Kukas rähmäkäpälä maanrakennusyritys tunaroi välimäentiellä ?
Kukas rähmäpeukalo maanrakennusyritys
56
5120
Vastaukset
- Arihai
Oliko karvakolmio kuskis
- Tunaroi
Rintako siällä tunaroi ?
- Hermo
Onko rinnalla hermo jumiiis ..
- Buenogasagrande
En ihmehtele yhtää.
- khiuyhgu
Eläimiäkö Rinta nykyään kuskaa,ennen ajoi mursketta.
- Hermojumis
Hermoilee kilpailijalle siinä viereises
- sikanarallia
Kunnallisis ilmoituksis oli että Rinta hakee lupaa maa-ainesten käsittelyyn,Nesteen tietotoimisto tiesi että Välimäkeen.Onko Rinta ostanu Välimäenki murskaamon,vai onko se tosiaan otsikon mukaan alkanu ajaa sikoja.
- Sikanautana
Mun tietojeni mukahan on.
- Hermootjumiis
Martti uusi-ranta koveempi maarakentaja kö rinnan sutta ja sekundaa ylikalliilla hinnoolla..
- ympäripyörivtietotoimis
Maffe ei itte tuollaasta kyllä kynäälisi,Nevalaanenkos ny nuon pahoottanu mielensä ku Catit makuulla.
- Näkisvaan
Rintalaasilla ohkaaset ajaat tuloos.
- eläkekaivajatietää
Niin näkys,liikevaihti 5 miljoonaa ja tilikauden tulos viimeksi 650 000,kuivaa on,Kuinka monella Ilmajoen maanrakentajalla edes liikevaihto yhtä suuri kuin Veljeksillä tulos? Antaa niiden yrittää jotka uskaltaa ja niiden huudella jokka ei siihen pysty. Ja terkut AaBeeCeelle,hakekaa santsikuppi,se helpottaa.
- Komiaoainakomiampaa
Näköjään rupiaa konneet keittämään hermo heikoolla.
- Hermotkiehahtoo
meinaakko hermoolla ?
- Hermotheikko
Tapsalla ei oo kuules oo hermoja.
- Nevaalaanen
Nevalaanen kyllä tietöö.
- Kyykkyynylös
Alatalooo kyykyttää rintaa!!!
- Räkääää
Räkänokka!
- Kiukku
Niin sinä !!!
- ryökköö
Oli katkera tapaus tuo, kun iso vahinko piti käydä..:(
- 99h809ij
Ratin takana tais olla jälleen vika,onneksi ei ole alkanut linja-autokuskiksi.
- Tieräneresvähä
Kyllon sakiaa sakkia kommentoomas sellaasiista asioosta mistä ei mitää eres tieretä
- Käykökuumana
Käykö kuumana
- Karehtoo
Kadehtiiko alataloota .
- yntyntbthb
Ei kai tuollaasta kukaa karehri,isänsä perintönä saanu tuottavan bisneksen ja siinä samalla raiskannu Välimäen metelillä ja isoola kuopilla.
- Kateuus
Kylläpäs kadehditaan!!!
- Ylihinta
Tapsan porukka ainakin karehtii !
- enttaksari
Hyvähän se on kuluttajan kannalta että saadaan hieman kilpailua hintoihin.Molemmilla kyllä varaa laskea aika rutkastikki.Toivottavasti ei tuota Välimäen murskaa kuitenkaan enää käytettäisi missään teiden pintana,menöö ihan liejuksi vaan pinnat ku on niin pehemoosta ja vettä sitovaa niinku savi.Kurikasta Ikaria pintoohin niin tuloo kokonaisvaltaasesti halvemmaksi ku pysyy kauemman kunnos.
- BeAndKnow
Välimäen murskees on liikaa hienoainesta murskeen seassa. Johtuuko sitten vehkeistä, vehkeiden käyttäjistä, vai kallionlaadusta? Mene ja tiedä...
- JaskaaJaskaa
Kaikki viisaus asuu täällä.
- Savikiehuu
Pehemoosta kalliota koko välimäen seutu.Sitä kuraa ei mun pihaa tuu !!
- ikaritänne
Eipä oo kukaa vielä kehunu mutta ku melekeen monopoli ollu niin pakko ollu sieltä ottaa.Eipä tuo Rinnan Välimäkeen suunnittelema murska paljon voi siitä erota koska samasta kalliosta murskaavat.
- Maksut
Mitenkäs tienkäyttö maksut
- Ulllatuus
Seikka on salaatti vai saletti kertokaa ny viisaat ja tietäjät iänikuiset kuinka se oli
- Pykmestari
Seinäjoen routakalliolta laadukastasta mursketta isolta KTK.lta ilmajoellekin
- Devade3
Kurikasta saa santaa. Älkää niitten murskeiden kanssa leikkikö, käyttäkää vanhaa kunnon santaa. Sitä on iät ajat talojen pohjiin laitettu, hyvin on toiminu.
- MRsantander
No sitä Pitkämyä ny ei saa laittaa mihinkää,hienua ja savista eikä mitenkää kantavaa ja joka takuulla pitää kosteuden ja nostaaki sitä kapillaarisesti.
- Minäittex10
Kylläpäs täällä kehutaan ihtee.
- Eikaivajia
Meinaako veljeksiä hermoot kiehua..eipä oo uutta ku ei oo kaivajia!!
- Hermo
Kajehtiiko maanrakennus rinta Alataloa taas kun valittaa tie käytöstä-/
- huissinnevada
Mihinä valittaa ja minne? Lupa on myönnetty ja hyvä että on kilpailua ku tuntuu ilmaa olevan hinnoos ku kattoo murskafirmojen verotietoja
- KorjakkaaJo
Pahat urat välimäenties aiva liejus koko paika.
- Lampiskylä
Välimäen murska on sellasta kuraa että vain tietämätöön sitä ottaa.
- lapuanlahja
Just näin. Santavuorenki tie oli ennen myllyjä pinnattu Ikarin punaasella eikä ikinä menny liejuksi,ny son pilalla aina ku vähäki sataa.Tiepäälliköt ei tehtäviensä tasalla koska halvin tulee pitkäs juoksus kalliimmaksi tässäkin kohtaa ku joudutaan korjaamaan koko ajan.
- sontamurskeoy
Oliko louhijalta jääny lääkkeet ottamatta ku törmäälly kuinka sattuu.
- Säännöt
Pitää olla ely -lupa = eikö maarakentaja tiädä sääntöjä!! Muitten asiat kyllä pöyröö hermo tapsa murehtiii..Ely - valvoo
- srtherther
Oli lupa elykkä ei niin murke liikkuu.
- Pakkositeet
Onko tapsa jo viety törnävälle?
- Anonyymi
Millainen on tämä veljekset Rinta työnantajana. Kannattaako edes kysyä töitä
- Anonyymi
Kyllä kannattaa kysellä jos oot töitä vailla hyvän tuntihinnan maksoivat ja aina ajallaan kun itte olin niillä hommis
- Anonyymi
10 tunti ja vittuulua saa koko rahalla.
- Anonyymi
Tapuli on koulukiusattu ja nuorin veljeksistä,ei ihme että jäänyt henkisesti....
- Anonyymi
Onko Tapani taas kiehunu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Tapani taas kiehunu?
Gui
- Anonyymi
pitkäst aikaa mielenkiintoinen ja mukaansa tempaava keskustelu🤔parempaa viihdetta kuin netflix voi tarjoo!!Mikään ei oo komeenpaa katsottavaa ja luettavaa kuin possujokisten kateus🤣🤣kyllää mää tierän!!toisten asiat!toinen tykkää äipästä ja toinen iskästä🤣🤣voi jeesus
- Anonyymi
Täällä ei vissiin mitään sensuria ku saa ilman mitään perustelua mustamaalata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569