks Wikipedia) koostuva eliittijoukko jolla on kaikkea ja joka elää lähes ikuisesti ja heitä palveleva noin 0,5 miljardin orjajoukko joka koostuu tarkoitukseen jalostetusta ahkerasta, vähän tyhmästä ja vähään tyytyvästä sekakansasta. Lisätietoa Coudenhove-Kalergi plan.
        On siis kehitteillä kaksi erilaista ihmisrotua. Tästä eliitin ikuisesta elämän tavoitteesta ja keinoista sen saavuttamiseksi ei saa juurikaan puhua, mutta katsokaapa maailmaneliittiä johtavia vanhuksia Rockefeller, Rotschild, Soros, Brittihovi jne). Kaikki vanhuksia, kaikki osallistuvat salamenoihin missä lapsenmurhalla tukitaan osallisten suut. Esipuberteetti-ikäisen lapsen veren vaihtaminen "nuorentaa" saajansa muutamaksi kuukaudeksi. Näitä verettömäksi valutettuja lasten ruumiita löytyy aina silloin tällöin, suurin osa jää löytymättä. Sekin jolkisuuteen tuotu tapaus Madeleine liittyy epäilemättä tähän Baalin palvontana alkaneeseen eliitin touhuun, mutta siitähän ei saa puhua, koska totuus on tänä aikana vihapuhetta josta tuomitaan vaikka lakikirja ei sellaista rikosta tunne.
        Tämän eliitin alaisena melkein koko maailma elää ja jos ei elä, niin sen kansan johtajat tuhotaan ja tilalle valitaan eliitin mieleiset. Esimerkkeinä vaikka Ukraina, Libya, Irak, Puola, useat Väli-Amerikan maat, Japani jne. Siitä on kysymys myös Syyrian sodassa ja Iranille uhittelussa. Jäljet johtavat aina Israeliin ja sen sätkynukkena ja murhakoneena toimivaan USA:han.


      • Anonyymi
        Vähän.tottakin.sekaan kirjoitti:

        Tätä se on ja se tapahtuu valejuutalaisten siionistien johtamana. Uuteen siionistiseen maailmanjärjestykseen kuulu, että tällä planeetalla on vain valejuutalaisista eli kasaareista (ks Wikipedia) koostuva eliittijoukko jolla on kaikkea ja joka elää lähes ikuisesti ja heitä palveleva noin 0,5 miljardin orjajoukko joka koostuu tarkoitukseen jalostetusta ahkerasta, vähän tyhmästä ja vähään tyytyvästä sekakansasta. Lisätietoa Coudenhove-Kalergi plan.
        On siis kehitteillä kaksi erilaista ihmisrotua. Tästä eliitin ikuisesta elämän tavoitteesta ja keinoista sen saavuttamiseksi ei saa juurikaan puhua, mutta katsokaapa maailmaneliittiä johtavia vanhuksia Rockefeller, Rotschild, Soros, Brittihovi jne). Kaikki vanhuksia, kaikki osallistuvat salamenoihin missä lapsenmurhalla tukitaan osallisten suut. Esipuberteetti-ikäisen lapsen veren vaihtaminen "nuorentaa" saajansa muutamaksi kuukaudeksi. Näitä verettömäksi valutettuja lasten ruumiita löytyy aina silloin tällöin, suurin osa jää löytymättä. Sekin jolkisuuteen tuotu tapaus Madeleine liittyy epäilemättä tähän Baalin palvontana alkaneeseen eliitin touhuun, mutta siitähän ei saa puhua, koska totuus on tänä aikana vihapuhetta josta tuomitaan vaikka lakikirja ei sellaista rikosta tunne.
        Tämän eliitin alaisena melkein koko maailma elää ja jos ei elä, niin sen kansan johtajat tuhotaan ja tilalle valitaan eliitin mieleiset. Esimerkkeinä vaikka Ukraina, Libya, Irak, Puola, useat Väli-Amerikan maat, Japani jne. Siitä on kysymys myös Syyrian sodassa ja Iranille uhittelussa. Jäljet johtavat aina Israeliin ja sen sätkynukkena ja murhakoneena toimivaan USA:han.

        Kirjoitat siis täyttä asiaa.

        Itseäni kiinnoostaa eritoten se että juutalaiset
        oppimat hitleriltä holocaustin.
        Nyt he toteuttavat samaa holocaustia
        palestiinassa?


    • pakumies671

      Juu, lapsiahan huostaanotetaan ihan ilman syytä. Onneksi eivät meiltä vieneet kun syyttä suotta vievät kodista jossa pidetään hyvää huolta, ei kännätä eikä hihhuloida.

      Siis mistä näitä tyyppejä sikiää jotka oikeasti luulee että ihan huvikseen, aiheetta veivät lapsen. Ootte te tosiaan ihan pihalla. Ihme etteivät teitäkin holhouksen alle asettaneet.

      • Pompoteltu_

        pakumies671, et taida tietää tästä asiasta yhtään mitään. Käypä lukemassa lokakuun liikkeen nettisivuilta, missä tilassa suomalainen lastensuojelu nykyään on. Huomiona sellainen, että kirjoittajien joukossa on myös itse sosiaalitoimessa työskenteleviä ihmisiä.


    • faktojapöytään

      Ainakaan lastensuojelu EI PUUTU ASIAAN ILMAN TOSIASIALLISTA PERUSTETTA.
      Oletko päihteiden käyttäjä, lapsen hakkaaja vai mielenterveyskuntoutuja, joka ei kykene huolehtimaan itsestään. Kyse on lapsen edusta ja siitä, että hänellä on turvallinen kasvuympäristö.
      MIkäli kasvuympäristö ei ole turvallinen, on lapsen edun mukaista, että hänet sijoitetaan muualle. LUE LASTENSUOJELULAKI

    • Anonyymi

      Lastensuojelussa on sekä hyviä, että huonoja työntekijöitä. Meidän pitää tukea niitä hyviä. Pitää tukea niitä jotka suojelevat myös suomalaisia lapsia.

      Hyville lastensuojeluntyöntekijöille katsastakaa Linda Rantanen Raumalta.

      • Anonyymi

        ei ei ei ei ei ei ei yhtään mitään täällä erityislapset ja nuoret poistetaan kokonaan tästä yhte iskunnasta heti huostataan ja sijoitetaan miten nää vakat toimii vai toimiiko ollenkaan kokemusta on mulla pohjois- karjalasta ja vittu jyväskylästä täysiä mulkkuja nää tekee karhun palveluksen ei ole vastuuta eivät edes kysy mitä palveluita olette vailla pojan pää laitetaan sekaisin myrkyillä täysin tappo tuomio kysyin mitä tehdä sanokaa mitä tehdä mulkut kyrvät sanokaa hyvät ihmiset


    • Anonyymi

      Ahdistavaa ja meille tulevat käymään. Syy lapsi ujo.

      • Anonyymi

        Tutki hänen luonteensa. Onko hän rapu-vuohi?


    • Anonyymi

      Lastensuojelusta minulla vain huonoja kokemuksia. Lista on pitkä ja en jaksa kirjoittaa koko tarinaa. Jotkut työntekijät siellä todellakin voivat repiä lapsen kodistaan oudoista syistä. Minä vaan kerran itkin suruissani ja kämppä kuulemma epäsiisti, sen jälkeen en ole lastani nähnyt enää juuri yhtään. Lapsen isä on psykopaatti joka antaa luvan vain harvoin tavata lastani. Kukaan lastensuojelusta ei koskaan ole kysynyt minulta ja lapseltani mielipidettä mihinkään asiaan. Minulla on sairauksia ja siiden perusteella minua kai pidetään aivovammaisena vaikka aivoni toimivat kuin dynamiitti psykopaatteihin verrattuna.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siksi, koska se lapsi on niin nuori, ettei tajua missä on mukana. On aiheellisia huostaanottoja, ja aiheettomia. Itse olen viettänyt muutaman vuoden lapsuudesta lastenkodissa. Se oli hyväksi. Riidat loppui yllättäen! Pääongelma ei ollut äiti, vaan luonteiden sopimattomuus. Papeille ei kouluteta tätä, ja vihkivät avioon miten lystää, kenet vain!
      Ongelma tuli, kun en ymmärtänyt vielä luonteiden päälle yms. tarpeaksi, ja erehdyin menemään narsistin kanssa naimisiin! Kumpikin vieläpä härkiä, ja ei niin yllättäen leijona hyökkäsi kimppuumme, ja vei lapsen!

      Hallitus on petturi näiden asioiden kanssa! Olisin voinut tappaa jonkun! Onneksi tunsin Venäjän sen verran hyvin, ja siellä olevan erään ideologian, että olen edelleen kuivilla, mitä pidän uskomattomana suorituksena! Jopa tupakasta pääsin eroon! Kiitos Moskovan!

      • Anonyymi

        elkää höppötelkö paskaa joutavaa tiedätte mitä tiedätte ei mitään ei mitään vittu rullat idiootteja rullat


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe