Paras alkukohtaus?

Nitro_Tri

Mikä on ollut mielestäsi Simpsonien paras alkukohtaus, eli kun he tulevat sisälle taloon?
Mielestäni ehkä Piparikohtaus

14

3251

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hibbert

Se, jossa homer menee sohvalle makaan ja siinä vieressä on psykiatri jolle homer sanoo: oh doctor i'm crazy (yh, yh, yh) Ja sitten se Matrix juttu oli kans hyvä..

• Homer

Kun ne kaikki paistetaan ranskalaisiks siihen sohvalle ja muistaakseni laitettiin vielä suolaa päälle....

• joo

toi on paras

• bart-fan
        Homer kirjoitti:

Kun ne kaikki paistetaan ranskalaisiks siihen sohvalle ja muistaakseni laitettiin vielä suolaa päälle....

niin tänki mä laitoni ( kato alhaal )

• tykkäsin

siitä, missä homma menee yhä suureellisemmaksi, seinät kaatuu ja lopulta kuvassa on ainakin cancan-tansssijoita ja yhdellä jalalla seisovia norsuja...

• Homer

Noiden kaikkien lisäksi se missä kaksi rosvoo on kantamassa sitä sohvaa ja viskaa Simpsonit siit veke.

• tihk

toi seinien kaatuminen ja sit tulee niitä tanssijoita ja norsuja jne. on myös mun lemppari

• Blue

Joku sellainen kun se sohvan takana oleva seinä kääntyy ja Flanders roikkuu väärinpäin köytettynä aivan paniikissa jonkin tiedemiehen (?) nauraessa julmasti

• bart-fan

..on se frink

• bart

Mun mielestä parhaat: Se kun Homer näyttää joltain japanilaiselta anime-tyypiltä (joku ultra-man), Lisa joltain sailor moon tyyppiseltä, Maggie pikachulta ja Marge ja Bart kans joltian supersankareilta. Ja sit se kun se koko intro on semmonen kiviset ja soraset-tyyppinen.

• bart-fan

se kiviset ja soraset juttu oli siks koska Simpsonit meni niitten ohi(siis enemmän jaksoi)
        eli kivisii ja sorasii oli julkastu 166 jaksoo ja se oli simpsonien 166:s tai 167:s jakso.

• äön

4tmijhyt byrt krswtymre hymör kukuhgdhhngc

ota selvää mitä tossa lukee

• bart-fan

no tietty se missä ne kaikki on pipareita ja homer syö palan bartista.
      sekin on hyvä missä kaikki istuu sohvalla
      (niinku aina) ja Homer ottaa pukin pikku apurin (koiran) pois hänen hanurinsa alta.
      se on myös sairaan hyvä se missä ne on ranskalaisii, ja ne kastetaa siihe litkuun ja suolataa.
      seki on hyvä se missä ne on nukkei ja ralph wiggum
      leikkii niillä ja muistaakseni myös laitto jonkun niist suuhunsa.
      ja sitten se missä niitten kotona on kunnon salsa bileet.
      mutta niitä kyllä riittää... onhan niitä hyvii ne kaikki! ei vaa jaksa kirjottaa :)
      (en lukenu aijempii)

• hassu

kun ne meni siihen sohvalle ja sitten mitään ei tapahtunutkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      778
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      742
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      696
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      657
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      599
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      483
    8. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    9. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    10. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      26
      465
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      420
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      387
    16. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      64
      384
    17. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      383
    18. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29