Onko tuo kovin yleistä? Mutta mikä neuvoksi? Mailmaan meno? Kääntyminen Jehovan todistajaksi? Kansankirkon jäsenyys? Muutama ehkä parikolme on jäänyt pois seurakunnasta pastorimme toiminnan tai seurakunnan ilmapiirin vuoksi, ei siis kovin moni. Ehkä seurakunnassa on jotain vikaa, jota en osaa sanoin selittää. Niin yksi vaihtoehto on toinen seurakunta jossa olen käynyt, jossa koroitetaan yksin Kristusta. Se on tosin kaukana, mutta kylä on minulle tuttu. Mikä siis neuvoksi.
Sekopää pastori
rymy-oskari
0
298
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun704850KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883531
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783229Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502959- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395