Kuukautiset jääneet pois 4v sitten nyt tiputtelee

PoisJäänyt

Mulla on tosiaan ollut pian 4v ehkäisykapseli käytössä ja menkat jääneet sen ansiosta pois. Kuitenkin tänään kun vessassa käydessä pyyhin aamulla niin huomasin paperissa verta ja sitä tullutkin sitten koko tämän päivän niukasti. Veri on rusehtavaa, kuten menkkojen alussa yleensä on. Ei tule kuitenkaan niin paljon että siteeseen asti päätyisi, mutta pyyhkiessä huomaa selvästi. Olen aloittanut vastikään uuden parisuhteen ja seksiä ilman kondomia on ollut paljon viime viikkoina. Raskaustesti ostettuna, mutta teen sen vasta huomenna aamuvirtsasta. Mieskin käytetty sukupuolitautitesteissä ennen kondomittoman seksin harrastamista. Haluaisin tietää onko muilla tullut tällaisia tiputteluja, vaikka kuukautiset olleet pitkään jo pois. Kapseli vaihdettu elokuussa...

2

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen41v

On ihan normaalia.Mulla käytössä e-pillerit (cerazette) ja mulle sanottu,että vuoto normaalia,jos kuukautiset olleet useita vuosia tulematta.Ja ehkäisyteho on vaikka tulisi tiputteluvuotoa välillä.Näin mulle on sanottu.Itse teen raskaustestejä parin kuukauden välein.Pillerit olleet käytössä 7 vuotta ja ikinä en ole tullut raskaaksi.Eli lyhyesti sanottuna tiputteluvuoto kuuluu asiaan. Koska sulla ehkäisykapseli käytössä niin voithan sä kysyä sitä esim facebookissa on sellainen kuin nettineuvola.Sinne voi laittaa viestiä.

• PoisJäänyt

Kiitos paljon vastauksesta ja vinkistä! Tein aamulla testin ja negatiivista näytti niin saan mielenrauhan :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      294
      6666
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe