moikka oon treenannut tyn aktiivisesti 4 x viikko noin 7 vuoden ajan ja testannut ison kasan erilaisia palautumis juomia.
nty kuitenkin viimeisen 6kk olen juonut salin jälkeen vain kokista ja todennut sen toimivan kaikkia mutia palautumis juomia paremmin, sokeri auttaa lihaksia palutumaan ja kofeiini virkistää mukavasti ja antaa energiaa treenin jälkeen.
ois kiva tietää onko muut hoksanneet vastaavia kikkoja.
coka-cola palautusjuomana
voima-friikki
4
399
Vastaukset
- usacola
Cola juoma on herkkua tuoremehuja ei kannata lipitellä muuten lihakset kramppaa oitis!
- appaappaa
Hannu Saarelainen joi Jaffaa.
Suomen vahvimpia miehiä koskaan.
Itsellä on toiminut vuosikausia yksi olut ja kunnon ruoka. Kahvia sokerillahan tuo vastaa .......itse laitan kermaa vielä.
- kyllänäinonniiin
Palautusjuomalla on vain silloin merkitystä kun muu ruokailu ei ole kunnossa tai ollaan miinus kcal.
Muuten ihan sama mitä käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715