Jotkut näkevät vaivaa siitä, että Raamattu ei olisi selvää tekstiä koska sitä tulkitaan eri tavoilla.
Voisiko joku sanoa mistä asiasta maailmassa on kaikkine ihmisten kesken absoluuttinen yksimielisyy eli vain yksi tulkinta?
Mistä asiasta on absoluuttinen yksimielisyys?
38
390
Vastaukset
Siitä ollaan yksimielisiä että ollaan kaikesta erimielisiä.
Uskotko itse että noitia ja velhoja on kun niistä kerran Raamatussa kerrotaan?- ennustajaeukko_
Ateisit nimeomaan ovat kovia velhoihin ja noitiin uskovia.
ennustajaeukko_ kirjoitti:
Ateisit nimeomaan ovat kovia velhoihin ja noitiin uskovia.
Ateistit eivät usko mihinkään yliluonnolliseen mutta kysymykseni kuuluikin uskoville että uskovatko he noitiin ja velhoihin.
- ennustajaeukko_
sage8 kirjoitti:
Ateistit eivät usko mihinkään yliluonnolliseen mutta kysymykseni kuuluikin uskoville että uskovatko he noitiin ja velhoihin.
Ateistit ovat juuri ne jotka käyvät ennustajilla ja halailevat puita.
Ateistit ovat juuri ne jotka käyvät ennustajilla ja halailevat puita.
Oletko sinä uskovainen (usko.vainen) ja uskot noitiin ja velhoihin?
- ennustajaeukko_
sage8 kirjoitti:
Oletko sinä uskovainen (usko.vainen) ja uskot noitiin ja velhoihin?
Älä siirrä maalia.
- ennustajaeukko_
sage8 kirjoitti:
Olet siis usko.vainen.
Jos minä olen usko.vainen niin sinä olet vainoharhainen.
Jos minä olen usko.vainen niin sinä olet vainoharhainen.
Tuon minäkin allekirjoitan 😂
usko.vainen kirjoitti:
Tuon minäkin allekirjoitan 😂
Räyhis ja korkkiruuvi ovat nyt omasta mielestään Korkeimman johdatuksessa tulleet tuohon johtopäätökseen. Että te kehtaatte!Minä en agnostikkonakaan uskaltaisi tuohon.
sage8 kirjoitti:
Räyhis ja korkkiruuvi ovat nyt omasta mielestään Korkeimman johdatuksessa tulleet tuohon johtopäätökseen. Että te kehtaatte!Minä en agnostikkonakaan uskaltaisi tuohon.
Itsehän sinä siinä syytit minuksi henkilö joka ei ole minä 🤗
Minkä muun diagnoosin antaisit itsellesi tuon lapselliset Repe-jankutuksi lisäksi 😳❓usko.vainen kirjoitti:
Itsehän sinä siinä syytit minuksi henkilö joka ei ole minä 🤗
Minkä muun diagnoosin antaisit itsellesi tuon lapselliset Repe-jankutuksi lisäksi 😳❓Höpö höpö, valehtelet tapasi mukaan.
sage8 kirjoitti:
Höpö höpö, valehtelet tapasi mukaan.
Jaahas ja sinävarmaan taas kerrot mitä valehtelen.
Muuten todellakin tuo analyysi sinusta taitaa pitää paikkansa....usko.vainen kirjoitti:
Jaahas ja sinävarmaan taas kerrot mitä valehtelen.
Muuten todellakin tuo analyysi sinusta taitaa pitää paikkansa....Onko tuo analyysi minusta tehty Korkeimman johdatuksessa johon aina vetoat kun kehut itseäsi kaiken hengellisyyden suurimpana asiantuntijana?
sage8 kirjoitti:
Onko tuo analyysi minusta tehty Korkeimman johdatuksessa johon aina vetoat kun kehut itseäsi kaiken hengellisyyden suurimpana asiantuntijana?
Sitä sinun pitää kysyä analyysin tekijältä. Mutta vastaa sinä mitä minä olen valehdellut.
usko.vainen kirjoitti:
Sitä sinun pitää kysyä analyysin tekijältä. Mutta vastaa sinä mitä minä olen valehdellut.
Sinä valehtelet niin monissa asioissa ettei bittien määrä riittäisi sen kertomiseksi.
sage8 kirjoitti:
Sinä valehtelet niin monissa asioissa ettei bittien määrä riittäisi sen kertomiseksi.
Noh, jos kerran valehtelet niin kovin monissa asioissa niin laita toki alkuun mitä olen valehdellut tässä ketjussa :D
Jumalan sanasta kaikki varmaan olisivat yksimielisiä - olisihan se jumalan sanaa, jota ei voisi tulkita.
Valitettavasti tuota jumalan sanaa ei ole löydetty mistään. Ilmeisesti jumala on joko olematon, kommunikointikyvytön tai vain välinpitämätön.- ma-he
Voisiko joku sanoa mistä asiasta maailmassa on kaikkine ihmisten kesken absoluuttinen yksimielisyy eli vain yksi tulkinta?
ma-he kirjoitti:
Ilman aurinkoamme maapallolla ei olisi edes mielikuvitusjumalan luomia uskonharhaisia.
Auringonpalvonta on siis ikäänkuin jumalanpalvelus.- olen.eri.mieltä
he-ma kirjoitti:
Ilman aurinkoamme maapallolla ei olisi edes mielikuvitusjumalan luomia uskonharhaisia.
Auringonpalvonta on siis ikäänkuin jumalanpalvelus.Ilman aurinkoa ei olisi yhtään mitään.
ma-he kirjoitti:
Matematiikasta
MrMorden_ kirjoitti:
Matematiikasta
Kristinsukonharhaiset ovat kyllä vakuuttuneita, että 1 1 1=1 ja piin arvonhan raamattu määrittelee tasan 3.0.
- q.v
Matematiikka on ainoa kieli millä ei voi valehdella.
- JeesusonTotuus
Raamattu eli Jumalan Sana on se Totuus!
Ainut mitä meillä on ilmoitusta Jumalasta - Hänen itsensä antamana!usko.vainen kirjoitti:
Mutta atete eivät ole kanssamme samaa mieltä 😏
Siinäpä se. Kun Raamatulta ei voi vaatia totuutta. Totta ei ole edes se, että Jeesukseen uskovat tekisivät suurempia tekoja kuin hän.
Soitetaan nyt vähän hengellistä, komeasti ja vahvasti.
https://www.youtube.com/watch?v=UfXJnTqiclESoitetaan vielä naistenpäivän kunniaksi Yidishe Mame, on niin upea tulkinta.
https://www.youtube.com/watch?v=Jmp3kPBKfwUKiitos he.ma vastauksestasi. Robotti tosiaan on poistanut sen. En ole koskaan ennen nähnyt sellaista päähinettä.
Eerikatässämoi kirjoitti:
Kiitos he.ma vastauksestasi. Robotti tosiaan on poistanut sen. En ole koskaan ennen nähnyt sellaista päähinettä.
No pistetään viel muillekin näkyviin. Se karvahattu on shtreimlech tai shtreimel.
Jään saman tien tauolle tiedon jakamisesta täällä, mutta palaan taas kun sitä vähiten osaatte odottaa.
"Voisiko joku sanoa mistä asiasta maailmassa on kaikkine ihmisten kesken absoluuttinen yksimielisyy"
Aika lähelle ainakin päästään mielestäni siinä asiassa, että Poliisiopisto-saaga olisi pitänyt lopettaa viimeistään kakkososan jälkeen.Aika mahdotonta kylläkin, kun ei olla yhtä mieltä edes siitä, että maapallo on pallo.
- AsiataOnTeille
Yksimielisyys on siitä että uskis on laittanut kieroilevat atet kuriin. Siksi ne kuileman enkelit yrittää häiriködä😝😝😝
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801