Mitä mieltä olette

periksen_paska

Liljalaakso-trolleistani? Ansaitsenko kirjallisuuden Nobel-palkinnon?

39

676

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • darkkiksen_paska

Eihän Liljanlaakson Timppa tai hänen perheensä ole mitään trollihahmoja vaan ihan oikeita henkilöitä. Olen useasti nähnyt Timpan ja Janican Prismassa :))))))))))))))))))))))))))))

Janican vanhimman pojan OIKEA iskä Bicky Royal mieskin on ihan oikea ihminen sillä onhan hänestä se video YouTubessa :)))))))))))))))))))))))))))))))))) Bicky Royal mies on myös Penetrators MC moottoripyöräjengin puheenjohtaja ja tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))))))))))))))))))))

• Kiltti-ja-Kunnollinen

Vain nimimerkki meni tossa viestissä oikein.

• turuntauti

Näin se asia just on. Hyvä että palstalla käydään tasokasta ja asiallista keskustelua. Ei ole paljoakaan aikaa kun näin Bicky Royal miehen treenaamassa penislihaksiaan impparin uimahallin kuntosalilla. Ja Liljanlaakson Timpan voi helposti bongata perjantai-iltapäivisin Myllyn Prismasta.

• roinaaja
        turuntauti kirjoitti:

Näin se asia just on. Hyvä että palstalla käydään tasokasta ja asiallista keskustelua. Ei ole paljoakaan aikaa kun näin Bicky Royal miehen treenaamassa penislihaksiaan impparin uimahallin kuntosalilla. Ja Liljanlaakson Timpan voi helposti bongata perjantai-iltapäivisin Myllyn Prismasta.

Oliko darkkis bickyn punnuksena, niin kuin yleensä?

• Impi_Muroma
        turuntauti kirjoitti:

Penis ei ole lihas, eikä ole kyllä satusetä periskään :D

• turuntauti kirjoitti:

Niin hyvä juttu, että tällä palstalla on kerrankin asiallista keskustelua. Siellähän sitä Impivaaran uimahallin punttisalilla voi nähdä Bicky Royal-miehen tekemässä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Kuten myös Prismassa voi bongata Timpan perheineen ostoksilla.

• riittää.jo

Periksen pitäisi yrittää uudistua. Bickyt ja timpat on niin nähty jo.

• lisää_todisteita

Sinäkin olet siis nähnyt Bickyn ja Timpan! Oliko Bicky taas siellä uimahallilla ja Timppa prismassa?

• sieluni.silmillä.näin
        lisää_todisteita kirjoitti:

Sinäkin olet siis nähnyt Bickyn ja Timpan! Oliko Bicky taas siellä uimahallilla ja Timppa prismassa?

Mä kun sitä näinkin just Bickyn Prismassa ja Timpan punttisalilla!

• Elluhalloyb

BOORING....
      Tätä mieltä...👍😯

• Jengillä on mielikuvituskavereita kuin uskontopalstoilla! :D

Eikö tuo ole jo aika säälittävääkin, oli sinkkupalsta tahi ei?

• Pueclön

On se säälittävää. Uutuutena perisdarkkis-osasto yrittää puskista kirjoittelemalla ”todistaa” mielikuvitusfrendit oikeiksi ihmisiksi. Hohhoijjaaa

• Eikavereitaeitukkaa
        Pueclön kirjoitti:

On se säälittävää. Uutuutena perisdarkkis-osasto yrittää puskista kirjoittelemalla ”todistaa” mielikuvitusfrendit oikeiksi ihmisiksi. Hohhoijjaaa

Peris tekee sitä ihan vittuillakseen ja ärsyttääkseen. Darkkis taas on siinä määrin tiukan linjan autisti että ottaa nämä jutut tosissaan.
        Sitä se teettää kun ei ole ensimmäistäkään oikeaa kaveria.

• fart.beer
        Eikavereitaeitukkaa kirjoitti:

Peris tekee sitä ihan vittuillakseen ja ärsyttääkseen. Darkkis taas on siinä määrin tiukan linjan autisti että ottaa nämä jutut tosissaan.
        Sitä se teettää kun ei ole ensimmäistäkään oikeaa kaveria.

Darkkis on mielikuvitushahmo, Mies_86:n luoma trolli.

• Tiedä.niistä
        fart.beer kirjoitti:

Darkkis on mielikuvitushahmo, Mies_86:n luoma trolli.

Olisiko noin? Aika pitkään se on siinä tapauksessa jaksanut trollata, DarkFearhan ilmestyi palstoille yli kymmenen vuotta sitten. Mies86 ei ole käsittääkseni ollut noin pitkään.

• bark.gear
        Tiedä.niistä kirjoitti:

Olisiko noin? Aika pitkään se on siinä tapauksessa jaksanut trollata, DarkFearhan ilmestyi palstoille yli kymmenen vuotta sitten. Mies86 ei ole käsittääkseni ollut noin pitkään.

Kyllä se Mies86 on ollut ihan yhtä pitkään. Kirjoittelee harvakseltaan toki. Hän on opiskelija, ja varmaan kirjoitellut palstalle yhtä kauan kuin on opiskellut. Eli ikuisesti.

Taitavasti luotu trollihahmohan Darkkis on, ja vaatii tiettyä lahjakkuutta luoda ja pitää yllä hahmon uskottavuutta.

• Jaa.a
        bark.gear kirjoitti:

Kyllä se Mies86 on ollut ihan yhtä pitkään. Kirjoittelee harvakseltaan toki. Hän on opiskelija, ja varmaan kirjoitellut palstalle yhtä kauan kuin on opiskellut. Eli ikuisesti.

Taitavasti luotu trollihahmohan Darkkis on, ja vaatii tiettyä lahjakkuutta luoda ja pitää yllä hahmon uskottavuutta.

Onhan sitäkin epäilty että DarkFear olisi jonkinlainen mies86:sen taideprojekti tai mahdollisesti opiskeluun liittyvä tutkimustyö.
        En kyllä ihmettelisi.

• bark.gear kirjoitti:

Mä oon kyllä ihan eri henkilö kun mies86, sillä hän ei liity muhun mitenkään.

• shark.dear
        DarkFear kirjoitti:

Mä oon kyllä ihan eri henkilö kun mies86, sillä hän ei liity muhun mitenkään.

Niinhän sä oletkin.

Sähän kun sitä oletkin semmonen mielikuvitushahmo, eräänlainen Mies86:n sivupersoona. Siis henkilönä ihan eri kuin Mies86. Vähän silleen niin kuin Jekyll ja Hyde.

Kyllähän tämän asian tietää kaikki sun kotiseudun tyypitkin.

• taisikärykäydä
        bark.gear kirjoitti:

Hmm... Kävisi järkeen.

Mies_86 on ollut reilu kymmenen vuotta takaperin armeija-ikäinen pojan kloppi ja tuntuu kyllä ihan mahdolliselta että on kysellyt neuvoja DarkFear-nimimerkillä tuolloin, koskien siviilipalvelusta. Ja toisaalta kun tiedetään että mies_86 kärsii myös hiustenlähdöstä, niin hyvinkin on voinut DarkFearina kirjoitella kaljuuntumisesta ja hiustensiirrosta yms. Nuorena tällaiset asiat kun tahtoo vaivata.

Ryöpsähti vain myöhemmin käsistä koko touhu, kun huomasi että ihmiset lähti juttuihin helposti mukaan, ja lähtee edelleenkin. Myöhemmin hänen oli pakko luoda"sivunikki" mies_86, joka onkin todellisuudessa lähempänä oikeaa häntä itseään, DarkFear vakavastiotettavana kirjoittajana kun oli historiaa.

Darkkishan on vain tyhmentynyt tässä kymmenen vuoden aikana :)))

• tarraIenkkari
        taisikärykäydä kirjoitti:

Hmm... Kävisi järkeen.

Mies_86 on ollut reilu kymmenen vuotta takaperin armeija-ikäinen pojan kloppi ja tuntuu kyllä ihan mahdolliselta että on kysellyt neuvoja DarkFear-nimimerkillä tuolloin, koskien siviilipalvelusta. Ja toisaalta kun tiedetään että mies_86 kärsii myös hiustenlähdöstä, niin hyvinkin on voinut DarkFearina kirjoitella kaljuuntumisesta ja hiustensiirrosta yms. Nuorena tällaiset asiat kun tahtoo vaivata.

