Voitteko listata kaikki etenkin fyysiset oireet mitä bentsojen viekkarit aiheuttaneet. Kauan oireet kesti ? Etenkin kiinnostaa alkuvaiheen oireet .
Bentso viekkarit
3
1960
Vastaukset
- normon
Niitä on yhtä paljon kuin vieroittujiakin, tai itse asiassa enemmän, koska lähes joka vieroittujalla
voi olla useampi fyysinenkin vieroitusoire, riippuu bentsosta myös ja sen annoksen vahvuudesta ja siitä kuinka kauan on käyttänyt.
Joko aloitit vieroituksen ? - Z-lääkekoukussa
En oikeastaan saanut opamoxista muita vieroitusoireita kuin hermostuneisuutta ja lääkkeen himoa siihen aikaan päivästä, kun yleensä otin lääkettä. Ei varsinaisia fyysisiä oireita. Vähensin lääkettä 1/2-1/4 tablettia kerrallaan.
(Olen lopettanut opamoxin useita kertoja ja käytän edelleen muita bentsoja.) - Ketiskö
Opamox säännöllisessä päivittäisessä käytössä yli vuoden, noin 22,5mg vrk (ja imovane). Olin kokeilumielessä ilman 80h (toleranssin nousu). Aistien yliherkistyminen (kuulo,näkö, en kestänyt auringon valoa esim.), päänsärky, pahoinvointi, pää välillä ihan sumea, välillä liiankin kirkas, hikoilu, tärinä, unettomuus (nukuin noin tunnin/30h), sätkyt (yrityksessä nukkua). Oli kaikkea muutakin (ihon poltto, veto jäsenissä,huimaus, paineen tunne päässä, käsissä ja hartioissa), mutta en tiedä johtuiko opamoxista vai jostain muusta (ahdistuksesta). Sänkypotilaana. Sirdaludia vedin, auttoi ehkä vähän.
Päättyi sitten siihen, että oli pakko päästä kauppaan ja piti ottaa enemmän opamoxia kuin ennen kokeilua. Ja pumppu hakkasi hulluna, joten akuuttiin sitä seuraavana päivänä (tutkittiin kaikki mahdollinen keuhkoemboliasta lähtien). Palautuminen tuosta kesti pitkään (viikkoon uskaltanut mihinkään liikkua). En tiedä miksi, olen joku outo yksilö. Enää ei tee mieli lopettaa seinään. Lääkäri kyllä käskee laskemaan annosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791