Auto-bil joka on osa länsiautoa teettää myymiensä risojen romujen korjaukset muilla ja jättää korjaukset maksamatta mutta auton ostaja joutuu maksamaan niille osan korjauksesta.
Auton ostaja ei liene tietoinen siitä että korjuksella jota tekijälle ei ole maksettu ei myöskään ole mitään takuuta vaikka auton ostaja maksoi huijari yritykselle suoraan ison osan siitä.
Varokaa kyseistä yritystä, älkää ostakoo niiltä.
Ja missään nimessä ei kannata laskulla töitä tehdä länsiautolle. Kalliimpaa rahaa saa etsiä!
Auto-bil kusettaa
1
139
Vastaukset
- Autobilikka
Jaa minä olen sieltä ostanut ja hyvin toimii. Muutenkin taidat olla vaan kateellinen kun tuolta saa auton pienellä rahoituksella. Kun taas jotkut huonot liikkeet myy edelleen niilöä 5% korkotasoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 201137
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874