Minulla on erikoinen tilanne, (minulle). On siis dieselauto, joka seisoo min 1kk. En vielä tiedä meneekö ne paaliin. (Olen siis varautunut henkisesti siihen) koska auton arvo alle tonnin. Mutta onkohan mitään säästöä? Vielä ongelmaan lisätwist. Auto pitäisi käydä näyttämässä katsastuksen luona tämän kuun aikana. Se on vain näyttö. Mutta sen kustannus ei maailmaa kaada. Mutta ärsyttää maksaa seuraava dieselvero jos ei auto ole edes ajossa?
Säästöäkö?
5
322
Vastaukset
- onTaiEi
Mutta onkohan mitään säästöä? - jaa mistä?
Kokonaiskuluissa. Siis vakuutus ja dieselvero
- avutonVai
oletko litsannut koulussa ihan kaikki matematiikan tunnit? jos olet niin käytä sitten netin syövereistä löytyviä lukuisia laskureita asian ratkaisuun.
avutonVai kirjoitti:
oletko litsannut koulussa ihan kaikki matematiikan tunnit? jos olet niin käytä sitten netin syövereistä löytyviä lukuisia laskureita asian ratkaisuun.
Kiitos kommentista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185806
- 564281
- 492613
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282458Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗211245- 261137
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431091