Seinäjoki haisoo mitä lähemmäs menöö.

SeinäjokiHaiseePskalta

Nurmoon kohras on jo sellainen paskanhaju, jotta pitää ilimastointi laittaa kiinni kun seinäjoki lähenee. Hyi te.

11

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatsari7

      Lapualta on kato maatalous hävinny käytännös olemattomiin. Et oo tottunu paskanhajuun. Nurmoos vielä maajussit jytää ja jatsaa. Lapuasta on tullu teollisuuspitäjä, kommunistikylä.

      • kuokkaa-käyttäen

        Nurmoos päästetään vain kropsua ja alistutaan seikkien putsoolle.
        -Vielä vähän on tuon liikenne-ympyrän juuressa asutusta, kaikkialta muualta onkin sitten niiristymään päin.

        Kylä sikilällä on konstit rapaus ja oikeen pirhunkourat käytös.


      • kuokkaa-käyttäen kirjoitti:

        Nurmoos päästetään vain kropsua ja alistutaan seikkien putsoolle.
        -Vielä vähän on tuon liikenne-ympyrän juuressa asutusta, kaikkialta muualta onkin sitten niiristymään päin.

        Kylä sikilällä on konstit rapaus ja oikeen pirhunkourat käytös.

        Niin vain Lapualtakin rahdataan elikot Atrialle haisevaan kombinaattiin ja tuodaan rasioissa takaisin hyvällä hinnalla. 😅


      • Vetasu-lapualle

        Tuossa kohtaa pitäisikin rajaa oikaista ja lapuan eduksi, pikku hommahan se olisi...


      • hiliaa-tosi

        Lapuan etu olisi se että Seinäjoen kyltti siirrettäisiin vt19 varrelle Voitilanjärven pohjoispuolelle sille kohtaa mistä alkaa Kauhava.


    • PaukavuoreltaPaukahtaa

      Ei Seinäjoki meiltä Nurmoosta mitää oo putsannu. Koko ajanhan tänne vain rakennetaan lisää ja lisää. Nurmon Rovekseen tuloo koko aika lisää hallia ja muuta logistiikkarakennuksia. Kertunlaakso ja Karhuvuori on jo rakennettu täyten, kohta pitää taas laajentaa. On Prismaa, Citymarkettia, Minimania, Biltemaa, ja nyt tuli uusi Lidli. Koko ajan vain lisää rakennetaan vanhan Nurmon puolelle. Mä en tiedä mitä mä voisin enempää Nurmoohin vaatia, koko Seinäjoen kaupallinen keskittymäkin on rakentunu Nurmoon puolelle. Joten en ymmärrä teidän Lapualaasten puheeta, ootte vissiin kateellisia kun meillä Nurmoos on kaikki paremmin kuin hyvin.

      • Seinäjoki_nimettävä

        Seinäjoki on nimettävä Nurmooksi
        Muuten on tapahtunut historiallinen wääryys


      • Kropsukas-seinänen

        Kyllähän seinäjoen nurmooo piti kaapata ja alista, kun nurmoolaiset pistivät rajalla omalla puolellaan rantaliksi, kyllä seinäjoelta nämä jutut tapahtuvat ja osaavasti.

        Olishannyt toki nurmoo palijon komiampi nimi tuolle kampukselle ja mainostaen vielä siinä samalla KROPSUN ainutkertaisuutta-


      • tyhyjäävä-järetön

        Joo kulla kulla tuo lypsykoulutuskin pitäisi väkisten kiskasta ilmajoelta seinäjoelle, näin nämä raastavat ympäristöä tyhyjäten.


    • Ainahan Nurmoos on paska haissu.

    • lipputangontuppi

      Jotta oikee ilmastointi päällä pakkasella. Ota ihmees viälä paita pois. Törnävälle ehdit vielä hyvin. Kerro hajuistas hoitajalle. Auttaa varmasti ku vaihdat housus. Sattuuha sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe