Pe 9.3.- La 10.3 junassa Helsingissä, Manu???

Santches

Tapasin Helsinkiin menevässä junassa perjantaina 9.3.2018 miehen, joka istui minua vastapäätä.
Kertoi olevansa nimeltään Manu ja lentäjä. Jäin kaipaamaan.

7

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaisaPO

      Ei hitto, mitä se sano sulle? Tapasin lauantaina P-junassa pitkän komeen miehen joka kerto mulle noi samat tiedot :O Taitaa olla aika pleijeri jos samasta tyypistä kyse!!

    • Santches

      Heippa, juu se oli juurikin pitkä komea mies. :D Mahtokohan olla ihan sama. Jotain valitti jet lagistä ja kertoi olevansa lentäjä. Kun kysyin, missä yhtiössä, niin ei vastannut. Olin itse matkalla, ehkä P juna Helsinkiin päin kello 00 aikoihin.

    • KaisaPO

      Ei helvetti kyllä toi täysin samalta jätkältä kuulostaa. :D Mä vähän paskapuhetta kuulleena tajusin et ei ehkä kannata jäädä turhaan haikailee sen perään. Me vaihdettiin ihan numeroita ja heti ois halunnu seksiä, luojan kiitos en antanu ja poistin numeron. :D Mitä komeempi ja parempi työ, jos nyt puhu siitä ees totta, niin todennäkösemmin täysin mulkku. Ja oli niin kova kehumaan mua muttei kumma kyllä kysyny mun elämästä mitään.

    • karvanenkirurgi

      Mä olen kirurgi, kai sä nyt mulle annat numeros jos kerran lentäjällekin?

    • KaisaPO

      Hah, enemmän kiinnostuin persoonasta ja sekin oli valetta sit lopulta. Ei muhun yleensä leveily tehoo mut olin kännissä ja mies vaikutti hauskalta ja kiinnostuneena vaikkei sit lopulta halunnu ku sitä yhtä asiaa :D

      • Santches

        Minäkin kiinnostuin persoonasta, mutta taitaa todella olla jonku sortin pleijeri. Yritin stalkata facestakin, mutta en löytänyt. :) :) :) Varmaan oikeasti sama tyyppi. Kävittekö jossain ravintolassa vai ajeleeko tämä kyseinen "lentäjä" lauantai yöt edestakas junilla selittäen tuommosta. :D


    • KaisaPO

      Joo sitä ei löydy facesta jostain syystä :D Nähtiin ravintolassa sen jälkeen mut halus lähteä sieltä aika pian pois ja heti alko seksivihjailut taas. Puhe oli ihan ristiriidassa käyttäytymiseen, ku sano ettei halua vaan seksiä vaan pitkäaikasen suhteen, mut silti yritti koko ajan päästä housuihin. Oli saletisti sama tyyppi, kalliit vaatteet, vanha Samsungin kännykkä ja pitkä ja komee, tukka sellanen joku maantienvärinen. :D Mua oikein ketuttaa et menin alkuun lankaan ku vaikutti nii symppikseltä mut onneks tajusin pian millanen mies se on. Osaa valehdella kyl uskomattoman hyvin ja vielä päin naamaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe