Itsekin pitkänä naisena, yli 170cm olen havainnut kuinka monet tavismiehet eivät herkästi lähesty. En ole lihava, mutta en ruipelokaan. Normipainoinen, muodokas nainen. Ja kyllä ne, jotka lähestyvät ovat niitä komeita, riittävän itsetunnon omaavia miehiä, jotka tosin etsii koko ajan uudempaa ja parempaa. Tämän saman ongelman on havainneet muutkin pidemmät tuttavanaiseni. Vaikka olisin pyöreämpi, mutta lyhyempi niin miehet lähestyisivät helpommin.
Pitkien naisten pariutumisen vaikeus
24
570
Vastaukset
- tietäisitpävain
Niitä yli 190 senttisiä miehiä pitkille naisille, kun on kovin rajatusti. Mutta pitkät ja lyhyet naiset haluavat kaikki sen 190 senttisen miehen. Tietäisitpä vain miten hankalaa on olla 179 senttinen mies. Vaikka nainen olisi pygmi, niin minimivaatimus miehelle on 180 senttiä. Sentin pidempänä olisin parisuhteessa, niin vähästä se on kiinni.
- flgkhkjjuiu
Sano että oot 181, ei sitä eroa huomaa mitenkään.
- Nicche
"Sentin pidempänä olisin parisuhteessa, niin vähästä se on kiinni."
Ei riitä mihinkään. Kuka 180-senttisetä taviksesta kiinnostuu, kun et ole näkyvästi pidempi kuin muut. Pitäisi olla 185:stä ylöspäin.
T. Mies 180 senttiä, tasan
- Giicicic
Naisten tulee lähestyä itse tavidmiehiä. Ongelma ratkaistu!
- Ätmi.mikä.ätmi
Se on tällaiselle alle 170 senttiselle miehenkuvatukselle mukavampi sellainen muutamaa senttiä itseä lyhyempi nainen. Oikein mukavia pitkiäkin tyttöjä olen joskus ulkonäöltä tuntenut lähinnä työpaikassa, mutta enpä ole osannut pariutumista edes yrittää kuvitella.
Osaamattomuuteen se on kaatunut näitten sopivankokoistenkin kanssa. - wwst
Arvelinkin jo, että joku noista vakkari"miehistä" alkoi taas tyttöilemään ja tämä aloitus sen sitten vahvisti.
- Ukonturjake2
Mitäs se tyttöily ja tytöttely haittaa? Kohteliaisuushan se on! Ihan nuoreen likkaan viittaa, ei mihinkään vanhaan kurppaan. Vai olisiko mielestäsi parempi vaihtaa puheissa tytön tilalle kurppa, akka tai vastaava? Kerroppa se meille että tiedämme puhutella sopivammin!
No itse sitä tekee jokainen eron senttilöistään ihan itse.
Minä huomasin kirjoituksessa kohdan, jossa sanoit, " Ja kyllä ne, jotka lähestyvät ovat niitä komeita, riittävän itsetunnon omaavia miehiä, jotka tosin etsii koko ajan uudempaa ja parempaa."
Tästä huomaan, että sinun ongelma ei ole pituutesi vaan pään sisältä tuleva alemmuuden tunne...
Minun mielestä...- 178plusHighHeels
Ei ole ollut ongelmaa pariutumisen kanssa, ei todellakaan. Kaikkea kanssa joku lyhyt lyyli täällä trollaa.
- ncbbbiccbi
”normipainoinen” ja ”muodokas” ovat usein kiertoilmaisuja läskille.
- no-lihaksethan-ne
Myös lihava mies pitää painoaan lihasten tuomana.
- aloittajalta
Olen rintavs nainen ja se ei aina ole kuule niin hauskaa. Vaatteiden löytyminen on hankalaa, muutoin sopiva koko niin saat sitten jännittää koska nappi rintavarustuksen kohdalta pompsahtaa tai sitten pukeudut telttoihin tai maksat istuvista vaatteista enempi. Urheillessa tuottaa väliin ongelmia ja oma kokoni on dd tai e kuppi.
- Kaunismielitarvitaan
Minusta taas tuntuu, että sinun ongelmasi on liiallinen itsekeskeisyys. Et ehkä tiennyt, että miehet eivät välttämättä pidä minä-minä-naisista ja nainen, joka kirjoittaa, että "ne, jotka lähestyvät, ovat niitä komeita", on epäilemättä itseään täynnä. Siinä se syy on, jos ei seuraa tule. Periaatteessa sillä, minkä näköinen olet, pitkä vai pätkä, lihava vai laiha ei ole merkitystä. Jos ei sielussa ole kauneutta, niin saapi olla yksin.
- pitkätukka-68
Mun kanssani saisit halutessasi käyttää korkkareitakin. Eri asia sit huolisitko mut muuten :D
- pitkätukka-68
Ei 170cm nainen ole edes mikään pitkä. Itse olen seurustellut parin 180cm ja yhden 179cm naisen kanssa. Sit on tietysti ollut jotain vähän yli 170cm tumppejakin ja jopa vielä lyhyempiä.
Mun 13-vuotias tytärkin on jo 170cm ja kasvaa vielä. - Toisella.lailla.itse
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ei 170cm nainen ole edes mikään pitkä. Itse olen seurustellut parin 180cm ja yhden 179cm naisen kanssa. Sit on tietysti ollut jotain vähän yli 170cm tumppejakin ja jopa vielä lyhyempiä.
Mun 13-vuotias tytärkin on jo 170cm ja kasvaa vielä.Kun saa hyvää syödä ja laiskana elää, kasvaa pitkä ja veltto. Näin valisti muuan Heljä noin 42 vuotta sitten. Ja oikeassa taisi olla...
- pitkätukka-68
Toisella.lailla.itse kirjoitti:
Kun saa hyvää syödä ja laiskana elää, kasvaa pitkä ja veltto. Näin valisti muuan Heljä noin 42 vuotta sitten. Ja oikeassa taisi olla...
Tyttäreni kyllä harrastaa mm. ratsastusta ja voimistelua. Ei ihan veltto eikä laiska ole hän.
- bertilperversson
Sinun kannattaisi kuljettaa mukanasi vaikka lypsyjakkaraa tavismiestä varten. Jospa tavis sen päältä sitten onnistuisi paremmin pariutumaan kanssasi.
- EriPituiset
Aika erikoista, että 160 cm nainen haluaa vähintään 180cm miehen.
Miettikääpä, kun 160 cm nainen ja 180 cm mies rakastelee sängyssä, niin silloinhan miehen rintakehä hinkaa naisen naamaa, kun nainen on niin lyhyt.
Vai onko pointti siinä, ettei nainen halua nähdä miehen kasvoja rakastellessa.
Eikö järkevämpää olisi suht. saman mittaiset nainen ja mies, täh???- huhuvvuv
mä luulin että miehen karvakolmio hinkkaa naisen naamaa
Ei haittaisi yhtään vaikka nainen olsi pidempi. Huomattava pituusero ei tosin olisi hyväksi.
- fööööyoyoyooyoy
Mulla ja entisellä naisystävällä oli pituusero vain 8 cm, siltikin ajattelin kun päällä olin rakastellessa että liian suuri pituusero, oma pää oli kokonaan yli naisen pään, eikä pään pituus kuitenkaan ole vain 8 cm. 20 cm pituuseroa on aivan liikaa.
Sitä edeltävän naisen kanssa sentään onnistui suutelu siinä samalla vaivattomasti kun ei ollut kovin paljon lyhyempi.
Suuren pituuseron parit eivät kai sitten tykkää seksistä. - holaazv
kiinnostaako 175 25v juoppo
- Pillujen--asiantuntija
Naisilla ei ole vaikeuksia saada miestä missään muodossa ja pituudessa. Naiset saa aina koska nainen valitsee, kyse on siitä oletko nirso ja valitset vain niitä top 10 miehiä joita ei kaikille naisille riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei863922Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071832- 1091146
- 1001111
- 69983
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22771