Hyvää Uutta Vuotta 17.3.2018!

HYVÄÄ RAAMATULLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!💐 👍🏼🎺🍇🍰❤😊

16

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan muistatte, että tämä ei ole Jeesuksen syntymäpäivä.

      • Shalom!

        Tämä on myös mitä todennököisin Jeshua Messiaan syntymäpäivä. Ylivoimaisesti paras vaihtoehto. Laitan tähän rabbi Johathan Cahnin videon.

        https://www.youtube.com/watch?v=9dcy1VF3OOk

        Mutta ei siitä kannata kinastella, sillä Jeshuan syntymäpäivä ei sisälly Raamatun seitsemän päivän joukkoon, joita meidän kuuluu viettää sukupolvesta sukupolveen.


    • Tarkkaväännös

      Aam.5:21 Minä vihaan, minä halveksin teidän juhlianne enkä mielisty teidän juhlakokouksiinne. Biblia (1776). Minä vihaan ja hylkään teidän juhlapäivänne, en myös tahdo haistaa teidän uhrianne.

      • Tämä koskee vääränlaista juhlien viettoa. Sitä, että yritetään kerätä pisteitä tai pelastua juhlia pitämällä. Me emme sitä varten juhlia vietä, vaan siksi, että silloin on hyvä muistella sitä mitä on tapahtunut. Ei siis kerätäksemme pisteitä ja pelastaaksemme itsemme juhlia pitämällä.

        Mitä siis muistelemme huomenna? Tietenkin Jumalan luomaa maailmaa, mahdollisesti jopa Luojamme syntymää. Voimme ainakin kertoa siitä seurakunnissamme, että taas alkaa uusi armon vuosi. Armon siksi, että vielä on mahdollisuutta pelastua.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Tämä koskee vääränlaista juhlien viettoa. Sitä, että yritetään kerätä pisteitä tai pelastua juhlia pitämällä. Me emme sitä varten juhlia vietä, vaan siksi, että silloin on hyvä muistella sitä mitä on tapahtunut. Ei siis kerätäksemme pisteitä ja pelastaaksemme itsemme juhlia pitämällä.

        Mitä siis muistelemme huomenna? Tietenkin Jumalan luomaa maailmaa, mahdollisesti jopa Luojamme syntymää. Voimme ainakin kertoa siitä seurakunnissamme, että taas alkaa uusi armon vuosi. Armon siksi, että vielä on mahdollisuutta pelastua.

        Laitan linkin vielä Aamoksen kirjaan.

        http://www.raamattu.fi/1992/Aam.5.html


    • PasiToivonen
    • Kirjakääröt

      Aam.5:17 Biblia (1776). Niin myös jokaisessa viinamäessä on parku oleva, sillä minä tahdon sinun kauttas vaeltaa, sanoo Herra.

    • PasiToivonen

      11. Sentähden, koska te poljette vaivaista ja otatte häneltä viljaveroa, niin vaikka te rakennatte taloja hakatusta kivestä, te ette niissä asu; vaikka te istutatte ihania viinitarhoja, te ette niistä viiniä juo.
      12. Sillä minä tiedän, että teidän rikoksenne ovat monet ja teidän syntinne raskaat: te vainoatte vanhurskasta ja otatte lahjuksia ja väännätte vääräksi portissa köyhäin asian.
      13. Sentähden ymmärtäväinen vaikenee tänä aikana, sillä se on paha aika.
      14. Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.
      15. Vihatkaa pahaa ja rakastakaa hyvää ja saattakaa oikeus voimaan portissa: ehkäpä Herra, Jumala Sebaot, armahtaa Joosefin jäännöstä.
      16. Sillä näin sanoo Herra, Jumala Sebaot, Herra: Kaikilla toreilla on valitus, kaikilla kaduilla sanotaan: "Voi! Voi!" Peltomiehiä kutsutaan surun viettoon ja itkuvirren taitajia valittajaisiin.
      17. Ja kaikissa viinitarhoissa on valitus, sillä minä käyn sinun keskitsesi, sanoo Herra.

    • Lukenut

      Minäkin tykkään tästä päivästä myös, sillä tulin uskoon 17.3.1989.

      • Ai siis vastakääntynyt ? No, jatketaan kun alat tulla aikuisen ikään.


      • lukenut
        Exap kirjoitti:

        Ai siis vastakääntynyt ? No, jatketaan kun alat tulla aikuisen ikään.

        No parempi myöhään kuin ei ollenkaan mutta kyllä liki kolmessakymmenessä vuodessa oppii jotain mutta toivottavasti ei väärää ja paatumusta.
        Sinänsä kivaa kun voi päivälleen ja tunnilleen sanoa milloin on tullut uskoon...
        "Mikään ei ole suurempaa kuin uusi ihminen"


      • Lukenut
        lukenut kirjoitti:

        No parempi myöhään kuin ei ollenkaan mutta kyllä liki kolmessakymmenessä vuodessa oppii jotain mutta toivottavasti ei väärää ja paatumusta.
        Sinänsä kivaa kun voi päivälleen ja tunnilleen sanoa milloin on tullut uskoon...
        "Mikään ei ole suurempaa kuin uusi ihminen"

        Ps 118:21 Minä kiitän sinua siitä, että vastasit minulle ja tulit minulle pelastajaksi.


      • Lukenut kirjoitti:

        Ps 118:21 Minä kiitän sinua siitä, että vastasit minulle ja tulit minulle pelastajaksi.

        29.11.1977.


      • exalle.miettimistä
        Exap kirjoitti:

        29.11.1977.

        Ilmeisesti Exap.n hengessä on mitta-asteikko, eli arvotaan Herran työtä siihen, milloin "itse" on tullut uskoon ja ehkä toinen - myöhemmin on näin "altavastaaja".

        Jaa'a. Jos Herran pöytään menet, niin ensin pestessäsi jalkoja, mieti sitä, kuka Herran edessä on ja mitä on.
        Kukaan ei ole toista ylempänä. Toisaalta, mistä tiedät, kuinka paljon tämä nuorempi on rukouskammiossaan viipynyt Herran opetettavana ja sinä ehkä olet viiruillut muualla.
        jne.

        Ei paljoankaan kannata tuoda muuta esiin, kuin kirjoitukset. Ne arvottaa Jumalanvaltakuntaa, ei se, mitä oma mietintämyssy rajaa Jumalanvaltakunnan toimintaa ajassa.

        Monet kirkkokunnat, vaikkapa tämä kansankirkkomme, se astuu esiin "ihmisen" päätelmin, ja tuo kirkkokäsikirjat raamatun rinnalle. jne.
        Siinä lapsikasteen pelastusoppia julistaen väitetään, että ehtoollinen on vain heidän pappeus- ja kirkon oikeus maassamme. jne.
        Eli rinnastan tätä sinun tuomaa valta-asetelmaa ----- MINÄ---..

        Tuli työmaalta mieleen pari työkaveria. Toinen oli syntynyt jaa oliko paritunita aikaisemmin tahollaan, kuin tämä toinen. Siksi hän aina puhutteli tätä nuorempaa - "poikoseksi"!

        Ehkä tämä nyt riittää palauttamaan Jumalan edessä meitä ruotuun.
        Tietenkin kuljemme taivastietä peräkkäin, ei rinnakkain, mutta ei herroina halliten.

        ps. voisin sanoa, että olet poikonen minun rinnallani, jos huumoria kylväisin henkenne mitalla.


    • Adventisti

      En juhli Jeesuksen syntymää enkä uutta vuotta. Juhlikoon ken tahtoo.

    • Wannabejude.666

      Tänään vois vetää kännit juhlan kunniaks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe