Fitline PM International hyökkää tutkijaa vastaan

Metsuri89

40

3270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain--tilaajille

Olipa tuosta paljon iloa. Vain tilaajille.

• Juusokas

Ostatko ylihintaisia lisäravinteita? Varo tätä ”ansaa”
      03
      mar
      2014
      Kirjoittanut Pauli Reinikainen | 94 Kommenttia
      Fitnessbuumi on nyt kuumimmillaan. Samaan aikaan kuluttajat käyttävät lisäravinteisiin enemmän rahaa kuin koskaan. Oletko koskaan miettinyt, kannattaisiko? Tai edes sitä, maksatko niistä liikaa?

Lisäravinteilla on tärkeä merkitys tavoitteellisessa ja aktiivisessa harjoittelussa. Ehkä tärkein vaikutus saadaan palautumisen nopeuttamiseen. Kun palautuminen nopeutuu, seuraava kova treeni voidaan tehdä aikaisemmin kuin vielä palautumisvaiheessa olevalla elimistöllä.

En ole lisäravinteita vastaan. Olen ylihintaisia lisäravinteita vastaan.

Lisäravinteita voi ostaa nykyään normaalista ruokakaupasta. Niitä myydään myös erikoisliikkeissä, luontaistuotekaupoissa ja apteekeissa. Osa lisäravinteista myydään verkostomarkkinoinnilla. Tällaisia tuotemerkkejä ovat esimerkiksi Herbalife ja Fitline.

Nuoruudessani olin mukana verkostomarkkinointia harjoittavassa yrityksessä. Myin pesuaineita ja vitamiinitabletteja. Tiedän siis, mistä tässä bisneksessä on kyse.

Siinä on harmittavan usein kyse ylihintaisten tuotteiden myymisestä ja tuotteiden katteettomista myyntilupauksista. Kun tuotteita markkinoiva ja myyvä jälleenmyyjä saa jokaisesta myydystä tuotteesta henkilökohtaisen provision, jokaisen on helppo ymmärtää, miksi tuotteita kehutaan varsin ylitsevuotavin perustein.

Myin siis ylihintaista saippuaa. Tiesin, että se on ylihintaista, eikä mikään järjellinen peruste puolla niin korkeaa hintaa. Viime kädessä tällainen myyntityö on henkisesti raskasta, vaikka tuote sinänsä olisi laadukas. Lopetin.

Verkostomarkkinoinnilla myytävissä lisäravinteissa on sama ongelma. Ne ovat ylihintaisia, ja väitteet tuotteiden paremmuudesta ovat usein katteettomia. Kallis hinta pitää yllä verkoston toimintaa. Jos hintoja laskettaisiin, jälleenmyyjille ei jäisi riittävästi katetta ja homma ei olisi tarpeeksi kannattavaa.

• Kiitokset tästä kirjoituksesta! Tässä on mielestäni koko VERKOSTOMARKKINOINNIN ydin tiivistettynä!

Näin on!

• googlekertoi

• OttakaaSelvääAsioista

Voi voi, miten karmeasti olet hakoteillä! Eikö kukaan muistanut kertoa, että tuotteet ovat TIIVISTEITÄ!

Siis TIIVISTEITÄ, ja tosiasia on, kiistämätön sellainen, että kyseiset tuotteet olivat ja ovat edelleen YLIVOIMAISIA tuotteita MIHIN tahansa muihin vastaaviin.

Korostan: YLIVOIMAISIA!

Löpinät ylihintaisuudesta ovat asiaa tuntemattoman kateellista panettelua, ole siis vaiti, ennen kuin olet OIKEASTI ottanut asioista selvää ja alat täällä huutelemaan.

Hyvää syksyä kuitenkin, annetaan armon käydä tällä kertaa oikeudesta, ei kaikki voi asioita ymmärtää :)

T: Pätevä Pääjakelija 14 vuotta putkeen!

• UghOlenPuhunut

OttakaaAsioistaSelvää: nimimerkkisi on erinomainen, vaikka ei kuvaakaan omaa toimintaasi. Asioista selvän ottaminen tällaisessa kontekstissa ei tarkoita sitä, että tietoa omaksutaan vain yhdestä lähteestä, tässä tapauksessa alalle kouluttautumattomia ihmisiä myyjiksi rekryävältä yritykseltä kyseenalaisine mainos- ja "koulutus"materiaaleineen. Se, että olet toiminut pääjakelijana 14 vuotta, on osoitus myyntikokemuksestasi. Olet varmasti hyvä myyntityössä, mutta se ei millään tavalla todista sinun hallitsevan ihmisen fysiologiaa, ravitsemustiedettä tai hippustakaan kemiaa. Siinä tapauksessa et lähtökohtaisesti ole kykenevä kriittisesti vertailemaan eri firmojen ravintolisiä ja laittamaan niitä paremmuusjärjestykseen. Mikäli sinulla olisi opintotaustaa edellä mainituista aihepiireistä, et haluaisi olla Fitlinen kaltaisen pseudotieteellisiä myyntiargumentteja viljelevän firman kanssa missään tekemisissä.

Kun esitetään jokin väite, sille täytyy pystyä esittämään todisteita. Ravintolisien tapauksessa todisteet eivät ole ihmisten subjektiivisia kokemuksia, koska kokemukset eivät ole luotettavia tieteen kannalta. Todisteeksi pitää pystyä esittämään tutkittuun tietoon nojaavia väitteitä.

Jotta ravintolisä pääsee markkinoille, sen pakkausselosteessa täytyy lain velvoittamasti ilmoittaa pilkun tarkasti ainesosat määrineen. Ei ole mitään merkitystä, ovatko tuotteet tiivisteitä vai eivät, sillä ainesosat pitoisuuksineen löytyvät pakkausselosteesta. Esimerkiksi Activize-valmisteen pakkausselosteessa luetellaan kärkipäässä fruktoosi ja kofeiininlähde, joita tuote näin ollen sisältää eniten. Sitten tulee muutaman vitamiinin (ja muistaakseni hivenaineen) lista, ja määrät ovat hintaan nähden kehnoja vertailtaessa muiden firmojen tuotteisiin. Nuo vitamiinit ja hivenaineet ovat ihan samoja molekyylejä, kuin muidenkin valmistajien vastaavat. Esim. C-vitamiini on c-vitamiini, saatiin sitä Fitlinen purkista, Orionin purkista tai mummolan omenoista. Lisäksi listalla on ihan vastaavasti koostumukseen ja happamuuteen vaikuttavia ainesosia kuten monissa muissakin valmisteissa. Mitään sen kummempia ylivertaisia super ainesosia ei tuotteissa ole.

Mitä imeytyvyyteen tulee, ruuansulatuskanavassa hajoavat tabletit ja jauheet yhtä lailla. Vastaavasti rasvaliukoinen vitamiini on pitkän hiilivetyketjunsa ja oh-ryhmien puuttumisen vuoksi rasvaliukoinen mistä tahansa misellikäsittelyistä huolimatta, toisin kuin myyjille ilmeisesti väitetään. Esimerkiksi tähän liittyen firman taholta annettu informaatio on myyjien puheiden perusteella todella kyseenalaista. Jos rasvaliukoisesta vitamiinista "käsitellään vesiliukoisen tavoin käyttäytyvä", on lopputulos siis VESILIUKOINEN ELI AIVAN MUU MOLEKYYLI KUIN TÄMÄ SAMA VITAMIINI. Tämän asian voi oppia jo käymällä kemian perusopinnot yliopistossa. Fitline-tuotteisen imeytyvyyttä mainostetaan parempana kuin muiden vitamiinivalmisteiden imeytyvyyttä, mutta mitään todistusaineistoa eli edes yhtä laadukasta tutkimusta tälle ei ole vieläkään pystytty esittämään. Myyjät ilmeisesti uskotellaan luulemaan, että tutkimuksia on, eivätkä he koulutustaustansa puutteellisuuden vuoksi osaa tätä kyseenalaistaa. Heitä johdetaan harhaan 10-0 tieteelliseltä kuulostavia termejä viljelemällä.

Eräs esimerkki kehnoimmista pseudotieteellisistä jauhannoista ovat väitteet "solutason vaikutuksista". Koko elimistömme koostuu soluista, ja kyllä vaan solut hyödyntävät 24/7 syömäämme ravintoa metaboliassaan. Näin ollen kaikella ravinnolla, tuli se sitten tavan kotiruuasta tai ravintolisistä, on "solutason vaikutus". Mitään mekanismia, jolla jokin tietyn ravintolisän tietty vitamiini saadaan vain tietyille soluille käyttöön mahdollisesti vielä tiettynä ajanhetkenä, ei ole olemassa. Tämä on ihan perustason fysiologiaa. Mikäli tällaisen mekanismin väitetään olevan olemassa, täytyy väitteelle olla tutkimusnäyttöä todisteena, eikä tällaista tutkimusnäyttöä ei ole. Tutkimusnäytön olemassaolo on helppo tarkistaa tekemällä hakuja tieteellisestä tietokannasta, kuten Pubmedista tai vaikka Google scholaria käyttämällä.

Vaikka olisit ollut pätevä pääjakelija 40 vuotta putkeen, ei se tee Fitline-tuotteista millään mittapuulla ylivertaisia tai sinusta pätevää fysiologiassa. Vastaavasti se, että Fitline yrityksenä rahallisesti menestyy, ei todista millään tavalla tuotteiden ylivertaisuutta. Se on merkki vain siitä, että tuotteita ostetaan eli löytyy kohdejoukko, joka käyttää tuotteita. Se, että joku käyttää jotakin tuotetta, ei ole todiste tuotteen laadusta fysiologisten vaikutusten mittapuulla, koska ihmisen subjektiiviseen kokemukseen vaikuttavat ennakko-oletukset ja mielikuvat sekä placebo/nocebo. Tähän teemaan voi perehtyä enemmän opiskelemalla placebosta/nosebosta.

• FitLineWarning

Homma toimii näin: katso miten hienolla autolla FitLine edustaja kurvailee. Pitää näyttää hyvältä, elämä on hienoa. PM International (FitLine emoyhtiö) tekee yhteistyötä BMW:n kanssa ja neuvottelee edustajalle hienon leasing bmw:n jolla harhautetaan ihmisiä kuvittelemaan, että tuota ylihintaista sotkua kun juon niin minunkin hyvä olo ja elämä lähtee kukoistukseen. Säälittävää huijausta ja vain Tuksun tasoiset ymmärtämättömät ihmiset haksahtavat tällaiseen verkostomarkkinointiin.

• MeseAllaVaimoPäällä

LR parempi, me kurvailemme shuuting breik mesellä - taitaa ketuttaa?

• MeseAllaVaimoPäällä kirjoitti:

LR parempi, me kurvailemme shuuting breik mesellä - taitaa ketuttaa?

Minäpä ajelen TUKSUN perseellä! MUAHAHAMUAHAHHAAAA. Meset on köyhälistön menopelejä! MUAHAHAMUAHAHAHAAAA

• MersumiesOnKovaKaveri
        Avotampio_ kirjoitti:

Minäpä ajelen TUKSUN perseellä! MUAHAHAMUAHAHHAAAA. Meset on köyhälistön menopelejä! MUAHAHAMUAHAHAHAAAA

Ööööö - Meset köyhäilistön menopelejä? Olen eri mieltä. Toki eri asia kun jossain Mellunmäessä tai Kontulassa joku vuoden 1985 - mallin 200 MB jolla joku pitkäaikaistyötön lasettaa menemään, EI ole varsinainen statussymboli mutta itse kun ajan alle vuoden vanhalla MB:llä ja isolla koneella ja kaikilla varusteilla, niin kyllä päät kääntyy kun lähiön ostarille eksyy.

(275 hv 650 Nm ja matka joutuu mukavasti!)

• MersumiesOnKovaKaveri kirjoitti:

Ööööö - Meset köyhäilistön menopelejä? Olen eri mieltä. Toki eri asia kun jossain Mellunmäessä tai Kontulassa joku vuoden 1985 - mallin 200 MB jolla joku pitkäaikaistyötön lasettaa menemään, EI ole varsinainen statussymboli mutta itse kun ajan alle vuoden vanhalla MB:llä ja isolla koneella ja kaikilla varusteilla, niin kyllä päät kääntyy kun lähiön ostarille eksyy.

(275 hv 650 Nm ja matka joutuu mukavasti!)

Jees, olet todellakin AUTOMIES

• tommottis

Fitline-lisäravinteita valmistava yhtiö PM International on lähettänyt Turun Sanomien terveysbloggarille, lääketieteen tohtori Juhani Knuutille epämääräisiä viestejä, joissa häntä uhkaillaan oikeustoimilla.

Viestit ovat PM Internationalin reagointia Knuutin elo-syyskuussa 2016 julkaisemiin blogikirjoituksiin, joissa hän ilmoitti asiantuntijanäkemyksenään joidenkin Fitline-tuotteisiin liitettyjen terveysväittämien olevan pötyä.

Riidan osapuolista toinen on hyvämaineisempi kuin toinen.

Professori Knuuti on Tyksin, Turun yliopiston ja Åbo Akademin yhteisen PET-keskuksen johtaja. PM International on aikanaan Saksassa perustettu, suoramyyntiä ja verkostomarkkinointia harjoittava yhtiö, joka on rekisteröity Luxemburgiin.

Viikko sitten Knuutia lähestyi sähköpostitse eri yhtiöiden väliseksi sovittelijaksi esittäytynyt konsultti Thorsten Nigge, joka kertoi PM Internationalin harkitsevan oikeustoimia, ellei Knuuti korjaa kirjoituksiaan. Nigge alkoi pommittaa Knuutia samasta asiasta myös tekstiviesteillä ja whatsapp-viesteillä.

Englanninkielisissä viesteissään Nigge kirjoittaa:

– PM International on aikeissa palkata joukon kalliita lakimiehiä varmistaakseen sen, että korjaat yhdessä blogissasi olevia lausuntoja. He ovat varmoja, että joitakin vääriä lausuntoja on siinä annettu.... Tieteen näkökulmasta olen nähnyt heidän voittavan kaikki oikeusjuttunsa, joten pyydän, että yrittäisimme sopia asian jollakin reilulla tavalla, joka säästäisi aikaa ja rahaa.

Juhani Knuuti toteaa Turun Sanomille, että PM Internationalin suomalaisen jälleenmyyjän PM International Finlandin toimitusjohtaja Jussi-Pekka Teräs oli häneen yhteydessä viesteillä samasta asiasta tuoreeltaan jo elo-syyskuussa 2016.

Samaan tyyliin kuin Nigge myös Teräs toivoi Knuutin ”kantavan kirjoituksestaan juridisen vastuun” ja ”kumoavan kaikki väitteensä”.

Knuutin mukaan hän tiedusteli Teräkseltä, mitä asiavirheitä hänen kirjoituksissaan on, mutta sitä yhtiön edustajat eivät ole koskaan suostuneet Knuutille erittelemään.

Sen sijaan yhtiö on vaivannut Knuutia kaikenlaisilla muilla yhteydenotoilla.

Knuuti kertoo yhtiön lähettäneen hänelle esimerkiksi syksyllä 2016 sen omaa mainosmateriaalia ja myös jonkinlaista tutkimusmateriaalia. Knuutin mukaan lähetetyt materiaalit eivät millään tavalla todistaneet Fitline-ravintolisien terveysvaikutuksista.

Turun Sanomat tavoitti Thorsten Niggen puhelimella torstaina ja perjantaina.

Nigge korosti, että hän ei edusta PM Internationalia. Sen sijaan PM International on palkannut hänet sovittelijaksi, jonka avulla PM International ja Knuuti voisivat toivon mukaan ratkaista näkemyseronsa jotenkin muutoin kuin oikeusteitse.

Nigge ei osannut sanoa, mitä Fitline-ravintolisiä koskevia asiavirheitä Knuutin blogikirjoituksissa on. Hän sanoi ottavansa yhteyttä PM Internationalin tiedeyksikköön ja kertoi palaavansa asiaan.

Niggen mukaan PM International on pannut hänet asialle, koska yhtiön vuoropuhelu Knuutin kanssa jostain syystä katkesi pari vuotta sitten. Nigge toteaa, että PM Internationalin käsitys on, että nimenomaan professori Knuuti katkaisi keskusteluyhteyden.

• ihailija

Harmi kun Jussi-Pekka jätti edellisen firman ja loikkasi tähän. Vai lieneekö potkut saanut? En tiedä.

• Verkostopaskaa

Aika typerä saa olla että tuollaista ylihintaista kamaa ostaa tuolta Fitlineltä.
      Samaa verkostomarkkinointipaskaa kuin Zinzino jne.
      Ja aina yhtä huvittavia nämä kun koittavat kepillä jäätä josko sittenkin uhkailu lakimiehille tehoaisi....

• Huuhaatuotteet

Minulla oli käytössä Fitlinen tuotteita jauheita n. 1 vuoden ajan. En kokenut saavani hintaan suhteutettua saavutettua hyötyä jauheiden käytöstä. Päätin lopettaa Fitlinen tuotteiden käytön. Loput jäljelle jääneet pari purkkia heitin äsken roskikseen. Nyt loppui Fitline.

Toivottavasti kaikki ymmärtävät lopettaa huuhaa tuotteiden käytön!!!

Perusruokavalio täytyy saada kuntoon.

• Anonyymi

Hei
        Minä sen sijaan olen käyttänyt 8 v. Ja toimii niin hyvin että olen psrantunut monista vaivoista . En klskaan lioeta fitskujen juomista ja aminokaoseleiden käyttöä.miksi lopettaisin kun löysin puhtaan hyvän tuotteen joka toimii.nin alergioihin sain avun kun vatsaongelmiin kuin ihoon ylipäätään..kurkkaapa varsin fitskujen käyttäjien ihoa..minusta ne näyttää aika hyviltä 👍 luuletteko te ihmiset että kun juo jotakin ravintolisää tai ottaa kaupan lisäainepaskoja hyllystä rttä ne yksin tekee kaiken .kaikki paranee..tuohan se naurettavaa ja lapsellista ajattelua on.hyvä.puhdas monipuolinen ravinto on kaiken alku ja loppu aina ! Mutta kun se on tänä päivänä niin käsiteltyä ettei moni saa siitä.mitä.keho tarvis pysyäkseen terveenä ja enengisenä.lapset syö mitä.sattuu roiskeläppäpitsoja ja karkkia..sokeeilla niin moni kyllästää päivänsä että ihan säälittää ja surettaa..ja sitä ei kyllä ajatella miten kamalaa se on..nii no eihän se maksa kuten fitline..saa itsensä ja lapsensa sairaaksi. Olen onnellinen kun laoset terveitä kun muut makaa kuumeissa oksennustaudeissa ym kulkutaudeissa ja omat ei.juovat hyvän ruuan lisäksi aamujuomat ja iltajuomat..ja jollekkin tietämättömälle höpön puhujalle että aktiwisen kofeiini on guaranasta..ei kannata puhua paskaa ja väittää mitä kuulee kun kannattaa ottaa selvää ja aina voi soittaa vaikka sinne saksaan solubiologille joka tutkii fitlineja jos on epäselvää. Olen ottanut selvää jauheista jokapuolelta..saksaa myöten ja edelleen pidän parhaimpina ravintolisinä.suosittelen.3 e pv tulee annos kyllä maksamaan mutta säästän sen moninkertaisena tupakasta ja viinasta jota teistäkin moni käyttää..mutta niitähän ei lasketa..eikä sitä miten lapset joutuu haisteleen ja myrkyttyyn sijaiskärsijänä..voi kun heillä ois fitlinen soluenergiasetti tukena siinäkin...aminoja ei muuten keho kaikkia tuota mitä tarvitaan joten nautin nekin loput fitskun aminokapselipurkista. Kivaa päivää ja energistä sullekki ja kaikille muille .lähden nauttimaan basicin ja aktiwisen..otan sen sensitivenä kun ite en niin pidä punoitusreaktiosta vaikka monet muut pitävätkin .. ottakaa asioista selvää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei
        Minä sen sijaan olen käyttänyt 8 v. Ja toimii niin hyvin että olen psrantunut monista vaivoista . En klskaan lioeta fitskujen juomista ja aminokaoseleiden käyttöä.miksi lopettaisin kun löysin puhtaan hyvän tuotteen joka toimii.nin alergioihin sain avun kun vatsaongelmiin kuin ihoon ylipäätään..kurkkaapa varsin fitskujen käyttäjien ihoa..minusta ne näyttää aika hyviltä 👍 luuletteko te ihmiset että kun juo jotakin ravintolisää tai ottaa kaupan lisäainepaskoja hyllystä rttä ne yksin tekee kaiken .kaikki paranee..tuohan se naurettavaa ja lapsellista ajattelua on.hyvä.puhdas monipuolinen ravinto on kaiken alku ja loppu aina ! Mutta kun se on tänä päivänä niin käsiteltyä ettei moni saa siitä.mitä.keho tarvis pysyäkseen terveenä ja enengisenä.lapset syö mitä.sattuu roiskeläppäpitsoja ja karkkia..sokeeilla niin moni kyllästää päivänsä että ihan säälittää ja surettaa..ja sitä ei kyllä ajatella miten kamalaa se on..nii no eihän se maksa kuten fitline..saa itsensä ja lapsensa sairaaksi. Olen onnellinen kun laoset terveitä kun muut makaa kuumeissa oksennustaudeissa ym kulkutaudeissa ja omat ei.juovat hyvän ruuan lisäksi aamujuomat ja iltajuomat..ja jollekkin tietämättömälle höpön puhujalle että aktiwisen kofeiini on guaranasta..ei kannata puhua paskaa ja väittää mitä kuulee kun kannattaa ottaa selvää ja aina voi soittaa vaikka sinne saksaan solubiologille joka tutkii fitlineja jos on epäselvää. Olen ottanut selvää jauheista jokapuolelta..saksaa myöten ja edelleen pidän parhaimpina ravintolisinä.suosittelen.3 e pv tulee annos kyllä maksamaan mutta säästän sen moninkertaisena tupakasta ja viinasta jota teistäkin moni käyttää..mutta niitähän ei lasketa..eikä sitä miten lapset joutuu haisteleen ja myrkyttyyn sijaiskärsijänä..voi kun heillä ois fitlinen soluenergiasetti tukena siinäkin...aminoja ei muuten keho kaikkia tuota mitä tarvitaan joten nautin nekin loput fitskun aminokapselipurkista. Kivaa päivää ja energistä sullekki ja kaikille muille .lähden nauttimaan basicin ja aktiwisen..otan sen sensitivenä kun ite en niin pidä punoitusreaktiosta vaikka monet muut pitävätkin .. ottakaa asioista selvää .

OTTAKAA ASIOISTA SELVÄÄ!
        T:Verkostomarkkinointitunkittaja

• omapäätös

Olen eri mieltä,Itse olen kuntoutunut FitLinen ansiosta vakavan ja henkeä uhkaavan sairauden jälkitilasta.Olen ihan tavallinen nainen,en mikään fitness-tyttö,enkä omista fitness-bemaria,enkä edelleen myy tuotteita,koska tuttavapiirini ei raski niitä ostaa.Olen koettanut välillä jättää tuotteet mutta oireilu palaa parissa viikossa,joten eivät nämä mitään huuhaata ole.Uhraan mielelläni muutaman kympin kuukaudessa siihen että pysyn kunnossa ja terveenä,vatsa toimii,olen aikaansaapa,j virkeä,ja nukun hyvin yöni.

• cccccccccccccccc

Luuletko ihan oikeasti että joku uskoo kaltaistasi valehtelijaa?

• N451

Itsekin olen parantunut parantumattomasta syövästä Fitlinen avulla! Timanttista ja aivan super huikeeta!

• Mitäs tuo nyt muka on? Isomummoni heräsi kuolleista Fitlinen avulla! Mitäs siiten sanot?

• Asioista_selvää_ottanut

Itselläni on vielä paremmat kokemukset. 5 edesmennyttä sukupolvea heräsi kuolleista, kun sirottelin FitMine-tiivistettä sukuhaudalle. Harmi vain, että nyt joudutaan perukirjoitusten perumisrumbaan. Onneksi VitLine-myyntiprovisioilla voin ostaa itselleni talon Olympos-vuorelta, koska WithFine-tuotteista olen saanut jumalalliset voimat.

• Asioista_selvää_ottanut kirjoitti:

Itselläni on vielä paremmat kokemukset. 5 edesmennyttä sukupolvea heräsi kuolleista, kun sirottelin FitMine-tiivistettä sukuhaudalle. Harmi vain, että nyt joudutaan perukirjoitusten perumisrumbaan. Onneksi VitLine-myyntiprovisioilla voin ostaa itselleni talon Olympos-vuorelta, koska WithFine-tuotteista olen saanut jumalalliset voimat.

Ai helvata. Tohon on enää paha pistää paremmaksi! Kyä näin o!

"jumalalliset voimat" ... repesin ...

• Noppe
        Asioista_selvää_ottanut kirjoitti:

Ai että miten timanttista! Voinko minäkin ryhtyä myyjäksi ja rikastua?

• Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

Ai helvata. Tohon on enää paha pistää paremmaksi! Kyä näin o!

"jumalalliset voimat" ... repesin ...

Lottosin fittulinen jäsennuumerolla ja sai kolme oikein. Ihana

• Vis
    • Anonyymi

Tuttava sano että etelässä ei taho saaha tilauksia poikki, loppumaan. Myyjät painostaa...

• Anonyymi

olen seuraillut ig:ssä yhtä "julkkua" ym, niin entisenä myyntiedustajana täytyy sanoa että HUH!
      Aivan sairasta touhua toi myynti heillä on. Siis myyntipuheista huomaa että heidän tiimin "päälliköt" kopioivat erästä isoa taloa jossa joku ollut töissä.
      Kun kaikki on huikeeta, kaikilla on samat sanat joita hokevat, "haluut sä tehdä töitä niitten kanssa jotka on mukavia", paikka riippumaton, teet töitä kun huvittaa etc...
      Totaalista skeidaa sanon mä.

Ei aina töissä ole vain kivaa, ja kaikki on sun ystäviä. Todellista teeskentelyä.
      Ja myydään hyvinvointia ja toisessa videossa vedetään viinaa. Kaikki palkitsemismatkat ym bailtaan ja ollaan niin "we are family"

Mitähän sitten kun tuo buumi lopahtaa niinkuin Herbalife on hiipunut??
      Mitäs sitten kun haet oikeata duunia ja olet aiemmin vähätellyt perusduunia, koska olet voinut valita ne duunikamut sekä jopa asiakkaat?? Voi olla ettei duunia tule....

• Anonyymi

kyllä nyt ovat myyjät videoissaan ihmeissään, kun heitä arvostellaan somessa. Helppoa on siellä syyttää että muutama myyjä syyllistynyt lupailemaan liikoja. Heh heh kiinni jäitte.

• Anonyymi

Eläkä nyt hyvät ihmiset myrkyttäkö itseänne kaiken maailman paskalla. Googlata fläsäri eli flush. Miettiköön kukin ihan ite että onko tervettä. Käykää Venäjältä hakemassa krokodilia ja piikittäkää sitä niin tulee kunnon fläsärit. Siis jos tuo on niin hieno juttu.
      Ihan normi-ihmiselle voisin suositella kasvispainotteista ruokavaliota ja liikuntaa peruskuntosykkeellä.

• Anonyymi

Minä ainakin uskon että Ruja vielä tulee takaisin ja palauttaa rahat. Varmana ei ole manit veskassa!

• Anonyymi

itse testasin tuotteita ja päädyin tiputukseen muutamassa päivässä.
      Täyttä moskaa ja toivon todella että jengi herää tähän kusetukseen.
      Pyramidihuijausta koko sonta.

• Anonyymi

Voiko Fitlinen ravintolisät maksaa OneCoineilla?

• Anonyymi

nyt on Eve, Peppiliina ym syynissä :DDDDD

• Anonyymi

Maksaako Fitline palkkaa tuotteidensa myyjille?

• Anonyymi

hienoa että on eräs joka ig:ssä tuo julki Fitline kusetusta. On etsinyt aivan faktaa tietoa. Peppiina ym tekee rahaa, mutta on erittäin agressiivista kaupankäyntiä. Ja lisäksi puhuvat palturia ja lupailevat ties mitä.

Nämä verkosto-pyramidit on monesti nähty. Tehkööt rehtiä duunia, eikä huijata ihmisiä moiseen 100 euron kk ystävyyteen. Kun lopettaa tilauksen, NIIN asiakas heivataan pois kaikista ryhmistä. Mitä ystävyyttä se on??
      Olen huomannut että haalivat hiukan "tietämättömiä sinne"..ketä helppo kusettaa.

Loppus koko skeida.

• Anonyymi

hyvä.pois koko fitline sekoilu.
      Hakevat henkilöitä joilla ei ole elämää. Kusetusta

• Anonyymi

aivopesua koko touhu, lahkoilua

• Anonyymi

Verkostomarkkinointi on hieno asia!

• Anonyymi

Syön seuraavia vitamiineja ja hivelen aineita:

Kossu
      Vodka
      VanaTallinn (hivelyyn)
      Punanen Nortti (Ilman filsua)
      Sininen lenkki, ja päälle Valion punaista voita

Ikää vasta 18 mutta eläkeikään vain 50 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3738
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      3030
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      275
      2819
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1945
    5. 224
      1504
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1271
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1129
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1107
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      3
      1032
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      1014
    Aihe