Ryöpsähti vain myöhemmin käsistä koko touhu, kun huomasi että ihmiset lähti juttuihin helposti mukaan, ja lähtee edelleenkin. Myöhemmin hänen oli pakko luoda"sivunikki" mies_86, joka onkin todellisuudessa lähempänä oikeaa häntä itseään, DarkFear vakavastiotettavana kirjoittajana kun oli historiaa.

Darkkishan on vain tyhmentynyt tässä kymmenen vuoden aikana :)))

DarkFear ei voi olla muu kuin trollihahmo. Varmaan Mies86:n juuri. Kukaan oikea ihminen ei apinan raivolla yritä kompata periksen mielikuvitusystäviä ja esimerkiksi keksi lähettäneensä olemattomille ihmisille postikorttia.

Mies86, alkais olla aika tunnustaa koko juttu.

• tarraIenkkari kirjoitti:

DarkFear ei voi olla muu kuin trollihahmo. Varmaan Mies86:n juuri. Kukaan oikea ihminen ei apinan raivolla yritä kompata periksen mielikuvitusystäviä ja esimerkiksi keksi lähettäneensä olemattomille ihmisille postikorttia.

Mies86, alkais olla aika tunnustaa koko juttu.

Aika ihmeellistä kyllä, että jotkut luulevat mua noin kovasti Mies86:n trollihahmoksi, vaikka oon niin monia kertoja vakuuttanut täällä olevani ihan eri henkilö ja sanonut sen, ettei Mies86 liity muhun millään tavalla.

• Impi_Muroma
        DarkFear kirjoitti:

Aika ihmeellistä kyllä, että jotkut luulevat mua noin kovasti Mies86:n trollihahmoksi, vaikka oon niin monia kertoja vakuuttanut täällä olevani ihan eri henkilö ja sanonut sen, ettei Mies86 liity muhun millään tavalla.

Sun vakuuttelut on nollan arvoisia. Niillä voi pyyhkiä perseensä, jos tulostaa ne paperille.

Vai mitenkäs se oli se ystäväpäiväkortti leikkipostimerkillä mielikuvitusolennoille? :))

• Vputin

Tyypillinen ryssän ystävä tuo peris, valehteleminen on toinen luonto.

• Olen melkeinpä imarreltu taas tästä kaikesta huomiosta. Mutta huomasin koko viestiketjun vasta äsken. Lähes koko päivä on mennyt sängynpohjilla GTA vitosen parissa flunssaisena, vaikkakin toki ns. pakolliset työasiat kyllä hoidin.

Mutta mitä tossa ylempänä joku kirjoitti, niin se on aivan totta että Timpan perheen voi helpostikin bongata ostoksilla Prismassa tai Tokmannilla. Ja myös Bicky Royal mies on ihan oikea henkilö, viimeksi just eilen kun kävin Varissuolla niin hän ajoi mustalla Hummerillaan vastaan ja siinä liikennevaloissa moikattiin autoista käsin.

Mä olen kirjoitellut palstalle vain nimimerkeillä periaatteen mies, Totuus201*, Totuus201*Official ja nyt tämä peris234. Niin ja joskus kauan sitten saatoin joskus vähän trollata nimimerkillä suomityttö24v tms. mustamaalatakseni suomalaisten naisten miesmakua, mutta mulla ei tosiaankaan ole mitään tekemistä Liljalaakson Timpan perheen tai Penetrators MC:n jätkien suhteen. Tai no, jälkimmäisenä mainittujen kerhotiloilla olen käynyt vierailulla viime loppuvuodesta ja monen jäsenen kanssa olen ihan hyvä kaveri :))))))))

• Jendlpwpw

Kuten jokunsanoi, periksen toinen luonto on valehteleminen aivan kuten venäläisilläkin.

• Eki-setä
        Jendlpwpw kirjoitti:

Kuten jokunsanoi, periksen toinen luonto on valehteleminen aivan kuten venäläisilläkin.

7 mielisairautta ja poikuus tallella äidin kanssa asuessa. Jotainhan periksenkin täytyy keksiä, miksei sitten bickyn ja timpan ;)

• Oliko sulla Peris työasioita Varissuolla vai kävitkö siellä vaan tuttuja morjestamassa?

