Vapaa-ajattelijoin "keskustelu-tyylistä"

vaparitonsurkeita

Palstaa pidempään seuranneena olen pistänyt merkille, että vapaa-ajattelijat eivät keskustele heitä kritisoivine tahojen kanssa vaan laittavat vakiotrollinta asialle sotkemaan aloitukset, joissa vapaa-ajattelijoita kritisoidaan. Yksi näistä on ei.luotu, jonka viestihistoria on täynnä toistoa, joissa hän hokee todisteiden puutteuta, popkornia ja vakavasti otettavuuden puutetta. Vapaa-ajattelijoilla menee varsin heikosti.

26

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.luotu.eikirj

      Miksi näet pahana asiana sen että antivapari edes joskus todistaisi väitteensä? Nythän jää toistuvasti kiinni valehtelusta. Ja sinun tyyliin sitten itkee asiasta kun kukaan ei ota häntä tosissaan. Mutta haluaisitko sinä keskutella asiasta, vai keskitytkö sinäkin ainoastaan vittuiluun?

      • etvarmaanhuomannut

        Tätä samaa sinä hoet kaikissa aloituksissa joissa on jotain kritiikkiä vapareita kohtaan. Sinua ei ota kukaan vakavissaan.


      • Ei.luotu.eikirj
        etvarmaanhuomannut kirjoitti:

        Tätä samaa sinä hoet kaikissa aloituksissa joissa on jotain kritiikkiä vapareita kohtaan. Sinua ei ota kukaan vakavissaan.

        On aivan sama otetaanko minua tosissaan vai ei. Muta se ei edelleenkään vaikuta siihen ettei noille väitteille ole yhtään todisteita. joten kaikki pitävät valheena, vai oletko jonkun nähnyt komppaavan sinua näiden väitteidesi kanssa?


      • turhaatrollausta
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        On aivan sama otetaanko minua tosissaan vai ei. Muta se ei edelleenkään vaikuta siihen ettei noille väitteille ole yhtään todisteita. joten kaikki pitävät valheena, vai oletko jonkun nähnyt komppaavan sinua näiden väitteidesi kanssa?

        Olet täysin pihalla keskustelun todellisuudesta, joko tahattomasti tai tahallisesti. Ei tuollaista voi ottaa tosissaan, ei kukaan.


      • Vaparit.epätoivoisia
        turhaatrollausta kirjoitti:

        Olet täysin pihalla keskustelun todellisuudesta, joko tahattomasti tai tahallisesti. Ei tuollaista voi ottaa tosissaan, ei kukaan.

        Tahallisesti. Kukaan ei voi olla noin tyhmä kuin ei.luotu. Se tekee tuota tahallaan. On jopa tunnustanut joskus, että on täällä vain trollaamassa. Vapareilla menee todellakin huonosti.


      • Ei.luotu.eikirj
        Vaparit.epätoivoisia kirjoitti:

        Tahallisesti. Kukaan ei voi olla noin tyhmä kuin ei.luotu. Se tekee tuota tahallaan. On jopa tunnustanut joskus, että on täällä vain trollaamassa. Vapareilla menee todellakin huonosti.

        Näyttää antivapari olevan se joka on hermostunut, kun pitää oikein kahdella nikillä alkaa vittuilemaan. :D

        Mutta aivan sama vaikka pidät minua idioottina, trollina tai vaikka joulupukkina, ei se siltikään antivaparin väitteitä todeksi muuta ilman todisteita.

        Mutta jatka vain tätä kiemurtelua. On aina hauska katsoa kun trolli alkaa kiemurtelemaan, kun pitäisi todistaa väitteensä ja se sitten ne osoittautuu perättömäksi.

        Ja kuten olen sanonut; teidän laiset trollit saavat minulta trollin kohtalon. Antivapari on vaan turhan helposti vedätettävissä ja näyttää hermostuvankin aika herkästi. Mikä tietty tekee hommani helpoksi ja vähän tylsäksi, kun hän itse vesittää omat väitteensä yllä näkyvällä käytöksellään. Että ketäköhän sitä voisi pitää vähän tyhmänä? ;)


      • Vaparit.epätoivoisia
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Näyttää antivapari olevan se joka on hermostunut, kun pitää oikein kahdella nikillä alkaa vittuilemaan. :D

        Mutta aivan sama vaikka pidät minua idioottina, trollina tai vaikka joulupukkina, ei se siltikään antivaparin väitteitä todeksi muuta ilman todisteita.

        Mutta jatka vain tätä kiemurtelua. On aina hauska katsoa kun trolli alkaa kiemurtelemaan, kun pitäisi todistaa väitteensä ja se sitten ne osoittautuu perättömäksi.

        Ja kuten olen sanonut; teidän laiset trollit saavat minulta trollin kohtalon. Antivapari on vaan turhan helposti vedätettävissä ja näyttää hermostuvankin aika herkästi. Mikä tietty tekee hommani helpoksi ja vähän tylsäksi, kun hän itse vesittää omat väitteensä yllä näkyvällä käytöksellään. Että ketäköhän sitä voisi pitää vähän tyhmänä? ;)

        "Mutta aivan sama vaikka pidät minua idioottina, trollina tai vaikka joulupukkina"

        Kyllä me pidetäänkin.


      • Ei.luotu.eikirj
        Vaparit.epätoivoisia kirjoitti:

        "Mutta aivan sama vaikka pidät minua idioottina, trollina tai vaikka joulupukkina"

        Kyllä me pidetäänkin.

        Ja kuten sanoin; ei sillä ole mitään väliä, koska antivaparin väitteet ei siltikään todeksi muutu. :)


      • heheheheheehh
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Ja kuten sanoin; ei sillä ole mitään väliä, koska antivaparin väitteet ei siltikään todeksi muutu. :)

        No niin, idiootti, trolli ja joulupukki: puhu pukille.

        Tätähän halusit.


      • Ei.luotu.eikirj
        heheheheheehh kirjoitti:

        No niin, idiootti, trolli ja joulupukki: puhu pukille.

        Tätähän halusit.

        Älä taas valehtele. Minä haluan todisteita noille antivaparin väitteille. :)


    • valitivalitivaan

      Eipä toi "kriittikokaan" paljoa hyvää keskusteluesimerkkiä näytä. Väitteitä ei perustella, kysymyskiin ei vastata,konkretia puuttuu. keskustelun ohjaaminen sisältöä kuvaavan keskusteluotsikon alle ei kelpaa, eikä etenkään vapaa-ajattelijoiden tekemiin aloituksiin tulla keskustelemaan.

      • Japp3rvokk1

        Aivan niin. Katson näytetyksi toteen, että kriitikoiksi tekeytyvät ovat oikeasti mustamaalaajia. Tämän faktan he voivat kumota ainoastaan keskustelemalla järkevästi neutraalisti nimetyissä ketjuissa, jotka vapaa-ajattelijat ovat luoneet.


      • puppernicci
        Japp3rvokk1 kirjoitti:

        Aivan niin. Katson näytetyksi toteen, että kriitikoiksi tekeytyvät ovat oikeasti mustamaalaajia. Tämän faktan he voivat kumota ainoastaan keskustelemalla järkevästi neutraalisti nimetyissä ketjuissa, jotka vapaa-ajattelijat ovat luoneet.

        Pohdin tässä älykkyysosamäärääsi. Tai siis lähinnä sitä, voiko kohdallasi edes puhua älykkyydestä.


      • 433333

        "konkretia puuttuu"

        Älä nyt jaksa. Tässäkin aloituksessa ei.luoto tolloilee taas urakalla, eikä tuo japperikiaan nyt malta olla trollaamatta. Tai sitten voi olla teeskentelijä, noin tyhmään kun ei mene kukaan.


    • enhyväksy

      Vapareilla näyttää olevan tyylinä syyttää yhtä ihmistä muiden tekemisistä ilman perusteita. Kuinka luotettavia ja oikeudenmukaisia vaparit ovat noin niin kuin omasta mielestään?

      • Ei.luotu.eikirj

        Missä ja mistä vaparit syyttävät jotakuta?
        Onko tämä taas antivaparimainen väite ilman todisteita?


      • oletmunannutitsesi
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Missä ja mistä vaparit syyttävät jotakuta?
        Onko tämä taas antivaparimainen väite ilman todisteita?

        Ei. Mutta ei sinua kukaan vakavasti ota, ei nyt eikä tulevaisuudessa.


      • Ei.luotu.eikirj
        oletmunannutitsesi kirjoitti:

        Ei. Mutta ei sinua kukaan vakavasti ota, ei nyt eikä tulevaisuudessa.

        Sillä ei ole mitään väliä ottaako kukaan minua vakavasti tai ei.

        Nyt onkin kyse näistä antivaparin väitteistä ilman todisteita. Sinäkin näytät jatkavan tätä antivaparille tyypillistä linjaa; teet perättömiä syytöksiä ja alat sen jälkeen vittuilemaan kun sinulle huomautetaan tästä.

        Luuletko että muut jotka lukevat tätä ketjua, ovat niin tyhmiä että pitävät tuollaista käytöstä kypsänä? Mutta antivapari itsekkin tietää ettei hänen väitteilee ole mitään todisteita, eihän hän muuten hermostuisi näin helposti, vaan yrittäisi todistaa väitteensä.

        Nyt tämä hänen käytöksensä vain todistaa sen että nuo väitteet vapareista ovat valetta. Lopeta se, tai et jätä minulle mitään tekemistä tällä palstalla, kuin naureskella antivaparin höpinöille :D


      • naureskellaansulletäällä
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään väliä ottaako kukaan minua vakavasti tai ei.

        Nyt onkin kyse näistä antivaparin väitteistä ilman todisteita. Sinäkin näytät jatkavan tätä antivaparille tyypillistä linjaa; teet perättömiä syytöksiä ja alat sen jälkeen vittuilemaan kun sinulle huomautetaan tästä.

        Luuletko että muut jotka lukevat tätä ketjua, ovat niin tyhmiä että pitävät tuollaista käytöstä kypsänä? Mutta antivapari itsekkin tietää ettei hänen väitteilee ole mitään todisteita, eihän hän muuten hermostuisi näin helposti, vaan yrittäisi todistaa väitteensä.

        Nyt tämä hänen käytöksensä vain todistaa sen että nuo väitteet vapareista ovat valetta. Lopeta se, tai et jätä minulle mitään tekemistä tällä palstalla, kuin naureskella antivaparin höpinöille :D

        Sillä taas ei ole mitään merkitystö mitä sinä haluat. Olet epäuskottava häirikkötrolli, se siitä.


      • Ei.luotu.eikirj
        naureskellaansulletäällä kirjoitti:

        Sillä taas ei ole mitään merkitystö mitä sinä haluat. Olet epäuskottava häirikkötrolli, se siitä.

        Eli sinäkin nyt vihdoinkin myönnät ettei antivaparin syytöksiin ole todisteita. :)


    • niinnähtyä

      Kuten jo tulikin aloituksessa mainittua, trolli tulee paikalle kun keskustelu ei vapareita miellytä. Hohhoijakkaa.

      • Ei.luotu.eikirj

        Niin trollit saavat minulta trollin kohtelun.

        Mutta tätä antivaprin tuskaa ja kiemurtelua asian tiimoilta on huvittavaa seurata. Pitääpä käydä taas hakemassa poppareita ja seurata mitä hän seuraavaksi keksii. :D


    • EroaVapareista

      Toinen aloituksesi sai lähteä. Siellä oli sinulta hyvä ja pitkä kommentti. Vastasin sinulle siinä. Mielestäni täysin asiallisesti. Jostain syystä ketju katosi. Outoa. Se oli toisinto ketjusta, jossa koottiin ihmisten syitä olla kuulumatta vapareihin. Kyllästyit vaparien trollaavaan tyyliin ja aloit keskustella toisessa samalla tavoin otsikoidussa keskustelussa. Näitä duplikaatteja on yhä useita. Ne saavat olla. Meidän keskustelumme ei. Vapareille se taisi olla liian uhkaavaa.

      • eivoiymmärtäää

        Ei se ollut minun aloitukseni. Vastasin sinne, kun alkuperäinen alkoi täyttyä vaparien trollauksista. Noh, hyvin oudosti tuo aloitus lähti ja tyhjä ovat vielä (nekään eivät ole minun) jäljellä 0_o.
        Vastasin uudelleen nyt alkuperäiseen aloitukseen. Tämä on niin tätä, uskomatonta sensuuria.
        Ehkä vaparit eivät pidä asiallisista kommenteista.


      • EroaVapareista
        eivoiymmärtäää kirjoitti:

        Ei se ollut minun aloitukseni. Vastasin sinne, kun alkuperäinen alkoi täyttyä vaparien trollauksista. Noh, hyvin oudosti tuo aloitus lähti ja tyhjä ovat vielä (nekään eivät ole minun) jäljellä 0_o.
        Vastasin uudelleen nyt alkuperäiseen aloitukseen. Tämä on niin tätä, uskomatonta sensuuria.
        Ehkä vaparit eivät pidä asiallisista kommenteista.

        Ok. Jännä, että ne tyhjät monistukset saa olla. Mutta jos yrität keskustella, tulee poisto tai trollikommenttien hyökkäys. Se poistettu tekstisi oli kyllä hyvä ja osuva.


    • hyyyvinerikoista

      Vapaa-ajattelijat eivät ole kiinnostuneita siitä, miksi ihmiset eivät halua kuulua vapaa-ajattelijoihin? Varsinkaan aiheesta ei saa keskustella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe