Palstalle palannut pvv aiheuttaa keskustelun kiertymistä oman persoonansa ympärille. En ota kantaa hänen uskonnolliseen kantaansa mutta ärsyttävänä persoonana hän terrorisoi palstaa ylimielisyydellään. Mitä pikaisiin toimiin ryhdymme?
Keskustelu latistuu pvv:n ympärille
23
266
Vastaukset
- näinsehoituu
Ja päätit auttaa tilannetta tekemällä aloituksen aiheesta.
- liukuhihnatuotanto
Eikä tämä aloitus ole ainoa, jonka "vottöf" on pvv:stä tehnyt.
- tee-arvovalintoja
Ei vaan kannata lukea eikä kiinnittää huomiota moisiin pvv juttuihin.
Itse päätät, että mitä luet ja mitä mietit. Netissä voi tehdä valintoja.
Itse ainakin ohitan sujuvasti "epäainekset" nykyään. Oli siin alussa opetteleminen tavallaan. Jo kasvatus oli sellainen, että kaikkia kuunnellaan ja arvostetaan ihmisenä.
Sitten tulee nettiin ja huomaa, että täällähän on kaikki pedofileistä- homppeleihin ja sekopäihin asti. Ei tosiaan kannata uhrata omaa aikaansa sekunttiakaan näille, mistä ei välitä muutenkaan.
Elämää ei kannata heittää hukkaan. Valitse siis, että mitä luet ja mitä mietit. Kukaan ei pakota sinua mihinkään. - trolli.tutka.soi
Trolli-pelle tunnistettu.
Minäkö "aiheutan" keskustelua persoonani ympärillä? Mitä v*****a? Ensin ajattelin ettei tähän roskaan kannata mitään vastata, mutta sananen kuitenkin lienee paikallaan. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa keskustelu persoonani ympärillä. Itsehän tuota tunnut kaipaavan. Itse pyrin kyllä keskustelemaan aivan muista aiheista. Miksi sinua, aloittaja, ei näy niissä keskusteluissa?
Mitäpä jos lopetat PVV:n ympärillä pyörimisen. Luulen sen rauhoittavan tilannetta kummasti, koska luulen, etteivät muut ehkä ole huomannut koko kiertymistä.
- huomanntu
Eerikatässämoi kirjoitti:
Vai tarkoititko sitä, että keskustelu latistuu koska sinä kierryt PVV:n ympärille?
keksutelu latistuu koska ppvv osallisrtuu siihen ja latistaa
huomanntu kirjoitti:
keksutelu latistuu koska ppvv osallisrtuu siihen ja latistaa
Osallistuminen aiheesta keskusteluun ei muelestäni latista. Sen sijaan kaikki herjaavat kommentit jollekin kirjoittajalle keskustelun lomassa latistavat kyllä melko tehokkaasti keskustelun ja tuovat siihen ikävän sävyn. On ole huomannut PVV: n herjaavan ketään. Tällainen keskustelu jostakin kirjoittajasta latistaa tunnelmaa myös tehokkaasti. Vähän kuin juoruilisimme selän takana, eikö?
- lue.paremmin
Osallistuminen aiheesta keskusteluun ei muelestäni latista. Sen sijaan kaikki herjaavat kommentit jollekin kirjoittajalle keskustelun lomassa latistavat kyllä melko tehokkaasti keskustelun ja tuovat siihen ikävän sävyn. On ole huomannut PVV: n herjaavan ketään. Tällainen keskustelu jostakin kirjoittajasta latistaa tunnelmaa myös tehokkaasti. Vähän kuin juoruilisimme selän takana, eikö?
<On ole huomannut PVV: n herjaavan ketään.>
se on sinun ongelmasi jos et huomaa mutta muut huomaa. lue.paremmin kirjoitti:
<On ole huomannut PVV: n herjaavan ketään.>
se on sinun ongelmasi jos et huomaa mutta muut huomaa.Ei se minulle mikään ongelma ole.
- huomattu
Ei se minulle mikään ongelma ole.
sinulla ei täällä muuta tuntuisi olevankaan kuin ongelmia
>> Keskustelu latistuu pvv:n ympärille <<
Parempi otsikko olisi ollut: "Keskusteluni latistuu pvv:n ympärille"- ärsyttäää
Kukapa jaksasiisi kestää pilkkuviivan tapaista jatkuvaa ateismin papaa-ajattelutupupusta ja uskovien haukkumista ei kukaan.
No jso lukituisaty liatt ensin kuntoon niin ehkä siuyttren aukeaa ktestistän ijotakin muutakh mkuin haukkuja jojuita ei sieläää kyllä pitäiusuy ollakan.
Varmaankin jatkamme keskusteluja kuten tähänkin saakka. Jos sinua ärsyttää joku kirjoittaja, se lienee sinun ongelmasi. Tämä on avoin palsta ja täällä saa kirjoittaa kuka vaan, me emme onneksi voi ketään bannata. Kannattaa ehkä miettiä, miksi ärsyttää ja toisaalta kannattaa yrittää päästä sen yli. Tsemppiä siihen.
No tämähän on avoin palsta, ei kait sinun ole pakko kommentoida jos aloittaja ei ole mieleisesi.
- huumoria.kehiin
Porukat hei, te ymmärrätte pilkkuviivan aivan väärin. Pvv on suuri humoristi ja kuten jokainen suuri humoristi hän joitakin myös ärsyttää jutuillaan. Lukekaapa tarkemmin kun kerta kaveri tuntuu kiinnostavan. Ilmiselviä humoristin juttuja.
Vai humoristi? Naurattaako sinua ehkä ylimielisyys, tyhmyys ja suoranainen ilkeämielisyys? Jos nuo ovat humoristin tunnusmerkkejä niin pvv on suuri humoristi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319