Minulla on erikoinen tilanne, (minulle). On siis dieselauto, joka seisoo min 1kk. En vielä tiedä meneekö ne paaliin. (Olen siis varautunut henkisesti siihen) koska auton arvo alle tonnin. Mutta onkohan mitään säästöä? Vielä ongelmaan lisätwist. Auto pitäisi käydä näyttämässä katsastuksen luona tämän kuun aikana. Se on vain näyttö. Mutta sen kustannus ei maailmaa kaada. Mutta ärsyttää maksaa seuraava dieselvero jos ei auto ole edes ajossa?
Säästöäkö?
5
377
Vastaukset
- onTaiEi
Mutta onkohan mitään säästöä? - jaa mistä?
Kokonaiskuluissa. Siis vakuutus ja dieselvero
- avutonVai
oletko litsannut koulussa ihan kaikki matematiikan tunnit? jos olet niin käytä sitten netin syövereistä löytyviä lukuisia laskureita asian ratkaisuun.
avutonVai kirjoitti:
oletko litsannut koulussa ihan kaikki matematiikan tunnit? jos olet niin käytä sitten netin syövereistä löytyviä lukuisia laskureita asian ratkaisuun.
Kiitos kommentista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494