Olli Teronen kokemuksia?

Uteliaskysyy

Kertokaahan kokemuksianne

237

13279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmitti

      Mukava. Mutta en ollut tyytyväinen tulokseen

      • Amamma

        Hammaslääkäriä valitessa harkitsen nykyään tarkkaan missä käyn. Teronen ei parantanut tilannettani.


      • Hammashoitoavai

        Samoin implanttihoidoissa. Tuttu tapaus tämä Teronen.


      • Implanttihoitoa

        Lukekaapa nuo implanttikokemukset. Saa harkitsemaan kahdesti.


      • Temps11

        Potilaat usein etsivät tietoa ja vertailevat muiden kokemuksia netissä (varsinkin jos on isommasta operaatiosta kyse). Potilaiden kokemukselle muodostuu suurempi painoarvo, kuin heitä hoitaneet tahot olisivat uskoneetkaan, siinä vaiheessa kun potilaan kertomus päätyy satojen, tai jopa tuhansien ihmisten luettavaksi.
        Tämä on paras keino varoittaa muita huonosta kokemuksesta, jotta kellekään muulle ei satu samanlaista tapausta kohdalleen.


      • Olenm

        Terosella käynyt. No ei todellakaa tyydyttäny lopputulema.


      • Varoitus

        Varoitus täältä.


      • Huulet

        Kyllä.. huono kokemus jäi. Itku meinasi tulla.


      • Goodtoknow

        Hyvä tietää..


      • Kierräkaukaa

        Teronen ei ota mitään vastuuta, ,,


      • Juttuetenee

        KYLLä tälle laitetaa loppu! Teronen aiheutti minulle masennuksen.


      • Kuulopuhe

        Näin..


      • Presillew
        Amamma kirjoitti:

        Hammaslääkäriä valitessa harkitsen nykyään tarkkaan missä käyn. Teronen ei parantanut tilannettani.

        Precis.


      • Helpless

        Minulle Olli Teronen on laittanut kaksi hammasimplanttia ja kokemukseni ovat tosi hyvät.


      • 4Ev4
        Implanttihoitoa kirjoitti:

        Lukekaapa nuo implanttikokemukset. Saa harkitsemaan kahdesti.

        Ellei jopa kolmasti o_O


      • karualettavaa
        Olenm kirjoitti:

        Terosella käynyt. No ei todellakaa tyydyttäny lopputulema.

        On karua luettavaa tuo implanttikokemus..


      • Anonyymi
        Helpless kirjoitti:

        Minulle Olli Teronen on laittanut kaksi hammasimplanttia ja kokemukseni ovat tosi hyvät.

        Kavin juuri Olli Terosella. Poisti hampaan ja laittoi hammasimplantin. En loytanyt naita kokemuksia vasta kun nyt. Hammasta sarki, en jaksanut etsia. Olen jarkyttynyt palautteesta. Voisitko kertoa vahan hyvassa kokemuksestasi?


    • mikämiesonkaan

      Kuka tää siis on?

      • Olevarovainen

        Turhia lupauksia, rahat menee


      • sellainenmies

        En ole ainakaan lukenut yhtäkään positiivista kokemusta hänestä


      • Hammast

        Teronen tekee laajalti toimenpiteitä.


      • Pettyn

        Pettynyt olen, pettynyt.


      • Vastaus

        Suu- ja leukakirurgi.


    • Rahatmeni

      Lopputulokseen ei voi olla tyytyväinen. Eipä se häntä paljon kiinnostanut.

      • Niinmeni

        Näinhän siinä kävi.., Jos olisin vain mennyt jonkun toisen luokse..


      • MilläHinnalla

        Niin. Itse tosiaan siinä menettää, kun ei asiakkaat tule enää uudestaan, kuten itse


      • MIKÄmahto

        Mikä toimenpide tehtiin?


      • Implantteja

        Oliko kyseessä implanttien laitto?


      • kylläkin
        MilläHinnalla kirjoitti:

        Niin. Itse tosiaan siinä menettää, kun ei asiakkaat tule enää uudestaan, kuten itse

        On menettänyt jo. Niitä asiakkaita...


      • Expexion
        kylläkin kirjoitti:

        On menettänyt jo. Niitä asiakkaita...

        Epäonnistuneet implanttien laitot, huonosti toteutetut pistohoidot, välinpitämättömyys tehdä korjauksia... :/


      • Botoxotos
        kylläkin kirjoitti:

        On menettänyt jo. Niitä asiakkaita...

        Valitettavan totta. Ei enää ikinä botoxia. Onneks vaikutus meni ohi. Botoxin piti nuorentaa. Ehkä jonku muun laittamaan.


      • Samaistuin

        Tiedän tuneen. Minä olen käynyt pitkään jo yksityisellä puolella ottamassa pistohoitoja. Tein sen virheen, että kävin kerran Ollin paikkeilla. Botox-hoito meni täysin toisella tavalla, kuin olin odotin. Neljän kuukauden odottelu tuntui ikuisuudelta. Toinen kirurgi ihmetteli, miksi hän oli laittanut Botoxia kyseiseen paikkaan. Hyvän esteettisen silmän omaavana jälkimmäinen lekuri näki heti hoitovirheen.


      • Samaistuin

        Olli siis suositteli minulle Botoxin ottamista alueelle, johonka toinen lekuri ei ollut koskaan aikaisemmin laittanut Botox-pistoksia. Syystäkin.


      • mime

        Reklamoitko asiasta?


      • PLatiikkakirurgia

        Suosin esteettisissä hoidoissa plastiikkakirurgeja. Mieluiten Suomen esteettisten plastiikkakirurgian yhdistyksen jäsentä.


      • Todellinen.Pettymys

        Moi, minulla oli vähän samanlainen kokemus Terosella. Saitko mitää korvausta/korjausta vastineeksi?


      • Ilmotukset

        Tehkää ilmotukset.


      • Näinkävi

        Näinpä!


      • Hommahoidossa

        Asia kylläkin etenee..


      • Intresting

        Ei kiinnostanut?


      • Aapels89

        Virhettä ei myönnetty minunkaan kohdalla.


      • Tatitatii52

        Lopputulokseen olin tyytymätön. Elikkä "vähän" botoxia laitettiin. Laitettiin niin että otsaa oli vaikea liikuttaa seuraavina viikkoina. Ei edes ilme värähtäny. Tuskastuin. Olin vihainen. Enkä suosittele.


      • SKIE

        Minulle sanottiin, että laitetaan botoxia. Todellisuudessa aine oli halvempaa dysportia. Muilla samanlaisia kokemuksia?


      • wasdemt

        Jos tohdit, niin kerro minkälainen tapaus kyseessä?


    • Yksipettynyt

      Olen käynyt Terosella. En menisi uudestaan. En voi suositella

      • Eitoiminut

        Laitettii botuliinia ja en ollu tyytyväinen.


    • en.taida.mennä

      Ei yhtään positiivisia kokemuksia? Huhhuh

      • Ramireer4343

        Ei taida olla..


    • Pistoksista

      Teronen teki minulle taannoin toimenpiteen. Ei vastannut odotuksiani, mutta löysin onneksi toisen kirurgin, joka tekee minulle pistohoitoja.

    • Eieijaei

      Olli Teronen teki operaation minulle jonka lopputulemaan olin pettynyt. Ei kannata mennä!

      • itsehänjäätappiolle

        Ymmärtäisi vaan, että se kostautuu itselle aivan kuten tässäkin tapauksessa. Asiakkaat eivät enää tule toista kertaa ja lisäksi he huono maine leviää, jolloin menettää muitakin asiakkaita.


      • Implantti.siluetissa

        Asiakastyytyäväisyyden ymmärtäminen on tärkeää :)


    • SuurKuluttajaBotox

      Menkää aina naislääkäreille jos haluatte hyviä tuloksia ja vilpitöntä palvelua. Miehillä tällä alalla tuntuu olevan vaan raha mielessä. Naiset eivät kehtaa huijata asiakkaita yhtä paljon kuin miehet.
      Minulla on tästä kokemuksia 15 vuoden ajalta.

      • PuolinJaToisin

        Varmasti myös miehistä löytyy hyviä lekureita


      • tääontotuus

        Molemmissa on hyviä ja huonoja. näin se menee


      • bootoxiamiksi

        Miksi ylipäätään ottaa botoxia?


      • Maaaari

        Samaa mieltä. Miksi ottaa?


      • Johtopäätöss

        Ei siis botoxia


      • SUosituksia

        Ketä suosittelet?


      • Onnoita

        Olen käynyt usealla mieskirurgilla. Teronen on ainoa pettymykseni. Oman kokemukseni pohjalta en coi suositell Olli. Olen käynyt myös mieskirurgeille jouden tulokseen olen ollut mielissöni.


      • Riippuu
        SUosituksia kirjoitti:

        Ketä suosittelet?

        Jos laittaja on hyvä, niin botoxin lopputulos voi onnistua.


      • Valitessani

        Tärkeintä on kirurgin suositukset, asiakaskokemukset - onnistuminen ja osaaminen. Itselle ainaki.


      • Jalisma

        Oma kokemukseni mieslääkäreistä on hyvä.


      • D-amaparzo

        Hei!

        Ketä lääkäriä suosittelet?


      • sfrwefuj

        Tässä voisi olla ihan perää.


    • Klinikoija

      Kyseinen henkilö ei ehkä ole paras valinta suorittamaan esteettisiä toimenpiteitä

      • jeppjep

        Jep jepp..


    • Booooooo

      Ei mitään hyvää sanottavaa........ Ei ymmärtänyt mitä halusin.

    • Maineensa.pilannut

      Onpas huono maine :O

      • kukkuraksi

        Ja asiakastyytyväisyys täysin olematonta


    • maapsul

      Minun neuvoni sekä kokemus on että kiertäkää kaukaa

      • Neuvosta

        Neuvosta vaari :)!


    • uteliaskysyy

      Kiitos vastauksista! Päädyin toiseen vaihtoehtoon, joka vaikutti erittäin hyvältä luettuani muiden kokemuksia myös hänestä. Tarkoituksena olisi siis ottaa hiukan täytettä kasvoihin :) Päivittelen tänne sitten miten se sujui.

      • sewweew

        Etsi aina oman alan asiantuntija.


    • Olenkooikeassa

      Tämä kait on plastiikkakirurgian keskustelupalsta eikä hammaslääketieteen, vaikka Virossakin rintaimplantit laittaa hammaslääkäri

      • Samojahoitoja

        Kyseinen henkilö tekee myös runsaasti esteettisiä hoitoja: pistoksia, kirurgiaa ja implanttienlaittoa. Ei ilmeisesti kovin hyvällä menestyksellä..


      • Asseer433

        Esteettisissä toimenpiteissä plastiikkakirurgi on paras


      • njettosiaan

        Ja paskanmarjat. Itsellä ei oo onnistunut plastiikkakirurgin kanssa edes pistämiset. Yläluomileikkuusta puhumattakaan.


      • Kokemuksen.pohjalta
        njettosiaan kirjoitti:

        Ja paskanmarjat. Itsellä ei oo onnistunut plastiikkakirurgin kanssa edes pistämiset. Yläluomileikkuusta puhumattakaan.

        Olen käynyt plastiikkakirurgilla ja tällä ko hammaskirurgilla. Voin sanoa, että en suosittele muuta vaihtoehtoa, kuin plastiikkakirurgia.


    • TäyteaineHoitoja

      Onneksi luin tämän viestiketjun ennen kuin menin! Voitteko suositella parasta täyteainehoitojen tekijää? Tarkoituksena olisi ottaa täytettä kasvoihin.

    • Rtyrty

      Mielestäni ongelma oli siinä että ei osannut arvioida mikä voisi olla paras hoitokeino ja lopulta tulos oli sellainen etten ollut tyytyväinen. Menkää suositellulle kirurgille mikäli joka arvioi tarpeenne

      • mppphm

        Ei osannut ei! Ja onneksi löytyy osaaviakin kirurgeja ja muita vaihtoehtoja


    • Olpettnyt

      Sana "pettymys" kuvaa minun kokemustani

    • Hammashoitoako

      Implanttien laitossa tarvitaan muutakin kuin omahyväisyyttä. Tulipa kokemuksen kautta todistettua, valitettavasti.

      • Minätotesin

        Valitettavasti jouduin itsekin toteamaan, että ei ollut paras valinta


      • kyssärinä

        Ketä suosittelette implanttien laittoon?


      • SelKKIS

        No ei ainakaan häntä


      • Hammasimplantit

        Ilmeisesti hammasimplantit kyseessä?


      • selkeeselkee
        SelKKIS kirjoitti:

        No ei ainakaan häntä

        ei varmaan.


      • Implantshoi

        Milloin kävit Olli Terosen luona implanttei ottamassa?


      • 2928932

        Tästä implantin laitosta olen kuullut ennenkin valitusta hänen kohdallaan. On tärkeää tehdä ilmoitus AVI:lle. Ota yhteyttä esimieheen ja potilasvakuutuskeskukseen.


    • ehdotonei

      Vähän pitäisi lekurin oppia ottamaan vastuuta.

    • EiEnääAsiakas

      Itselläni tuli lähinnä huijattu olo :/

      • getthepoint

        Miten kauan ajattelit jatkaa? Jokainen näkee, että nämä ovat yhden ja saman ihmisen kirjoituksia. Jokohan tämä alkaisi riittää?


      • GoodPoint
        getthepoint kirjoitti:

        Miten kauan ajattelit jatkaa? Jokainen näkee, että nämä ovat yhden ja saman ihmisen kirjoituksia. Jokohan tämä alkaisi riittää?

        Jep. Loanheitto olisi uskottavampaa, jos se ei menisi noin överiksi.


      • AnotherPoint

        Tää kortti alka olemaan jo aika käytetty. Sitten on myös "kaikki viestit on kilpailijan kirjottamia".. Ja muutes hammasimplantteja laittaessa kannattaa mennä sille joka osaa homman parhaiten ei sille joka markkinoi itseään eniten


      • 98898

        Ei unohdeta... jos joku kehuu niin kirjoittaja on muka klinikan omistaja :D


      • abababababab

        Näi se tuntuu menevän


      • YritystäOli
        getthepoint kirjoitti:

        Miten kauan ajattelit jatkaa? Jokainen näkee, että nämä ovat yhden ja saman ihmisen kirjoituksia. Jokohan tämä alkaisi riittää?

        Hyvä yritys :D Kyllä täällä ihmiset saa vapaasti jakaa kokemuksiaan.


    • vinkiksi_jatkoon

      Teille kaikille (heh), jotka kerrotte huonoista "kokemuksistanne" ko. lääkäristä: jos aiot vielä jatkaa samaa jankutusta, niin kerro edes lyhyesti, mikä toimenpide sinulle "tehtiin" ja mikä siinä "meni pieleen". Toki vaatii vähän enemmän vaivannäköä ja googlailua, mutta olisi edes pikkuisen uskottavampaa.

      • ThePoints

        Onhan tossa kerrottu useita liittyen implantteihin, hampaimistoon ja botoxiin . .


    • NyTietää

      Ihan hyvä myös että jaetaan kokemukset. Muut osaa sitten päätellä kenellä kannattaa käydä.

    • Effertrend

      Komppania tota että lopputulokseen ei voinu olla tyytyväinen ja se ei häntä kiinnostanu

    • EnSuosittele

      En voi suositella kyseistä henkilöä ainakaan hammashoidoissa. Kävin hammashoidoissa Terosella ja implanttihoito epäonnistui. Tästä johtuen kävin toisella kirurgilla kysymässä mielipidettä asiasta.
      Hän kävi kohta kohdalta läpi kaikki virheet, jotka aikaisemmin oli tehty ja nämä kuulostivat maallikon korviin jälkikäteen itsestäänselvyyksiltä. Nyt olen käynyt tällä toisella kirurgilla hoidossa, suurta Terosen suosittelemaa suurta leikkausta ei tarvittu ja kaikki on sujunut erittäin hyvin.

      • Kohtalotoveri11

        Tämä taitaa olla virhearvioiden tekeminen on yksi niistä ongelmista, joita olen kuullut hänen tekevän. Toiset lääkärit sitten ihmettelevät hänen jälkiään.. Ihme touhua! Saitko mitään korvausta epäonnistuneesta hoidosta?


      • Kohtalotoveri111

        Selkeytän vielä edellistä viestiä: virhearvioiden tekeminen on yksi niistä ongelmista, joista olen hänen kohdallaan kuullut


      • Implanttihoitoa

        Kiitos tästä. Etsin juuri infoa hänestä ja törmäsin (onneksi) tähän tarinaan. Toisaalta meni suunnitelmat uusiksi. Etsin parasta kirurgia operaation suorittamiseen, joten ottaisin myös suosituksia vastaan.


      • EnMinäkään
        Implanttihoitoa kirjoitti:

        Kiitos tästä. Etsin juuri infoa hänestä ja törmäsin (onneksi) tähän tarinaan. Toisaalta meni suunnitelmat uusiksi. Etsin parasta kirurgia operaation suorittamiseen, joten ottaisin myös suosituksia vastaan.

        Voin sanoa, että implanttien eivät ole ainoa alue, jossa hän mokaa!


      • Virheenjälkeen

        Sen jälkeen kun hoito epäonnistui, niin eipä hän paljoa piitannut. Yleensä yritetään jollain tapaa edes korjata virhe tai sitten palautetaan rahat, ihan vain että saadaan maine pidettyä. Tämä ei tuntunut olevan hänen käytäntösä.

        nimim. eri henkilö vastaavalla kokemuksella


      • TapausTeronen

        Uskomatonta...


      • Taas.yksi

        Tässä taas nähdään yksi esimerkki. Veikkaan, että Teronen ei mitään korjauksia suostunut tekemään?


      • Onni

        Valitettavaa. Onneksi lopulta kaikki meni hyvin.


      • Kysymys

        Nimimerkillä "EnSuosittele" kiinnostaisi tietää saitko mitään korvausta hoitovirheestä?


      • Otankantaa

        Moikka. Todella ikävää lukea kokemuksestasi. Kai teit valituksen asiasta? Leikkauksestako yritti laskuttaa vielä lisää? Kannattaa tehdä aina valitus, varsinkin tälläsessä tapauksessa.


      • HUHHUHH

        Huhhu! Ei voi muuta sanoa kun huhhuh!


      • Implantoinnist

        Minulle sattui jotain saman tapaista. Voisinko olla yhteydessä jotakin kautta sinuun? Oletko tehnyt jo viranomaisille ilmoituksen?


      • CAsee

        Homma etenee.


      • Mitenkäsuhteuduttiin

        Millä tavalla Teronen suhtautui virheeseen? Kiinnostaisi kuulla. Minkä selityksen antoi siihen, että kollega oli havainnut useimpia virheitä, joita hän sitten korjaili?


      • Aorro

        Mä haluisin kuulla mikä meni pielee implanttihoidossa. Jos voitko kertoa tarkemmin tästä?


    • Huuliimplantit

      Omat kokemus Olli Terosesta tosi hyvä. Teki mulle huuli implantit city klinikalla ja osas ammattitaitosesti suositella sopivaa implantti kokoa mita aluks epäröin mutta lopputuloksesta tuli just sellanen ku toivoinkin, ei liian ”töröhuulet”. Ja jälkihoito oli myös hyvää halus et käyn 2x tarkastuskäynnillä että näkee et kaikki on varmasti hyvin. Voin suositella.

      • edes.jollain

        hyvä että jollain on edes onnistunut. itse en voi sanoa samaa


      • OlitOnnekas

        Joo kunpa mullakin olis menny noin putkeen. , ,


      • Joseiolisi

        Hyvä homma kun sinua mielytti tulos. Nimittäin jos näin ei olisi niin ei häntä kiinnostanut ainakaan omalla kohdallani, EN suosittele.


    • Kaunishymy4

      Kannattaa kattoa kenellä implantit laittaa

    • asdfghj

      Ainut kenen luokse en menisi uudestaa. Jouduin korjauttamaan jälkiä muualla. Kaikki on nyt ok

    • Asiantuntijana

      Jostain luin joskus että hänet tunnetaan asiantuntijana esteettisissä hoidossa. Taisi olla vitsi :'D

      • Jooohhn

        Varmaankin. Näyttää kyllä siltä, että hänet tunnetaan jostain ihan muusta.


    • JMLR

      Hei käykää ainakin parilla kirurgilla, niin saatte kaksi mielipidettä..Kannattaa. Tietty jos jollakin on useita huonoja arvosteluja ja yksi hyvä niin älkää edes vaivautuko....

      • Löydäparas

        Etenkin isompaa operaatiota ajatellessa tämä kannattaa pitää mielessä!


      • Cousin32

        Tai sitten vaan suoraan hyvälle ja suositellulle vaihtoahdolle.


    • Tyytymätön_palveluun

      Harkitkaa kaksi kertaa ennen kuin menette Teroselle. Ja jos lopputulokseen ei ole tyytyväinen, niin valittaminen ei auta.

    • TeronenKokemus

      Minun kokemukseni Olli Terosesta oli huono. Teki jotakin ihan muuta kun mitä olin halunnut.

    • YKS1vaa

      Muita kokemuksia? (henkilöstä: Olli Teronen) ?

    • prejudge

      Käykääpäs vastaanotolla ennen kuin teette päätöksiä :

    • Ciiii

      Kokemukseni Olli Terosesta: Aluks tuli kuva, että kaikki menisi putkeen. Lopputulos ei ollut edes lähellä sitä mitä olin odottanut.

    • Temps11

      Potilaat usein etsivät tietoa ja vertailevat muiden kokemuksia netissä (varsinkin jos on isommasta operaatiosta kyse). Potilaiden kokemukselle muodostuu suurempi painoarvo, kuin heitä hoitaneet tahot olisivat uskoneetkaan, siinä vaiheessa kun potilaan kertomus päätyy satojen, tai jopa tuhansien ihmisten luettavaksi.
      Tämä on paras keino varoittaa muita huonosta kokemuksesta, jotta kellekään muulle ei satu samanlaista tapausta kohdalleen.

      • On_niitä

        Suurin osa on taitavia lääkäreitä mutta sitten on näitä muutamia joiden ammattitaito ihmetyttää.


      • Oppiiikä

        Kannattaa lukea keskustelua.


      • Jebadi3

        Olisi kiva joku sivusto, jossa voisi ihan arvioida yksityisiä terveydenhuoltopalveluita. Esim jos on menossa plastiikkakirurgille niin saisia lukea muiden arvioita. Sitä kautta myös nämä kirurgit saisivat mainostusta.


    • Kokenuu

      En menis uudestaa.

    • Vaaditaan

      Lopputulos on hyvä silloin kun asiakas on iloinen. Jos näin ei käy kannattaa vaihtaa palveluntarjoajaa.

    • Työske

      Missä tää työskentelee?

      • hienoklinikka

        Cityklinikalla.
        Yllättäen.


      • Jaaaaha

        Jaa-a


    • Noniihh

      Tässä nähdään.

    • Kauneutta

      Hyvin valitettavaa.

    • Takecare

      Varoituksen sananen.

    • Teronenoikeuteen

      Onko näissä tapauksissa sen arvoista, että veisi asian oikeuteen? Harkitsen asiaa.

    • Cesarab

      Uskomatonta. Mutta itse tiedän henk koht tapauksia.

    • Hoitoaksid

      Hammashoitoavai..

    • Elfry

      En menisi mistään hiNnasta.

    • Eikoskaaeikoskaa

      Jep! Näin jälkikäteen juoksisin kaus terosen vastaanotosta!

    • Aionsaadaoik

      SAIN aluksi kuvan, että olen hyvissä käsissä. Lopputulos on saanut lähinnä kyseenalaistamaan tiesikö lääkäri yhtään mitä teki.

    • Osskars

      Olen käynyt olli terosen vastaanotolla ja muuallakin.

    • Olisaikaki

      Nonii

    • Mesolangat

      siksi kannattaa lukea etulätee kelle menee. Ei kaduta myöhemmi

    • Paaahksh

      Näin pähkinänkuoressa.

    • Hammasharja

      Luen teronen kokemukset.

    • Ilmoitusta

      Aina kannattaa tehdä ne ilmoitukset. Niistä on apua.

    • Implantolo

      Kuinka paljon hyötyä niistä lopulta on?

    • Eyesint

      Ja kuka oli?

    • Ellastine

      Tiedä häntä..

    • Residenttr

      Onko olemassa vertailusivuja plastiikkakirurgiasta?

    • Halloooo

      Valviraaaaa!

    • Nimimerkkire

      Oppiiha virheistä. Potilas ja lääkäri

    • Parastakuvvaa

      Valitkaa hoito lääkärin perusteella. Ei paikan tai nimen. Ja mitä tulee Olli: no comments

    • Leukanivel

      Minulla on vain hyviä kokemuksia Olli Terosesta. Leukanivelen takia menin vastaanotolle. Sain apua leukanivel ongelmaan ja apua päänsärky ja muihin lihaskipu vaivoihin. Voin suositella.

      • goolligo

        Hyvä kuulla. Onneksi joku puolustaa tätä terroria vastaan.


      • Hyväsinulle

        Olen iloinen puolestasi. Minun kokemus hänestä oli erilainen, enkä mene toiste!


    • Botoxia

      Olen ottanut botoxia. Tulos oli epäsymmetrin ja tuntui hutaistulta. Ei kehumista.

    • Hoitoa

      Näin valitettavasti.

    • Enteroselle

      Mielestäni plastiikkakirurgi tekee paremman jäljen. Valitsen plastiikkakirurgin varmuudenvaralta.


      Kaikenkaikkiaan tulokseen vaikuttaa lääkärin taidot.

      • 30fii44

        Alan ammattilaiselle ain'


    • otsabotox

      Teronen laittoi botoxi otsan alueelle. Lopputulos -> kulmakarvat valahtivat alas. EN SUOSITTELE.

      • getalife

        Ja potilas kuoli? Vai korjaantuivatko kulmakarvat muutamassa viikossa ennalleen?


      • ihmepuolustuslause
        getalife kirjoitti:

        Ja potilas kuoli? Vai korjaantuivatko kulmakarvat muutamassa viikossa ennalleen?

        Just! Tämän sanoo välinpitämätön ihminen!! Eli nyt kun kukaan ei ole kuollut niin silti mielestäsi oli oikein tehdän hoitovirhettä ja niin, että asiakas kärsii sen "muutaman" viikon ajan?!?


      • AinoaErikoisHLsuomessa

        olli teronen on näköjään kouluttamassa muitakin hamaslääkäreitä. En kyl tajuu miten muka o ensimmäinen suomessa toimiva erikoishammaslääkäri eiköhän niitä ole muitakin???

        *****************************************

        CCAAM / Nordic skin järjestää hammaslääkäreille perjantaina 9.11. 2018 botuliinikoulutuksen, aiheena on

        ▶️ BRUKSISMIN HOITO sekä botuliini esteettisessä kasvojen kavennushoidossa ◀️

        Kouluttajana toimii suu- ja leukakirurgian erikoishammaslääkäri, dosentti Olli Teronen, joka on ensimmäinen Suomessa toimiva erikoishammaslääkäri. Teronen on saanut koulutuksen pistoshoitojen tekemiseen mm. Yhdysvalloissa. Suuri yleisö tuntee Terosen botuliinihoitojen asiantuntijana, ja hän ratkaiseekin botuliinilla (“botoxilla”) äärimmäisen taitavasti niin esteettisiä kuin terveydellisiäkin ongelmia.


      • ytfdytfjf
        AinoaErikoisHLsuomessa kirjoitti:

        olli teronen on näköjään kouluttamassa muitakin hamaslääkäreitä. En kyl tajuu miten muka o ensimmäinen suomessa toimiva erikoishammaslääkäri eiköhän niitä ole muitakin???

        *****************************************

        CCAAM / Nordic skin järjestää hammaslääkäreille perjantaina 9.11. 2018 botuliinikoulutuksen, aiheena on

        ▶️ BRUKSISMIN HOITO sekä botuliini esteettisessä kasvojen kavennushoidossa ◀️

        Kouluttajana toimii suu- ja leukakirurgian erikoishammaslääkäri, dosentti Olli Teronen, joka on ensimmäinen Suomessa toimiva erikoishammaslääkäri. Teronen on saanut koulutuksen pistoshoitojen tekemiseen mm. Yhdysvalloissa. Suuri yleisö tuntee Terosen botuliinihoitojen asiantuntijana, ja hän ratkaiseekin botuliinilla (“botoxilla”) äärimmäisen taitavasti niin esteettisiä kuin terveydellisiäkin ongelmia.

        Kyllähän niitä erikoiskoulutettuja hammaslääkäreitä on ainakin nyt, mutta en tunne Terosta joten olisiko niin vanha että on ollut aikoinaan ensimmäinen suu- ja leukakirurgiaan erikoistunut hammaslääkäri. Tai sitten tuossa mainostekstissä on hieman oikaistu eikä tarkennettu missä mielessä on ensimmäinen (ehkäpä ollut ensimmäinen Suomessa botuliinia bruksismiin käyttänyt).


      • Nimenomaan
        ihmepuolustuslause kirjoitti:

        Just! Tämän sanoo välinpitämätön ihminen!! Eli nyt kun kukaan ei ole kuollut niin silti mielestäsi oli oikein tehdän hoitovirhettä ja niin, että asiakas kärsii sen "muutaman" viikon ajan?!?

        Nimenomaa! Hoitovirhe on hoitovirhe ja jokainen virhe on tarhaa myös uramenestystä.


    • Huippukirurgi

      Niin. Pitäisi vaan tehä ne botoxit ja muut VAIN JA AINOASTAAN PLASTIIKKAKIRURGUILLA.

    • Garinera

      Kuka on kokemuksennee/tietämyksenne perusteella Suomen paras implanttien laittaja? Mihin suosituksenne perustuu ja miltä paikkakunnalla hän operoi?

      • Tekniikko

        Hammasteknikko tekee ilmeisesti suurimman osan työstä implanttien laitossa.


      • whatkoi

        Koko prosessissa on aika monta vaihetta. Kaikki tekijät tulee ottaa huomioon.


      • Onväliä

        Vai niin...


    • valvirahoitaa

      Joo Valvira tutkii tapaukset, jos on tarpeen.

    • Enolluttyytyväinen

      En ollut tyytyväinen. Ongelmaani lähdettiin korjaamaan aivan väärällä tavalla.

    • Kirurgiaa

      Suu- ja leukakirurgi esteettisissä toimenpiteissä? Valitsen itse ainakin plastiikkakirurgin.

      • Jahkap

        Voi olla hyväki. Jahka ossoo hommansa.


      • valinnanvaraaon

        Ei kaikkea plastiikkakirurgitkaan hallitse! :D


    • 828374

      Ei kannata antaa pistellä botoxeja ylipäätää.

    • TEEpointti

      Plastiikkakirurgiset toimenpiteet suosittellaan suoritettavaksi mieluiten sellaisella plastiikkakirurgilla, joka kuuluu Suomen esteettisten plastiikkakirurgien yhdistykseen.

      Plastiikkakirurgiassa on tärkeää ottaa huomioon potilaan turvallisuus ja kirurgin ammattitaito.

    • Mahtaasolla

      Teronen?

    • Tjrrlwe

      Nuo esteettiset toimenpiteet Terosella taitaa lähinnä olla suun alueen ja sen lähettyvyydessä tapahtuvia toimenpiteitä.

    • Ollion

      Teronen on siis suu-ja leukakirurgi.

    • motomotto

      Mikä tuo edellinen?

    • 5485884843

      Virossa hammaslääkärit tekevät tosiaan useita plastiikkakirurgisia toimenpiteitä?

      • AJUHOR

        Kaikenlaista toimenpidettä..


    • kuinkamontavuottajamissä

      Tietääkö kukaan kuinka monta vuotta hän on tehnyt näitä täyteaine hoitoja?
      Missä ennen Cityklinikka hän on ollut töissä?

      Se on erittäin hyvä, että viette asian (sattuneet hoitovirheet) eteenpäin viranomaisille!!!

    • Itsekinkokenut

      Varoitan erityisesti Terosen botox-pistoksista. Ja muutenkin. Ei tosiaan myöntänyt virhettä-

      • uskon

        Uskon, ettei myöntänyt virhettä... on tullut todistetuksi harvoin myöntää sillä tiedetään että pitää joko itse korjata tilanteen tai maksaa kaikki kustannukset jos asiakas teettä korjaus työt muualla. Ja plus korvaukset henkisen kärsimyksenkin edestä!!! Tämän takia jos henkilö itse ei haluaa myöntää päivä selvän hoitovirheen niin pitää viedä asian viranomaisille... tuolloin todennäköisesti saa henkilön vastuuseen.

        Minulla ei ole kokemusta tästä vaan talon toisesta lääkäristä jonka järkyttävän hoitovirheen seurauksena olen melkeinpä menettänyt minun oman kauniin ulkonäköni ja terveyttäni. Tästä hammaslääkäristä olen vaan lukenut klinikan liittyvissä palstoissa lukuisia tekstejä missä käy ilmiselväksi että samalla tavalla miten jotkut talon muutkin lääkärit niin on puoskaroinut viattomia asiakkaita. Joku entinen asiakas olikin kirjoittanut, että hänelle oli aiheutettu masennusta tämän tehdystä hoitovirheestä. Itse en usko kukaan masentuisi mistään pikku hoitovirheestä mikä olisi mennyt lyhyellä ajalla pois... vaan kyse on vakavammasta ja niin että on vaikuttanut asiakkaan elämään laajasti. Näitä kukaan ei voi ymmärtää ennen kun omalle kohdalle on sattunut... itse tiedän sen välinpitämättömästi aiheutetun tuskan.

        Mutta kertokaa jos saatte jostakin tietää hänen työhistoriasta... eli missä on tehnyt ennen Cityklinikka näitä esteettisiä pistos hoitoja (jos on tehnyt ennen) ja suunnilleen kuinka monta vuotta. En voi vielä kertoa syyn minkä takia olen kiinnostunut tietämään asiasta ennen kun olen saanut varmuuteen tähän.


      • 84TU

        Jep! Pitää ottaa selvää enemmän. Tuosta alemmasta kommentista voi lukea miten sanoi potilaalle, että laitetaan botoxia. Todellisuudessa laittoi dysportia. Ei näin.


    • 29191

      Kävin Terosen luona hammashoitolassa olevalla toimipisteellä. Tehtiin toimenpidettä ja olen tyytymätön koko hommaan.

    • Erittäintyytyväinen

      Mitä??!! Mulla on pelkästään hyvää sanottavaa Olli Terosesta! Hoiti mun narskutusongelman pois botoxilla ja myös leukakivut pysynyt poissa samoin. Erittäin pätevä lääkäri, ehdottomasti Suomen parhaimpia joka osaa botoxilla hoitaa monia pään alueen ongelmia mitä moni muu lääkäri ei hallitse.

      • myidysportiabotoxina

        Tuon vastaavan hoidon Olli Teronen teki minulle. Sanoi sillon, että laitetaan botoxia. Myöhemmin selivi kuitenkin, että aine jota hän laittoi oli DYSPORTIA. Ei dysportia saa myydä botoxina??!!

        Vaikutukset, jotka myöhemmin tulivat dysportista ovat maksaneet useita lääkäri käyntejä ja masentaneet minua. SUOSITTELEN, ETTÄ KYSYT MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI MITÄ AINETTA SINULLE LAITETTIIN.


      • etnäino

        AVI on myös varmaan kiinnostunut tästä tapauksesta, jossa sanotaan potilaalle, että laitetaan botoxia, mutta pistetäänkin halvempaa dysportia.


      • huomiotoisaalta

      • minullekävisama
        myidysportiabotoxina kirjoitti:

        Tuon vastaavan hoidon Olli Teronen teki minulle. Sanoi sillon, että laitetaan botoxia. Myöhemmin selivi kuitenkin, että aine jota hän laittoi oli DYSPORTIA. Ei dysportia saa myydä botoxina??!!

        Vaikutukset, jotka myöhemmin tulivat dysportista ovat maksaneet useita lääkäri käyntejä ja masentaneet minua. SUOSITTELEN, ETTÄ KYSYT MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI MITÄ AINETTA SINULLE LAITETTIIN.

        Talon naislääkäri teki IHAN SAMANLAISEN tempun myös minulle ja vieläkin kun kysyin häneltä näiden edullisesta hionnoista niin HÄPEILEMÄTTÄ VALEHTELI PÄIN KASVOT, että kyseessä on se sama Botox mikä muutkin klinikat käyttävät. Hänen mukaansa heillä on kaikissa edullisemmat hinnat JA ei ole Suomi lisää!!!!!! Toi on suorastaan törkeästi asiakasta huijaamista!!!
        Kun itse oireilun jälkeen rupesin tutkimaan niin paljastui että oli Dysport niminen ja kun tutkin netistä niin juuri tämä aine oli mistä MONI olivat maailmalla kirjoittaneet ikävistä sivuvaikutuksista mikä seurasi tämän roskan jälkeen... joidenkin oireilut kuvasi juuri minun ja bieläkin just sillä järjestyksessä miten mulle kans tapahtui!!!!
        Muistakaa kysyä kun käytte kunnon klinikoihin plastiikkakirurgin vastaanotoilla niin että miki he EIVÄT käytä tämän roskan asiakkaallen/potilailleen!!!!! Saatte tietää!!!!!
        Sillä on tosiaan syynsä miksi muilla on se kalliimpaa aine.

        Muista ehdottomasti ilmoittaa AVI:lle tästä... itse olen ilmoittanut.
        Muista heille mainita kaikki saamasi oireet mikä seurasi tästä!!!

        Mulla toinen pakara kapeni 2 cm:llä... jep!!!! Otin tuolloin kuvat ja liitin kantelun yhteydessä AVI:lle. Ja tämä oli vaan YKSI oireista mikä tuli tosta aineesta!!!


      • oikeuttauhreille

        Näköjää samantapainen kokemus ollut useammalla. Toivottavasti asiat selvitetään. Ei voi myydä dysportia botoxina missään nimessä.


      • sivuoireet
        myidysportiabotoxina kirjoitti:

        Tuon vastaavan hoidon Olli Teronen teki minulle. Sanoi sillon, että laitetaan botoxia. Myöhemmin selivi kuitenkin, että aine jota hän laittoi oli DYSPORTIA. Ei dysportia saa myydä botoxina??!!

        Vaikutukset, jotka myöhemmin tulivat dysportista ovat maksaneet useita lääkäri käyntejä ja masentaneet minua. SUOSITTELEN, ETTÄ KYSYT MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI MITÄ AINETTA SINULLE LAITETTIIN.

        Pakko vielä kysyä, että lähtikö sun ohimot turpoamaan heti dysport pistoksen jälkeen?
        Tuliko muutoksia painossasi (jos ruoka valiosi on pysynyt samana)?
        Alaraajan ongelmia? Nivel? ... Mun toisen jalan (se puoli mikä silloin kapeni 2 cm:llä) polvilumpio on eri suuntainen... tämänkin fysioterapeutti myös huomasi. Mulla ei ennen ollut näin.
        Ennen fysioterapeuttia lääkäri arvioi, että mulla on lievä iskias alaraajassa. Esim. vieläkin vaikka on kulunut vuosi jos en lyhyen ajansisällä liikuttaa jalkojani ihan tavallisessa istuma- asennossa tuolilla/sohvalla niin ne puuttuu niin että samanlaista ennen Cityklinikan kokin jos olisin istunut esim. leffa katsoessani sohvalla putkeen yli tunnin jalkojen päällä yhtään liikuttamatta niin sen jälkeen ne olivat näin puuttuneet.

        Mulla oli jonkin aikaa pistoksen jälkeen löysä vatsa vaikkakin ruokavalioni oli sama.
        Tuli ihme näppylöitä vatsa-alueella.


      • tiedäntunteen
        myidysportiabotoxina kirjoitti:

        Tuon vastaavan hoidon Olli Teronen teki minulle. Sanoi sillon, että laitetaan botoxia. Myöhemmin selivi kuitenkin, että aine jota hän laittoi oli DYSPORTIA. Ei dysportia saa myydä botoxina??!!

        Vaikutukset, jotka myöhemmin tulivat dysportista ovat maksaneet useita lääkäri käyntejä ja masentaneet minua. SUOSITTELEN, ETTÄ KYSYT MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI MITÄ AINETTA SINULLE LAITETTIIN.

        Jos et halua kertoa täällä niin tässä on s-posti mistä saat mut kiinni: [email protected]

        Tiedän tunteen!! <3 Itselläni ei enää mitään ollut samaa miten oli ennen Cityklinikka.
        Jos saat kuulla mitä seurauksia on ollut tohon tuhoon tuomittuun paikan astumisen jälkeen niin pyörryt.


      • Oikeuteniperässä

        Kulmakarvat valahtivat niin, että oli vaikeaa nähdä. Eniten harmittaa se kun myi tuota ainetta botoxina. Muita vaikutuksia tuli myös. Joistakin on päässyt jo kokonaan eroon, mutta palautuminen näin pitkän ajan jälkeen näyttää olevan hidasta. Toivon joka päivä etten koskaan olisi mennyt Terosen luo. Lukiessani muiden kokemuksia ja jakamalla tarinaa tiedän kuitenkin, että voimme estää muita kokemasta samaa kohtaloa. Muistan vielä sen päivän kun aineen vaikutus oli pahimmillaan ja itkin lattialla.

        En toivoisi tälläistä kokemusta kenellekään. On kuitenkin tehtävä kaikkensa, jotta kukaan ei erehdy tekemään samaa virhettä kuin itse tein astuessani paikkaan. Joku voi ehkä ajatella, että toiseen aineen myyminen eri nimellä menee helposti läpi asiakkaan huomaamatta.

        Onneksi aineen vaikutukset hälvenevät. Mutta prosessi on vaan niin hidasta. Olin hetken työkyvytön tämän takia. Nyt olen oikeuteni perässä.


      • EtLuovuta
        Oikeuteniperässä kirjoitti:

        Kulmakarvat valahtivat niin, että oli vaikeaa nähdä. Eniten harmittaa se kun myi tuota ainetta botoxina. Muita vaikutuksia tuli myös. Joistakin on päässyt jo kokonaan eroon, mutta palautuminen näin pitkän ajan jälkeen näyttää olevan hidasta. Toivon joka päivä etten koskaan olisi mennyt Terosen luo. Lukiessani muiden kokemuksia ja jakamalla tarinaa tiedän kuitenkin, että voimme estää muita kokemasta samaa kohtaloa. Muistan vielä sen päivän kun aineen vaikutus oli pahimmillaan ja itkin lattialla.

        En toivoisi tälläistä kokemusta kenellekään. On kuitenkin tehtävä kaikkensa, jotta kukaan ei erehdy tekemään samaa virhettä kuin itse tein astuessani paikkaan. Joku voi ehkä ajatella, että toiseen aineen myyminen eri nimellä menee helposti läpi asiakkaan huomaamatta.

        Onneksi aineen vaikutukset hälvenevät. Mutta prosessi on vaan niin hidasta. Olin hetken työkyvytön tämän takia. Nyt olen oikeuteni perässä.

        Mulla kans suurin osa sivuvaikutuksista ovat helpottaneet. Ainoastaan alaraaja ongelmat on vielä.
        Mulla oikean suupieli valahti alas, mutta onneksi aika vähän mutta kun kerä huomioon niin huomaa sen. Yks neurologi sanoi, ett johtuu mitä todennäköisemmin saamastani botuliinista ja että sen pitää ajan mittaa korjaantua.

        Tiedän miten uuvottava, hidasta, rahaa menevä (kun pitää käydä keräämässä asiatuntijoiden lausunnot), hermoja koetteleva ja yksinäistä aikaa se on, mutta pitää sen mielessäsi että EI KENELLÄ OLE OIKEUTTA SATUTTAA TOISTA VIATONTA TÄLLÄ TAVALLA!!!!! eli TODELLAKIN OLET OIKEUTESI PERÄSSÄ... ETKÄ LUOVUTA!!!!! <3
        Se, että ollaan menty kauneus juttuihin mukaan niin se EI TEE oikeutta, että meitä kohdellaan näin.

        Tiedän on vaikea uskoa, mut Cityklinikan jälkeen EI ole ollut iltaakaan jolloin en hetkeksi itkisi että miksi mulle kävi näin. Olin tosiaan henkilö täynnä iloa ja postiivisuutta.


      • Mps

        Pysy vahvana!


      • eisovikaikkienkäsiin

    • vacationm

      Sellanen keissi.

    • Prhrp

      Hyvä kun kerrotaa muille ja jaetaa kokemuksia.

    • olkaahteyksissä

      Ne, jotka ovat saanneet kys. klinikasta hoitovorheitä liittyen pistoshoitoihin niin voisitteko ottaa minuun yhteyttä tähän s-postiin: [email protected]
      Mielellään ne tapaukset, joista on näytteitä. Saa ottaa yhteyttä vaikka hoitovirhe olisikin sattunut vuosia sitten.

      • tiedotet

        Hoidetaan nämä asiat isomalla porukalla, niin voidaan saada ajettua eteenpäin tehtyä vääryyttä.


      • asdadwd

        Minulla on kokemus Terosesta muualla, Hoitovirheestä on jonkun verran aikaa kylläkin.


    • L00K

      Olen kuullut monista klinikoista, joissa saa huippulaatuista hoitoa. Täältäkin sivulta löytyy suositteluja.

    • 7LL

      Katsokaa hyviä paikkoja.

    • WWWPISTEW

      Olli Teronen on siis suu- ja leukakirurgi. Mutta tekee pistohoitoja ja huuli-implantteja.. hmm..

    • Terosen

      JOs olet Terosen tai jonkun muun uhri ota yhteyttä

      [email protected]

      Mitä enemmän tapauksia saadaan sen paremmin asiaa voidaan ajaa eteenpäi.

    • Hyväkokemus

      Mulla taas nimenomaan positiivinen kokemus.

      Tehtiin suht haastava muutaman hampaan poistoleikkaus, tosi ystävällinen ja osaava kirurgi.

      • Anonyymi

        Minulla myös erittäin myönteinen kokemus hänestä , ystävällinen , osaava , mukava ja varmasti ajattelee asiakkaan parasta. Hammasimplantteja laitettiin 4.


    • Mielenkiintoistakuullaa

      Oho! Kerro vaan lisää :o

    • Tyytyväinen

      Täällä on näköjään lähtenyt mopo aivan käsistä parin pettyneen asiakkaan vuoksi, ehkä joku Cityklinikan kilpailijakin trollaa täällä. "Ai että suu- ja leukakirurgi tekee pistoksia ja jotain huuliin liittyvää". Jaa, eivätkö huulet mielestäsi kuulu suuhun?

      Kävin Olli Terosella useita kertoja, kun hän työskenteli vielä pääasiallisesti hammaslääkärikeskuksessa. Hän hoiti menestyksekkäästi botuliinilla bruxismini pois ja oli erittäin ammattitaitoinen kaikin mahdollisin puolin. Sitä on hyvin vaikea uskoa, että hän pistelisi vääriin kohtiin yhtään mitään johtuen jo siitä, että hän on ainoita ihan oikean koulutuksen asian tiimoilta suorittaneita kirurgeja Suomessa. Ja ainahan toiset lääkärit ihmettelevät mitä toiset ovat tehneet.

      Ennen mitään toimenpiteitä otettiin kuvat hammaskalustosta ja leukanivelistä, sekä käytiin asioita rauhallisesti läpi. Ensimmäiset pistokset eivät vaikuttaneet tarpeeksi, koska leukalihakseni ovat käsittämättömän vahvat/isot, mutta hän uusi pistokset isommalla määrällä botuliinia tuon jälkeen hyvin nopealla aikataululla täysin veloituksetta. Kävin tuon jälkeen vielä muutaman kerran Terosella ja olen ollut aina hyvin tyytyväinen. Nyt aika ja ajatukset ovat olleet muualla ja leukalihakset ovat paisuneet taas kuin bodarilla, joten ei muuta kuin uusimaan settiä.

      Eksyin tänne googlaamalla missä hän nykyään työskentelee ja aion mennä "varoituksistanne" huolimatta :D

      Olen pahoillani niiden ihmisten suhteen, jotka kokevat saaneensa huonoa palvelua tai hoitovirheitä, mutta näitä saat käytännössä lukea jokaisesta Cityklinikalla joskus edes osittain toimineesta lääkäristä ja hoitajasta erityisesti täällä suomi24-kökköpalstalla hamaan tappiin asti. Miksi? sen vuoksi, että kyseessä on halpisklinikka ja sinne eksyvät asiakkaat eivät välttämättä ihan täysjärkisiä, eivätkä heidän odotuksensa tai ajatuksensa myöskään. Jostain kumman syystä nämä täältä löytyvät valittamiset ja "potilasvahinkojutut" koskevat aina kaikkea halpisklinikkajuttuja.

      Tämä ei tietenkään koske sitä yksilöä, jolla on ilmeisesti jostain syystä epäonnistunut implantti. En tiedä implanteista juurikaan mitään, mutta voin kuvitella niiden voivan epäonnistua monestakin eri syystä, aivan kuten muidenkin vastaavien operaatioiden.

      Tässä viestiketjussa huomaa hyvin, että yksi pettynyt ja ehkä snadisti mielenvikainen ihminen voi kirjoittaa 150 vastausta itselleen. Ehkä ylläpito voisi tsekata ip-osoitteet ja karsia näitä itselle tehtyjä vastauksia.

      Miksei täällä saa lukea onnistumisista ja positiivisista kokemuksista? koska nämä ihmiset eivät tyypillisesti eksy tällaisille anonyymikökköpalstoille kirjoittamaan mitään. Siksi.

      • Dentalcaring

        Implanttitapauksessa nuo virheet vaikuttivat itsestäänselvyyksiltä. Mitä se sinusta kertoo? Ja virheitä ei voi katsoa sormien läpi.


      • Shame

        Ihan tiedoksi vaan, että ei täällä puhuu vaan yksi tai edes kaksi tämän hammaslääkäriin entiset potilaat!!!! Itse en ole asioinut tämän hammaslääkärin kanssa mutta Cityklinikan toinen lääkäri puoskaroi kasvojani ja kun kuulin tämän lääkärin yhden uhrin kokemuksia (joista hänellä ON NÄYTTEET JA MUIDEN ASIANTUNTJOIDEN LAUSUNNOT PUOSKAROINNISTA) niin kuulosti juuri samanlaiselta välinpitämättömyydelta ja ammattitaidon puutteella mikä oli sillä kohdalleni olevalla lääkärillä.
        Joten älä näe itsellesi luvan ja oikeutta tulla kritisoimaan yksikään vahingoitettua potilasta/asiakasta!!!!
        Itse vahinkoja aikaan saaneet talon lääkärit kylläkin tietävät näissä ketjuissa olevien tekstien perusteella ketkä heidän entistä asiakkaista on kyse!!!!! Eli täällä EI KUKAAN PETTELEE OTSEÄÖN HEILTÄ!!!!!
        Sattuitko olemaan talon väki kenties?!


      • Anonyymi

        just kiinnosti missähän kyseinen puoskari työskentelemässä... tulihan sieltä tuttu ja epäturvallinen puolalaisen omistama City mega klinikka... no se riittää ..


      • Anonyymi
        Shame kirjoitti:

        Ihan tiedoksi vaan, että ei täällä puhuu vaan yksi tai edes kaksi tämän hammaslääkäriin entiset potilaat!!!! Itse en ole asioinut tämän hammaslääkärin kanssa mutta Cityklinikan toinen lääkäri puoskaroi kasvojani ja kun kuulin tämän lääkärin yhden uhrin kokemuksia (joista hänellä ON NÄYTTEET JA MUIDEN ASIANTUNTJOIDEN LAUSUNNOT PUOSKAROINNISTA) niin kuulosti juuri samanlaiselta välinpitämättömyydelta ja ammattitaidon puutteella mikä oli sillä kohdalleni olevalla lääkärillä.
        Joten älä näe itsellesi luvan ja oikeutta tulla kritisoimaan yksikään vahingoitettua potilasta/asiakasta!!!!
        Itse vahinkoja aikaan saaneet talon lääkärit kylläkin tietävät näissä ketjuissa olevien tekstien perusteella ketkä heidän entistä asiakkaista on kyse!!!!! Eli täällä EI KUKAAN PETTELEE OTSEÄÖN HEILTÄ!!!!!
        Sattuitko olemaan talon väki kenties?!

        Mitä ihmettä sä oikein lässytät? Et ole käynyt kyseisellä kirurgilla ja siitä huolimatta hän on mielestäsi syyllinen kaikkeen.

        Puoskarointia.. hohhoijaa. Tiedätkö, mitä se tarkoittaa? Googleta. Tosin se ei auta sen suhteen, ettet osaa lukea tai ymmärtää lukemaasi.

        Opettele myös kirjoittamaan. Nämä sun jakomielitautiset postit eri nimimerkeillä ovat aika rasittavia.


    • Eivalittamista

      Viime vuonna Olli Teronen hoiti hammasimplanttinileikkaukseni. Ei mitään valittamista, kaikki meni ok.

    • Anonyymi

      Kävin Terosella hakemassa botuliinia bruxaamiseen. Kaikki meni hienosti. Ammattitaitoinen mies. Antoi vielä sähköpostitse neuvoja kun kysyin.

    • Anonyymi

      Aivan ylihintaista toimintaa etsi muu. Mehiläisen muut hammaslääkärit lähettävät poiston hänelle mutta etsi joku muu.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe