Terve!
Olen seurannut tätä palstaa jonkinaikaa ja haluaisin kokeilla tilaamista kotiin. Mikä on halvin paikka toimituskuluineen, mikä vielä toimii? Käyttäisin mieluiten sivua, mistä saa klarnan maksun koska tuntuu, että joku pulju toimittaa ja joku ei (tämä siksi, että maksaisin tuotteet kun ne on tulleet kotiin).
Mistä halvimmalla oluet / lonkerot kotiin
Olut1
3
409
Vastaukset
- EiMullaMuutaNyt
Riippuu siitäkin paljonko tilaa! Esim. tuolta (alcostore24) tulee juomat viikossa ja kolme laatikkoa tulee tuolla 36 euron rahdilla suoraan kotin tuotuna, kuusi laatikkoa 66 eke jne.... lavalliseen sitten sopii jo ennemmän!
Tosin Klarnan laskulla ei voi tuonne maksaa vaan maksu etukäteen ja rahti erikseen, mutta kuudesti on nyt tullut ( tosin väkeviä ja viiniä) eikä valittamista! - Maksutiedot
Klarna on näköjään käytössä esimerkiksi Viinikauppa.com kauppassa
- Villiturkailija
Sama ostaa suomesta, jos noin kallista kauppaa harkitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418