Hutsuhko vai äidillinen nainen?

Tämmöinenkysymys

Kumman valitsette miehet jos pitäisi päättää-siis oikeasti. Rehellisiä vastauksia.

11

621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonvalintani

      Kyllä se puolison on oltava nainen jolla hyvä " maine. Ei se mukavaa olisi kun kaverit vittuilisivat kuinka kiertopalkinto otin. Joten äidillinen nainen sen oltava ja nuhteeton. vaikka itse olisin mikä paska tahansa ei vaimon maine" saa ryvettyä muiden silmissä.

    • kerran_petetty

      Samapa tuo jos on uskollinen, ei se "äidillinen" hahmokaan mitään takaa, uskokaa pois on kokemusta.

    • Tubes

      Naisessa syytä löytyä molemmat ominaisuudet, eli tietyssä tilanteessa saa olla hieman huorahtava ja sitten oltava kunniallinen siveä perheenäiti.

      • tunnari3

        Ei noi kaksi sovi samaan naieen, usko huviksesi. Joko olet tavaraasi jakava lutka tai uskollinen preheen äiti.


    • pop98

      Jos naista puoli kylää pannut, niin en voi ottaa sellaista missään tapauksessa.
      Eli silloin äidillinen ainut vaihtoehto.

      Jos taas naisella "hutsun" maine, mutta tiedän ettei ole kiertopalkinto, niin sitten sekin on vaihtoehto.

      Usein baareissa viihtynyt seksikkäästi pukeutunut nainen saa huorahtavan maineen, mutta todellisuudessa rhänen ima voi olla erittäin korkealla ja ei harrasta esim. yhdenyönsuhteita lainkaan.

      Ja, äidillinen nainen voi paljastua pedissä tiikeriksi, ja hutsun maineellinen pihtariksi ja vaikeaksi tapaukseksi muutoinkin.

      Eli päätöksen ratkaisee lisätiedot mitä naista tuntee, noilla antamillasi speksillä voi olla kumpi vaan.

    • äidillinen nainen mitä huorallatekee ei mitään

    • Ihanvaantiedoksi

      On meitä kunnollisia selkärangan omaavia naisia muitakin kuin aina vaan ne millä lapsia on.

      • valitettavasti

        Ihan tosissaan, ei ole mun kohdalle osunut uskollista ja sentään parisuhteita takana ja nytkin yhdessä.


    • öhlkö

      Molemmat käy, pitää niitä yhtäaikaa niin saa vaihtelua.

    • Ihanvaantiedoksi

      On meitä naisia vielä nimimerkki Valitettavasti. Olen itse 48 ja ikinä en ole yhden illan juttuja tmv. etsinyt tai vonkaajille antanut tuosta vaan. Aina taustalla kuitenkin parisuhde jos jonkun olen tavannut. Olen nuorempanakin (kun yökerhoissa tuli käytyä)pelkästään nukkunut miehen vieressä vaikka on vongannut. Tosi hienoa oli huomata että miehet jopa arvostivat tätä. Monesti lähdin jo keskellä yötä pois ja kiitin tosi hauskasta illasta.Moni halusi puhelinnumeroni sanoen "olet hieno nainen". Nämä ns. monet miehet olivat vuosien välillä. Monesti annoin puhelinnumeroni mutta totuus oli että halusin vain kaveria: Minkä kanssa nauraa ja jutella. Ja heidän kanssaan en mennyt sänkyyn. Miksi pitäisi? Antaisin itsestäni kuvan että haluan seksiä kun en halunnut. Olen huumorintajuinen ja sosiaalinen, oli todella hauskaa monen miehen kanssa siellä tanssiessa ja heittäessä ns. läppää. Ei nainen aina tarvitse seksiä kapakassa olemiseen.

    • aikansakutakin1

      Vois kyllä pukeutua välillä nainen huorahtavasti kun tulee makkariin, vois siinä syttyä ihan uudella tavalla. Mummo päksyt, villa sukat ja yö paita ei sytytä. Sitten taas päiväsaikaan voi olla se tavis äiti ja avopuoliso.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3460
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2800
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1972
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1622
    Aihe