En olisi kyllä mitenkään uskonut tota Suomityttö24v:tä sun trollihahmoksi, kun muistan itse ihan hänen näköisen naisen Varissuolla usein nähneeni:))))))))))))))))))))))))))))

Mutta eipä sulla tosiaan ole mitään tekemistä Timpan perheen ja Penetrators MC:n miesten kanssa, kun he ovat kaikki ihan eri henkilöitä ja olenhan mä itsekin heitä Turussa usein nähnyt. Muistan itsekin kun näin usein Timpan perheineen Prismassa ostoksilla ja sitten Varissuolla näin usein Penetrators MC:n liivijengiläisiä.

Tunnistin heidät tosiaan Penetrators MC:n miehiksi nahkaliivin selässä olevasta isosta Penis-logosta:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Eki-setä kirjoitti:

7 mielisairautta ja poikuus tallella äidin kanssa asuessa. Jotainhan periksenkin täytyy keksiä, miksei sitten bickyn ja timpan ;)

Ei kannata sotkea Peristä Timppaan ja Bicky Roal-mieheen, sillä he ovat kaikki ihan eri henkilöitä, eivätkä he liity Perikseen millän tavalla. Muistan itsekin kun näin Turussa Timpan Prismassa ja ajamassa Skoda Octaviallaan, ihan kuten näin Bickyn Varissuolla ja keulimassa Dodge Ram jyystö-Truckillaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Silloin Bickyllä oli vielä Dodge Ram, mutta vaihtoi sen kuulemma sittemmin Chevy Silveradoon.

• lortto_janica
        DarkFear kirjoitti:

Oliko sulla Peris työasioita Varissuolla vai kävitkö siellä vaan tuttuja morjestamassa?

En olisi kyllä mitenkään uskonut tota Suomityttö24v:tä sun trollihahmoksi, kun muistan itse ihan hänen näköisen naisen Varissuolla usein nähneeni:))))))))))))))))))))))))))))

Mutta eipä sulla tosiaan ole mitään tekemistä Timpan perheen ja Penetrators MC:n miesten kanssa, kun he ovat kaikki ihan eri henkilöitä ja olenhan mä itsekin heitä Turussa usein nähnyt. Muistan itsekin kun näin usein Timpan perheineen Prismassa ostoksilla ja sitten Varissuolla näin usein Penetrators MC:n liivijengiläisiä.

Tunnistin heidät tosiaan Penetrators MC:n miehiksi nahkaliivin selässä olevasta isosta Penis-logosta:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lähetä periksellekin kortti sellaisella tietokoneella kyhätyllä postimerkin tekeleellä:)))))))))))))))))

• telaketjut.ropisee
        DarkFear kirjoitti:

Ei kannata sotkea Peristä Timppaan ja Bicky Roal-mieheen, sillä he ovat kaikki ihan eri henkilöitä, eivätkä he liity Perikseen millän tavalla. Muistan itsekin kun näin Turussa Timpan Prismassa ja ajamassa Skoda Octaviallaan, ihan kuten näin Bickyn Varissuolla ja keulimassa Dodge Ram jyystö-Truckillaan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Silloin Bickyllä oli vielä Dodge Ram, mutta vaihtoi sen kuulemma sittemmin Chevy Silveradoon.

Ehkä Darkkis sulla ja Periksellä on sama lääkitys, niin näette sitten samoja hahmojakin horisontissa?

Olishan se tosiaan kiva sattuma, että hoksaisitte yhtäkkiä että ootte ihan niin kuin veljekset, tai kaksi marjaa, vai pitäiskö englannin opiskelijalle sanoa että kaksi hernettä kasarissa vai miten se meni..

• DarkFear kirjoitti:

Oliko sulla Peris työasioita Varissuolla vai kävitkö siellä vaan tuttuja morjestamassa?

Itse asiassa kävin hammaslääkärissä Varissuon terveyskeskuksessa. Helmikuussa mulla oli pientä hammassärkyä ja muistaakseni sain silloin heti seuraavalle päivälle ajan, mutta se oli tosiaan Vakkella vaikka en välittömässä läheisyydessä asukaan. Silloin samalla varattiin myös toinen käyntikerta ja se oli tosiaan nyt tiistaina.

Se on kiva kuulla että tämä suomityttö24v hahmo oli niin uskottava että porukka meni halpaan :)))))))))))))))))))) Mutta toisaalta ihan tosielämästä mä otin esikuvia ja piirteitä kyseiseen hahmoon, niin eipä kai se mikään ihme ole jos samannäköisiä henkilöitä näkee julkisella paikalla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Huolestuttavampaa olisi jos joku väittäisi nähneensä yksisarvisen.

Tuo penis-logo liivin selässä on tosiaan hyvä tuntomerkki jos Penetrators MC:n miehiä haluaa bongata. Ei pitäisi kovinkaan helposti sekoittaa muihin moottoripyöräkerhoihin :))))))))))))))) Ja jos näkee mustan, tummennetuilla laseilla varustetun Chevy Silveradon jonka keula nousee liikennevaloista lähdettäessä niin enpä usko että niitä on Turussa kenelläkään muulla kuin Bicky Royal miehellä :)))))))))))))))))))))))))))))))

• peris234 kirjoitti:

Itse asiassa kävin hammaslääkärissä Varissuon terveyskeskuksessa. Helmikuussa mulla oli pientä hammassärkyä ja muistaakseni sain silloin heti seuraavalle päivälle ajan, mutta se oli tosiaan Vakkella vaikka en välittömässä läheisyydessä asukaan. Silloin samalla varattiin myös toinen käyntikerta ja se oli tosiaan nyt tiistaina.

Se on kiva kuulla että tämä suomityttö24v hahmo oli niin uskottava että porukka meni halpaan :)))))))))))))))))))) Mutta toisaalta ihan tosielämästä mä otin esikuvia ja piirteitä kyseiseen hahmoon, niin eipä kai se mikään ihme ole jos samannäköisiä henkilöitä näkee julkisella paikalla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Huolestuttavampaa olisi jos joku väittäisi nähneensä yksisarvisen.

Tuo penis-logo liivin selässä on tosiaan hyvä tuntomerkki jos Penetrators MC:n miehiä haluaa bongata. Ei pitäisi kovinkaan helposti sekoittaa muihin moottoripyöräkerhoihin :))))))))))))))) Ja jos näkee mustan, tummennetuilla laseilla varustetun Chevy Silveradon jonka keula nousee liikennevaloista lähdettäessä niin enpä usko että niitä on Turussa kenelläkään muulla kuin Bicky Royal miehellä :)))))))))))))))))))))))))))))))

Jaa Varissuon terkkarissa kävit. Ei sitten näkynyt ketään tuttuja terkkarissa, kuten Penetrators MC:n miehiä, Pääskyvuoren Jormaa tai Mohammedin OIKEAA isää:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Muistan kerran Turun aikoina, kun olin Bicky Royal-miehen kanssa juttusilla Varissuon ostarilla, niin totesin hänelle just siitä, että miten heidän kerholla onkin tosi hieno ja persoonallinen logo, kun ei ole muiden moottoripyöräkerhojen liiveissä näkynyt koskaan tollaista Penis-logoa, kuten heidän kerhon liiveissä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Joskus oon nähnyt näiden Bandidosin, Cannonball MC:n ym. moottoripyöräkerhojen miehiä, niin ei ole heidän liiveissä sentään logona tatuoitua kalua:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Niin ei varmasti Turussa ole kellään muulla tollaista keulivaa Chevy Silveradoa, kun Bicky Royal-miehellä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• telaketjut.ropisee kirjoitti:

Ehkä Darkkis sulla ja Periksellä on sama lääkitys, niin näette sitten samoja hahmojakin horisontissa?

Olishan se tosiaan kiva sattuma, että hoksaisitte yhtäkkiä että ootte ihan niin kuin veljekset, tai kaksi marjaa, vai pitäiskö englannin opiskelijalle sanoa että kaksi hernettä kasarissa vai miten se meni..

Eikä siinä mitään ihmeen lääkityksiä tarvitse, jos sitä näkee ihan oikeita ja todellisia henkilöitä tuolla reaalimaailmassa. Ei se nyt pitäisi olla mikään ylläri, jos sitä näkee Timpan perheineen Prismassa ostoksilla, Penetrators MC:n miehiä Varissuolla tai muualla Turun seudulla ajamassa jyystö-Truckeillaan.

• DarkFear kirjoitti:

Jaa Varissuon terkkarissa kävit. Ei sitten näkynyt ketään tuttuja terkkarissa, kuten Penetrators MC:n miehiä, Pääskyvuoren Jormaa tai Mohammedin OIKEAA isää:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Muistan kerran Turun aikoina, kun olin Bicky Royal-miehen kanssa juttusilla Varissuon ostarilla, niin totesin hänelle just siitä, että miten heidän kerholla onkin tosi hieno ja persoonallinen logo, kun ei ole muiden moottoripyöräkerhojen liiveissä näkynyt koskaan tollaista Penis-logoa, kuten heidän kerhon liiveissä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Joskus oon nähnyt näiden Bandidosin, Cannonball MC:n ym. moottoripyöräkerhojen miehiä, niin ei ole heidän liiveissä sentään logona tatuoitua kalua:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Niin ei varmasti Turussa ole kellään muulla tollaista keulivaa Chevy Silveradoa, kun Bicky Royal-miehellä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ei näkynyt tällä kerralla muita tuttuja kuin tosiaan Bicky yhessä risteyksessä. Olin keskipäivän aikoihin liikkeellä, niin varmaankin Pääskyvuoren Jorma oli silloin töissä Tuulissuolla ja Mohammedin OIKEA iskä nukkui vielä jos sattuu Vakkella asustamaan.

Tosiaan persoonallisen logon ovat valinneet :))))))))))) Moni jäsen on liimannut myös tuollaisen tarran jyystö-truckinsa takaikkunaan tai lavakatteeseen joten liikenteessäkin heidät on helppo tunnistaa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Meidän perheessä mennään sillä asenteella että kaikilla meillä historiamme eikä toista voi omistaa. Kun sanoin "tahdon", olin aivan tietoinen että Janicalla on lapsia entuudestaan.

Mutta ei Janicakaan ole mitenkään mustasukkainen siitä että opiskeluaikoina vuonna 2004 seurustelin erään tytön kanssa Irc-Gallerian ja Windows Live Messengerin kautta.

Mielestäni meidän perheessä on varsin mutkattomat ja luottamukselliset välit perheenjäsenten kesken.

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

Meidän perheessä mennään sillä asenteella että kaikilla meillä historiamme eikä toista voi omistaa. Kun sanoin "tahdon", olin aivan tietoinen että Janicalla on lapsia entuudestaan.

Mutta ei Janicakaan ole mitenkään mustasukkainen siitä että opiskeluaikoina vuonna 2004 seurustelin erään tytön kanssa Irc-Gallerian ja Windows Live Messengerin kautta.

Mielestäni meidän perheessä on varsin mutkattomat ja luottamukselliset välit perheenjäsenten kesken.

Se on Timppa hyvä, että se Janican menneisyys ei ole sulle mikään ongelma ja että pystyt ottamaan asian noin hyvin vastaan:))))))))))))))))))))))))))))))) Vaikka varmaan Bicky Royal-mies onkin asiasta sulle välillä hieman kuittaillut:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ai sulla onkin ollut ihan kysyntää naisten parissa jo ennen Janicaa, tätä en tiennytkään. Mä luulin että Janica olisi ollut sun ihan ensimmäinen ja ainoa seurustelukumppani.

• asiantuntijaa

Periaatteen mies on myös sitten mies86:n hahmo. Lieneekö myös sama kuin älyn haamu, arasville, ja Naisasialooseri. Mikäli näin on, niin mies86 on käynyt vahvalla lääkityksellä jo ainakin yhden vuosikymmenen. Älyn Haamun raivarit muistuttivat näitä darkkiksen raivareita, kun palsta täyttyi törkyviesteistä keskellä yötä, kun joi kuulemma minttuviinaa. Tämä oli joskus vuonna 2011 muistaakseni.

• oldschoolpalstailija

Älyn Haamu on legendojen legenda.

Kyseisen nimimerkin voi mainita vain ääni kunnioituksesta vavisten.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3374
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2505
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      364
      2454
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1700
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1385
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      966
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      906
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      742
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      694
    Aihe