Tunnetko Suomalaisuutesi uhatuksi?

Tee_se

Liian monimutkainen maailma.
Liikaa Avoimia kysymyksiä esitettynä liian moniselitteisesti.
Onko oma turvallinen olosi on uhattuna?
Liikaa kirjoitusvirheitä muiden kommenteissa ja ufot häiriköi?
Tunnet Suomalaisuutesi uhatuksi kun kerrotaan totuus siitä sinun niin ylivertaisesta Suomalaisuudestasi, joka perustuu koulun penkillä istumiseen, jotta pääset työttömäksi, jonka ei oikeasti ole tarkoituskaan työllistyä, koska liian moni työllistynyt kaataisi Suomen talouskasvun:

Googlaa esim.
"Pääkirjoitus: Tylyjä arvioita työllistymisestä"
"Juhana Vartiainen: Suomen työttömistä vain 40 000 pystyy oikeasti työllistymään"

Vaihda kotimaata, olit sitten ali- tai ylikouluttautunut pelle ufojesi kanssa. Muualta löydät paremman työn, asunnon, yhteiskunnan, elämän ja lopulta se oikean Suomalaisuutesi.

Liity 1,4 miljoonan Suomesta lähteneen joukkoon ja pelasta itsesi:
www.migrationinstitute.fi

"Tilastoja" sivulta yksi havainnollistava kuva:

www.migrationinstitute.fi/files/jpg/maahan-_ja_maastamuutto/siirtolaisuus_kartta_1860-2010.jpg

31

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luciferian

      Uskon itse siihen, että Suomeen tehdään tarkoituksella maahanmuuttaja eliittiä. Se ketkä tämän takana käytännön tasolla ovat, on itsestään selvää. He ovat naisia ja miehiä, joilla kyltymätön seksuaalinen nälkä ja he haluavat harrastaa seksiä lukemattomien maahanmuuttajien kanssa. Tätä väitettä tukee selvästi se, että tänne valitut maahanmuuttajat ovat lähes poikkeuksetta komeita ja kauniita. Sen johdosta alle 36 vuotiaat maahanmuuttajat työllistyvätkin huomattavasti paremmin kuin keskiverto suomalainen.

      Maahanmuuttajat ovat hetkessä rynnineet eduskuntaan ja kunnanvaltuustoihin, heidät on valittu korkeisiin virkoihin ilman mitään järkiperusteita. Yhä useampi yritysjohtaja on maahanmuuttaja ja huonosti suomea osaavat maahanmuuttajat tekevät kovapalkkaisia töitä - samaan aikaan yhä useamman osaavan suomalaisen on vaikea löytää kokoaikaista työtä itselleen.

      Mutta kuka tai mikä on takapiruna tähän kaikkeen, voiko olla, että kyseessä on esimerkiksi: jokin tunnettu salaseura, joku puolue, rasismin vastustajien toimintaa rahoittavat mystiset tahot, joku vieras valtio tai kenties EU?

      Vastaus kysymykseesi: Koen nykyhetken Suomen harrastamaan politiikkaa suosimiseen ja syrjimiseen uhkana itselleni.

      • kieroilija

        TESTI Tämän kirjoituksen takia sain pannan 24h joten sanavapautta ei enää ole:
        Kun katsoo koko tilannetta vuosien aikana, niin poliisi ja virkailijat pelkää! Muslimit on opetettu väkivaltaan ja kiihkoilemaan.
        Heidän tulonsa maahamme olisi pitänyt estää jo ensimmäisten kohdalla. Ei tiennyt manu mitä teki antaessaan venäjältä tulleiden somalien jäädä tänne hengailemaan.
        Nyt on turha parkua, Kuitenkin luotan että " pahuudellekin on annettu aikansa" Pimeys joka päättäjiämme vaivaa on ahneutta ja raha on heidän jumalansa.
        He jotka heitä myötäilee on antaneet pelon ja pimeyden henkien lietsoa itsensä muka ymmärtäväiseksi, koska muuta he ei osaa kuin seistä maahamme tulleiden vierellä tumput suorana.
        Ei ole oikein että laumana tuhotaan toisten tuntemattomien omaisuuta. He ovat sen rehellisesti hankkineet, ei loisimalla. Jokainen matuilia menköön sinne mistä tulivat ja mellakoimaan siellä.
        Lähdetään muutamaan maatamme olemalla rohkeita valontuojana ja tiedon salailun lopettamiseksi.


    • Luciferian

      "Vaihda kotimaata, olit sitten ali- tai ylikouluttautunut pelle ufojesi kanssa. "

      Jos innostuitte valtavasti kirjoituksesta ja pakkasitte jo matkalaukkunne ja ostitte viimeisillä rahoillanne matkalipun paratiisiin: tarkistakaa, ettei määränpää vain ole joku ex-kommunistinen maa tai pahimmassa tapauksessa Australia.

      • SinäEtLäpäiseTestiä

        Australia tuskin olisi päämäärä, maahan kun ei noin vain muuteta; siirtolaiset syynätään todella tarkasti ja akanat jätetään vastarannalle. Pakolaisetkin pysäytetään jo kauan ennen aluevesiä ja laivataan leireille valtion ulkopuolella ilman toivoa rantautumisesta.


      • gyälälympyri
        SinäEtLäpäiseTestiä kirjoitti:

        Australia tuskin olisi päämäärä, maahan kun ei noin vain muuteta; siirtolaiset syynätään todella tarkasti ja akanat jätetään vastarannalle. Pakolaisetkin pysäytetään jo kauan ennen aluevesiä ja laivataan leireille valtion ulkopuolella ilman toivoa rantautumisesta.

        Muuttohalua jarruttaa kummasti se kun ei ole saanut etukäteistietoa siintä mitä maata USA aikoo pommittaa seuraavaksi.


    • Luciferian

      "Australia tuskin olisi päämäärä, maahan kun ei noin vain muuteta; siirtolaiset syynätään todella tarkasti ja akanat jätetään vastarannalle. "

      Päinvastoin, sinne pääsee vain mitä kunniattomin syvältä revitty hevon paska. Kunniallisia ihmisiä sinne ei haluta ollenkaan: siksi siellä on niin tarkat syynit.

      • KylläpäNaurattaa

        Ilmeisesti hakemuksesi on hylätty kun olet noin kateellinen.


    • Luciferian

      "Ilmeisesti hakemuksesi on hylätty kun olet noin kateellinen. "

      Heh, tuo oli aika hyvä heitto.

      • OsuiJaUpposi

        Totuus sattuu, eikös niin?


    • Eikalavale

      Suomenruotsalaiset on vallassa ja he ovat toista rotua, suomalaiset on juntteja kuten Finlandia palkinto antoi ymmärtää, jos osaa lukea sivusta kuin koko ajan suomalaisia nälvitään, - johtuuko siitä ei olla hittejä? Kalevalan ei avata, sen aarteita, se on tietäjien mukaa yhtä arvokas kuin Raamattu. Kalevala on henkisen taistelun opas, se on kirjoitettu luonnon muistista, se on viisauden alkulähde.

    • Luciferian

      "Totuus sattuu, eikös niin? "

      Valitettavasti Australia on oikeasti vihoviimeinen maa, minne haluan mennä.
      1. Maailman pahimpia, ehkä peräti pahin gang stalking maa.
      2. Ihosyöpä, riski sairastua ihosyöpään on Australiassa erittäin korkea, ehkä korkein maailmassa.
      3. Ihmiset siellä eivät ole kovinkaan kivoja ja heillä huumorintaju, jota moni pitää loukkaavana.

    • Luciferian

      "Kalevala on henkisen taistelun opas, se on kirjoitettu luonnon muistista, se on viisauden alkulähde. "

      Olisi ihan kiva saada siitä Kalevalasta nykysuomeksi kirjoitettu kirja, joka olisi höystetty jännityksellä dramatiikalla. En tiedä, onko sellainen jo tehty?

      Kalevalassa on itse asiassa hyviä kohtauksia ja ideoita, en itse ole lukenut kirjaa kannesta kanteen. Koulussa Kalevala kuitenkin käsiteltiin ja tykästyin ideoihin ja kohtauksiin, tosin runot eivät välttämättä ole minun juttuni.

    • Luciferian

      "Muuttohalua jarruttaa kummasti se kun ei ole saanut etukäteistietoa siintä mitä maata USA aikoo pommittaa seuraavaksi."

      Niin, olet oikeassa Yhdysvaltojen viimeaikaiset tempaukset ovat varmasti järkyttäneet meitä kaikkia. Jos saisin itse toivoa, toivoisin, että he pommittaisivat mieluummin Australiaa kuin mitään muuta maata. Toki ihmisoikeuksia kunnioittavana ihmisenä en oikeasti haluaisi mitään maata pommitettavan, mutta halusin edellisellä viestittää, etten pidä Australiassa valtaviin mittoihin paisuneesta gang stalkinging ilmiöstä.

      • kerro.toki.lisää

        Mitähän pahaa Australia on sullekin tehnyt että noin inhoat?

        Eväsivät maahanmuuttoviisumin?

        Vai oletko yksi niistä venepakolaisista jotka pistettiin kerkitysleirille Papualle?

        Mitä tulee uudelleen kirjoitettuun Kalevalaan, se ei olisi enää Kalevala jos pitää kirjoittaa uusiksi.


    • Luciferian

      "Mitähän pahaa Australia on sullekin tehnyt että noin inhoat?"

      Etkö voisi ajatella minua humaanina ihmisoikeusaktivistina, joka ei pidä itseensä liittymättömistä syistä gang stalkingin kultamaasta? Tarvitseeko syyn aina olla henkilökohtainen, voiko utopistinen halu tehdä maailma, jossa ketään ei vanottaisi tai sorrettaisi olla joidenkin mielestä tavoittelemisen arvoinen.

      • on.sulla.harhat

        Aloin miettimään tuota sun australia-gs väitettä uudesta valosta. Onko siis niin että Wikileaks on GS-liikkeen tuotos?

        Viattomia valtionpäämiehiä yms vainotaan globaalilla toiminnalla.

        Todennäköisempää on se että joku tuollainen on aina helppoa pistää jonkun kaukaisen paikan nimiin. Suomesta kun on Australiaan matkaa perkeleesti niin voi väittää sinne mitä tahansa eikä kukaan voi äkkiä asiaa tarkistaa.

        Kuten totesin, en ole törmännyt täällä GS juttuihin, sen sijaan ns. vaihtoehto-liikkeissä puhutaan täällä paljon siitä mitenkä Skandinavia (Suomi, Ruotsi yms) ovat alueita joissa NWO kokeilee globaaleja suunnitelmiaan käytännössä.

        Jälleen kerran valitaan kaukainen paikka minkä nimiin väitetään asioita, jotta todenperäisyyden tarkistaminen on mahdolisimman haastavaa.

        Vai koetko eläväsi jossan NWO testiyhteiskunnassa?


    • Luciferian

      Suomesta pitäisi tehdä maa jossa ei kukaan harjoita gang stalkingia. Australia on jo menetetty tapaus, koska se on k.u.i.k.k.a gang stalking shithole. Ensiksi olisi hyvä saada Suomesta maahanmuuttajat pois, koska ne jarruttavat edestystä, eli raajat kiinni. Olisiko muka liikaa vaadittu sellainen? Häh? Ehkä joku minua stalkkaava maahanmuuttaja olisi eri mieltä asiasta ja muutama sukakki, joita on noin 10 tuhatta ihmisjätekappaletta Suomessa. Maahanmuuttajat nimittäin ahdistelevat minua islmailaisilla rukouksilla käydessäni köyhänä pienkerrostalo asunto-osake omistajana maahanmuutajien pizzeriassa syömässä. He siis lausuvat rukouksia kun tekevät minulle ruokaa! Ja minun tehtäväksi jää lausua perinteisiä kristittyjä ja lappalaisia rukouksia, lappalaisia siis, koska äitin puoleiset sukujuureni ovat lapista, elikkä sille geeniperimäidiootille sanon: olen suomalaisempi kuin te kaikki dorkat jotka yrittää liata gang stalkingin mainetta.

      Maahanmuuttajien uskonasiat myös häiritsevät minua päivittäin, koska tiedän maahanmuutajien kultturillisista syistä kykenevään pahaan silmään. Paha silmä seuraa minua joka paikkaan. Eli siis joka paikkaan missä näitä maahanmuttajia vilisee. Eniten maahanmuuttajat katsovat minua pahalla silmällä kun olen pirkka-olut laatikollisen jälkeen hoipertelemassa kadulla likkakaverieni kanssa. Pahaa silmä pukkaa etenkin kun käymme likkojen kanssa paskantamassa Rosson terassilla. Naisvihamielisten maahanmuutajien pitäisi ymmärtää että tuollainen toiminta on voimaannuttavaa vaikka olenkin mies ja etenkin kun sitä tehdään humalassa.

    • Luciferian

      "Aloin miettimään tuota sun australia-gs väitettä uudesta valosta. Onko siis niin että Wikileaks on GS-liikkeen tuotos?"

      Wikileaksista en tiedä, mutta Australiasta olen varma.

      https://www.facebook.com/Gangstalking-Australia-155730281200048/

      Mene YouTubeen, esim. alla olevasta linkistä:
      https://www.youtube.com/
      Kirjoita hakusanoiksi: gang stalking Australia

      Tämän jälkeen huomaat heti ensi silmäyksellä, mikä on maailman pahin Gang Stalking maa.

      Toivottavasti ohjeeni olivat tarpeeksi selkeät ja saat niistä toivomaasi lisäarvoa!

      • KukaOnPahinJaMissä

        En ala klikkaamaan tuota Facebook linkkiä, en halua että FB liittää minut tuohon mitenkään; sori.

        Koitin Googletella erilaisilla hakusanoilla, ja vaikka tosiaan GS:ää Australiassa esiintyy ei mikään Googlen perusteella löytyvä viitannut että sitä olisi enemmän kuin jossain toisaalla.

        Olen silti aidosti kiinnostunut, mistä päättelit että Australia olisi maailman pahin?

        Googlen perusteella se olisi ennemmin Amerikka.

        Australiassa on aktiivinen anti-globalisaatio liike, johon olen tutustunut.

        Sivuhuomautuksena, rapparit on hyvin esillä. Pienissäkin kylissä rapparien kokoontumistilat on hyvin kyltitetty ja keskeisellä paikalla. Liittyykö jotenkin asiaan GS suhteen?


    • Luciferian

      "Olen silti aidosti kiinnostunut, mistä päättelit että Australia olisi maailman pahin?"

      Olen saanut tiedon, että "Australia" on johtava gang stalkereiden kouluttaja, kenties suurin ja perusteellisin koko maailmassa. Kaikki löytämäni tieto viittaa siihen, että tieto on paikkansa pitävä. Sitä asiaa tukevat muun muassa käsistä riistäytynyt lemmikkieläinten murhaaminen ja Proxyjen estoton käyttö gang stalkingissa sekä se tosia asia, että se on siellä yleisempää kuin muualla maailmassa. (Tietolähdettäni en edelleenkään paljasta).

      Esimerkkinä voin kertoa todellisesta tapauksesta, jossa gang stalkeri oli jättänyt tässä tapauksessa koiran (voi olla kissa tai ihan mikä tahansa muukin lemmikkieläin) autoonsa kuolemaan kuumuuteen. Sitten hän vain odotteli, että joku yrittäisi pelastaa koiran murtautumalla autoon. Niinhän siinä kävi, että pelastaja löytyi - koira kuoli pelastusyrityksistä huolimatta ja pelastaja sai pitkän tuomion. Tässä tapauksessa proxyna toimi Australian laki.

      "Koitin Googletella erilaisilla hakusanoilla, ja vaikka tosiaan GS:ää Australiassa esiintyy ei mikään Googlen perusteella löytyvä viitannut että sitä olisi enemmän kuin jossain toisaalla."

      Tuohan on aivan täyttä valetta, hakusanoilla löytyy eniten tuloksia juuri Australiasta. Et oikeasti tehnyt mitään hakusana tutkimusta, halusit laittaa minut tekemään sen puolestasi, eikö niin?Katsoppas, kun ICT:n alkeissa jo opetetaan, että haussa täytyy laittaa " " merkit sanoja ennen ja sanojen jälkeen. Eniten tuloksia löytyy luonnollisesti haulla "gang stalking Australia" (Olipas yllätys, huomaatteko ironian huomautuksessani?)

      Ehkä sinun olisi myös kanatanut katsoa YouTubesta, jonne annoin linkin ja hakusanatkin valmiiksi. Gang Stalking ei ole pelkästään yleisempää siellä, vaan siihen liittyvä lemmikeiden tappaminen proxyilla on yleisempää siellä kuin muualla maailmassa yhtensä (Austarlian luonnon luonnottomuuden pelastamiseksi yms. proxyt)?

      • OoppaRauhassa

        Eipäs hermostuta.

        Kyllä, todellakin itse koitin hakea.

        Käytin myös lukuisia hakusanoja joilla koitin yleisintä gs maata jne. Mikään hauista ei viitannut että Australia olisi jotenkin erikoisasemassa muihin paikkoihin.

        Ylivoimaisesti eniten osumia sai "us government gang stalking"; sun tapa hakea on rajattu, kokeile erilaisia kombinaatioita, sanoja.

        Ymmärrän että lemmikkien tappaminen on hankala aihe; mutta jos omistaja on vastuun tunnoton ja antaa lemmikin juoksennella lain vastaisesti vapaana sen tappaminen on oikeutettua. Toki lemmikin omistajan kannalta lemmikin tappaminen on surullinen asia, ja siitä varmasti syyttää kaikkia vastaantulijoita. Kyseessä on kuitenkin lemmikin omistajan oma tyhmyys / piittaamattomuus jne. Lemmikin pito on vastuullinen asia.

        Suomessa voi olla hyvin hankala ymmärtää millaisia ongelmia eläin joka ei luonnostaan johonkin ympäristöön kuulu voi aiheuttaa; Australia ja Uusi Seelanti on tästä malliesimerkkejä, kummassakin ymmärretään käytännön kokemuksen kautta mitenkä päin helvettiä luonto menee kun sinne tulee vieraslajeja, eläimiä ja kasveja, jotka sinne ei kuulu.

        Kummassakin koitetaan palauttaa luonnollista eliöstöä; mutta taistelu on hyvin haastavaa.

        Vieraslaji ilman luonnollisia vihollisia hyvin nopeasti tuhoaa alkuperäislajit sukupuuttoon, ja aiheuttaa tuhoa viljelyksille, kotieläimille yms. Dingot on todistetusti tappaneet jopa pieniä lapsia. Ongelma koskee myös kasveja jne.

        Tuosta koira kuumassa autossa tapauksesta; onko mitään uutislähdettä tuohon, vai meneekö vain kuulopuheen perusteella?


    • Sielujenvahinko

      Pitäisikö valtakunnan lasten varoittaa pössyttelystä? Kuuleekohan kukaan?

    • Luciferian

      "Ylivoimaisesti eniten osumia sai "us government gang stalking"; sun tapa hakea on rajattu, kokeile erilaisia kombinaatioita, sanoja."

      Tuohan on aivan järjetön väite, miksi USA:n hallitus vainoaisi omia kansalaisiaan? Se on lisäksi yksi kummallisimmista salaliitoista, jonka uskotaan olevan totta. MK-ultra testit tosiaan olivat totta, mutta ne lopetettiin jo aikoja sitten. Kyseessä on vähän sama juttu kuin viiltäjä tapauksessa. Yleisin Viiltajä Jackia koskeva salaliitto koskee vapamuurareita ja se on täysin järjetön, valitettavasti sen pohjalta on tehty vieläpä lukuisia elokuvia. Katsoppas maailma on pullollaan ihmisiä, jotka uskovat mitä kummallisimpiin asioihin. En käyt tekemässä hakua antamillasia sanoilla, koska väite on sinänsä jo umpipöhkö. Erona antamiini hakusanoihin ja antamiisi mielikuvitusmaailman hakusanoihin on totuuspohja - jutut Australiasta ovat totta ja niitä on enemmän kuin muualla.

      "Vieraslaji ilman luonnollisia vihollisia hyvin nopeasti tuhoaa alkuperäislajit sukupuuttoon"

      Aivan täyttä potaskaa. Australialaiset itse ovat metsästäneet osan eläimistä sukupuuton partaalle ja toinen asia on se, että siellä yleisesti käytetään todistetusti eläinkuntaa tappavia kasvinsuojeluaineita. Lisäksi ilmasto on siellä muuttunut entistä epäsuotuisammaksi ja mm. ihosyöpäriski on Australiassa kenties jopa maailman suurin. Kun ilmasto muuttuu epäsuotuisaksi laji joko muuttaa pois tai kuolee kokonaan pois. Tässä koko totuus siitä mitä on tapahtunut. Aussit eivät itse kestäneet sairaita tekojaan ja pelkurimaiset aussit keksivät typerän jutun, että avuttomat lemmikit ovat syyllisiä - tarinan, johon uskotaan vain häpeän verhoihin piiloutuneiden aussien omissa sairaissa päissä.

      "Tuosta koira kuumassa autossa tapauksesta; onko mitään uutislähdettä tuohon, vai meneekö vain kuulopuheen perusteella? "

      Valitettavasti kyseessä ei ole virallien uutislähde. Tuosta paskamaasta on olemassa niin paljon ikäviä juttuja netissä ja oikeisiin uutislähteisiin tutustumien vahvistaa vain sen, että kaikki ikävä murhan himoisista gang stalker ausseista pitää paikkansa..

      • EtSittenOllutRauhassa

        En minä mitään väitä tuosta vainoaako amerikan hallinto vai ei; keskustelimme tässä mikä on Googlella yleisin hakuisku gang stalkingista, ja kokeilemalla löysin että tuolla sana joukolla on enemmän osumia kuin vaikkapa australialla.

        Eli jotta saat pidettyä yllä haluamaasi uskomusta ohitat sen kannalta epäedulliset Googlen hakutulokset yms? Ok, pidän tämän mielessä jatkossa kun keskustelemme.


    • KrimiOnAikaPientä

      Nyt on aika lyödä vetoa siitä että mihinkä maahan USA hyökkää seuraavaksi. Se tarvitsee sotia ja niitä tehdään synnytetään tarkoituksellisesti.

      Muistakaa että USA on 50:n vuoden aikana hyökännyt 32:een itsenäiseen valtioon viemään demokratiaa ja vapautta.
      Yhdessäkään maassa nämä tavoitteet eivät ole toteutuneet.

    • Luciferian

      "Nyt on aika lyödä vetoa siitä että mihinkä maahan USA hyökkää seuraavaksi. Se tarvitsee sotia ja niitä tehdään synnytetään tarkoituksellisesti"

      Jos USA:n hyökkäys on väistämätön, eikö se voisi hyökätä Australiaan. Jos sodassa kuolisi vain ausseja, olisivat kaikki varmasti tyytyväisiä. Australia on menetetty tapaus, ei ole mitään mikä muuttaisi nämä gang stalkerit muuksi. (En tietenkään toivo sotaa, ajatuksena tosiaan on se, jos sota on väistämätön)

    • Luciferian

      "En minä mitään väitä tuosta vainoaako amerikan hallinto vai ei; keskustelimme tässä mikä on Googlella yleisin hakuisku gang stalkingista, ja kokeilemalla löysin että tuolla sana joukolla on enemmän osumia kuin vaikkapa australialla."

      Okei, ymmärsin sitten varmaan väärin. Minä luulin, että etsimme maiden nimillä, eli missä missa maassa gang stalkingia todellisuudessa on eniten: tietenkin Australiassa. Jos taasen tarkoitimme hakutermejä, uskon hakutuloksesi tuottaneen paremman tuloksen, koska hallitseva saliliitto on, että Yhdysvaltain hallitus gang stalkkaa oman maan kansalaisiaan ja salaliittoteoreetikoita tunnetusti riittää.

      • JosEiValtioNiinKuka

        Mielenkiinnosta, sinä et siis usko että gang stalking on valtiovetoista toimintaa?

        Kuka sitä sitten harrastaa?

        Tälle palstalle kirjoittavista gs-aktivisteista loput uskovat sen olevan valtiovetoista. Miksi eriävä mielipide?


    • Luciferian

      "Tälle palstalle kirjoittavista gs-aktivisteista loput uskovat sen olevan valtiovetoista. Miksi eriävä mielipide? "

      Itseasiassa kovinkaan moni heistä usko valtiovetoiseen gs:ään.

      Olen kuitenkin ainoa, joka uskoo (tai luulee ainakin tietävänsä) pääsyyllisen olevan "Australia". Koska kyseessä on pahuuden akseli, - varsinainen pahuuden ydin- tässä tapauksessa ja vain tässä tapauksessa voi väitteesi valtiovetoisuudestakin jopa pitää paikkansa.

      Mutta ideassasi on totuuden siemen, gang stalkereiden toiminta myötäilee valtion linjaa. Esim. Suomessa osa maahan muuttajista gang stalkereita, ja tosi asia on se, että yksikään maahan muuttaja Suomessa ei ole gang stalkattu. Yhdysvalloissa asiat ovat päälaellaan, siellä eniten gang stalkingin uhreja on juuri maahan muuttaja taustaisissa henkilöissä. Monet muutkin asiat gang stalkingissa viittaavat valtion linjan myötäilemiseen, eli kyseessä on kultti, joka ei tahdo paljastaa tupla-agendansa toista osaa: salattua osaa.

      Itse uskon, että pahimmat gang stalking tapaukset järjestetään proxyilla. Niin kuin monissa muissakin kulteissa, yliopisto-opiskelijoita värvätään myös gang stalkereihin. Yliopistolta valmistuu eri tieteen haaroista osaajia, jotka voivat kirjoittaa todella pahoja proxyja - siis sellaisia, joilla itsemurhaan kiusaaminen on mahdollista. Yritä nyt sitten etsiä kymmenien tuhansien epäiltyjen joukosta ne ketkä toistuvasti asemaansa käyttävät väärin, jos poliisi valehtelee ettei mitään ole tapahtunut (heillekin on luultavasti kirjoitettu proxy tätä tarkoitusta varten).

      Mitä sitten, vaikka löytäisimme proxyjen kirjoittajat! Kultti on värvännyt varmasti varalle uusia ihmisiä vain tätä tarkoitusta varten ja vaino on ja pysyy. Pitäisi päästä iskemään pahuuden ytimeen, jotta gang stalking loppuisi ja minä uskon pääpirujen elävän Australiassa - pahuuden akselissa.

      • TaasMandelaa

        Sitten sinä ja minä luemme eri palstaa; sitä palstaa mitä minä luen täyttää kirjoiteukset jossa valtio on gs-toiminnan takana tai vähintään sen tukija ja piilottaja. Mandelaa ilmassa?

        Tuolle "Australialle" löytyy myös selitys; kyseessä on Eurooppalaisittain kaukainen paikka, sellaisen nimiin voi laittaa vaikka mitä toimintaa ja juuri kenelläkään ei ole asiasta tarkempaa suoraa tietoa jotenka sen voi helposti uskoa.

        Samasta syystä täällä puhutaan alt-piireissä paljon siitä mitenkä Skandinavia on NWO testialueita, väellä on siruja ja kaikkea seurataan; ja ovat ottaneet niitä ihan vapaa-ehtoisesti jonottaen; vanhuksia, lapsia, työssäkäyviä jotka ei pääse töihin jos ei ole sirua.

        Montako tunnet?

        Kukaan paikallisista ei usko kun kerron ettei näin suinkaan ole.


    • Luciferian

      Kirjoitus virhe, tarkoitin sanoa, että kovinkaan moni "gs-aktiiveista" ei usko valtiovetoiseen gs:ään. Jos totta puhutaan, en usko kenenkään uskovan moiseen höpöjuttuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe