Keskustelu latistuu pvv:n ympärille

vottöf

Palstalle palannut pvv aiheuttaa keskustelun kiertymistä oman persoonansa ympärille. En ota kantaa hänen uskonnolliseen kantaansa mutta ärsyttävänä persoonana hän terrorisoi palstaa ylimielisyydellään. Mitä pikaisiin toimiin ryhdymme?

23

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsehoituu

      Ja päätit auttaa tilannetta tekemällä aloituksen aiheesta.

      • liukuhihnatuotanto

        Eikä tämä aloitus ole ainoa, jonka "vottöf" on pvv:stä tehnyt.


    • tee-arvovalintoja

      Ei vaan kannata lukea eikä kiinnittää huomiota moisiin pvv juttuihin.
      Itse päätät, että mitä luet ja mitä mietit. Netissä voi tehdä valintoja.
      Itse ainakin ohitan sujuvasti "epäainekset" nykyään. Oli siin alussa opetteleminen tavallaan. Jo kasvatus oli sellainen, että kaikkia kuunnellaan ja arvostetaan ihmisenä.
      Sitten tulee nettiin ja huomaa, että täällähän on kaikki pedofileistä- homppeleihin ja sekopäihin asti. Ei tosiaan kannata uhrata omaa aikaansa sekunttiakaan näille, mistä ei välitä muutenkaan.
      Elämää ei kannata heittää hukkaan. Valitse siis, että mitä luet ja mitä mietit. Kukaan ei pakota sinua mihinkään.

    • trolli.tutka.soi

      Trolli-pelle tunnistettu.

    • Minäkö "aiheutan" keskustelua persoonani ympärillä? Mitä v*****a? Ensin ajattelin ettei tähän roskaan kannata mitään vastata, mutta sananen kuitenkin lienee paikallaan. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa keskustelu persoonani ympärillä. Itsehän tuota tunnut kaipaavan. Itse pyrin kyllä keskustelemaan aivan muista aiheista. Miksi sinua, aloittaja, ei näy niissä keskusteluissa?

    • Mitäpä jos lopetat PVV:n ympärillä pyörimisen. Luulen sen rauhoittavan tilannetta kummasti, koska luulen, etteivät muut ehkä ole huomannut koko kiertymistä.

      • Vai tarkoititko sitä, että keskustelu latistuu koska sinä kierryt PVV:n ympärille?


      • huomanntu
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Vai tarkoititko sitä, että keskustelu latistuu koska sinä kierryt PVV:n ympärille?

        keksutelu latistuu koska ppvv osallisrtuu siihen ja latistaa


      • huomanntu kirjoitti:

        keksutelu latistuu koska ppvv osallisrtuu siihen ja latistaa

        Osallistuminen aiheesta keskusteluun ei muelestäni latista. Sen sijaan kaikki herjaavat kommentit jollekin kirjoittajalle keskustelun lomassa latistavat kyllä melko tehokkaasti keskustelun ja tuovat siihen ikävän sävyn. On ole huomannut PVV: n herjaavan ketään. Tällainen keskustelu jostakin kirjoittajasta latistaa tunnelmaa myös tehokkaasti. Vähän kuin juoruilisimme selän takana, eikö?


      • lue.paremmin
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Osallistuminen aiheesta keskusteluun ei muelestäni latista. Sen sijaan kaikki herjaavat kommentit jollekin kirjoittajalle keskustelun lomassa latistavat kyllä melko tehokkaasti keskustelun ja tuovat siihen ikävän sävyn. On ole huomannut PVV: n herjaavan ketään. Tällainen keskustelu jostakin kirjoittajasta latistaa tunnelmaa myös tehokkaasti. Vähän kuin juoruilisimme selän takana, eikö?

        <On ole huomannut PVV: n herjaavan ketään.>

        se on sinun ongelmasi jos et huomaa mutta muut huomaa.


      • lue.paremmin kirjoitti:

        <On ole huomannut PVV: n herjaavan ketään.>

        se on sinun ongelmasi jos et huomaa mutta muut huomaa.

        Ei se minulle mikään ongelma ole.


      • huomattu
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ei se minulle mikään ongelma ole.

        sinulla ei täällä muuta tuntuisi olevankaan kuin ongelmia


    • >> Keskustelu latistuu pvv:n ympärille <<

      Parempi otsikko olisi ollut: "Keskusteluni latistuu pvv:n ympärille"

    • ärsyttäää

      Kukapa jaksasiisi kestää pilkkuviivan tapaista jatkuvaa ateismin papaa-ajattelutupupusta ja uskovien haukkumista ei kukaan.

      • No jso lukituisaty liatt ensin kuntoon niin ehkä siuyttren aukeaa ktestistän ijotakin muutakh mkuin haukkuja jojuita ei sieläää kyllä pitäiusuy ollakan.


    • Varmaankin jatkamme keskusteluja kuten tähänkin saakka. Jos sinua ärsyttää joku kirjoittaja, se lienee sinun ongelmasi. Tämä on avoin palsta ja täällä saa kirjoittaa kuka vaan, me emme onneksi voi ketään bannata. Kannattaa ehkä miettiä, miksi ärsyttää ja toisaalta kannattaa yrittää päästä sen yli. Tsemppiä siihen.

    • No tämähän on avoin palsta, ei kait sinun ole pakko kommentoida jos aloittaja ei ole mieleisesi.

    • huumoria.kehiin

      Porukat hei, te ymmärrätte pilkkuviivan aivan väärin. Pvv on suuri humoristi ja kuten jokainen suuri humoristi hän joitakin myös ärsyttää jutuillaan. Lukekaapa tarkemmin kun kerta kaveri tuntuu kiinnostavan. Ilmiselviä humoristin juttuja.

      • Vai humoristi? Naurattaako sinua ehkä ylimielisyys, tyhmyys ja suoranainen ilkeämielisyys? Jos nuo ovat humoristin tunnusmerkkejä niin pvv on suuri humoristi.


      • Niin...suuri humoristi...vai pelkkä vitsi...hehe...heh...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      156
      3522
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3468
    3. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      200
      2407
    4. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      138
      1115
    5. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      58
      998
    6. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      961
    7. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      133
      885
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      870
    9. Niinhän se on nainen että me

      Kaikki vanhetaan ja muututaan toisenlaisiksi, lainatakseni vapaasti yhden vanhan kappaleen sanoitusta
      Ikävä
      43
      718
    10. Olihan sinun

      Kanssa nainen olemassa omanlainen vetovoima ja tietynlainen yhteenkuuluvuuden tunne. Se on helppoa myöntää.
      Ikävä
      40
      687
    Aihe