Lutka-Peppi taas vauhdissa...

Koskamäsanonniin

Pani sitten Pietariakin. Mutta Pepillehän tuo varattujen miehien paneminenhan (ja miesten paneminen ylipäätään) on jo teinistä asti ihan tuttua, jopa ystäviensä miehet kelpaa... Mutta ei kai siinä toivottavasti jäävät kiinni niin kaksi kaltaistaan saavat toisensa ja Eva voi juosta vaikka Monican luokse...

Ja jos Gunnar ja Ulla nyt eroavat niin Gunnar voi ottaa vaikka tämän Tamaran kun hälläkin nuoresta naisesta ennestään kokemusta... ehkä siinä on seuraava pari?

58

4254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OssiPuolakka

      Olen pettynyt Peppiin minkäläinen lumppu siitä tullu

      • Tuunaaja_Komulainen

        Myönnä pois että olet itsekin sutaissut siskontyttöäsi joskus.


      • OssiPuolakka
        Tuunaaja_Komulainen kirjoitti:

        Myönnä pois että olet itsekin sutaissut siskontyttöäsi joskus.

        hittoakos se sulle kuuluu tuunaa sä vain paskaa madzaasi,vai kerjäätkö ikävyyksi


      • Tuunaaja_Komulainen
        OssiPuolakka kirjoitti:

        hittoakos se sulle kuuluu tuunaa sä vain paskaa madzaasi,vai kerjäätkö ikävyyksi

        Aja sinä vaan sillä kuppasella ruostepurkki-tojotallas ja ole hiljaa! Tai osta auto ennen ku alat pätee mulle! Mazdas on kromivanteetki! Et revi siitä!


      • Tuunaaja_Komulainen

        Meitsi sutasi Peppiniä Mazdan takapenkillä sillon ku se oli vielä nuori pissis. Oli tosi nätti tsirbula.


    • neppin

      Peppinilta voi odottaa

    • saippuavaahtoaa

      Jopas eletään mielikuvitus maailmassa. Ihan sama, mitä kukin tekee.
      Jollakin se vaan mielikuvitus laukkaa. On satuja ja tarinoita. Olipa kerran..

    • saippuavaahtoaa

      No nyt mulla tulikin oikeesti pissit pöxyyn..

      • kysynvaann

        Tuliko samalla muutakin?


    • Gdkh

      Pepulla on tosi lapsellinen ääni

      • peppinpylly

        Mut on sillä Peppinillä niiiin hyvä peppu.
        Pietari sen tietää, kun pääsi maistaan.


      • O pepun äänet lapsellisia! Prrrrrrrrtttt!


      • viskijasso

        sun mieleen oliskin varmaan oikeen kunnon viskibasso


    • vanhatätikysyy

      Mua on aina ihmetyttäny ku sanotaan, että nainen panee?! Millä se panee, ku ei ole sitä semmosta tavaraakaan????

      • Mieti Juttaa ja Ismoa, ni ehkä ymmärrät.


      • SiittäJohtuu

        Katsos kun on menneet sukupuoliroolit sekaisin.


    • Kallenmunat

      Just nyt piatari laukes.

      • melamies

        Mihin se laukes?


      • ruitsruitsruits

        Se näki peppin posliinijatan ja muna räjähti välittömästi.


      • MunaaSuuhun
        ruitsruitsruits kirjoitti:

        Se näki peppin posliinijatan ja muna räjähti välittömästi.

        Muna räjähti ja sen riekaleita siivottiin paitsi lattialta, myös seiniltä ja katosta.


      • präät
        MunaaSuuhun kirjoitti:

        Muna räjähti ja sen riekaleita siivottiin paitsi lattialta, myös seiniltä ja katosta.

        Ja Ulla päästi räjähtävän kananmunapierun.


      • UllanPullat
        präät kirjoitti:

        Ja Ulla päästi räjähtävän kananmunapierun.

        Aaaaaaaaaaaahhhhh!!!


      • PeppiPanee

        Pietari laukes Pepin löysään jattaan.


    • PietariHaukkala

      Nyt jotain rajaa Pepin haukkumisessa! Peppi on aivan mahtava muija, ja mä tässä oon syyllinen, kun aloin lähenteleen Peppiä.

      Eva vois mun puolesta mennä vaikka saunaan sihisemään ja tuuraamaan kiuasta. Ihme skitso ja mustis tyyppi.

    • Jokotaas

      Kumma juttu, miten tännekin saatiin taas näitä Ullan pierujuttuja. Huonompi homma, jos ei mielessä pyöri muu kuin Ullan pierut.

      • UllanPullat

        Ei ne pyöri mielessä vaan nokassa. Sain niitä just suoraan naamalleni. Aah, ai että kun teki gutaa! Pääsispä taas haisteleen niitä uudestaan!


      • BalalaikkaSoi
        UllanPullat kirjoitti:

        Ei ne pyöri mielessä vaan nokassa. Sain niitä just suoraan naamalleni. Aah, ai että kun teki gutaa! Pääsispä taas haisteleen niitä uudestaan!

        Ullan käytetyt ja läpipierryt kalsarit olis niin I-haaa-nat.
        Niitä kun pääsis haisteleen!


    • UllaBomb

      Ja Ulla pieree vaan...pieree...

      • Syvä_Huokaus

        Ja taasko näitä lapsellisia pissakakka-alapääjuttuja? Ei hyvää päivää! VOitteko nyt oikeesti jo lopettaa ton pelleilyn?! Toi ei todellakaan jaksa enää naurattaa! Jos ei sarja kiinnosta niin ei täällä tartte muiden iloa pilata tommosilla ala-arvoisilla pierujutuilla! Kiitos!


      • UllanPullat
        Syvä_Huokaus kirjoitti:

        Ja taasko näitä lapsellisia pissakakka-alapääjuttuja? Ei hyvää päivää! VOitteko nyt oikeesti jo lopettaa ton pelleilyn?! Toi ei todellakaan jaksa enää naurattaa! Jos ei sarja kiinnosta niin ei täällä tartte muiden iloa pilata tommosilla ala-arvoisilla pierujutuilla! Kiitos!

        Ulla pieree ja huutaa!


      • Syvä_Huokaus

        Pröööts! Ai että kun teki gutaa! Tajusin just että piereskely on rentouttavaa ja mukavaa! Pruuts! Oi että kun elämä hymyilee taas! Ei tarvii enää elää tosikkona kun radio suoli soi!


      • Syvä_Huokaus
        Syvä_Huokaus kirjoitti:

        Pröööts! Ai että kun teki gutaa! Tajusin just että piereskely on rentouttavaa ja mukavaa! Pruuts! Oi että kun elämä hymyilee taas! Ei tarvii enää elää tosikkona kun radio suoli soi!

        No huhhuh! Ettäkö ihan minulta anastetulla nimimerkillä keksit noita pierufantasioitasi suoltaa? Älykkyysosamääräsi taisi juuri saavuttaa kengän numerosi, onneksi olkoon siitä! Voisitko seuraavaksi edes sen verran aikuistua että lopettaisit nuo pissakakkajutut? Tuolla kirjoittelulla teet itsesi vain typeräksi!


      • Hyvä_Suokaus
        Syvä_Huokaus kirjoitti:

        No huhhuh! Ettäkö ihan minulta anastetulla nimimerkillä keksit noita pierufantasioitasi suoltaa? Älykkyysosamääräsi taisi juuri saavuttaa kengän numerosi, onneksi olkoon siitä! Voisitko seuraavaksi edes sen verran aikuistua että lopettaisit nuo pissakakkajutut? Tuolla kirjoittelulla teet itsesi vain typeräksi!

        Ullan pieruista riittää juttua syystäkin.
        Kysykää vaikka Gunnarilta.
        Gunnar saa nauttia niistä joka ikinen päivä.


      • ootkehari
        Hyvä_Suokaus kirjoitti:

        Ullan pieruista riittää juttua syystäkin.
        Kysykää vaikka Gunnarilta.
        Gunnar saa nauttia niistä joka ikinen päivä.

        Gunnar on sarjassa ei ole oikea henkilö, vitun daiju.


      • kaikkipieree
        Syvä_Huokaus kirjoitti:

        Pröööts! Ai että kun teki gutaa! Tajusin just että piereskely on rentouttavaa ja mukavaa! Pruuts! Oi että kun elämä hymyilee taas! Ei tarvii enää elää tosikkona kun radio suoli soi!

        Radio Suoli soi ja se soi ja Ullan pieruissa on hyvät armoit.


    • outoamenoanykyä

      Lapsiako täällä pyöriskelee, kun jaksetaan jostain Ullan pierusta vitsiä vääntää.
      Vai halutaanko vain vanhoja mollata, outoa.
      Jokainen tulee vanhaksi, muitakaa se.
      Muuten piereskely on normaalia, jopa pieni vauva rupsuttelee. Keksikää jotain muuta.

      • präät

        No miksi sitten olet noin pipo kireänä Ullan piereskelystä? Anna Ullan laulattaa hanuriaan rauhassa äläkä moralisoi!


      • Syvä_Huokaus
        präät kirjoitti:

        No miksi sitten olet noin pipo kireänä Ullan piereskelystä? Anna Ullan laulattaa hanuriaan rauhassa äläkä moralisoi!

        Pipoa ei kiristä niinkään se että sinulla on tuollaisia erikoisempia fantasioita vaan se että sinun on pakko suoltaa niitä tänne! Jos sinua Ullan ruumiin toiminnot noin kiihottaa niin voisitko mielummin mennä johonkin fetissi-palstalle noiden juttujesi kanssa? Tämä palsta on tehty asialliseen keskusteluun salkkarien juonenkäänteistä. Ei mihinkään pissakakka- ym. fetissien jakeluun!


      • Syvä_Huokaus
        Syvä_Huokaus kirjoitti:

        Pipoa ei kiristä niinkään se että sinulla on tuollaisia erikoisempia fantasioita vaan se että sinun on pakko suoltaa niitä tänne! Jos sinua Ullan ruumiin toiminnot noin kiihottaa niin voisitko mielummin mennä johonkin fetissi-palstalle noiden juttujesi kanssa? Tämä palsta on tehty asialliseen keskusteluun salkkarien juonenkäänteistä. Ei mihinkään pissakakka- ym. fetissien jakeluun!

        Oletko sä joku pierufoobikko? Piereskely on luonnollista, asiallista ja tätä päivää. Mene muualle avautumaan fobioistasi!


      • präät
        Syvä_Huokaus kirjoitti:

        Pipoa ei kiristä niinkään se että sinulla on tuollaisia erikoisempia fantasioita vaan se että sinun on pakko suoltaa niitä tänne! Jos sinua Ullan ruumiin toiminnot noin kiihottaa niin voisitko mielummin mennä johonkin fetissi-palstalle noiden juttujesi kanssa? Tämä palsta on tehty asialliseen keskusteluun salkkarien juonenkäänteistä. Ei mihinkään pissakakka- ym. fetissien jakeluun!

        Salkkareiden juonenkäänteistä ei voi kehittyä asiallista keskustelua koska koko sarja on nykyisin täysin ala-arvoista paskaa. Kaltaisiisi aivovammaisiin varmasti uppoaa kuin häkä.


      • lskajdlksj

        Mummos uppoo ukkiis. Ja ukkis tykkää siitä.


      • Hyvä_Suokaus
        Syvä_Huokaus kirjoitti:

        Oletko sä joku pierufoobikko? Piereskely on luonnollista, asiallista ja tätä päivää. Mene muualle avautumaan fobioistasi!

        Tää on niin tätä! Piereskely on täysin luonnollista ja kaikki sitä tekee. Jotkut vaan enemmän.


      • Hyvä_Suokaus
        Syvä_Huokaus kirjoitti:

        Oletko sä joku pierufoobikko? Piereskely on luonnollista, asiallista ja tätä päivää. Mene muualle avautumaan fobioistasi!

        Piereskellään eikä pidätellä.


      • VoiRaukkaa
        Hyvä_Suokaus kirjoitti:

        Tää on niin tätä! Piereskely on täysin luonnollista ja kaikki sitä tekee. Jotkut vaan enemmän.

        Piereminen on luonnollista, mutta sairasta on tuntea pierun läsnäolo sellaisissakin tilanteissa, joissa sitä ei ole.
        Oletko ikinä kuullut hallusinaatioista? Liittyvät vahvasti mm. vakaviin mielenterveyden häiriöihin...


    • Marianna_Kurki

      Moikka, ja terkut täältä yhdestä Pihlajakadun lähibaarista, jossa teen satunnaisia työvuoroja.

      Oon seurannu Pihlajakadun tapahtumia viime aikoina, ja sen voi todeta, että Peppi ei oo muuttunu yhtään. Samanlainen tunteeton hirviö, jonka ainoa tavoite on vaan hajoittaa ihmisten pari- ja ystävyyssuhteet. Yritti aikanaan tuhota mun ja Heidin ystävyyden ja nyt tekee samaa Pietarille ja Eevalle. Ja kuka äiti voi jättää pienen (ja vammaisen - mitäs muuta Peppi voi saadakkaan) lapsensa toiselle puolelle Suomea?

      Jos ihmettelette, että miten mä voin olla hengissä, niin mutsi tosiaan hukuttautui, mutta mä tulin viime hetkellä toisiin ajatuksiin. Nousin pintaan ja mut vietiin kylmissäni sairaalaan parantumaan.

      Ehkä me vielä törmäillään. Mukavaa kevättä!

      T: Mansku

      • salkkarifanivuosia

        Hei Marianna sul on ihana pylly! Fanitan sitä niin kovaa et haluisin nuolla sen puhtaaksi. Saisit samalla päästellä mehukkaita pieruja naamalleni. Eikä yhtään haittaa vaikka vähän kakkaa tulisi samalla, päin vastoin. Se vasta olisikin aivan iiihanaa! Kai sulta sen verran hullunkiiltoa löytyy silmistä että suostut? Varmasti tykkäisit siitä!


      • Marianna_Kurki

        Mua ne kaikki on passittamassa hoitoon, mutta kyllä sä sinne joutaisit!


      • VaarallisetPoisKaduilta
        Marianna_Kurki kirjoitti:

        Mua ne kaikki on passittamassa hoitoon, mutta kyllä sä sinne joutaisit!

        Vähäsen tärähtäneet ovat suljetulla osastolla lepareissa ja vahvoilla lääkkeillä turrutettuna, ja suurimmat hullut huitelevat vapaina.


    • Syvä_Huokaus

      Osaako Peppin pieraista? Ulla on mestari paukuttelija. Minäkin niin kovin yritän piereskellä, eilen lurahti lusikallinen päräytellessä pöxyyn.

      • KoukussaSalkkareihin

        Hienoa työtä! Harjotteluahan tuo sulkijalihaksen kontrolli vaatii mutta älä luovuta. Muista että rapatessa roiskuu. Kun oot tuota piereskelyä vähän harjotellu niin pystyt soittamaan peräsuolellas kokonaisen aarian ilman sattumia. Siitä se harrastus lähtee! Ullan ruskea tähti haisevaa tietämme johtakoot!


      • Hyvä_Suokaus

        Vaan lusikallinen? Ullalta lorahtaa aina vähintään kahvikupillinen.


    • AaroVaalanne

      Voisin ottaa Pepin mun seuraavaksi senpaiksi. Mamma mia! Hän on todella syntinen, eli varmaan hyvä panemaan sen perusteella.

      • Pietarisuuri_

        Hyi sinua Aaro,Peppi on mun nainen


      • SuutariPieri
        Pietarisuuri_ kirjoitti:

        Hyi sinua Aaro,Peppi on mun nainen

        Peppiniltä lohkes taas Piatarille.
        On se vaan aika lumppu.


      • Pietarisuuri_ kirjoitti:

        Hyi sinua Aaro,Peppi on mun nainen

        Peppi ei oo su nainen
        Sä ukko pieni munainen
        Se akka on Sergein haamun
        Jos joku haluu, ni saa mun

        T: Jukka (Hannan haamu tarjolla)


    • pepipin

      Salsut on paras tositv sarja tällä hetkellä.

      • peppinpylly

        salkuissa kuuluu naida peppiniä.


      • Tuunaaja_Komulainen
        peppinpylly kirjoitti:

        salkuissa kuuluu naida peppiniä.

        Meitsi on nainu kaikkia pihlajakadun tsirbuloita Ullaa myöten. Kaikki hoitelin Mazdan takapenkillä ja nautinnosta kiljuivat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe