Oikotie "Kun aika on" mainos on koko Suomen mainoshistorian ärsyttävin mainos.
Mitä helvettiä voi liikkua tuon mainoksen tehneen neropatin päässä saati sitten tuon yrityksen joka firmaansa tuollaisella roskalla mainostaa?
OIKOTIE mainos
17
1859
Vastaukset
- nyyhkytinyyhkyti
Totta, voittaa jopa sen Trivagon ärsytyksen.
Selvästi jonkun masennnuspotilaan tekemä.- Yhyyyyyy
Varmaan tehty ihmisten vähentämiseksi tämä masentamis mainos.
Tai masennuslääkkeen menekin parantamiseksi.
Moni vetää itsensä jojokiikkuun nähtyään tämän.
- kdghsugkdsgvbkj
No ne ovat kapitalisteja jotka ovat myös illuminaattien mielistelijöitä ja saatananpalvojia, jotka toivovat ihmisten elämään kaikenlaisia katastrofeja, joiden takia joutuu tekemään muutoksia, ostamaan uutta asuntoa ja niin edelleen. Siten ne toivoo että rahaakin kulutettaisiin ja liikutettaisiin.
- Tiellä.taistojen
Millainen mainos?
- liffbndfuckfbnb
No ne kaikki oikotien mainokset. yhdessä sirkuksen pomo kuolee kun leijona kai syö sen, ja eräässä toisessa on pariskunnan rakkaus mennyt rikki niin ettei ollut miehellä enää menemistä sen naisen luo ja sen semmosia. Radiokanavilla piisaa lisää Tapio Liinojan kertomana näitä mainoksia.
- äkkiäkati
Hyvin sijoittuu myös Specseiversin mainokset. Typerät kommellukset jotka muka johtuu huonosta näöstä olisi estetty kun olisi käyty silmälasikaupassa.
Poistaako Specseversillä käynti tyhmyyden?- tikulla_silmään
Ei toiminut ainakaan Sipilään.
- arvasinhan
Oikotie Oy on hyysäriakkojen hallitsema.
https://www.finder.fi/Internet-palveluja/Oikotie Oy/Helsinki/yhteystiedot/2026545 - Anonyymi
kuka on oikotie tyopaikat mainoksen ceo nsyttelija
- Anonyymi
kukaan ei tunnu tietävän..
- Anonyymi
ihan varmaan toi äijä on manne.
- Anonyymi
Itseä harmittaa prisman mainokset joista tulee mielee vihaamani bottifoorumi
- Anonyymi
Miksiköhän ne näytää vuoden vanhaa mainosta
- Anonyymi
Minusta kamalampia oli ne sittarin joulumainokset, missä pöydät notkuivat ylimitoitettuja ruokia, kun itse mietti että ostaako taas maksalaatikon jouluksi vai törsääkö peräti lenkkimakkaraan.
- Anonyymi
Mikä ihmeen vaaleavamppi hyppää Oikotie mainoksessa.
Myykö /vuokraako Oikotie jotain "määrättyjä huoneistoja"joten onko piilomainontaa?
- Anonyymi
Ärsyttävä biisi poistaa sitä ajatusta, ettei muuttaminen ole yhtään mitään. Uuteen asuntoon vaihtaminen on aina todella suuri elämänmuutos, koska asunnoissa on niin paljon eroja. Oikotiellä tämä tiedetään, että uuden kodin myötä vanha aika vaihtuu uuteen aikaan myös jokaisen ihmisen mielestä. Paitsi sitten on se asenne, ettei mikään ole yhtään mitään. Ei edes muutto ja muuttohommatkin aina ovat jo entuudestaan tuttuja. Oikotie haluaa muistuttaa siitä, että muutot ovat aikamoista raatamista myös muuttofirmojen työntekijöille. Vaikka itse ei edes viitsisi vaivaantua muuttamaan.
Ongelmana on uusissa asunnoissa liian hyvä sisäilmanlaatu. Sellaiseen, kun muuttaa, niin voi terveys mennä. Ennen oli kaikki hyvin, kun ikkunoista tuli vetoa sisään ja sitten tekee mieli vaihtaa uuteen asuntoon ilmatiiviiden ikkunoiden takia. Ei kannata muuttaa jos menee hyvin, koska kodilla on suuri vaikutus myös terveyteen.
Ruotsin lavasteperheen takia erityisesti rakentamisen ja asumisen puolella on heillä ollut nollatoleranssi kaikenlaiselle asumiseen liittyvälle puheelle. Espoossa monet ihan kuolevat muuttamisen jälkeen. Ongelmia on.
Uusissa kerrostaloissa on liian hyvä sisäilmanlaatu ja liian hyvä ilmanvaihto. Parvekelaseja ei saisi pitää suljettuina kokonaan, koska ilma voi loppua asunnossa liian ilmatiiviin parvekeratkaisun takia. Ikkunoita ei paljoakaan pidetä auki, mutta ilma kulkee jonkin verran ikkunoiden läpi. Roskiksia ei saisi viedä roskiin päivittäin, vaan niiden pitäisi antaa haista sisällä sen verran, että roskis tulee täyteen. Banaanikärpäsistä olisi hyötyä, koska ne tuovat bakteereita sisäilmaan.
Kylpyhuoneiden vesieristystä on parannettu 90-luvun jälkeen todella paljon, eikä vesivahinkoja ole tullut enää niin helposti. Kylpyhuoneisiin tuli ihan uusi eristekerros kaakeleiden alle. Kylpyhuoneiden kaakeleiden saumoihin pitäisi porata akkuporakoneella pieniä reikiä, että kylpyhuoneeseen saisi lievän kosteusvaurion tuntua ja hajua. Ei kuulu asua liian hajuttomassa kodissa. Likaiset pyyhkeetkin toisivat vähän ihmisen hajua kylpyhuoneeseen.
Espoossa vaan siivotaan liikaa ja se siivous oikein alkaa, kun muuttaa uuteen kotiin. Siivouksesta se ylikuolleisuus johtuu, mutta siivouksen lisäksi on muutamia seikkoja joilla pystyy heikentämään hygienian tasoa myös uusissa kerrostaloissa. - Anonyymi
Kyllä kaikkein ärsyttävin ja oksettavin on prisman mainokset. Nyt jumalauta koko ajan pyörii ja se vitun ärsyttävä "musiikki". Vaihtuu kanavat heti, kun nuo paskat tulee. Minulle takaa sen, että kierrän ko puljun kaukaa.
Jos itse olisin päättävässä elimessä, olisiko ko mainostoimisto saanut kenkää jo aikapäivää sitten!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760