Ajattelin sitä, että miten minulle käy jos helvetti ja taivas ovatkin olemassa. No tähän on hyvin helppo ratkaisu. Ilmoittaudun jäseneksi kaikkiin maailman uskontoihin. Kun sitten taivaanportilla sanotaan vaikkapa että Jehovat olivat oikeassa, niin minä totean kuuluneeni Jehovan todistajiin. Lisäksi muut Jehovan todistajat ilmoittavat että kyllä tämä tyyppi on ollut kirjoilla heidän seurakunnassaan. Näin ollen ikuisuutta koskeva probleema on ratkaistu.
_____
Nyt tuli aika hindulainen olo.
Ikuisuutta varten kannattaa pelata kortit oikein
7
196
Vastaukset
Kyllä ne on. Sehän on jo ilmoitettu Jumalan itsensä toimesta Raamatussa, eikä siihen vaikuta minkään Kirkon, tai Lahkon jäsenyys.
Pelastuminen, eli matka kadotukseen katkeaa vain sinun henkilökohtaisesta tahdosta, joten tee kääntymys/ parannus Jeesusta kohti, ja lähde seuraamaan Häntä.
Joh. 8:12
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus"
Sinne Portille ei ole asiaa, ohi tuomarin Jeesuksen. Hän toteaa Matt 10
32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
33 Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa.
On seurakuntia, jotka salaavat Jeesuksen, eivätkä tunnusta Häntä Herraksi, heidän tie vei automaattisesti samaan paikkaan, kun JT;llä on.
Kysymys kuuluukin, todistaako JT Jeesuksesta, ja vastus on, eivät, vaan Jehovasta, samasta Jumalasta todistaa myös Kerho, ei todista Jeesusta, muuten kun silloin, kun saarnaaja saarnaa vilkuttelun, siihen vastataan; Jeesuksen nimessä.padasjoenukko kirjoitti:
"Kesitas"
-
Aivan niin, tuo Matt. 10:32,33 kohta on myös ,
Room. 10 :9-11. kirjoitettu.
-Juuri näin, sillä on varmistettu Sana, jolla Jeesus iloittaa vaatimuksensa pelastukseen.
Kes.
- tietotuusjaelämä
Olen pohtinut mitä yhteistä on Jehovien oikeuskomitealla ja lestojen hoitokokouksella?
Isän edessä
Eihän sillä jeesuksella edes ollut isää.
Sanotaan Daavidin pojaksi ja juutalaisten kuninkaaksi, mutta Daavidin poika oli Salomo ja hän oli juutalaisten kuningas. Sana Shalom= Rauha, tulee juuri Salomosta.- kiinnostava_juttu
"Pelastuminen, eli matka kadotukseen"
Uusi raikas näkemys; noinko nykyään saarnataan liinapöydän takaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116