Poliisi toimii Chiang Maissa.

VittuLärvi

9

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2010vuodesta

      Tiesitkö laitosinva, että Chiang Mai ja Chiang Rai ovat Thaimaan huume- ja HIV- pääkaupunkeja ja siellä on Thaimaan suurimmat vankilat ja siellä on eniten rikoksia Thaimaassa. Pattaya ei liity tähän uutiseen millään tavalla, lerppaskiguli.

      • Aviomiess

        Tiedän.
        Täällä pohjisessa on pirikanavat palvelemaan koko Thaimaan ja eritoten Pattayan tarpeita.
        Hiviin en voi vaikuttaa.

        Mutta mikä aloituksen tärkein osio.........ajattele minua.


      • 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

        Tiedän.
        Täällä pohjisessa on pirikanavat palvelemaan koko Thaimaan ja eritoten Pattayan tarpeita.
        Hiviin en voi vaikuttaa.

        Mutta mikä aloituksen tärkein osio.........ajattele minua.

        Joo. Eli aina kun jäät mistään mitään tietämättömyytesi vuoksi paskanpuhumisesta kiinni, niin vetoat sinun ajattelemiseen. Juu juu. Ajatellaan ajatellaan.

        Nyt en ehdi kuitenkaan ajattelemaan sinua tänä viikonloppuna, sillä vien tyttöystäväni Kamputseaan temppelikierrokselle. Mukavia hetkiä sinulle Pattayaone- lehden parissa.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Joo. Eli aina kun jäät mistään mitään tietämättömyytesi vuoksi paskanpuhumisesta kiinni, niin vetoat sinun ajattelemiseen. Juu juu. Ajatellaan ajatellaan.

        Nyt en ehdi kuitenkaan ajattelemaan sinua tänä viikonloppuna, sillä vien tyttöystäväni Kamputseaan temppelikierrokselle. Mukavia hetkiä sinulle Pattayaone- lehden parissa.

        Ei se ole mitään paskanpuhumista, että Thaimaan ehdottomasti vetovoimaisin turistikeskittymä Pattaya on täysin verrattavissa mihinkä tahansa maailman vastaavaan kaupunkiin.
        Ei se tarkoita sitä että huumeita käytettäisiin nimenomaan niiden salakuljetus- ja valmistuspaikkakunnilla.
        Jokainen liikemies kuten sinäkin ymmärtää, että kauppaa tehdään siellä missä asiakas on.

        Onhan sulla hauskat mielipiteet paikkakunnastas johon oot silmittömästi rakastunut, että se on hyveellisyyden tyyssija ja ongelmat on siivilöity olemaan Hua Hinissä ja pohjoisessa.

        Ei haittaa lainkaan että sinä et ehdi ajatella, onhan sinulla sitä varten liuta klooneja ja perskärpäsiä.


    • Eli uutisen mukaan poliisin haltuun jäi 1.6miljoonaa kapselia laittomia laihdutuslääkeitä, jonka pää-osaaine on sibutramiini, joka taasen on kielletty useissa maissa (mm.EU), johtuen sen haitallisiin vaikutuksiin sydän- ja verisuonitautien osalta.
      Että sellainen huumelasti...

      • Aviomiess

        Sibutramiini on alunperin suunniteltu masennuksen hoitoon, siis Dillen kaltaisille paniikkihäiriöisille.
        Tiedoksi Sinulle Santtu kaikella kunnioituksella, että maailma on täynnä lääkkeitä joista huumeveikkoset ja varsinkin ne jotka huumerahoja tekee, erottaa noita aineita erilleen lääkkeistä.
        Sibu on nimenomaan piriveikkosten pisistävä piri ja minä tiedän sen aivan kauheassa huume- ja hivkeskuksessa Chiang Maissa asuessani.......Tosin nyt Phuketissa.


      • Aviomiess
        Aviomiess kirjoitti:

        Sibutramiini on alunperin suunniteltu masennuksen hoitoon, siis Dillen kaltaisille paniikkihäiriöisille.
        Tiedoksi Sinulle Santtu kaikella kunnioituksella, että maailma on täynnä lääkkeitä joista huumeveikkoset ja varsinkin ne jotka huumerahoja tekee, erottaa noita aineita erilleen lääkkeistä.
        Sibu on nimenomaan piriveikkosten pisistävä piri ja minä tiedän sen aivan kauheassa huume- ja hivkeskuksessa Chiang Maissa asuessani.......Tosin nyt Phuketissa.

        Vielä hieman Santtu, siis ei peppunen.
        Kemianteollisuus huumepuolella tänä päivänä labroineen ja tietotaitoineen on korkeatasoisempaa, kuin se missä sinun BMW:n jonka arvo Thaimaassa Ja Suomessa on sama, öljy valmistetaan, hupsista lipsahti, eihän täällä saa kirjoittaa muusta kuin matkailusta ja mistä lie olen tullut tietoiseksi Sinun laatuautosta.


      • Aviomiess

        Sinä et ymmärrä ylläolevasta kirjoituksesta.......Siis ei PEPPUNEN.

        En väittänyt että ei syötäisi sellaisenaan.

        Väitätkö sinä että salakuljettajat ja diilerit on jakautunut eri "lääkeaineisiin" vai onko tapauksella mahdollisesti vaikutus niin kauheaan Chiang Main huumekeskuksen rikollisten toimintaan negatiivisesti.

        Syökö muuten se 114 kiloinen boxboxMunaton noita lääkkeitä maaseudulla aakeella laakeella?


      • Aviomiess kirjoitti:

        Vielä hieman Santtu, siis ei peppunen.
        Kemianteollisuus huumepuolella tänä päivänä labroineen ja tietotaitoineen on korkeatasoisempaa, kuin se missä sinun BMW:n jonka arvo Thaimaassa Ja Suomessa on sama, öljy valmistetaan, hupsista lipsahti, eihän täällä saa kirjoittaa muusta kuin matkailusta ja mistä lie olen tullut tietoiseksi Sinun laatuautosta.

        Kyllä tuota laihdutuslääkettä on jutun mukaan markkinoitu jutun mukaan nimenomaisesti laihdutusvalmisteena, eikä minään "huumeena", (tuo Englanninkielinen sana drug, kun kattaa nimenomaisesti myös nuo lääke-aineet, eikä viittaa yksinomaan huumaus-aineiksi luokiteltaviin aineisiin).
        Eli kyseessä reseptin vaativa laihdutusvalmiste.

        Niin, olen joskus autojen hinnoista palstalla keskustellut ja todennut esimerkiksi euroopasta tuotujen autojen hintojen olevan Thaimaassa hyvinkin korkeita, ja esimerkkinä käyttänyt omaa autoani (BMW:n 3-sarjan GT) jonka uushankintaThaimaassa (hinta alkaen 2 929 000Thb = n.75000€) on varusteet huomioiden yli 15000 - 20000€ kalliimpi kuin suomessa vastaavan auton hinta on.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe