AJATUKSIA GANG STALKINGISTA 4

tämäeijäätähän

Here it is. Vapiskaa likaiset stalkkerit. Uhreissa on puhtaus kuten aina on ollut. Älkää antako niiden aivopestä ja kääntää ja vääntää asioita uhrien syyksi! Ihminen kestää yllättävän paljon murtumatta kuitenkaan lopullisesti kuten monikin on huomannut. Luonnon vastavoimat käyttöön: Valo. ilo, terveelliset elämäntavat, rakkaus, harrastukset, ihan mikä vaan mikä ei ole pimeän puolella ja tuottaa iloa. Kaikkihan me tiedämme mitkä asiat stalkkereille tuottavat iloa kuten perversseille yleensä.. Nyt ylös suosta heti!

144

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehtyjo
      • löydäoikeakohde

        Joo mielenkiintoni loppui sanoihin "white power". Ymmärrän kyllä että rasistitkin voivat olla gs-uhreja mutta kun en itse ole mikään "kansallismielinen" niin juttu ei sinänsä hirveästi kiinnosta. Joo muslimit hakkaa ja raiskaa ja alistaa mutta kun niin ne tekee suomalaiset alkoholistimiehetkin niin miksi heitä ei vihata? Ei ulkomaalaisten vihaaminen ole mikään ratkaisu ja minua ovat kyllä yleensä stalkanneet ihan valkoihoiset suomalaiset. Suomalaiseen kulttuuriinhan se kyttäääminen, kateus, pilkkaaminen ja valehtelu tuntuu kuuluvan.

        Vai menikö minulta jokin pointti ohi?


    • iuyuiy

      Syy miksi mediassa ei kerrota gang stalkingista on se, että media on itse mukana hommassa stalkkaamassa ja tekemässä elektronista häirintää ihmisiä kohti.

      • hrtshth

        Totta. Siksi onkin erittäin tärkeää että jostain (esim. täältä) löytyy tietoa ettei yritetä lakaista koko asiaa maton alle.


      • Mediastalkers

        Olen huomannut saman asian. Yle on yksi pahimmista mädättäjä jonka olen huomannut tekevän pilaa ihmisistä.


      • eiluovuteta

        YLE Häme radio on tehnyt pilaa minusta. Rääpien toistanut puheitani, usein alunperin hyviä huulia ja oivalluksia.Tai käyttäytymiseni väärin tulkintoja. Nimi on jätetty sanomatta, sentään.

        En ole puhunut asiasta, kun se, että luulee radiossa puhuttavan itsestään, on kansan mielestä varma hullun merkki.

        Joskus kyllästyin siihen niin, että vaihdoin . Kumma juttu kun ei sieltä kuulunut mitää tuttua.

        Lehtiin voisi silti yrittää tupata tietoa. Kerran on päätoimittaja muuttanut mieltään, ruvennut uskomaan, että onkin totta.

        Stalkkerit saatavat levittää tietoa lehdistä, että emme sinne lähettäisi tietoa.

        Lehtien rikostoimittajat saattaisivat olle sopiva osoite.


    • Luciferian

      "Syy miksi mediassa ei kerrota gang stalkingista on se, että media on itse mukana hommassa stalkkaamassa "

      Niin, niihän kirjassa Closing the Gap sanotaan. Tieto on siis paikkansa pitävä.

      Kirjasta lyhyesti: siinä ei ole päätelmiä, siinä vain kerrotaan asiat niin kuin ne ovat (Siksi vastauksenikin on sellainen, kuten niin moni vastaukseni ennen tätä).

      • Nohjuu

        Miten olet validoinut sen että kirjan sisältö on totta? Arvaan: Et mitenkään.

        Se että jotain on kirjoitettu kirjaan tai laitettu Youtubeen ei vielä tarkoita että se on faktaa. Onhan yksi tämänkin palstan hörhö laittanut omia harhojaan omakustanteiseen kirjaansa.


      • harhatkiinnostaa

        kuka tai mikä nimimerkki?


    • tämäeijäätähän

      Jopa on vaikeaa saada tänne kirjoitettua kun jostain syystä teksti häviää koko ajan..

      • tämäeijäätähän

        Tätä yritin kirjoittaa: Kun olin aloittanut tämän ketjun sanoilla "here it is" meni 2 päivää niin sähköpostissani oli roskapostiviesti joka alkoi täysin samoilla sanoilla. En avannut tietenkään viestiä mutta sähköpostissani näkyy saapuneissa viestin alku vaikka ei avaa viestiä. Joskohan nyt onnistuisi tämä kirjoitus kun olen ainakin 5 kertaa yrittänyt..

        Että sellaista "sattumaa" tällä kertaa. Kai pitäisi pelottaa mutta olen jo turtunut.


      • KoitaMuitaSanoja
        tämäeijäätähän kirjoitti:

        Tätä yritin kirjoittaa: Kun olin aloittanut tämän ketjun sanoilla "here it is" meni 2 päivää niin sähköpostissani oli roskapostiviesti joka alkoi täysin samoilla sanoilla. En avannut tietenkään viestiä mutta sähköpostissani näkyy saapuneissa viestin alku vaikka ei avaa viestiä. Joskohan nyt onnistuisi tämä kirjoitus kun olen ainakin 5 kertaa yrittänyt..

        Että sellaista "sattumaa" tällä kertaa. Kai pitäisi pelottaa mutta olen jo turtunut.

        Koita seuraavalla kerralla jotain epätodennäköisempää sanaa.

        Jotain sellaista mitä ei normaalielämässä käytetä.


      • tämäeijäätähän

        Miksi? Olen huono matematiikassa mutta tiedän kyllä miten todennäköisyyksiä lasketaan.


      • BDunkelheit
        tämäeijäätähän kirjoitti:

        Miksi? Olen huono matematiikassa mutta tiedän kyllä miten todennäköisyyksiä lasketaan.

        "Here it is" on kovin yleinen lauseenaloitus spammi-emaileissa.

        Koita vaikka Burzum seuraavalla kerralla, ei pitäisi heti tulla vastaan.


      • tämäeijäätähän

        Ok kiitos vinkistä. Enpä tajunnut että tuo on yleinen roskaposteissa. Vaino tekee vainoharhaiseksi.


      • sasaqwwqwqww
        tämäeijäätähän kirjoitti:

        Ok kiitos vinkistä. Enpä tajunnut että tuo on yleinen roskaposteissa. Vaino tekee vainoharhaiseksi.

        ei se ole yleinen


    • Luciferian

      "Miten olet validoinut sen että kirjan sisältö on totta? Arvaan: Et mitenkään."

      Kirjassa on paljon faktatietoa ja uhrien kertomaa tietoa siitä, mitä heidän ympärillään tapahtuu. Päätelmiä kirjassa on vähän, minkä johdosta kirjan tieto on validoitava pikemminkin totuudeksi kuin vääriksi päätelmiksi.

      Median mukana olo kuvattu kirjassa selkeästi ja perustuu uhrien kertomuksiin ja tämän asian kohdalla tieto vaikuttaa paikkansa pitävältä ja uskottavalta. Koska gang stalkingin lievimmät muodot ovat yleisiä englantia puhuvissa maissa, joitain tällaisia tapauksia kyllä media julkaisee.

      Pahimmissa tapauksissa, joissa media on mukana: tietoja ei julkaista. Pahimmat tapaukset jäävät siis tarkoituksella julkaisematta ja media-alalla löytyy osaajia kouluttamaan vainoajia sekä organisoimaan vainoa. Itse asiassa, eikö gang stalking pahimmillaan muistutakin elokuvaa?

      - Uhrin kävellessä ohi, alkaa iso joukko ihmisiä tekemään kovaäänistä meteliä: vrt. elokuvien massa hurraukset, buu huudot yms.

      - Mimikointi kampanjat alkavat uhrin kävellessä ohi ja ovat erittäin provokatiivisia ja tekevät yleensä pahaa pilkkaa uhrista: vrt. elokuvien koulukiusaamiskohtaukset.

      - Uhrin ollessa kotona alkaa kovaäänien mitenkään selittämätön metelikampanja naapureiden taholta: vrt. elokuvissa esiintyvät lannistumattomat psykopaatit, jotka vainoavat sitkeästi uhriaan jopa kotona.

      - Juorukampanjat, joita uhri kokee, uhri on kertonut joitain yksityisiä tai arkaluontoisia asioita "kaverilleen" ja yllättäen hän kuulee niistä puhuttavan joka puolella minne menee (kuitenkin niin ettei hänen nimeään suoraan mainita): vrt. elokuvissa yleisesti esiintyvät juorukellot, joihin elokuvien päähenkilöt ovat hölmöyksissään luottaneet.

      Edellisen pohjalta, voidaan päätellä, että median osallistuminen pahimpiin gang stalking tapauksiin on pikemminkin todennäköistä kuin pelkkää sattumaa. Ja jos se on todennäköistä tai ylipäätään mahdollista, voi se peräti olla vaihtoehto yhdeksi gang stalkginia järjestäväksi tahoksi. Toisaalta asiaa voi ajatella niinkin, että gang stalkerit ottavat jäsenekseen joitain tiettyjä ihmisiä media-alalta, eikä koko ala ole saastunut: mikä lisää teorian paikkansa pitävyyden todennäköisyyttä. Toki muitakin selityksiä gang stalking kouluttajiksi on, gang stalkginin kodin ulkopuolella tapahtuvaa ikävää vainoa ja syrjintää kutsutaan nimellä katuteatteri - joka kuvaa hyvin tapahtumaketjua uhrin näkökulmasta.

      Esiintyminen on siis uhrille, mutta missä kamerat ovat? Voiko joku huomaamatta kuvata silmälasikameralla (valesilmälasit, joissa on vakoilukamera: edullinen aitojen silmälasien näköinen vakoilusysteemi) tai voiko kyseessä olla peräti esim. naisten käsilaukkuun oikein asetettu kännykkäkamera?

      Sellainenkin vaihtoehto on olemassa, että koko tapahtumaa ei kuvata: tavoite on pelkkä itsemurha. Silloin kyseessä on Markov prosessi, jossa vain lopputuloksella on väliä - pidän tätä selitystä itse uskottavimpana. Eli kaikki se näytteleminen katuteatterissa ja kaikki se vaiva on ollut turhaa - valtava joukko on turhaan kuluttanut vapaa-aikaansa järjettömään vainoamiseen: vainoamiseen, jolle ei anneta mitään arvoa kenenkään taholta.

      Vaihtoehtoja on monia - joissain tapauksissa media pitänee paikkansa, tai vaihtoehtoisesti valikoidut median edustajat - median itse julkaisemissa lievimmissä gang stalking tapauksissa media ei ainakaan ole ollut millään muotoa salailemassa tapahtumia.

      Jälleen kerran monia teitä kuljettavaksi ja monia vaihtoehtoa arvioitavaksi - mikä sitten ikinä lieneekään totuus - en tiedä löydänkö ikinä totuutta.

      • AjatteleAsiaa

        Jos et jollain tapaa pysty verifioimaan yhtään kirjan tapahtumaa tarkoittaa se että menet uskon puolelle; uskot että niin on tapahtunut.

        Yksi tapa kasvattaa lukijan uskoa kirjoitettuun on kertoa että se on jonkun, nimikin saatetaan mainita, omaa kokemusta.

        Onko se todella kenenkään kokemaa on sitten ihan toinen juttu.

        Sinä siis valitset uskoa että luettu on totta.


      • Siili69

        Noista juorujutuista: kutsutaan merkityselämykseksi, kun luulee kaiken koskevan itseänsä. Tyypillinen piirre psykooseissa ja mielisairauksissa.


    • Siili69

      Ei kai kukaan "syytäkään" uhreja, se, että toteaa kyseessä olevan todennäköisesti skitsofrenia tai vastaava ei ole syytös. Vaan lähinnä kehotus hakea asianmukaista apua. Terveelliset elämäntavat ovat hyvästä.
      Mutta ajattele miten paljon se vapauttaisi, jos tietäisi, että kukaan ei tarkoituksella vainoa eikä aio pahaa. Ei tarvitsisi kärsiä niin paljon. On tuollaisissa oireissa sietämistä ilmankin, että kuvittelee jonkun pahantahtoisesti stalkkaavan.
      Itse olen kokenut vastavaa ja saanut skitsofrenia-diagnoosin. Nyt on toimivat lääkkeet ja pystyn elämään normaalia elämää.
      Se on kamalan kuluttavaa, jos joutuu koko ajan ajattelemaan, että on pahantahtoisen seurannan kohteena ja miettiä kaikkia näitä keinoja, joilla itseä häiriköidään ja pitää muistissa eri häirintätilanteita.

      • harhaajaluuloa

        Pitäisiköhän hakea dg ja lääkkeet, kun on sellainen harha, että kun panen kylmän eineksen mikroaaltouuniin ja uunin pälle, se lämpenee. Ihan tuntuu lämpimäle,kun syö

        Kun eihän mitään oikeasti taajdu silloinkaan, kun mikroaaltoa kohdistetaan ihmisen.

        Harhaa koko mikroaalto, eli ei kännykätkään oikeasti toimi.


      • apua.tarjolla
        harhaajaluuloa kirjoitti:

        Pitäisiköhän hakea dg ja lääkkeet, kun on sellainen harha, että kun panen kylmän eineksen mikroaaltouuniin ja uunin pälle, se lämpenee. Ihan tuntuu lämpimäle,kun syö

        Kun eihän mitään oikeasti taajdu silloinkaan, kun mikroaaltoa kohdistetaan ihmisen.

        Harhaa koko mikroaalto, eli ei kännykätkään oikeasti toimi.

        Niin, kun mikroaalto kohdistetaan ruokaan se lämpenee, sen voi sen jälkeen syödä.

        Sinä väität että sinuun kohdistetaan mikroaalto, mutta et ole vieläkään kypsynyt. Mikset?

        Mitä tulee tuosta "säteilytyksestä", mikroaallot siinä uunissa on samalla taajuudella kuin yleinen Wifi. Jos olisit todellakin sellaisen aseen kohteena kämpässäsi ja todennäköisesti myös naapureilla ei toimisi wifi tai ne kännykät.

        No, miten on, toimiiko kämpässäsi wifi?

        Mitä tulee ääniin, ei niitä päähän voi kohdistaa lähettämällä sitä kännykkäsäteilyä päähän. Kännykässä on oikeasti iso määrä elektroniikkaa kääntämässä se saapunut säteily ymmärrättäväksi puheeksi. Aivot eivät tuollaista ilman isoa loikkaa evoluutiossa ihan tänään vielä käännä.

        Mikäli olet jotenkin poikkeava yksilö ja olet herkkä wifi/kännykkäsäteilylle et edelleen ole minkään kampanjan uhri; vaan kärsit yhteiskunnan normaalista toiminnasta. Ainut korjaus tuossa tilanteessa on muuttaa kauaksi sähköistä ja antenneista.

        Kuten parantuneet ovat sanoneet, tilanteen ollessa päällä kaikki ne harhat tuntuvat absoluuttiselta todelta; eivät hekään olleet siinä tilanteessa valmiita uskomaan että kyseessä on vain harhat. Et ole siis mitenkään tuon suhteen erilainen.

        Mutta, kärsi sinä koska selvästi et halua apua. Olet asemasi ansainnut ja valinnut omin toimin.


      • mikälahkolainenolet

        Aamulla mikrouunista ulos otetun puuron siivittämänä heitin pari huumorihuulta.

        Joku ylitietäjää esittävä vastasi. No,otetaan kilpailu.

        - Minuun kohdistetut mikroaaltohyökkäykset ovat olleet lyhytaikaisia.

        - Viime kesänä mikroaaltohäirintä loppui (lähes) täysin. Tuli sijaan muuta energiaa.

        - Minulla itsellä ei ole v2k-pulmaa, mutta monilla muilla vainotutuillani on. Siinä sivussa olen oppinut asiasta kaikenlaista.

        - Olen korkeasti koulutettu ja kohtuullsen pitkän työurankin tehnyt mielenterveysalalla. Varmasti tiedän enemmän kuin sinä. Vainottuna tietenkin minut on viety pakkohoitoon. Että elämänkouluopitkin on.

        Gang stalking uhrit voivat ihan vapaasti haluta apua. Kuolemaan loppu vasta.

        KUKAAN GANG STALKINGN UHRI EI OLE TEHNYT MITÄÄN SELLAISTA, ETTÄ ANSAITSISI TÄLLÄISEN VAINON, ei edes toisinajattelijat, jotka on pikkuisen tehneet jotakin vallankahvassa olevia äsyttävää.


      • voit.lopettaa.heti
        mikälahkolainenolet kirjoitti:

        Aamulla mikrouunista ulos otetun puuron siivittämänä heitin pari huumorihuulta.

        Joku ylitietäjää esittävä vastasi. No,otetaan kilpailu.

        - Minuun kohdistetut mikroaaltohyökkäykset ovat olleet lyhytaikaisia.

        - Viime kesänä mikroaaltohäirintä loppui (lähes) täysin. Tuli sijaan muuta energiaa.

        - Minulla itsellä ei ole v2k-pulmaa, mutta monilla muilla vainotutuillani on. Siinä sivussa olen oppinut asiasta kaikenlaista.

        - Olen korkeasti koulutettu ja kohtuullsen pitkän työurankin tehnyt mielenterveysalalla. Varmasti tiedän enemmän kuin sinä. Vainottuna tietenkin minut on viety pakkohoitoon. Että elämänkouluopitkin on.

        Gang stalking uhrit voivat ihan vapaasti haluta apua. Kuolemaan loppu vasta.

        KUKAAN GANG STALKINGN UHRI EI OLE TEHNYT MITÄÄN SELLAISTA, ETTÄ ANSAITSISI TÄLLÄISEN VAINON, ei edes toisinajattelijat, jotka on pikkuisen tehneet jotakin vallankahvassa olevia äsyttävää.

        Ei ole kyse siitä että olet tehnyt jotain miksi ansaitset tuon, vaan se että jätät jotani tekemättä.

        Et hae apua.

        Niin kauan kun kieltäydyt avusta tuo tilanne jatkuu; harhasi eivät tule jättämään sinua rauhaan, ne pahenevat ajan kanssa.


      • tätäapuatarjottiin

        Kirjoitin viestiä, katkaistiin homma ja heitettiin aloitussivule. Pätkissä siis.

        -----touhua ei voida enää lopettaa tai uskalleta, koska halutaan säilyttää illuusio, että kohde on vain harhainen ja hänet pyritään saamaan suunnitelmallisesti pakkohoitoon ja hoidon tai lääkityksen jälkeen voidaan selitellä, huh, olit kyllä tosi harhainen, onneksi nyt olet parantunut, yms. Ja sitten kun touhu ja vaino lopetettu, ninkohde jopa itse usko tuon manipuloidun totuuden. Jos joudutte kohteksi, älkää missään tapauksessa pysykö hiljaa----


      • menkääitsehoitoon

        En pysynyt hiljaa, vaikka komennettiin. -Olisi pitänyt lääkkellä toimintakyvyttömäksi lamattuna käydä hellari/stalkkeri hoitajan vo:lla.


      • mieluumminmarttyyri

        "harhasi eivät tule jättämään sinua rauhaan, ne pahenevat ajan kanssa. " eli viesti stalkkereilta.

        Kun en tee sopimusta, että annan leimata itseni hulluksi , vedän lääkettä päähän ja pysyn hiljaa, vainoa jatketaan ja kovennetaan.


      • syyriassapahempaa

        Itse asiassa olen hakenut apua useita kertoja poliisilta ja kerran Oikeusministerröstä. Rikoslaki ja perustuslaki ovat ne, joiden piiriin asia kuuluu.

        Poliisi on auttanutkin, ei oikeusteitse.

        Niin että marttyyrikuolema tässä odottaa. En ole ensimmäinen tässä maailmassa.


      • Anonyymi
        tätäapuatarjottiin kirjoitti:

        Kirjoitin viestiä, katkaistiin homma ja heitettiin aloitussivule. Pätkissä siis.

        -----touhua ei voida enää lopettaa tai uskalleta, koska halutaan säilyttää illuusio, että kohde on vain harhainen ja hänet pyritään saamaan suunnitelmallisesti pakkohoitoon ja hoidon tai lääkityksen jälkeen voidaan selitellä, huh, olit kyllä tosi harhainen, onneksi nyt olet parantunut, yms. Ja sitten kun touhu ja vaino lopetettu, ninkohde jopa itse usko tuon manipuloidun totuuden. Jos joudutte kohteksi, älkää missään tapauksessa pysykö hiljaa----

        "Kirjoitin viestiä, katkaistiin homma ja heitettiin aloitussivule."
        Minulle kävi samoin toisella sivustolla, ei Suoli24:llä.

        Stalkkerit ovat hajoittaneet tietokoneeni palvelimen:
        "404. That’s an error.

        The requested URL was not found on this server. That’s all we know."


    • paholaisenkäsikirjoitus

      Tajusin tänään erään asian: Stalkkerin elämä ei ole helppoa eikä kadehdittavaa. He touhottavat kuin muurahaiset pesässään kellojensa ja signaaliensa kanssa. Koko ajan on kiire ja pitäisi tietää kaikki mahdollinen. Sehän on vaan väsyttävää ja stressaavaa. Paljon helpompaa on elää sovussa itsensä ja luonnon kanssa rauhassa eikä yrittää koko ajan muuttaa elämän virtaa. Se soljuu kuitenkin omalla painollaan ja tahdollaan lopulta. No mutta sehän ei tainnut olla mikään uutinen uhreille että stalkkerit ovat kaikessa kieroudessaan kuitenkin tyhmiä. Fiksu ihminen ei käytä kaikkea energiaansa vihaamiseen, kateuteen, kateruuteen, juoruiluun, ilkeilyyn, valehteluun, näyttelemiseen ym.

      • oman.elämän.herra

        Fiksu ihminen ei tuhlaa jokaista loppuelämänsä päivää märehtien mitenkä seteily sitä ja säteily tätä, ja ääntä siellä ja täällä.

        Fiksu ihminen elää ja nauttii elämästä.

        Mutta kukin tyylillään, sitä voi tehdä mistä nauttii ja pitää.


      • tulossaonsinullekin

        Minkähän ikäinen olet???


      • gang.stlkg.show
        oman.elämän.herra kirjoitti:

        Fiksu ihminen ei tuhlaa jokaista loppuelämänsä päivää märehtien mitenkä seteily sitä ja säteily tätä, ja ääntä siellä ja täällä.

        Fiksu ihminen elää ja nauttii elämästä.

        Mutta kukin tyylillään, sitä voi tehdä mistä nauttii ja pitää.

        Tavallaan olet oikeassa. Tavallaan väärässä.

        Riippuu kovin ihmisen henkisestä kasvusta, kuinka joukkovainoamisen ottaa, joka muuten on laissa kielletty. Näyttää kuitenkin siltä, että kaikki eivät lakia tuossa mielessä kunnioita, esim. kotirauha, joka on perustuslaillinen oikeus, joten on syytä olettaa, että joukovainontaa tapahtuu hiljaisella valtion hyväksynnällä.

        Byrokratian rattaat ... se voi kadota tai jatkua. Mutta ilmiö on yleismaailmallinen.
        Sen sijaan, että kirjoittelisimme joukkovainoamisesta tai mielenhallinnasta, voisimme keskustella kohteena olemisesta (TI - targeted individuals)

        https://www.youtube.com/watch?v=1tC6hAZ9hl4


    • kannattaatutustua

      Tuon ylempänä olevan kopioiden viesinpätkän löytää kokonaisena Ajatuksia gang stalkingista 3 ketjusta, pvm.7.3.2018.

      • samastaviestistä

        Vainoajat ovat ikään kuin jakamassa "oikeutta" mukamas vääryyksistä, joita heitäkohtaan on tehty---------sitten aletaan joukolla yhteistuumin kiusaaman samaa yksilöä.-------------tahrivat nimen pohjamudissa, jotta kokoyhteisö kääntyy kohdetta vastan ja menettää uskottavuuden ihmisten parissa.


      • samastaviestistä

        ---Gang stalking on sairaiden ihmisten leikkiä. Kyllä sitä tekevät ihan vaan huumehörhöt ja idiootitkin, mutta oikeanlainen vaino perustuu siihen, että siinä on jo käytetty resurseja useamman tahon puolesta. Motiivi? Kohdetta voidan epäilä jostakin, koska hänet on tieten tahtoen pantu mustalle listalle, jonkun kaunamaisen henkilön toimesta, joka leikkii sankaria. Mutta kun teatteri paljastu ja käy ilmi, ettei kohde olekaan syylistynyt häntä koskeviin mustamaalaaviin syytöksiin, niin touhua ei voida enää lopettaa


      • tyhmää.hommaa
        samastaviestistä kirjoitti:

        ---Gang stalking on sairaiden ihmisten leikkiä. Kyllä sitä tekevät ihan vaan huumehörhöt ja idiootitkin, mutta oikeanlainen vaino perustuu siihen, että siinä on jo käytetty resurseja useamman tahon puolesta. Motiivi? Kohdetta voidan epäilä jostakin, koska hänet on tieten tahtoen pantu mustalle listalle, jonkun kaunamaisen henkilön toimesta, joka leikkii sankaria. Mutta kun teatteri paljastu ja käy ilmi, ettei kohde olekaan syylistynyt häntä koskeviin mustamaalaaviin syytöksiin, niin touhua ei voida enää lopettaa

        Jos olisi laillinen tuomioistuin, se vapauttaisi syytetyn siinä tapauksessa ja maksaisi hänelle korvaukset laittomasta rangaistuksesta. Oikeus toteutuisi. Mutta kun gang stalking-rikolliset ryhtyvät tuomareiksi ilman pitävää näyttöä mistään, homma menee täysin päinvastoin, syytöntä kiusataan ja täysin aiheetta loppuun saakka, vaikka hän ei olisi tehnyt mitään paheksuttavaa. On voinut vaikka olla sairas ja luullut tehneensä, kun hänelle manipulaattoripsykot ovat panneet hänelle sanat suuhun, ja siitä rangaistaan. Sairasta ja koko yhteiskunnalle haitallista. Nämä gang stalking -rikolliset pitäisi saattaa kiipeliin ja lopettaa moinen älytön ihmisten rääkkäys ja saada korvaamaan tekonsa itse tuomitsemilleen. Homma menee perseelleen kun syyttäjä, tuomari ja rangaistuslaitos ovat sama orgaisaatio, kuka niin sanoikaan?


    • Enaioperääntyä

      Minua vainotaan jatkuvasti laittomin keinoin enkä jaksa edes välittää enää
      kaiken he tekevät
      murtautuvat puhelimiin, tietokoneeseen ja käyvät asunnossa ilman lupaa
      ( mitä lie tekevät kun erilaisia oireita ilmenee aina välillä ) tonkivat roskiani ulkoroskiksessa
      Lääkärit kieltäytyvät hoitamasta
      ja muut viranomaiset seurailevat kun noin 5 min jälkeen kulkemillani reiteillä ajelee poliisi
      Yrittävät pelotella psykologisesti
      Tietävät jo että tiedän jo liikaa niin eivät voi enää perääntyä
      jättämättä jälkiä
      Palataanpa tuohon laitteiden tarkkailuun
      Voi olla myös että mainostajat urkkii laittomasti tietoliikennettäni ja tekevät kiusaa sillä hehän sillä rahastavat. Taitavasti ovat kyllä organisoineet kaikki minua vastaan täytyy myöntää.

      • tietoalevittämään

        Miten voisit perääntyä? Tarkoitatko, että vaikenisit ja vetäystyisit kotiluolaasi.


    • Luciferian

      "Joo mielenkiintoni loppui sanoihin "white power".

      Niin, mielenkiinto saattaa lopahtaa, jos vihaa jotain aatetta niin paljon, että voisi olla suuren joukon mukana vainoamassa yhtä ihmistä sen takia. Se varmaan olisi ärsyttävää kuulla uhrin kertomusta asiasta, jos olisi syyllistynyt moiseen.

      "Joo muslimit hakkaa ja raiskaa ja alistaa"

      Se on sinun mielipiteesi asiasta.

      " ja minua ovat kyllä yleensä stalkanneet ihan valkoihoiset suomalaiset. Suomalaiseen kulttuuriinhan se kyttäääminen, kateus, pilkkaaminen ja valehtelu tuntuu kuuluvan. "

      Sepä merkillistä, alan vähän epäilemään, onko sinua stalkattu ollenkaan! Suuret yhteisöt, kuiten maahanmuuttajat ovat erittäin persoja stalkkaamaan. Tietenkin suurin osa stalkkaajista on suomalaisia, koska heitä suomessa on eniten. Olet varmasti niitä äärimmäisen harvinaisia tapauksia, joita kaikki muut paitsi maahanmuuttjat gang stalkkaavat - oletko ihan tosissasi tämän väitteen kanssa???

      • löydäoikeakohde

        Kun en vaan kannata rasismia. Ja todellakin on stalkattu minua niin monta kertaa että varmasti uskon ettei kyse ole sattumasta. En suinkaan väitä etteivätkö maahanmuuttajat voisi sitä tehdä. Itsellä stalkkerit yleensä aina suomalaisia ja siksi en pidä suomalaisia erityisen fiksuina ja mukavina verrattuina muihin.

        Erään kerran muistan: Saksalaiset turistit ovat nauraneet ja tuijottaneet ja yksi sanoi kohdallani "schaisse" mutta muuten en muista ulkomaalaisten stalkanneen erityisesti tai sitten en ole sitä tajunnut.

        Mutta stalkkereiden lonkerot ulottuvat joka puolelle että sinänsä mikään ryhmä ei yllätä. Tarkoitukseni ei ole vähätellä kenenkään kokemuksia.

        Stalkkaamisen olen nuorille huomannut olevan eräänlaista jännittävää peliä.


    • Luciferian

      "os et jollain tapaa pysty verifioimaan yhtään kirjan tapahtumaa tarkoittaa se että menet uskon puolelle; uskot että niin on tapahtunut.

      Yksi tapa kasvattaa lukijan uskoa kirjoitettuun on kertoa että se on jonkun, nimikin saatetaan mainita, omaa kokemusta.

      Onko se todella kenenkään kokemaa on sitten ihan toinen juttu.

      Sinä siis valitset uskoa että luettu on totta. "

      Kirjaa pidetään yleisesti ottaen luotettavana, siinä on käytetty lähteenä mm. 17 muuta kirjaa ja lukuisia artikkeleja. Gang stalkgingista siinä sanotaan, että se on uusi nimi vanhalle jutulle - se on vain uusi kutsumanimi tälle ikävälle asialle.

      Itse pidän kirjaa suhteellisen luotettavana, siinä ei tosin ole mitään puolustusta GS:ää vastaan. Siinä vain todetaan että poliisin tulisi tutkia rikokset - todellisuus on kuitenkin se, että poliisi ei tutki mitään GS:ään liittyvää. Jos joku rikos ei kuulu GSään voi poliisi tietenkin tukia sen. Huomaatte varmaan -isi päätteen: poliisin tulisi, joten siinä vihjataan selvästi, että poliisi ei toimi oikein.

      • LakiErilainen

        Poliisi ei Amerikoissa todellakaan toimi oikein; oletan että kirja on sieltä kotoisin.

        Kun seuraa päivittäisia Amerikan uutisia ei voi kuin ihmetellä mitenkä siellä on eri kansalaisille täysin erilaiset lait ja oikeudet.

        Yksi syy miksen enää turistirahojani sinne vie.


    • Sairaspaska

      Minun tapauksessa on mukana mm lääkäreitä jotka eivät suostu hoitamaan erästä vaivaani joka aiheuttaa minulle kipuja, valehtelevat silmät kirkkaina ja epäilen että ovat pahentaneet vaivaani antamalla aivan jtn muutakuin sitä lääkettä. Perheeni on mukana myös, äitini on selvästi mukana koska hänen käytöksestään aistii sen ja yrittää psykologisesti ohjailla minua, valehtelee ja puolustelee myös lääkäreitä ja viranomaisia.

      • kohtalontov

        Olemme kohtalontovereita, sillä meillä on samanlaiset äidit. Samoin piti mennä eri yliopistollisen sairaalan alueen (TYKS, HYKS, TaYS, KYS, OYS) yksityiselle neurologille, että sain avun stalkkereiden aiheuttamaan migreeniin. Ensimmäisen yliopistollisen kaupungin neurologi ei hoitanut hommiaan, vaikka oli tehnyt väitöskirjan migreenistä. Vasta toinen eri yliopistollisen sairaalan alueelta auttoi. En mainitse maantieteellisiä tietoja.


    • Luciferian

      "Poliisi ei Amerikoissa todellakaan toimi oikein; oletan että kirja on sieltä kotoisin.

      Kun seuraa päivittäisia Amerikan uutisia ei voi kuin ihmetellä mitenkä siellä on eri kansalaisille täysin erilaiset lait ja oikeudet.

      Yksi syy miksen enää turistirahojani sinne vie. "

      Eikä toimi Suomessakaan. Jos pari ihmistä kiusaa maahanmuuttajaa, siitä rapsahtaa useita vuosia vankeutta ja kymmenientuhansien eurojen korvaukset lisäksi. Kun Gang Stalkingin uhreja suomessa vainotaan pahimmillaan kymmenientuhansien ihmisten voimalla, haistattaa poliisi uhrille pitkät paskat ja simsala bim vaino pahenee vielä entisestään.

      Suomeen onkin todistetusti syntynyt maahanmuuttaja eliitti, joka on oikeutettu ihan mihin vaan ja jota suositaan aivan kaikessa.

    • Luciferian

      "Noista juorujutuista: kutsutaan merkityselämykseksi, kun luulee kaiken koskevan itseänsä. Tyypillinen piirre psykooseissa ja mielisairauksissa. "

      Tai sitten ihan tyypillistä gang stalkingia.. Sitä ei voi uskoa kuinka ilkeämielisiä ihmiset ovat. Tuhannet tai peräti Kymmenet tuhannet ihmiset yhden yksilön kimpussa vainoamassa päivästä päivään. Se on tosi hauskaa heistä kertoa tietävänsä uhrin yksityisistä asioista, ja he ilmaisevat tämän puhumalla kaverilleen tai itsekseen näitä juttuja uhrin ollessa kuuloetäisyydellä.

      Kun vastaava huomattavasti pienempänä, ihan vaan muutama ihminen, tapahtui hetkellisesti maahan muuttajalle, tuomio oli kova ja niin olivat korvauksetkin. En ymmärrä mikä tekee maahanmuuttajista niin uskomattoman täydellisiä, että heillä on miljardi kertaa enemmän ihmisoikeuksia kuin oikeilla gang stalkingin uhreilla Suomessa?

    • Luciferian

      "Kun en vaan kannata rasismia."

      Vau mikä asenne, totaalisen syrjivä ja lokeroiva. Onko piiloviestisi, etsitään luultu "rasisti ja aletaan stalkkaamaan joukolla!

      "Ja todellakin on stalkattu minua niin monta kertaa että varmasti uskon ettei kyse ole sattumasta. En suinkaan väitä etteivätkö maahanmuuttajat voisi sitä tehdä. Itsellä stalkkerit yleensä aina suomalaisia ja siksi en pidä suomalaisia erityisen fiksuina ja mukavina verrattuina muihin. "

      Kertomuksesi ei ole uskottava. Valtava vaino, johon kaikkein stalkkausherkin eliitti ei mukamas osallistu: maahanmuuttaja eliitti.

      "Erään kerran muistan: Saksalaiset turistit ovat nauraneet ja tuijottaneet ja yksi sanoi kohdallani "schaisse" mutta muuten en muista ulkomaalaisten stalkanneen erityisesti tai sitten en ole sitä tajunnut."

      Eiköhän se muistisi ala palautua, jos kertomuksessasi on hitustakaan totta!

      "Mutta stalkkereiden lonkerot ulottuvat joka puolelle että sinänsä mikään ryhmä ei yllätä. Tarkoitukseni ei ole vähätellä kenenkään kokemuksia."

      Niin kuten itsekin tiedät, suuret yhteisöt ovat persoja stalkkaamaan. Seurakunnat olivat pahimpien kiusaajien joukossa: siis oikein kiva työyhteisö. Katsoppas, jos gang stalkerit ovat esim. yliopisto-opiskelijoita, kuuluu jokainen heistä takuulla myös johonkin toiseen suureen yhteisöön (maahanmuuttajiin, seurakuntaan, "rasismin" vastustajiin yms.- joukko kasvaa tällä tavalla valtavaksi. Yliopisto-opiskelijoilla on monesti lapsia ja he kuuluvat äiti-lapsi kerhoihin - kappas satoja lapsia on mukana. Tiesitkö muuten, että Bader-Menihof kultti koostui yliopisto-opiskelijoista - jostain syystä kultit haluavat erityisesti opiskelijoita jäsenikseen.

      "Stalkkaamisen olen nuorille huomannut olevan eräänlaista jännittävää peliä."

      Niin, olet oikeassa, ja kukahan heidät on siihen kouluttanut. Voiko olla, äiti, isä, yliopisto-opiskelijat (joilla on saman ikäisiä lapsia), opettaja, vanhemmat lapset/nuoret, joku aikuinen perverssi harrastusten parissa, vai onko heille järjestetty peräti opetusiltamat koululla?

      • löydäoikeakohde

        Onko sillä enää mitään väliä mitä kukaan muu sanoo ja kuka on oikeassa tai väärässä kun sinä olet vallannut keskustelun? Ei pahalla. Puhut kyllä asiaakin mutta olisi hyvä jos useampi henkilä olisi "äänessä" eikä vain yksi.


    • Luciferian

      "Onko sillä enää mitään väliä mitä kukaan muu sanoo ja kuka on oikeassa tai väärässä kun sinä olet vallannut keskustelun? Ei pahalla. Puhut kyllä asiaakin mutta olisi hyvä jos useampi henkilä olisi "äänessä" eikä vain yksi. "

      Yllättäen ajatukseni olivat samansuuntaisia kanssasi ja sen johdosta pidinkin 2 päivän kirjoitustauon. Kirjoitan nopeasti ja mielelläni. Ideoiden ja mahdollisuuksien tutkiminen sekä vertailu ovat minulle luonnostaan helppoja, joten vastauksia ja ideoita tulee paljon.

      Tuo löydä oikea kohde on muuten erinomainen idea.
      Olisi hienoa, jos pystyisimme yhdessä päättelemään, mitkä ryhmät ovat yleisesti Suomen gang stalkingissa mukana. Arvoisat Gang Stalkingin uhrit: Voisitteko kertoa onko teidän lähellänne useammassa eri paikassa ollut tai rankempaan vainoon osallistunut tai epäilette jonkun asian johdosta syyllisiksi esimerkiksi: suurperheiden edustajia, yliopisto-opiskelijoita, jollain tavalla Australiaan liittyviä henkilöitä, vapaamuurarien lapsia tai sukulaisia, poliiseja, lasten vanhempia ja lapsia, rakennustyömiehiä, rasismin vastustajia, maahanmuuttajia tai heidän puolisoitaan, rasisteja, terveydenhuoltosysteemin työntekijöitä, hyvin englantia puhuvaa porukkaa, pikkurikollisia tai heidän kavereitaan jne.

      Tai oikeastaan miettikää ketkä näistä antamistani ryhmästä voisivat liittyä teidän stalkingiin. Saamme näin listan mahdollisista epäillyistä ilman mitään päätelmiä ja kaikki ovat tyytyväisiä.

      Aloitan itse vastaamalla rehellisesti, että minun stalkingiin kaikki em. ryhmät voivat liittyä jollain tavalla.

    • heikki456

      olkaa vihaisia ja pistäkää vastaan koko yhtiskunnalle

    • Luciferian

      "olkaa vihaisia ja pistäkää vastaan koko yhtiskunnalle "

      Anteeksi, en ymmärrä sinua, mikä on yhtiskunnalle?

    • mitähändiagnooseja

      Minkälaisia ovat ihmiset, jotka itseään toteuttaakseen tulevat tänne pilkkaaman rankan vainon kohteena olevia.

    • Luciferian

      En saanut vieläkään kaipaamaani vastausta, mutta oletan yhtiskunnan tarkoittavan eri yhteisöistä koostuvaa kokonaisuutta. Mikä on myös minun näkemykseni mukaan se, mikä käytännön tasolla on gang stalkerit. Onko sinulla ideoita, miten taistelemme näitä yhteisöjä vastaan?

      • konkretiaa

        Minulla on idea: jokainen siviilikonsultti eri poliisiorganisaatioissa, tutkinnosta ja toimialueesta välittämättä, persoonallisuustestiin. Raakataan psykopaatit pois organisaatioista.

        Kytät on jo testattu poliisikoulussa.


      • ihminen.vs.kone
        konkretiaa kirjoitti:

        Minulla on idea: jokainen siviilikonsultti eri poliisiorganisaatioissa, tutkinnosta ja toimialueesta välittämättä, persoonallisuustestiin. Raakataan psykopaatit pois organisaatioista.

        Kytät on jo testattu poliisikoulussa.

        Toinen tie on pitää ne psykot pelissä mukana, mutta laittaa joku, esim. Lauerman tyyppinen ammattilainen 'päällystakiksi' sellaisissa tapauksissa, jotka jo päältä näkee epämääräisiksi.

        ( Ja valta antaa kenkää. )

        https://seura.fi/hyvinvointi/mita-jos-kollegani-onkin-psykopaatti-psykiatri-hannu-lauerma-kertoo-miten-toimia/


    • klsooejsd

      Palstoilla on mainittu useampaan otteeseen Rauni-Leena Luukanen-Kilde. Löysin tänään sattumalta vuoden 2015 Ultrasta hänen muistokirjoituksensa, joka on myös numeron pääkirjoitus. Sen mukaan hän ryhtyi 2000-luvulle tultaessa puhumaan kansainvälisistä salaliitoista ja mielenhallinnasta sekä tiedustelupalvelujen ja lääkefirmojen pyrkimyksistä ihmisten kontrolloimiseen mm. elektronisen sodankäynin ja mikrosirujen avulla, minkä esilletuomisen hän koki olevan taistelua ihmisoikeuksien puolesta.

      Kirjoittajan mukaan esimerkiksi Wikileaksin ja Edward Snowdenin paljastukset osoittavat että hän oli monessa asiassa oikeilla jäljillä.

      Psykiatrian korruptoituneisuus on myös monessa yhteydessä ollut julkisuudessa esillä.

      • klsooejsd

        Oletan että Rauni-Leena Luukanen-Kilden nimi on monelle tuttu muista yhteyksistä, rajatiedon ja ufologian ajalta. Hänhän oli lapin lääninlääkäri ja suosittu esiintyjä monissa rajatiedon tilaisuuksissa mm. Ultrapäivilläivillä.


    • senkunhuutelette

      Jäädytetään tämäkin ketju. Ei kirjoiteta enää mitään. On Luciferin pilaama.

      Joskus kun rauhottuu. aloietaan uusi asiallinen.

      • kummaa.huutelua

        Lucifer on minusta asiallisempi tyyppi kuin moni täällä. Hän kirjoittaa kohteliaasti ja ystävällisesti eikä ole ajamassa ketään täältä pois. Painu itse hemmettiin, trolli!


    • Luciferian

      "Palstoilla on mainittu useampaan otteeseen Rauni-Leena Luukanen-Kilde. Löysin tänään sattumalta vuoden 2015 Ultrasta hänen muistokirjoituksensa, jo"

      Niin hän osasi esittää asiansa hyvin. Netissä on useita videoita, joissa hän esiintyy. Hän puhuu niissä suomalaisille harvinaista sujuvaa englantia ja vastaa johdonmukaisesti kysymyksiin. Hän oli sangen lahjakas esiintyjä ja puhuja. Ne ihmiset keitä rajatieto kiinnostaa, varmasti pitivät hänestä: hänen kertomuksensa olivat hyvä ja selkeitä. Harmi, että hän on kuollut.

    • SofiaaifoS

      Facebookissa on ryhmä nimeltään Targeted Individuals International jossa on yli 5000 jäsentä kaikkialta maailmasta, ryhmässä keskustellaan englanniksi. Mutta on myös suomalaisille ryhmä nimeltään New World Order:in vainon kohteiden verkko(targeted individuals) johon itsekin kuulun ja jossa on tällä hetkellä 197 jäsentä.
      Olen tavannut muita suomalaisia TI's kaksi kertaa Kampissa ravintola Teerenpelissä, jossa meillä on kerran kuukaudessa vertaistukitapaaminen.

    • lusifeerustöihin

      Kiva kun on työnjako: jotkut harrastelee ja ajattelee vainoon liittyviä asioita.Ei tarvitse kohteiden ajatella, senkun kärsivät ja tuhoutuvat.

    • dssdsdsdaaa

      upup

      • lääkkeetvaihdettu

        Äsken huomasin, että viikon aikana stalkkerit olivat käyneet varastamassa lääkekaapista yhden reseptilääkkeeni. Sitä jäi viime dosettitäytön jälkeen reilun viikon satsi, mutta purkkia ei löytynyt lääkekaapistani. Sen sijaan oli ilmestynyt tammikuussa haettu kahden kuukauden satsi toista reseptivalmistetta.

        Näin stalkkerit aiheuttavat ylimääräisiä ongelmia GS-uhreille.


    • somebodyswatchingme

      No eikö ketään ole enää vainottu kahteen viikkoon?

      • MuutaSelitystäEnKeksi

        Ilmeisesti palstain ainut mielenterveyspotilas laitettiin taas suljetulle jotenka kaikki hänen kirjoittamansa, lukuisten nimimerkkien alla, poistui hetkeksi.


    • valistaja

      Luciferian täällä kirjoittelee. Kijoiti jo ketjuun ajatukia gang stalkingsta 3.. Se saa esille, kun kirjoittaa oikealle ylö kohtan haeaihe

    • valistaja

      LUCIFERIAN ON SADISTI.

      Jossakin ketjussa se on tallella, en viitsi hakea esiin. Joku nimimerkki ilmoitti hänelle, että tämä on sairata. En ole enää tässä mukana. Tätä voi olla ihmisten mielenterveydelle haittaa.
      Ja e tämä tarkoitti sitä, että Luciferian väitti ihmisille, että nämä ovat jokus allekirjoittaneet paperin, josa antavat luvan itsensä vainoamiseen. - Patisti kovasti muistelemaan.

      Tätä ennen väitti, että uhri on joskus allekirjoittanut paperin, joka menee testamentin ohi. Stalkkerit tulevat saamaan rahansa. -Ei muuta kuin muistelemaan.

    • Quicknes

      Olen sadistin irvikuva. Kertomuksesi pitää yllättäen tällä kertaa lähes kokonaan paikkansa, tosin muistaakseni kyseinen henkilö kirjoitti jotain tyyliin ettei kannata muistella paperia. koska se ei tee hyvää mielenterveydelle.
      Herää lähinnä kysymys, miksi joku ei haluaisi ganga stalkingin uhrien muistelvan paperia
      ? Eikä paperin muisteleminen voi mitenkään todellisuudessa olla huonoa mielenterveydelle, joten teidän hälytskellojenne pitäisi soida.


      Yksi yleinen syy gang stalkingin alkamiseen on ihan kansainvälisesti ollut juuri johonkin testiin osallistuminen. Voisiko ollla joku kysely, johon otitte osaa? Te olitte varmaan nuorempia kuin luulettekaan, kun paperin kirjoititte ja siksi ette ole osanneet yhdistää palasia keskenään.

    • jakakaatietoa

      Tähän ketjuun luciferian ja muut tulivat sotkemaan. Edellinen ketju ajatuksia gang stalkingista on pitkä, varmaan sen takia suljettiin. Kannattaa lukea. Sieltä voisi poimia parhaita viestejä.

    • pöö123

      Stasi eli vasemmisto kuulemma harjoitti gang stalkingia.

      Nykyäänkin on stalkingia, väkivaltaa, häirintää, seksuaalista väkivaltaa jengien taholta Helsingissä, mutta johtunee siitä, että toinen vanhemmistani on päättävässä asemassa polittikassa. Lisäksi suku ollut iät ja ajat poliitikassa.

    • vainottuja.briteissä

      Britanniassa oltiin ajan hermolla kylmän sodan ollessa kaikkein kuumimmillaan.

      The Wall is the eleventh studio album by English rock band Pink Floyd. It was released as a double album on 30 November 1979 in the United Kingdom by Harvest Records and in the United States by Columbia.

      Albumilta voi ottaa esimerkin... sanoma on universaali ja arkipäivää edellen: https://www.youtube.com/watch?v=5IpYOF4Hi6Q (Pink Floyd The Wall)

      Joillain opettajilla oli tapana ottaa silmätikuikseen joitain tiettyjä (aistiyliherkkiä) oppilaita - etsiä ja paljastaa näiden lasten heikkoudet, jotta muut lapset pääsivät käyttämään luontaista tapaansa alistaa 'heikompiaan'.

      Kuinka kävikään?

      • ajatupainia

        Mikäli haluatte kultivoida itseänne kylmän sodan syvemmillä elementeillä ... olisiko niin, että NL;ssä alla oli kielletty kokonaan ...se Pavlovin ehdollistamistekniikka ja koirakokeet olis mennyt totaalisen hukkaan valtion kannalta?

        https://www.youtube.com/watch?v=JoiSIlE7w6w

        Kumma kyllä vapaassa maailmassa on ollut joukko politiikan ulkopuolisia taiteilijoita, joiden ajatuksia kaikki ovat kyenneet lukemaan heidän taideteoksiensa kautta. Ns. vapaata, kontrolloimatonta vuorovaikutusta.

        Painimmeko eri sarjoissa?


      • HolyProphet00007

        Oho, pystyn kommentoimaan GS aiheeseen. Ehkä minulta on vain avausten teko tällä hetkellä kielletty. Kukaan tuskin enää kokemani bannaus-aallon jälkeen epäilee maahanmuuttaja eliitin olemassa oloa, joten lukekaa seuraava tarkasti.

        Kylmänsodan aikaiset toimenpiteet, joita voidaan verrata psykologiseen sodankäyntiin olivat todellisia NL:ssä. Psykologinen retribuutio oli tapa pakottaa "yhteiskuntavastaiset" ihmiset tekemään itsemurhia ja tietenkin näiksi yleensä valikoituivat ne keillä oli paljon rahaa. Itsemurhaan pakotettujen Rahat menivät varmaankin testin tilaajille tai sitä organisoineelle taholle ja "yhteiskuntavastaisten" ts. toisinajattelijoiden vaino tapahtui todennäköisesti pääosin taloudellisten vaikuttimien johdosta. Mukana tietenkin oli oikeita toisinajattelijoitakin, jotka kokivat myös saman ikävän kohtalon: itsemurhan.

        Salaliitoista kiinnostuneiden kannattaa käydä äänestämässä, tämä voi olla viimeinen vaali, jossa voimme enää vaikuttaa Suomestoliiton asioihin. Maahanmuuttajaeliitti voimistuu silmissä (Jättikokoisia suomalaisten vihaaja Husun vaalijulisteita on metroasemilla, lähes kaikki poliisit ovat hyväveliseurojen puudeleita, ilmastohömpällä pyritään lakaisemaan todelliset ongelmat maton alle, Helsinki-Tallinna Helvetintunnelin rakentamisen lähtölaskenta on jo alkanut jne.

        Ilja Janitskin tai SKE ovat hyviä äänestysvaihtoehtoja kaikille hyväveliseurojen mädätystä vastustaville kunnon kansalaisille.


      • liianhyväeoletotta

        Voihan jessus, olikin liian hyvää ollakseen totta, että profeetta olisi joutunut häipymään.


      • jätän.tän.tähän
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        Oho, pystyn kommentoimaan GS aiheeseen. Ehkä minulta on vain avausten teko tällä hetkellä kielletty. Kukaan tuskin enää kokemani bannaus-aallon jälkeen epäilee maahanmuuttaja eliitin olemassa oloa, joten lukekaa seuraava tarkasti.

        Kylmänsodan aikaiset toimenpiteet, joita voidaan verrata psykologiseen sodankäyntiin olivat todellisia NL:ssä. Psykologinen retribuutio oli tapa pakottaa "yhteiskuntavastaiset" ihmiset tekemään itsemurhia ja tietenkin näiksi yleensä valikoituivat ne keillä oli paljon rahaa. Itsemurhaan pakotettujen Rahat menivät varmaankin testin tilaajille tai sitä organisoineelle taholle ja "yhteiskuntavastaisten" ts. toisinajattelijoiden vaino tapahtui todennäköisesti pääosin taloudellisten vaikuttimien johdosta. Mukana tietenkin oli oikeita toisinajattelijoitakin, jotka kokivat myös saman ikävän kohtalon: itsemurhan.

        Salaliitoista kiinnostuneiden kannattaa käydä äänestämässä, tämä voi olla viimeinen vaali, jossa voimme enää vaikuttaa Suomestoliiton asioihin. Maahanmuuttajaeliitti voimistuu silmissä (Jättikokoisia suomalaisten vihaaja Husun vaalijulisteita on metroasemilla, lähes kaikki poliisit ovat hyväveliseurojen puudeleita, ilmastohömpällä pyritään lakaisemaan todelliset ongelmat maton alle, Helsinki-Tallinna Helvetintunnelin rakentamisen lähtölaskenta on jo alkanut jne.

        Ilja Janitskin tai SKE ovat hyviä äänestysvaihtoehtoja kaikille hyväveliseurojen mädätystä vastustaville kunnon kansalaisille.

        "Ilja Janitskin tai SKE ovat hyviä äänestysvaihtoehtoja kaikille hyväveliseurojen mädätystä vastustaville kunnon kansalaisille. "

        Eli Hyvä veljen sijaan pitäisi äänestää Paha veljeä?

        Jätän väliin.

        Ilja ei saa niin paljoa ääniä kuin Tony Halme; Marco saa alle 1000 ääntä; SKE jää kokonaisuudessaan alle 1%.

        Oliko sulla muuta?


      • Holyprophet00007

        "Eli Hyvä veljen sijaan pitäisi äänestää Paha veljeä?"

        Ymmärsti väärin, nimenomaan älä äänsestä vasemmiston pahiksia - äänestä hyviä tyyppejä: SKE ja Ilja Janitskin. Usko hyvyden voittoon.

        "Ilja ei saa niin paljoa ääniä kuin Tony Halme; Marco saa alle 1000 ääntä; SKE jää kokonaisuudessaan alle 1%."

        En tiedä kuinka paljon ääniä Ilja saa, pääasia kuitenkin on se, että voimme yhdessä äänestää hänet eduskuntaan. En tiedä paljonko ääniä Marco tulee saamaan, etkä tiedä sinäkään. Yhteisvoimin voimme kuitenkin kääntää kehityksen rattaat äänestämällä Marcoa ja SKE:tä - muuttaa pahan hyväksi.


    • Oijoi

      Olen lukenut Lorna Byrnen Enkeleitä hiuksissani kirjaa. Hän kertoo millaisia saatana ja murhaaja ovat. Muutenkin upea kirja.

    • Grammarkiijäisoimaa

      Ilja Janitskin palauttaa Karjalan Suomelle, se on varma !!!

      • ääni.kun.palautuu

        Lupaan äänestää Iljaa kun se on palautettu; ja maat jaettu meille oikeille omistajille.

        Äänestän sen jälkeen Iljaa kaikissa vaaleissa.


    • TargetedIndividual

      Asunnossani käydään luvatta todennäköisesti vuokranantajani toimesta vaikka he tämän kieltävätkin. Miten tulisi menetellä? Edellisessä asunnossa käytiin myös luvatta yleisavaimilla josta on näyttöä. Kyse on siitä että nämä yrittävät sairastuttaa minut.

      • TI_Ulvila

        Olemme kohtalontovereita. Vuokranantajani on vielä tiiviissä yhteydessä Tikkakosken, FBI:n ja CIA:n kanssa, joten hän käyttää uusinta tekniikkaa.


      • ovet.lukkoon

        Miten vaikea on laittaa oveen turvalukko johon avain on vain sinulla?

        Viimeksi kun Suomesta asunnon vuokrasin, myönnän että siitä on vuosikymmeniä, tämä ei ollut ongelma. Onko tilanne muuttunut ja lukkoa ei saa laittaa?

        On olemassa keinoja todentaa ettei asunnossa ole käyty ja ovea tai ikkunaa ei ole avattu täysin absoluuttisesti. En ala tässä erikseen kertomaan mitä nämä keinot on, jokainen keksiköön itse. Ei vaadi monimutkaisia välineitä.


      • itseolenvainalistunut

        Kun stalkkerit haluavat tehdä kotikäyntejä , niitä ei estä mikään

        Onhan kyse organisoidusta vainosta.

        Ainakaan kerrostalossa ei voi estää. Ehkä sivummalla omakotitalossa.


      • etkö.tajua
        itseolenvainalistunut kirjoitti:

        Kun stalkkerit haluavat tehdä kotikäyntejä , niitä ei estä mikään

        Onhan kyse organisoidusta vainosta.

        Ainakaan kerrostalossa ei voi estää. Ehkä sivummalla omakotitalossa.

        Oveen talonyhtiön lukosta erillinen turvalukko, jonka avain on vain asunnossa asuvalla.

        Kerrotko vielä mitenkä joku sinne pääsee sen jälkeen?

        Ikkunasta?


      • hellanduudelis

        Ovesta.


      • huom.parveke

        Viime kesän helteillä olin turvalukoinkin sulkenut huoneiston oven, mutta kuumuusen takia oarvekkeen ovi oli auki ja samoin parvekelasi sivuun työnnettynä. Siihen kai kiinnitetty huomiota ja tehty paha suunnitelma. Siitä sitten sisään. -Olin kotona, mutta pantiin vintti pimeäksi.


    • Hyväostos

      Eihän se estä tulemasta sisään jos kameran laittaa ovea kohti, mutta jää jokin dokumentti. Riistakamera on batterilla toimiva ja ei kovin kallis. Kuvaa pimeässäkin. Sen piilottaminen on se vaikein juttu.

      • varma.keino

        Glitter-lakkaa sopivasti saranoihin, tai karmin ja oven väliin; ja siitä valokuva.

        Absoluuttisen mahdotonta avata ovi ja palauttaa lakkasinetti identtisenä.

        Toimii myös tietokoneen (kannettava tai pöytämalli) turvaamiseen; lakkaa muutaman ruuvin päälle.


      • Anonyymi
        varma.keino kirjoitti:

        Glitter-lakkaa sopivasti saranoihin, tai karmin ja oven väliin; ja siitä valokuva.

        Absoluuttisen mahdotonta avata ovi ja palauttaa lakkasinetti identtisenä.

        Toimii myös tietokoneen (kannettava tai pöytämalli) turvaamiseen; lakkaa muutaman ruuvin päälle.

        jos laite on jo avattu postissa ja pistetty liimalla kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos laite on jo avattu postissa ja pistetty liimalla kiinni

        Tietokoneen voi ostaa kaupasta ja valita satunnaisen paketin.

        Toki meistä ei yhdelläkään ole oikeasti kompetenssia kertomaan onko kaikki koneen komponentit tarpeellisia, tai mitenkä CPU toimii ja mitä sen oma käyttöjärjestelmä tekee.

        Vakoilu tosiaan voi olla hardistasolla niin syvässä ettei Linuxitkaan auta; mitään teknistä estettä tuollaiseen ei ole; eikä mitään keinoa sen välttämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokoneen voi ostaa kaupasta ja valita satunnaisen paketin.

        Toki meistä ei yhdelläkään ole oikeasti kompetenssia kertomaan onko kaikki koneen komponentit tarpeellisia, tai mitenkä CPU toimii ja mitä sen oma käyttöjärjestelmä tekee.

        Vakoilu tosiaan voi olla hardistasolla niin syvässä ettei Linuxitkaan auta; mitään teknistä estettä tuollaiseen ei ole; eikä mitään keinoa sen välttämiseen.

        suosiottelen ostamaa kaupasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokoneen voi ostaa kaupasta ja valita satunnaisen paketin.

        Toki meistä ei yhdelläkään ole oikeasti kompetenssia kertomaan onko kaikki koneen komponentit tarpeellisia, tai mitenkä CPU toimii ja mitä sen oma käyttöjärjestelmä tekee.

        Vakoilu tosiaan voi olla hardistasolla niin syvässä ettei Linuxitkaan auta; mitään teknistä estettä tuollaiseen ei ole; eikä mitään keinoa sen välttämiseen.

        mulle kävi noin ostin laitteeeen postin kautta.Näyttäis olevan saastunut.ei täysin koska varmaan tarjouskierros kesken ,kuka stalkkaa halvimmalla. mutta ei haittaa mua pistän myyntiin ja nauran kytille kun stalkkaavat väärää henkilöä. .sanotaan että stalkatut tavallista fiksumpia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle kävi noin ostin laitteeeen postin kautta.Näyttäis olevan saastunut.ei täysin koska varmaan tarjouskierros kesken ,kuka stalkkaa halvimmalla. mutta ei haittaa mua pistän myyntiin ja nauran kytille kun stalkkaavat väärää henkilöä. .sanotaan että stalkatut tavallista fiksumpia

        Ostaa koneen ja myy uutena eteenpäin häviten paljon rahaa.

        Kuulostaa tosi älykkäältä.

        Olisko sulla vaihtaa rahaa, mulla olis pino 5 euron seteleitä joita haluisin vaihtaa 100 euro seteleihin.

        Mutta tosiaan, osta kone komponentteina; kokoa itse. Silti siellä on CPU:a myöten asioita joihin et voi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaa koneen ja myy uutena eteenpäin häviten paljon rahaa.

        Kuulostaa tosi älykkäältä.

        Olisko sulla vaihtaa rahaa, mulla olis pino 5 euron seteleitä joita haluisin vaihtaa 100 euro seteleihin.

        Mutta tosiaan, osta kone komponentteina; kokoa itse. Silti siellä on CPU:a myöten asioita joihin et voi vaikuttaa.

        ostan halvalla ja myyn pienellä voitolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaa koneen ja myy uutena eteenpäin häviten paljon rahaa.

        Kuulostaa tosi älykkäältä.

        Olisko sulla vaihtaa rahaa, mulla olis pino 5 euron seteleitä joita haluisin vaihtaa 100 euro seteleihin.

        Mutta tosiaan, osta kone komponentteina; kokoa itse. Silti siellä on CPU:a myöten asioita joihin et voi vaikuttaa.

        kuka sanoi että ostin uutena


    • Anonyymi

      Vinkkejä ajatteluum ja tietenkin vittuilijoillekin.

    • Anonyymi

      Kuinka paljon tuo valkoinen muovikalvo häiritsee vakoilukameran kuvaa?

    • Anonyymi

      Lääkkeet!

    • Anonyymi

      Lääkärin määräämät kyllä. Ko. muovi on aika ohutta niin mietin että olisiko tarvetta toiselle kerrokselle. Naapurin noita-akka tuskin päästää tsekkaamaan ruudulta miten on asian laita.

    • Anonyymi

      Suosittelen naamakirjaa NWO vainon kohteiden verkko

      • Anonyymi

        Se on niin kaamea, etten lukaise kuin otsikot.

        Siellä ehkä olisi selitetty tekniikka, jolla äsken hyökättiin. Koko iltayö on pidetty hereillö pienillä sihinöillä. Nyt annettiin tunnin verran nukkua, että oli mistä repäistä hereille. . Ei ihan uutta, mutta vuosien aikana vain muutaman kerran olen kuullut puhetta, muutaman sanan nk. nytkin. "No niin nyt saat..." ja sitten iskettiin metallinen sihinäpommi päähän. Se menee jo kivun puolelle. Ja hyvin hämärässä vessassa näin taas ikkunaverhon kuvat vaalean taustan hohtaessa fosforisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin kaamea, etten lukaise kuin otsikot.

        Siellä ehkä olisi selitetty tekniikka, jolla äsken hyökättiin. Koko iltayö on pidetty hereillö pienillä sihinöillä. Nyt annettiin tunnin verran nukkua, että oli mistä repäistä hereille. . Ei ihan uutta, mutta vuosien aikana vain muutaman kerran olen kuullut puhetta, muutaman sanan nk. nytkin. "No niin nyt saat..." ja sitten iskettiin metallinen sihinäpommi päähän. Se menee jo kivun puolelle. Ja hyvin hämärässä vessassa näin taas ikkunaverhon kuvat vaalean taustan hohtaessa fosforisena.

        toi on niin sanottu jälkikuva ... googlaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin kaamea, etten lukaise kuin otsikot.

        Siellä ehkä olisi selitetty tekniikka, jolla äsken hyökättiin. Koko iltayö on pidetty hereillö pienillä sihinöillä. Nyt annettiin tunnin verran nukkua, että oli mistä repäistä hereille. . Ei ihan uutta, mutta vuosien aikana vain muutaman kerran olen kuullut puhetta, muutaman sanan nk. nytkin. "No niin nyt saat..." ja sitten iskettiin metallinen sihinäpommi päähän. Se menee jo kivun puolelle. Ja hyvin hämärässä vessassa näin taas ikkunaverhon kuvat vaalean taustan hohtaessa fosforisena.

        Oliskohan sun aika mennä jo lääkäriin tarkastuttaa mielenterveytesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan sun aika mennä jo lääkäriin tarkastuttaa mielenterveytesi?

        KIITOS JÄLKIKUVAVASTAUKSESTA !

        Olen kuvannut tämän ilmiön useamman kerran ja kysynyt, mikä tämä on. Ei ole kukaan vastannut. Googlasin, luen tarkemmion, kun pää selkiää. Tuli useampi pommi viime yönä,

        Onko tämä pommi siis valopommi? Tämä iskee kyllä korviinkin ihan kipua tuottaen. Mitähän energiaa on ?


        Sitten on olemassa eri vahvuisia sihinäpommeja, joihin liittyy pistelyä ym, Ne iskeytyvät korviin, Niiden olen arvellut olevan radiotaajuutta,

        Hups, lisää kahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS JÄLKIKUVAVASTAUKSESTA !

        Olen kuvannut tämän ilmiön useamman kerran ja kysynyt, mikä tämä on. Ei ole kukaan vastannut. Googlasin, luen tarkemmion, kun pää selkiää. Tuli useampi pommi viime yönä,

        Onko tämä pommi siis valopommi? Tämä iskee kyllä korviinkin ihan kipua tuottaen. Mitähän energiaa on ?


        Sitten on olemassa eri vahvuisia sihinäpommeja, joihin liittyy pistelyä ym, Ne iskeytyvät korviin, Niiden olen arvellut olevan radiotaajuutta,

        Hups, lisää kahvia.

        https://www.apu.fi/artikkelit/kysy-kiminkiselta-mista-johtuvat-laikat-nakokentassa
        kiiminkinen vastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.apu.fi/artikkelit/kysy-kiminkiselta-mista-johtuvat-laikat-nakokentassa
        kiiminkinen vastaa

        Kaihileikkaus tehtiin talvella, joten ei selitä näitä jälkikuvia, jotka syntyvät , kun nukkueassa pamautetaa metallinen kihinäpommi päähän. Ja sen jälkeen pimeässä menen pimeään/hämärään vessaan. ETTÄ MIKÄ SE ENERGIA ON, JOKA JÄLKIKUVAN AIHEUTTAA. Ilman pommia mitään jälkikuvia ei ollut kaihin ollessakaan.

        Mitä ovat ne eri vahvuiset sihinäpommit? Radiotaajuutta sanoisin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaihileikkaus tehtiin talvella, joten ei selitä näitä jälkikuvia, jotka syntyvät , kun nukkueassa pamautetaa metallinen kihinäpommi päähän. Ja sen jälkeen pimeässä menen pimeään/hämärään vessaan. ETTÄ MIKÄ SE ENERGIA ON, JOKA JÄLKIKUVAN AIHEUTTAA. Ilman pommia mitään jälkikuvia ei ollut kaihin ollessakaan.

        Mitä ovat ne eri vahvuiset sihinäpommit? Radiotaajuutta sanoisin minä.

        Migreeni aiheuttaa myös nähtäviä auroja; eikä migreeniin välttämättä liity kipua.

        Myös aivojen verenkiertohäiriöstä saattaa olla kyse; se voi johtua monista syistä, takenteellisia vikoja tai kasvaimia, syöpää yms.

        Kulje kotona ja nuku faraday-kypärä päässä. Jos silloin vielä kihisee synty on sisäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Migreeni aiheuttaa myös nähtäviä auroja; eikä migreeniin välttämättä liity kipua.

        Myös aivojen verenkiertohäiriöstä saattaa olla kyse; se voi johtua monista syistä, takenteellisia vikoja tai kasvaimia, syöpää yms.

        Kulje kotona ja nuku faraday-kypärä päässä. Jos silloin vielä kihisee synty on sisäistä.

        Heko, heko, ei ole migreeniä eikä muutakaan kuin gs ja e-häirintä.

        Olen joutunut siirtelemään sängyn paikkaa ja tyynyn paikkaa toiseen päähän. Ihan yleisesti vaan, kun eka kauhea metallinen kihinäpommi, joka vaikutti hajottavan pääni pölyksi. jälkikuvineen tuli , piti ruveta arvioimaan pommin tulosuuntaa.

        Järjestin sitten joskus pääni katveeseen ruvarin katolla olevien putkien suuntaan, Ei tullut sitä pommia. Mutta rupesi tulemaan toisenlainen kauhea pommin. Huomasin, täytyy tulla valotolpan valaisímesta. Taas pää katveeseen. Ei tullut sitä pommia enää. Jne, jne,

        En viitsi enempää selostaa. Olen kirjoittanut itselleni raportin asiasta,

        Näitä jälkikuvapommeja ei ole tullut pitkään aikaan. Nyt vissiin kostettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heko, heko, ei ole migreeniä eikä muutakaan kuin gs ja e-häirintä.

        Olen joutunut siirtelemään sängyn paikkaa ja tyynyn paikkaa toiseen päähän. Ihan yleisesti vaan, kun eka kauhea metallinen kihinäpommi, joka vaikutti hajottavan pääni pölyksi. jälkikuvineen tuli , piti ruveta arvioimaan pommin tulosuuntaa.

        Järjestin sitten joskus pääni katveeseen ruvarin katolla olevien putkien suuntaan, Ei tullut sitä pommia. Mutta rupesi tulemaan toisenlainen kauhea pommin. Huomasin, täytyy tulla valotolpan valaisímesta. Taas pää katveeseen. Ei tullut sitä pommia enää. Jne, jne,

        En viitsi enempää selostaa. Olen kirjoittanut itselleni raportin asiasta,

        Näitä jälkikuvapommeja ei ole tullut pitkään aikaan. Nyt vissiin kostettiin.

        Tulin kirjoittaneeksi yöllä, kun oli kontrolli vähissä pommituksen jäljltä. Hyvä niin. Sain vastauksen: jälkikuvia.

        Kuka pommitti ja millä energialla. En tiedä.

        Minä en rupea todistelemaan mitään täällä. Kirjoitelkaa, mitä paskaa haluatte. Kerrotte itsestänne,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heko, heko, ei ole migreeniä eikä muutakaan kuin gs ja e-häirintä.

        Olen joutunut siirtelemään sängyn paikkaa ja tyynyn paikkaa toiseen päähän. Ihan yleisesti vaan, kun eka kauhea metallinen kihinäpommi, joka vaikutti hajottavan pääni pölyksi. jälkikuvineen tuli , piti ruveta arvioimaan pommin tulosuuntaa.

        Järjestin sitten joskus pääni katveeseen ruvarin katolla olevien putkien suuntaan, Ei tullut sitä pommia. Mutta rupesi tulemaan toisenlainen kauhea pommin. Huomasin, täytyy tulla valotolpan valaisímesta. Taas pää katveeseen. Ei tullut sitä pommia enää. Jne, jne,

        En viitsi enempää selostaa. Olen kirjoittanut itselleni raportin asiasta,

        Näitä jälkikuvapommeja ei ole tullut pitkään aikaan. Nyt vissiin kostettiin.

        Siinä se harhainen sosiopaatti taas projisoi harhojaan epämääräisien valhekäsitteiden mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin kirjoittaneeksi yöllä, kun oli kontrolli vähissä pommituksen jäljltä. Hyvä niin. Sain vastauksen: jälkikuvia.

        Kuka pommitti ja millä energialla. En tiedä.

        Minä en rupea todistelemaan mitään täällä. Kirjoitelkaa, mitä paskaa haluatte. Kerrotte itsestänne,

        Mukava että kelpasi.

        Ensi yönä taas uudestaan?


    • Anonyymi

      Uskon edelleen että Karl Marxs`n
      kurjistumisteoria on oikeassa!
      "Ihminen tuhoaa itse itsensä"!

      • Anonyymi

        Joku kertoi jutun, miten keskusteli Luojan kanssa maailmasta. Oli luonut kasvit,eläimet ja ihmiset. Ihmisisatä oli todennut Luojalle, että ihan kiva kokeilu, mutta pieleenhän se meni.


    • Anonyymi

      Uskontojen uhrit ry

      voisi auttaa joitakin pikku stalkkereita

    • Anonyymi

      Sehän on niin kivaa, kun täällä mietitään, uskoisko, että gang stalking totta, kun itse on ollut sen järjettömän tuhoisan vainon kohteena.

      • Anonyymi

        Se että yksilö kokee olevansa jonkun kohteena ei tarkoita että yksilö on jonkun kohteena.

        Mielisairaus pystyy aiheuttamaan tuollaisen tunteen, eikä siitä kärsivä ole kykenevä tätä hahmottamaan, koska se kykenemättömyys on osa sitä sairautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että yksilö kokee olevansa jonkun kohteena ei tarkoita että yksilö on jonkun kohteena.

        Mielisairaus pystyy aiheuttamaan tuollaisen tunteen, eikä siitä kärsivä ole kykenevä tätä hahmottamaan, koska se kykenemättömyys on osa sitä sairautta.

        Vice versa.
        Se, että ihminen kokee ja VAISTOAA olevansa kohteena EI tarkoita, etteikö myös olisi.

        Minkälainen mielisairaus tallentuu valvontakameralle ja väärennettyihin potilasasiakirjoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vice versa.
        Se, että ihminen kokee ja VAISTOAA olevansa kohteena EI tarkoita, etteikö myös olisi.

        Minkälainen mielisairaus tallentuu valvontakameralle ja väärennettyihin potilasasiakirjoihin?

        Kuten totesin, osa sairautta on ettei tilaa kykene myöntämään.

        m.o.t.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten totesin, osa sairautta on ettei tilaa kykene myöntämään.

        m.o.t.

        tämä edellinen on taas gaslihghtingiä, ihan turha sen harjoittajille on mitään selittää, mutta hyvä olisi joka kerta huomauttaa tästä ja aina välillä esittää määritelmä siitä, se YK_n ihmisoikeuskomissaarin sivulta klikattu
        että pyrkimys esittää vainon kohde mielisairaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vice versa.
        Se, että ihminen kokee ja VAISTOAA olevansa kohteena EI tarkoita, etteikö myös olisi.

        Minkälainen mielisairaus tallentuu valvontakameralle ja väärennettyihin potilasasiakirjoihin?

        Herkkyys on kovin yksilöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä edellinen on taas gaslihghtingiä, ihan turha sen harjoittajille on mitään selittää, mutta hyvä olisi joka kerta huomauttaa tästä ja aina välillä esittää määritelmä siitä, se YK_n ihmisoikeuskomissaarin sivulta klikattu
        että pyrkimys esittää vainon kohde mielisairaana

        Vainon kohde yritettiin esittää mielisairaana, mutta vainon kohde kuvasi tapaamiset ja tapahtumat ja todisti gash light'n tapahtuvaksi.

        Mielisairaus ns paljastuikin välilevypullistumaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä edellinen on taas gaslihghtingiä, ihan turha sen harjoittajille on mitään selittää, mutta hyvä olisi joka kerta huomauttaa tästä ja aina välillä esittää määritelmä siitä, se YK_n ihmisoikeuskomissaarin sivulta klikattu
        että pyrkimys esittää vainon kohde mielisairaana

        Terveet ei tarkistele mitä joku YK sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveet ei tarkistele mitä joku YK sanoo.

        toimintakykyiset ja järkevät tarkistavat senkin mahdollisuuden


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jo on ollut epämäääräistä ajattelua, Kuin eri alojen trollit olisivat keskustelleet.

      Tässä ei lainkaan keskusteltu organisoidusta, hierarkisesta gang stalkingista, jotka alunperin olivat viranomaisjohtoisia. Vähän on reposteltu yksittäisiä stalkkauksia.

      Minä tiedän lukuisia stalkkereitani nimeltä.

      • Anonyymi

        Suomen joukkovainotuilla on nykyään yhdistys, joka kylläkin saattaa olla stalkkereiden hallitsema. Kotisivuilla on hyviä kirjoituksia. Ne kun on kirjoittanut oppineistoeliitin mustalammas.

        https://targetedindividualsfinland,wordpress.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen joukkovainotuilla on nykyään yhdistys, joka kylläkin saattaa olla stalkkereiden hallitsema. Kotisivuilla on hyviä kirjoituksia. Ne kun on kirjoittanut oppineistoeliitin mustalammas.

        https://targetedindividualsfinland,wordpress.com

        pilkkuvirhe

        https:targetedindividualsfinland.wordpress.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pilkkuvirhe

        https:targetedindividualsfinland.wordpress.com

        kumma juttu, googlaamalla sitten: Suomen joukkovainotut.ry


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aloitin ketjun, jossa oli tarkoitus luoda katsaus siihen, miten gang stalking on näkynyt suomi24keskusteluissa. En jaksanutkaan. Jäi tyngäksi.

      Tässä on esimerkki yhdestä ilmiöstä:Luciferian. Kuka hän oli. Täällä oli palstoilla oli ollut hyvää keskustelua, myös salaliittoteoriassa. Ilmestyi Lucifer, joka kirjoitti täällä ketjut tukkoon. Jos joku aikasempi kirjoittaja kirjoitti viestin, heti sen päälle tuli sivun verran tekstiä Luciferianilta. (Kopioi kirjoja.) Tukahdutti keskustelun. - Minä ehdotin, että vaietaan se kuoliaaksi. Ei lueta, eikä kirjoiteta mitään. Jätetään yksin. -Luciferian luopui. Tilalle tuli samantien HolyProphet nimimerkkejä, eri numeroisia. Ihan hyviä ketjuja avasivat asiaa (vai disinfoa) kirjoittivat. Sitten heidätkin häädettiin palstalta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin Etsi kohtaan hakusanan Joukkovaino. Tuli 59 sivua aiheesta. Sieltä löytyi loppupäästä AJATUKSIA GANG STALKINGISTA 3.siinä on kommentointi lopetettu. Ei voinut nostaa.

        linkki:https://keskustelu.suomi24.fi/t/15069018/ajatuksia-gang-stalkingista-3

        kokeilen nouseeko

        Nousi se. Jos on kiinnostunut, mikä on infoa , mikä disinfoa, täällä on vinkkejä. Mikä on tämä Luciferian, joka on käynyt sotkemassa keskusteluja muuallakin. Onko vain ilkeä, vai stalkkeri. - Miten tunnistaa stalkkerit? Silmäilkää ainakin.

        Jostakin syystä somekeskustelut aiheesta ovat loppuneet. Vain NWOnaamakirjassa on keskustelujen irvikuvia.

        Keskusteluja käydään parissa salaisessa, suljetussaTelegram-ketjussa. -Ymmärrän turvallisuustekijän, mutta pelkään aivopesua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nousi se. Jos on kiinnostunut, mikä on infoa , mikä disinfoa, täällä on vinkkejä. Mikä on tämä Luciferian, joka on käynyt sotkemassa keskusteluja muuallakin. Onko vain ilkeä, vai stalkkeri. - Miten tunnistaa stalkkerit? Silmäilkää ainakin.

        Jostakin syystä somekeskustelut aiheesta ovat loppuneet. Vain NWOnaamakirjassa on keskustelujen irvikuvia.

        Keskusteluja käydään parissa salaisessa, suljetussaTelegram-ketjussa. -Ymmärrän turvallisuustekijän, mutta pelkään aivopesua.

        Olen vanha ja väsynyt. En jaksa enää syventyä toisten kokemuksiin. Ja vaikka olisin halunnut ja tullut hyväksytyksiryhmään, en olisi voinut mennä. Stalkkerit tietävät kaiken, mitä näppiksellä teen eli kirjoitan. Jos olisin kommentoinut toisen tilannetta, sekin olisi mennyt heidän tietoonsa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      (Troy) Achilles | Born To Fight

      https://www.youtube.com/watch?v=1_XzHvyJT5I

      (Troy) Achilles | In The End

      https://www.youtube.com/watch?v=XgvBSBMaHyY

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Että tämmöinen "lusifeerus" tuli tukkimaan ketjun. Ei haittaa, Tarkoitus olikin vain, että voi silmäillä tai vähän lukaistakin näitä vanhoja ketjuja.-Saatan antaa linkin jossakin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe