Bentso viekkarit

Opamoxistaeroon

Voitteko listata kaikki etenkin fyysiset oireet mitä bentsojen viekkarit aiheuttaneet. Kauan oireet kesti ? Etenkin kiinnostaa alkuvaiheen oireet .

3

1960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normon

Niitä on yhtä paljon kuin vieroittujiakin, tai itse asiassa enemmän, koska lähes joka vieroittujalla
      voi olla useampi fyysinenkin vieroitusoire, riippuu bentsosta myös ja sen annoksen vahvuudesta ja siitä kuinka kauan on käyttänyt.

Joko aloitit vieroituksen ?

• Z-lääkekoukussa

En oikeastaan saanut opamoxista muita vieroitusoireita kuin hermostuneisuutta ja lääkkeen himoa siihen aikaan päivästä, kun yleensä otin lääkettä. Ei varsinaisia fyysisiä oireita. Vähensin lääkettä 1/2-1/4 tablettia kerrallaan.
      (Olen lopettanut opamoxin useita kertoja ja käytän edelleen muita bentsoja.)

• Ketiskö

Opamox säännöllisessä päivittäisessä käytössä yli vuoden, noin 22,5mg vrk (ja imovane). Olin kokeilumielessä ilman 80h (toleranssin nousu). Aistien yliherkistyminen (kuulo,näkö, en kestänyt auringon valoa esim.), päänsärky, pahoinvointi, pää välillä ihan sumea, välillä liiankin kirkas, hikoilu, tärinä, unettomuus (nukuin noin tunnin/30h), sätkyt (yrityksessä nukkua). Oli kaikkea muutakin (ihon poltto, veto jäsenissä,huimaus, paineen tunne päässä, käsissä ja hartioissa), mutta en tiedä johtuiko opamoxista vai jostain muusta (ahdistuksesta). Sänkypotilaana. Sirdaludia vedin, auttoi ehkä vähän.

Päättyi sitten siihen, että oli pakko päästä kauppaan ja piti ottaa enemmän opamoxia kuin ennen kokeilua. Ja pumppu hakkasi hulluna, joten akuuttiin sitä seuraavana päivänä (tutkittiin kaikki mahdollinen keuhkoemboliasta lähtien). Palautuminen tuosta kesti pitkään (viikkoon uskaltanut mihinkään liikkua). En tiedä miksi, olen joku outo yksilö. Enää ei tee mieli lopettaa seinään. Lääkäri kyllä käskee laskemaan annosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe