Kultti nimeltä Gang Stalking

Luciferian

Moni teistä on kirjoittanut kuinka teitä vainottu. Mietin asiaa tarkemmin ja otin selvää, miten pahimmat kultit toimivat - yllätyin, ne toimivat aivan kuten gag stalking organisaatio.

1. Kulttiin vietteleminen
2. Vanhukset ja nuoret ovat heikoimpia - heikoimmat seuraavat aina
3 Värvää erityisesti nuoria
4 Tupla agenda
5 Psykologiset suostuttelu tekniikat
6 Massa markkinointi
7 Osallistuvat salaliittoihin ja petoksiin
8 On selkeä rakenne, johtajat ja seuraajat

Mietin kuinka lähellä totuutta te olette koko ajan olleet. Huomioni kiinnittyi erityisesti siihen, että kiusaajillanne on selkeä kaksoiselämä kuin kultin jäsenillä konsanaan.

Mitä mieltä te olette, vainoaako teitä kultin tavoin toimiva organisaatio?
Kertokaa ihmeessä lisää kokemuksistanne, jotka viittaavat kulttimaiseen toimintaan!

185

4941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paholaisenkäsikirjoitus

Mielenkiintoinen näkökulma. Olen joskus itse huomannut että uskovaiset (perus ev. lut., adventistit, helluntailaiset ja lestadiolaiset ainakin) hakeutuvat seuraani. En sitten tiedä liittyykö kuinka paljon gang stalkingiin vai olenko vain niin kiltin näköinen että siitä johtuu. Usein vähän epäilen aina kaikkien motiiveja mutta voi olla että olen vainoharhainenkin koska on vainottu oikeasti.

Mitä tuo tupla-agenda (kirjoittaisin itse näin) tarkoittaa? Ja olisiko jotain lähdettä antaa? Katsoin Wikipediasta kultin selityksen mutta se liittyi aikalailla uskontoihin.

Kaksoiselämä on varmasti monella kiusaajalla, ehkä edes heidän läheisensä eivät tiedä mitä tekevät. Ehkä jopa kaksoisolentojakin (identtinen kaksonen esimerkiksi) jotta saadaan uhrille sekava tunne siitä että aina törmää tiettyyn henkilöön jossain ja eiväthän nämä henkilöt ehdi aina stalkata jos meinaavat käydä töissä ja nukkua ym. joten olisihan se kätevää jos saataisiin uhrille vaikutelma että on ns. superihmisiä olemassa jotka aina pystyvät stalkkaamaan.

Tästä tulikin vielä mieleen että gs piireissä varmaankin kaikenlaiset piristeet ovat suosittuja koska miten sitä muuten jaksaisi yötäpäivää valvoa ja rynnätä heti kauppaan kun kuulee että stalkattu on siellä ym. Mitä luulette stalkkereiden käyttävän? Eikös amfetamiini ainakin piristä? En ole kokenut tarvetta käyttää huumeita niin en ole niin perehtynyt.

• tylsiähommarotille

Seuraaminenn suoritetaan erikseen, mutta pitää olla valmis lähtemään heti,kun hälytys tulee ihan kesken vaikka mitä. On kse ORGANISOIDUSTA vainosta.

• Anonyymi
        tylsiähommarotille kirjoitti:

Seuraaminenn suoritetaan erikseen, mutta pitää olla valmis lähtemään heti,kun hälytys tulee ihan kesken vaikka mitä. On kse ORGANISOIDUSTA vainosta.

Kukahan sen on ORGANISOINUT ja minkä ihmeen takia? Ja kuka maksaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan sen on ORGANISOINUT ja minkä ihmeen takia? Ja kuka maksaa?

Olisi ihan kiva tietää tai sitten ei, kuka Suomessa on ylin GS-pomo. Paljonko USA:sta hallinnoidaan vaikka supon kautta??
        Tässä minun mielipelissä on useita tahoja, jotka hoitavat oman lohkonsa hietarkian alapään pelinappulat.

Esim. helluntailaiset ihan oikeasti osallistuvat tämän mielipelin toteuttamiseen. Kerron yhden esimerkin.
        Kun h-seurakuntaan tulee uusi ihminen, hänen täytyy lunastaa paikkansa ryhmässä (laumassa). Olen tavannut niitä, jotka ovat tehneet sen teoilla, esim. stalkkauksilla minua
        kohtaan.
        Kesäisin olen käynyt tämän kaupungin lähimmällä uimarannalla. En saa olla rauhassa siellä. Vähintään joku hellari tulee perässäni sinne. Ja sinne lähdetään, kun puhelimensa soi ja ilmoitetaan, että nyt se lähti sinne. - Täytyy olla oma tai laina kottura ja itse maksaa bensat. - Tiedän, kun jotkut ovat kertoneet. Ovat purkaneet harmistustaan minuun, kun minun takia piti lähteä.- Meni ruokaraht bensaan - Piti kiskaista tää kitisevä lapsi suoraan sängystä mukaan. Siinä se oli pyjama päällä, kun ei edes pukea ehditty.

Esimerkkejä piisaisi.

Uskontoåomo organisoi nämä- Lahko toimii tavallaan, stalkkaamiseni on ympätty toimintaan. Osittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ihan kiva tietää tai sitten ei, kuka Suomessa on ylin GS-pomo. Paljonko USA:sta hallinnoidaan vaikka supon kautta??
        Tässä minun mielipelissä on useita tahoja, jotka hoitavat oman lohkonsa hietarkian alapään pelinappulat.

Esim. helluntailaiset ihan oikeasti osallistuvat tämän mielipelin toteuttamiseen. Kerron yhden esimerkin.
        Kun h-seurakuntaan tulee uusi ihminen, hänen täytyy lunastaa paikkansa ryhmässä (laumassa). Olen tavannut niitä, jotka ovat tehneet sen teoilla, esim. stalkkauksilla minua
        kohtaan.
        Kesäisin olen käynyt tämän kaupungin lähimmällä uimarannalla. En saa olla rauhassa siellä. Vähintään joku hellari tulee perässäni sinne. Ja sinne lähdetään, kun puhelimensa soi ja ilmoitetaan, että nyt se lähti sinne. - Täytyy olla oma tai laina kottura ja itse maksaa bensat. - Tiedän, kun jotkut ovat kertoneet. Ovat purkaneet harmistustaan minuun, kun minun takia piti lähteä.- Meni ruokaraht bensaan - Piti kiskaista tää kitisevä lapsi suoraan sängystä mukaan. Siinä se oli pyjama päällä, kun ei edes pukea ehditty.

Esimerkkejä piisaisi.

Uskontoåomo organisoi nämä- Lahko toimii tavallaan, stalkkaamiseni on ympätty toimintaan. Osittain.

Lisäys: se uimaranta on 12 km päässä.

Siis GS-mielipeliä ei ole kehitetty minua varten. Se on olemassa. Käynnistyi kohdaltani, kun minut virallisesti heitettiin siihen tuhoamismyllytykseen. Ne ihmiset, joiden kanssa joudun tekemisiin liikkuessani, asioidessani ja naapurustossa asuen, joutuvat pelinappuloiksi.

Osa joutuu tulemaan sinne, missä olen, vaikkapa erityistehtävän suorittamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys: se uimaranta on 12 km päässä.

Siis GS-mielipeliä ei ole kehitetty minua varten. Se on olemassa. Käynnistyi kohdaltani, kun minut virallisesti heitettiin siihen tuhoamismyllytykseen. Ne ihmiset, joiden kanssa joudun tekemisiin liikkuessani, asioidessani ja naapurustossa asuen, joutuvat pelinappuloiksi.

Osa joutuu tulemaan sinne, missä olen, vaikkapa erityistehtävän suorittamiseen.

ataman hermostuu, mutta nostan tämän kuitenkin ylös, voidakseni vähitelle lueskella

• Luciferian

Kiitos sinulla on hyviä päätelmiä, luin koko tekstisi.
      Kysymyksesi oli muuten loistava ja järkevä, ei ole ihan itsestään selvää, mitä tupla-agenda tarkoittaa.

Tupla-agenda (omin sanoin selitettynä ja referoituna)
      Tupla agenda on ainoa asia, joka erottaa kultin esim. koulusta tai kerhosta. Eli kultin jäsen on mennyt mukaan johonkin kivaan ja hyvään. Pian paratiisi on kuitenkin muuttunut helvetiksi. Eli totuutta ei kerrottu kultin todellisesta luonteesta. Kouluista sinulla on kuitenkin tieto, mitä ja miten siellä opiskellaan ja se on opiskelua.

Olen vähän väsynyt, toivottavasti selitin tupla-agendan väsymyksestä huolimatta selkeästi - menen nyt nukkumaan.

Hyvää yötä

• UusiLähestymistapa

Miten pääsee/päätyy Gang Stalkkaajaksi?

Ainut tapa paljastaa toiminta olisi soluttautua siihen; vähän samaan tapaan kuin Edward Snowden teki NSA:n kanssa.

Onko kukaan yrittänyt? Miten pitäisi toimia?

• Luciferian

"Miten pääsee/päätyy Gang Stalkkaajaksi?"

Valittuihin otetaan myöhemmin yhteyttä.

• OletkoItseSellainen

Mistä tämä tieto on peräisin?

• oletkosellainen

Et vastannut.

• Luciferian

Kultit jostain syystä aina etsivät helppoja uhreja, eikä Gang Stalking kultti eroa siinä suhteessa muista. Valikoituja uhreja kohtaan tehdyt tekaistut syytteet, oikeusmurhien järjestäminen ja äärimmäinen syrjintä ovat kulteille tyypillisiä toimintamalleja. Gang stalking kultti eroaa muista kulteista siinä, että syrjinnässä ja kiusaamisessa on mukana lukuisia poliiseja:

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/syyttomana-vangitulle-lyhytkasvuiselle-miehelle-tuntuva-korvaus-riutui-nestehukassa-sellissaan-koska-ei-yltanyt-juoma-automaattiin/6812502#gs.Jn96ZzU

• Luciferian

"OletkoItseSellainen !"

En

• vastaapa.mistä.tiedät

Valittuihin otetaan myöhemmin yteyttä.....????

• Luciferian

"Valittuihin otetaan myöhemmin yteyttä.....???? "

Ymmärsit ihan oikein!

• paljastuit

Olet siis stalkkeri kun tiedät!

• HaluanPäästäMukaan

Ja mistä tämä tieto on peräisin?

Mitenkä saan itseni listalle?

Vai pitääkö alkaa vainoamaan oma-aloitteisesti ensin ja sitten tullaan ottamaan yhteyttä? Haluan soluttautua järjestelmään ja paljastaa sen.

• Luciferian

"Olet siis stalkkeri kun tiedät! "

En

• Luciferian

Kiitos linkistä.

• Luciferian

"Vai pitääkö alkaa vainoamaan oma-aloitteisesti ensin ja sitten tullaan ottamaan yhteyttä? Haluan soluttautua järjestelmään ja paljastaa sen. "

Hyvä tavaton, ei mitään sellaista. Itselläni tämä kulttien opiskelu on hiukkasen vaiheessa, mutta koitan vastata. Kultteihin yleisellä tasolla värvätään herkästi opiskelijoita . Jostain syystä opiskelijoita on houkuteltu kaiken maailman kultteihin mukaan ja heidän kulteista irtautumistarinoihin olen koittanut perehtyä. Mutta koska itselläni tämän asian opiskelu on vaiheessa, otan esimerkin muualta:

Muun muassa Baader-Meinhof koostui yliopisto-opiskelijoista.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Punainen_armeijakunta

Muista kulteista poiketen gang stalkerit ottavat jäsenikseen myös umpihulluja - ja osa vain näyttelee hullua. Jostain syystä myös poliiseja on paljon tässä kultissa mukana. Nämä kaksi seikkaa erottavat Gang Stalkerit monista muista kulteista, mutta eivät suinkaan edukseen. Muut tiedot kulttien värväystoimenpiteistä löydät aiemmin antamastani linkistä, joka koski tupla-agendaa.

Toivottavasti vastasin kysymykseesi - lue aiemmin antamani linkki.

• ToinenNäkökulma

Kummat tässä on nyt niitä kultin jäseniä; ne jotka väittävät että ovat gs uhreja vai ne jotka väitetysti vainoavat toisia?

Asian kun voi käsittää kummallakin tavalla; ja molempien todistaminen tuntuu olevan mahdotonta.

Voisiko siis nämä "gs-uhrit" olla niitä kultin jäseniä?

Huomionarvoista, jonkun kultin jäsenet tuskin koskaan myöntävät itse sellaiseen kuuluvansa.

• Luciferian

"Tästä tulikin vielä mieleen että gs piireissä varmaankin kaikenlaiset piristeet ovat suosittuja koska miten sitä muuten jaksaisi yötäpäivää valvoa ja rynnätä heti kauppaan kun kuulee että stalkattu on siellä ym. "

Etkö voisi ajatella tätä provikka työnä. Osa ihmisistä tekee yötyötä ja osa päivätyötä, provikka saadaan uhrin omaisuudesta itsemurhan jälkeen.

Koska kyseessä on kuitenkin kultti, ei tästä provikkapalkastakaan voi olla varma. Kultit ovat arvaamattomia ja erittäin vaaralisia. Kulttien tupla-agendan johdosta vain harva sisäpiiriläinen voi varmuudella kertoa mistä heidän salatussa agendassa oikeasti on kysymys. Eli tämä kappale tavallaan kumoaa edellisen kappaleen, mutta toisaalta se saattaa myös vahvistaa edellisen kappaleen sanomaa.

• Luciferian

"Kummat tässä on nyt niitä kultin jäseniä; ne jotka väittävät että ovat gs uhreja vai ne jotka väitetysti vainoavat toisia?"

Gs on valitettavasti tosi asia, mutta pahimmat tapaukset ovat äärimmäisen harvinaisia (mutta niitä tapahtuu, uskokaa tai älkää) niissä huumataan, aivopestään, kidutetaan, yritetään murhata ja todellakin pakottaa itsemurhaan. Itsemurhaan pakottamisella tarkoitan kirjaimellisesti pakottamista, tällaiset toimenpiteet tehdään yleensä silloin, kun uhri on huumattu. Vaino on edellisen kokeneille uhreille kaikkein pahinta, koska heidät todella halutaan hengiltä - siis itsemurhaan kiusaaminenkin on totta. Meteli- ja mimikointikampanjoihin osallistuu siis aivan käsittämätön määrä ihmisiä (tuhansia tai peräti kymmeniä tuhansia), joka puolella missä ikinä uhri keksiikin liikkua. Kyseessä on siis päivän selvä rikos ihmisyyttä kohtaa, jossa uhrilta on jotenkin viety ihmisoikeudet, mutta jätetty kansalaisoikeudet . Näihin tapauksiin ei yleensä liity ajatuskoneita tai CIA:ta. Vainoon on helpointa saada kiihotettua/ yllytettyä heikot - heikot seuraavat aina esim. lapset, vanhukset ja muut joukosta voimaa etsivät pelkurit. Eli pelkästään lasten määrä meteli- ja mimikointikampanjoissa voi helpstikin pyöriä tuhansissa.

Gang stalkingin lievemmät muodot ovat taasen yleisiä. Kirjassa Closing the Gap käsitellään lievän gang stalkingin yleisyyttä, itsekin yllätyin kuinka yleistä se on joissain englantia puhuvissa maissa. Uskoisin lievän gang stalkingin olevan yleistä myös Suomessa, moni ei varmaan edes tajua olevansa uhri.

Kaikki edellä oli siis alustusta vastaukseeni, jossa on kaksi osaa. Eli palataan takaisin siihen kysymykseesi, joka oli ovatko gs-uhrit vai väitetyt vainojat kultin jäseniä?

Osa 1

Asiaa voidaan tarkistella yksittäisen ihmisen mielipiteen kannalta, mutta jos kyseinen ihminen on opiskelija, niin kuin tässä esimerkissäni on - voi hän kuulua kulttiin - kultithan värväävät juuri opiskelijoita. Mutta kuitenkin on myös mahdollista, että hän ei kuulu kulttiin, vaikka kirjoittaakin yliopisto-tutkielmansa gang stalkingin uhreista. Jos katsellaan puolueettomasti hänen kirjoitustaan: tämä yliopisto-opiskelija julistaa kaikki gang stalkatut uhrit umpihulluiksi ja tuo statistiikkaa, jossa yhtään gang stalking tapausta ei ole ikinä tapahtunut sen sijaan vain muutamaa harvaa tapausta lukuunottamatta kaikki naisiin kohdistuvat yhden stalkerin ahdistelutapaukset pitävät 100 varmasti siinä paikkansa. Eli nämä ovat hänen vertailuryhmänsä

1 naiset joita ahdistellaan (kaikki mitä he sanovat on täyttä totta, muutamaa yksittäis tapausta lukuunottamatta). Kirjoittaja tarkoitti tapauksia, joissa 1 vainoaja vanoaa 1 naista. Kenelläkään naisella ei siis ikinä ole ollut mitään harhaluuloja asiasta, muutamaa harvinaista tapausta lukuunottamatta, vaan kaikki mitä he väittävät on täyttä totta.

2 Joukkokiusaamisen uhrit. Täysiä kaheleita kaikki, heidän internetissä esiintyvät johtajansa ovat aivan sekopäitä. Voitteko kuvitella, että heidän johtajansa kehottaa näitä sekasikiöitä, jotka kärsivät mielenterveydellistä häiriöistä olematta menemään hoitoon. Vaikka ne on niin sekaisin, ettei ne ittekkään tajua - sellaiset kahelit tulisi kaikki passittaa pakkohoitoon. Kaikki mitä joukkokiusaamisen uhrit sanovat on siis ihan täyttä paskaa ja he ovat täysin perseestä revittyjä hyödyttömiä hulluja - siis aivan kaikki. Heitä voidaan pitää täysin sekopäisenä internet kulttina ja kaikki heidän johtajansa tulisi saada vastuuseen siitä, että hän kehottaa perseestä revittyjä kaheleita olematta menemään hoitoon.

Tämä tutkimus on todellinen ja se löytyy oikeilla englannin kielisillä hakusanoilla netistä, muutin vain selkokieliseksi kyseisen naisen kommentit. Pidin tätä "tutkimusta" erittäin loukkaavana gang stalkingin uhreja kohtaan ja "suomensin" hänen hienostuneet haista paska vihjailunsa juuri siihen muotoon mitä ne todellisuudessa ovat.

Tutkimuksen painoarvo: tiedättekö te ketään, jota on joskus kiusattu joukolla esim. koulussa? Sellaista sattuu, ja te kaikki tunnette jonkun joukkokiusatun, eikö vain? Mutta kyseisen yliopisto naisen tutkimuksen mukaan tuollaista ei voi sattua taasen missään. Minä taasen en tunne ketään naista, jota olisi ahdistellut stalkeri: väsymätön yksittäinen ei toivottu ihailija. Yllätys yllätys tämä yksittäinen stalkeri on sitten löytynyt aivan joka paikasta minne nämä mitä täyspäisimmät naiset, joiden kertomukset ovat absoluuttista totta, ovat ikinä keksineetkään mennä. Edellisen perusteella väitän, että kyseinen tutkimus vaikuttaa pikemminkin täysin puolueelliselta, jonka johdosta sillä ei ole arvoa ja minulle herää kysymys, kuinka yleistä yliopisto-opiskelijoiden osallistuminen gang stalkingiin itse asiassa on?

Elikkä, jos kannatat tämän naisen tekemää tutkimusta ja uskot siihen koko sydämestäsi - olet löytänyt oman totuutesi: gang stalkingin uhrit ovat netissä pyörivä kultti, jonka johtajat kehottavat välittömän hoidon tarpeessa olevia hulluja olemaan menemättä hoitoon.

• vähän.hakoteillä

Sori, eksyin tekstiisi pahasti.

Ensin vaikuttaa että kerrot että kultti on siis ne vainoajat; mutta viimeinen kappale kääntää asian toisinpäin.

Onko siis molempia?

Sekä kiusaajien kultti, että joku kultti jossa on mielisairaita jotka luulee olevansa gs uhreja?

Itse en pelkästään tunne, vaan olin muinoin joukolla koulukiusattu; kärsin siitä aikani, ja sitten tilanne muuttui.

Tuosta "osa on uhreja tietämättää"; jos ei tiedä olevansa jonkun uhri kärsiikö siitä sitten mitenkään?

• Hannnnnna
        vähän.hakoteillä kirjoitti:

Sori, eksyin tekstiisi pahasti.

Ensin vaikuttaa että kerrot että kultti on siis ne vainoajat; mutta viimeinen kappale kääntää asian toisinpäin.

Onko siis molempia?

Sekä kiusaajien kultti, että joku kultti jossa on mielisairaita jotka luulee olevansa gs uhreja?

Itse en pelkästään tunne, vaan olin muinoin joukolla koulukiusattu; kärsin siitä aikani, ja sitten tilanne muuttui.

Tuosta "osa on uhreja tietämättää"; jos ei tiedä olevansa jonkun uhri kärsiikö siitä sitten mitenkään?

Kumpi alkaa ensin, mielisairaus vai gang stalking? Kohdistuuko henkilöön siis ensin gang stalking (sisältäen elektonisen häirinnän) vai alkaako ensin mielisairaus? Itse olen sitä mieltä, että ensin tehdään häirintää, jota henkilö ei tiedosta. Sitten alkaa oireilu, jota voitaisiin kutsua mielisairaudeksi ja vasta sen jälkeen alkaa gang stalking, jonka uhri tiedostaa.

• KanaOnEnsin
        Hannnnnna kirjoitti:

Kumpi alkaa ensin, mielisairaus vai gang stalking? Kohdistuuko henkilöön siis ensin gang stalking (sisältäen elektonisen häirinnän) vai alkaako ensin mielisairaus? Itse olen sitä mieltä, että ensin tehdään häirintää, jota henkilö ei tiedosta. Sitten alkaa oireilu, jota voitaisiin kutsua mielisairaudeksi ja vasta sen jälkeen alkaa gang stalking, jonka uhri tiedostaa.

Kyllä jokaisessa tapauksessa ensin on mielisairaus, sen seurauksena "uhrilla" on uskomuksia siitä että arjen viattomat asiat on häntä vastaan.

• objectorsubject
        Hannnnnna kirjoitti:

Yhdyn mainitsemaasi. Sairaanhoitopiirit ja kunnat valitsevat esim. puoluekannalla GS-uhrit, jotka ajetaan ensin pakkohoitoon ja sitten käännetään transhumanistisin konstein teosofeiksi eli vääriksi profeetoiksi.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12409476/mita-on-transhumanismi
        Psykiatrit ja psykologit ovat transhumanisteja, sillä Freudin teoria on teosofinen.

Osoitteessa http://www.kanta.fi kohdassa vapaa hoitotahto kannattaa mainita "transhumanismi kielletty", niin säästyy psykiatrian harhaopeilta (teosofia, antroposofia, transhumanismi, New Age). Kohdassa Elinluovutustestamentti argumentoin "kuolinpaikkakunnasta riippumatta (maakunnan) sairaanhoitopiirille, joka on ainoa objektiivisen tutkimusotteen sairaanhoitopiiri kokemistani."

GS-uhrit, vaatikaa objektiivinen argumentointi, kun olette viranomaisten kanssa tekemisissä. Psykiatria ja psykologia ovat subjektiivisia pseudotieteitä.

• Luciferian

Osa 2

Voimme lähteä tähän vastaukseen liikkeelle joko Neuvostoliitossa tapahtuneista todennetuista joukkokiusaamistapauksista, jotka on todennettu rikoksi ihmisyyttä kohtaan. Nämä kymmenien tuhansien ihmisten hengen vaatineet tapaukset ovat tunnetumpia nimellä psykologinen retribuutio. Vasta kunnian arvoisa Jeltsin lopetti nämä itsemurhiin johtaneet retribuutiot, eli niitä tehtiin koko kansan voimalla ja pitkään. Tai voimme tarkastella asiaa Yhdysvaltojen armeijan/CIA:n testien valossa, jotka tunnetaan paremmin nimellä MK-ultra. Ainoa televisiossa esitetty vahvistettu tapaus koskien MK-ultraa oli armeijan kapiaisen itsemurhaan aivopeseminen.

Lähdemme siis liikkeelle ikävästä entisestä naapuristamme Neuvostoliitosta, joka on nykyään rakkain ystävämme Venäjä. En siis syytä Venäjää mistään, Venäjä on ihan ok - Neuvostoliitto ei ollut ok. Koska aiheesta on erittäin vaikea löytää tietoa edes netistä, on kirjoitukseni myös suppeahko. Neuvostoliitossa kaikki tarvittavat kansalaiset siis joutuivat värvätyksi tähän inhottavaan murhapooliin, jossa kokonaisia perheitä murhattiin psykologisen retribuution nimissä. Eli valikoitiin helppoja uhreja, joita oli kiva vainota ja heitä vainottiin kaikkialla tyyliin koko kansan voimalla. Heidän omaisuuttaan tärveltiin ja heille tehtiin useita eri rikoksia, kun he sitten menivät poliisin tai lääkärin puheille heidät passitettiin mielisairaalaan tai vankilaan. Mielisairaalassa heitä ei hoidettu, vaan heidät kiusattiin itsemurhiin ja vankiloissa heille järjestettiin sellainen helvetti, että jokainen täyspäinen olisi tappanut itsensä.

Edellisestä voimme päätellä, että ihmiset ovat erittäin persoja kiusaamaan helppoja uhreja. Ja kun massiivisia vainoja mainostetaan suuremman edun nimissä tehtävänä arvokkaana työnä - voi kokonainen kansakin helposti lähteä mukaan. Onkin sangen uskottavaa, että monet tahot ovat kiinnostuneita rahasta. Kuinka vaikeaa on tienata kymmenen miljoonaa euroa? Joku opiskelee lääkäriksi vuosia ja hyvällä tsäkällä etenee urallaan ja saa huippupalkkaa, mutta ei ikinä pääse lähellekään kymmentä miljoonaa euroa. Kuinka paljon helpompaa on kiusata 20 ihmistä itsemurhaan ja tienata vielä paljon enemmän. Ei tarvita kuin testamentin ohittava paperi tai testamentti ilman päiväystä todistajineen. Vainot on helppo järjestää, ei tarvita muuta kuin karkkia lapsille ja kuuluminen johonkin suureen yhteisöön: yhteisöön, joka tottelee gang stalkingin järjestänyttä pääpirua. Voisi olla myös tuottoisaa liiketoimintaa muun liiketoiminnan ohella, helppoa rahaa helppoheikeille.

MK-ultra testit olivat testejä, joissa testattiin muun muassa itsemurhaan aivopesua. Erilaisia tietoisuutta muuttavia aineita kokeiltiin, muun muassa LSD:tä. Aika yllättävää, että 60-70 lukujen muotihuume LSD on myöskin aivopesuun käytettävä teho aine. Näiden testien laajuus yllättää monet, koska niihin kuului muun muassa: 44 yliopistoa, lukuisia lääketehtaita sekä sairaaloita ja klinikoita. Yksi yleisimmistä salaliitoista on, että MK-ultra testit eivät loppuneetkaan, vaan niitä tehdään yhä. Jotkut pitävät gang stalkingia savuverhona, joka peittää testin todellisen luonteen aivopesun itsemurhaan. Uhri kertoo ihan höpöjä erilaisista laitteista sekä vakoilusta ja puhuu hirveästä vainosta, ja tämä gang stalking peittää todellisen testin: itsemurhaan aivopesun.

Suosituimpia epäiltyjä pääpiruiksi: CIA, FBI, saatanan palvojat, uskonnolliset kultit, salaseurat ja ääriliikkeet.

Oma mielipide: Uskon, että gang stalkingin ydin porukka, keitä he sitten ovatkaan ja missä päin maailmaa ikinä asuvatkaan - seuraa tarkasti osakekursseja sekä omistusasuntojen hinnan kehitystä. Uskon seuraavaan: Koska taloudelliset vaikuttimet ovat suuret, voi vainoon osallistuvien ihmisten määrä vaihdella jopa uhrin omistamien osakkeiden kurssien mukaan. Eli ne keillä varallisuutta sillä hetkellä on houkutteleva määrä - heitä kiusataan eniten ja kun heidän osakkeensa arvo tippuu, siirtyy valtava joukko vainoamaan niitä keiden osakkeiden arvo on kasvanut houkuttelevaksi. Yleensä omistusasuntoa pidetään riittävä houkuttimena ihmisen murhaamiseksi psykologian keinoin. GS-sivuilta luettua: asunnon saaminen uhrilta on toissijainen tarkoitus ja pääasiallinen tarkoitus on uhrin murhaaminen psykologian keinoin. Voisiko se ilmaisen (omistusasunnon) asunnon saaminen kuoleman jälkeen kuitenkin olla kuitenkin se pääsyy, miksi ylipäätään joutuu gang stalkatuksi? Eli kultista on selkeästi kysymys, vaikka motiivit olisivatkin taloudellisia.

• Enaioperääntyä

Minua vainotaan jatkuvasti laittomin keinoin enkä jaksa edes välittää enää
      kaiken he tekevät
      murtautuvat puhelimiin, tietokoneeseen ja käyvät asunnossa ilman lupaa
      ( mitä lie tekevät kun erilaisia oireita ilmenee aina välillä ) tonkivat roskiani ulkoroskiksessa
      Lääkärit kieltäytyvät hoitamasta
      ja muut viranomaiset seurailevat kun noin 5 min jälkeen kulkemillani reiteillä ajelee poliisi
      Yrittävät pelotella psykologisesti
      Tietävät jo että tiedän jo liikaa niin eivät voi enää perääntyä
      jättämättä jälkiä
      Palataanpa tuohon laitteiden tarkkailuun
      Voi olla myös että mainostajat urkkii laittomasti tietoliikennettäni ja tekevät kiusaa sillä hehän sillä rahastavat. Taitavasti ovat kyllä organisoineet kaikki minua vastaan täytyy myöntää.

• Luciferian

Kirjoitit "Ensin vaikuttaa että kerrot että kultti on siis ne vainoajat; mutta viimeinen kappale kääntää asian toisinpäin. Onko siis molempia?
      Sekä kiusaajien kultti, että joku kultti jossa on mielisairaita jotka luulee olevansa gs uhreja?"

Ymmärsit ihan oikein kumpaakin väitetään kultiksi.

GS-uhrien kultti (nettikultti):

GS-uhrien nettikultissa heidän johtajansa esiintyvät YouTubessa sekä eri keskustelupalstoilla ja he kehottavat GS:n uhreja välttämään kaikkea psykiatriseen apuun liittyvää sekä lisäksi kuvaamaan ympäristöä kaiken maailman vakoilukameroilla.

Väitteet tämän kultin olemassa olosta ja toiminnasta tulevat eräältä naispuoliselta yliopisto-opiskelijalta. Kyseinen opiskelija herjaa samaisessa "tutkielmassaan" gang stalkattuja mitä moninaisimmin kielikuvin ja julistaa heidät kaikki umpihulluiksi. Samaisessa "tutkielmassa" väitetään yksittäisten kaikkialla läsnä olevan naisten stalkkajien olevan täyttä totta ja kaikki naisten kertomukset tällaisista tapauksista ovat täyttä totta (muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta). Kyseinen salaliittoteoria GS-uhrien kultista on saanut jonkin verran kannatusta (varmaankin yliopisto-opiskelijoita).

Gang Stalking kultti:

Kulttien olemassa olo on todistettu jopa korkea arvoisten yliopistovaikuttajien taholta. Esimerkiksi Professori Gregory Graffin kertoo kirjassaan amerikkalaisesta ilmiöstä, jossa uskovaisten kulttien jäsenet kiusaavat aborttiklinikoiden työntekijöitä itsemurhaan. Kulttien harjoittamat itsemurhaan kiusaamiset ovat yleisiä Yhdysvalloissa, amerikkalaisista lehdistä voi lukea viikoittain näistä tapauksista.

Skientologit vastustavat Gang Stalkingia avoimesti, mikä myös todistaa gang stalking kulttien olemassa olon. Miksi kukaan vastustaisi, jotain mitä ei ole - eli näitä kultteja on olemassa!

Useat eri kulteista eronneet jäsenet kertovat olleensa lähellä itsemurhaa mutta pelastuneensa itsemurhalta erotessaan kulteista. (Opiskeluni tästä aiheesta on vaiheessa, kerron asiasta tarkemmin myöhemmin)

Gang Stalkingia tapahtuu Suomessa jopa yläasteella, ja monesti gang stalking tapauksissa uhreja kehotetaan avoimesti tekemään itsemurha. Mielestäni on sangen valitettavaa, etteivät koulut puutu millään lailla kulttien toimintaan: kultit käyttävät Suomessa poikkeuksellisen paljon lapsia likaiseen työhön. Nuorimmista uhreista olemme saaneet lukea lehdistä.

Suomessa joukkokiusaaminen on poikkeuksellisen järjestäytynyttä: yliopiston tekemä tutkimus joukkokiusaamisesta osoitti järjestelmällisen toiminnan lisäksi kultin johtajien omaavan poikkeuksellista kieroutunutta älykkyyttä.

Kirjoitit
      "Itse en pelkästään tunne, vaan olin muinoin joukolla koulukiusattu; kärsin siitä aikani, ja sitten tilanne muuttui."

Sellaista tapahtuu, mutta tapaukset ovat harvinaisia. Gang stalkingia esiintyy Suomessa, ja kertomuksesi vahvistaa kulttien olemassaolon.

"Tuosta "osa on uhreja tietämättään"; jos ei tiedä olevansa jonkun uhri kärsiikö siitä sitten mitenkään? "

Hyvä kysymys. Johon on helppo vastata. Nämä ihmiset kokevat ympärillään olevan poikkeuksellisen paljon tylyjä ja epäkohteliaita ihmisiä. Heillä on mielestään huono tuuri, kun heille sattuu kaiken maailman kummallisia rikoksia. He kärsivät kyllä, mutta eivät tajua olevansa gang stalking kultin uhreja.

• UhriJoV2014

Kyllä, tuo juurikin on ratkaiseva ero GS:n ja tavanomaisen kiusaamistapauksen välillä. Gang stalking-vainon uhri joutuu jatkuvasti ihan käsittämättömiin tilanteisiin, joissa muut heille tuntemattomat ihmiset kohtelevat heitä todella epäkunnioittavasti ja tylysti. Mitään loogista, uhrin käytökseen tai olemukseen viittaavaa selitystä ei tällaiselle kohtelulle löydy. GS-vainon uhria häiritään kaikkialla mihin hän meneekin, kyse ei ole vain tiettyyn yksittäiseen henkilöön tai tilanteeseen sidotusta kiusaamistapauksesta, kuten vaikkapa työpaikka tai koulukiusaamisesta. Gang stalking ulottuu kohteen ihan jokaiselle elämän osa-alueelle, targetin elämä pyritään systemaattisesti sabotoimaan. Heidät yritetään eristää muusta yhteisöstä kiusaamalla, pahan puhumisella ja ilkeiden juorujen levittämisellä kohteesta. Uhri yritetään ajaa itsemurhaan. Jos tämä onnistu, yritetään uhri saada mielisairaalaan tai vankilaan.

• Quicknes
        UhriJoV2014 kirjoitti:

Kyllä, tuo juurikin on ratkaiseva ero GS:n ja tavanomaisen kiusaamistapauksen välillä. Gang stalking-vainon uhri joutuu jatkuvasti ihan käsittämättömiin tilanteisiin, joissa muut heille tuntemattomat ihmiset kohtelevat heitä todella epäkunnioittavasti ja tylysti. Mitään loogista, uhrin käytökseen tai olemukseen viittaavaa selitystä ei tällaiselle kohtelulle löydy. GS-vainon uhria häiritään kaikkialla mihin hän meneekin, kyse ei ole vain tiettyyn yksittäiseen henkilöön tai tilanteeseen sidotusta kiusaamistapauksesta, kuten vaikkapa työpaikka tai koulukiusaamisesta. Gang stalking ulottuu kohteen ihan jokaiselle elämän osa-alueelle, targetin elämä pyritään systemaattisesti sabotoimaan. Heidät yritetään eristää muusta yhteisöstä kiusaamalla, pahan puhumisella ja ilkeiden juorujen levittämisellä kohteesta. Uhri yritetään ajaa itsemurhaan. Jos tämä onnistu, yritetään uhri saada mielisairaalaan tai vankilaan.

No, huh huh. Olipa siinä tiivistä asiaa, erinomaisesti referoitu ja täyttä asiaa.

Paljon kiitoksia

• Luciferian

Jatkoa osaan 2

Minulla oli sovittu tapaaminen, jonka johdosta en ehtinyt kijroittamaan osaa 2 loppuun. Kirjoitan nopesti koneella, mutta tekstini ovat pitkiä sekä vaikeaselkoisia (ihan tarkoituksella). Pyrin tuomaan useamman lähestymistavan rikokseen nimeltä gang stalking. Koska täyttä varmuutta siitä, kuka/mikä teidän gang stalkinginne takana ei ole. Totuuspohjan todennäköisyys kasvaa vaihtoehtojen lukumäärän kasvaessa - jolloin voimme päästä lähelle totuutta - totuuteen emme voi päästä, koska se salataan meiltä.

Käsittelin osan 2 johdannossa taloudellisia vaikutteita, tämä salaliitto on saanut paljon kannatusta ja onkin yksi suosituimmista gang stalkingin varsinaiseksi syyksi - kaiken pahan juureksi - epillyistä. Monen mielestä tämä on juuri se syy miksi gang stalkingia tehdään, koska syy on järkevä ja rikos on sangen tuottoisa. Tämän jouduin käsittelemään ennen varsinaisten kulttien käsittelyä, koska nämä asiat tavallaan tukevat toisiaan - toisten mielestä ne taasen kumoavat toisensa - joten tässäkin on monia teitä kuljettavaksi ja monia eri vaihtoehtoja, joilla voimme päästä lähemmäs totuutta.

Kultit (ilman taloudellisia päämääriä):

Kuten aiemmin kerroin. Professori Gregory Graffin kertoi kirjassaan uskonnollisten kulttien olemassa olosta Yhdysvalloissa. Nämä uskonnolliset kultit kiusaavat mm. aborttiklinikoiden työntekijöitä itsemurhiin oikein liukuhihnalta. Tapaukset ovat niin yleisiä, että niistä voi lukea viikottain yhdysvaltalaisista lehdistä. Lisäksi monet uskovaisista kulteista eronneet ihmiset ovat olleet todella lähellä itsemurhaa, mutta pelastuneet eroamalla kuleista viime hetkessä.

Lisäksi amerikoissa on todistettavasti ollut tapauksia, joissa ihmisiä on kiusattu itsemurhiin pelkästään sen takia, että he ovat väitetysti olleet jonkun pedofiilin kavereita. Eivät siis itse pedofiileja, vaan sellaisen kavereita. Eräässä tällaisessa tapauksessa tarmokas nainen amerikkalaiselta yliopistolta johti itsemurhaan kiusaamisoperaatiota ja sai kokonaisen kylän osallistumaan todella rankkaan vuosia kestäneeseen vainoon sekä poikkeuksellisen rankkaan syrjintään. Epäselväksi tässä tapauksessa kuitenkin jäi, oliko itsemurhaan kiusattu mieshenkilö oikeasti edes pedofiilin kaveri - epäselväksi jäi myös se, kuka väitetty pedofiili oli.

Saatananpalvonta kultit vaativat erillisen käsittelyn, koska motiivit ovat sangen erilaisia verrattuna muihin uskovaisiin kultteihin. En siis voi alkaa käsittelemään saatananpalvojia samassa yheydessä kuin kiihkouskovaisia, koska siitä syntyisi sellainen sillisalaatti, ettei siitä saisi Erkkikään selvää. Saatananpalvojien napamiesten on todistettu olleen mukana jopa pahamaineisessa MK-ultra yms. testauksissa ja heidän napamiehensä ovat olleet erittäin karismaattisia ja valovoimaisia henkilöitä, loistavine puheenlahjoineen. Itsemurhat ovat monesti liitetty juuri saatananpalvonta- ja satanisti kultteihin, koska moni saatananpalvontaan ryhtynyt nuori on tehnyt itsemurhan. Vaikka saatananpalvonta ei ole edes yleistä, niin silti olemme saaneet lukea näistä traagisista ihmiskohtaloista jopa suomen lehdistöstä. Saatananpalvonta kultista eronneet jäsenet ovat kertoneet uskomattomia tarinoita siitä kuinka helppoa heille oli toimia, kaikki toimintamallit olivat kuin ennalta ohjelmoituja. Äänten kuuleminen ja esineiden liikkuminen kenenkään niitä liikuttamatta ovat olleet myös yleisiä kokemuksia heidän piireissään. Kaikki edellä kerrottu viittaa siis aivopesuun ja kohtalaisen rankkaan sellaiseen. Saatananpalvonta- ja satanisti kulttien yhteydessä itsemurhaan aivopesu on yksi vaihtoehto.

Yksi mielenkiintoinen pointti on tullut esille monta kertaa useissa eri tutkielmissa, koskien saatananpalvontaa Suomessa. Heidän johtajansa näyttävät lähes poikkeuksetta olevan pelkästään ammattirikollisia, joilla ei itsellään ole minkäänlaista uskoa saatanaan tai vastaavaan.

Gang stalking kultteja käsittelevää aineistoa on niin paljon, että sen käsitteleminen huolella ja yksityiskohtaisesti veisi vähintään raamatun kokoisen kirjan. Toivottavasti kuitenkin olette tyytyväisiä tähän äärimmäisen suppeaan käsittelyyn.

• Luciferian

"Kumpi alkaa ensin, mielisairaus vai gang stalking? Kohdistuuko henkilöön siis ensin gang stalking (sisältäen elektonisen häirinnän) vai alkaako ensin mielisairaus? Itse olen sitä mieltä, että ensin tehdään häirintää, jota henkilö ei tiedosta. Sitten alkaa oireilu, jota voitaisiin kutsua mielisairaudeksi ja vasta sen jälkeen alkaa gang stalking, jonka uhri tiedostaa. "

"Tutkielman" tehneen yliopisto-opiskelijan mielestä kaikki gang stalkingin uhrit ovat täysiä kaheleita, eikä mitään sellaista asiaa ole olemassakaan kuin gang stalking (joukolla kiusaaminen).

En ole psykologi, joten en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi (yritän silti). Elektronista häirintää voi olla olemassa, mutta se lienee harvinaisempaa ja vaikeasti todistettavissa. Gang stalking ilman elektronista häirintää on kuitenkin tosiasia ja lievimmät muodot sangen yleisiä, vaikka yliopisto-opiskelijat väittäisivät muuta. Luin joskus mielisairauksien olevan pääasiallisesti elämän kolhujen aiheuttamia, joten teoriasi tässä järjestyksessä voi joissain tapauksissa pitää paikkansakin.

Mutta mitäpä jos, kaveri ei olekaan kaveri:

Ajattelen asiaa itse pikemminkin päinvastoin. Ennen gang stalkingin alkamista kaikki uhrin kaverit houkutellaan mukaan gang stalkingiin (tai uhri on saanut uuden kaveripiirin). Sitten kun gang stalking alkaa, niin uhri huomaa aluksi tulleensa jostain syystä syrjityksi kaikkialla, missä hän pyörii kavereidensa kanssa. Stressaantunut uhri tarvitsee tukea, joten hän kertoo asiasta eteenpäin "kavereilleen" ja sen jälkeen "kaverit" kertovat eteenpäin tämän tarinaa täysin mielisairaan kertomuksena - tietenkin suurelle joukolle ja selän takana. Sairainta tässä on se, että uhri ei tajua "kavereidensa" lisänneen puita kiukaaseen koko ajan, uhri vain menee syvemmälle "tukiverkkoonsa" ja uskoutuu aivan kaikessa "ystävilleen" ja gang stalking täydessä mittakaavassa on saanut alkunsa. Lisäksi uhri potkii kaikki tuntemattomat aidosti huolestuneet auttajat pois, koska epäilee heidänkin vain tekevän pilaa itsestään. Sitten, kun gang stalking on vauhdissa (on se sitten pieni tai suuri) tajuaa uhri jossain vaiheessa olevansa uhri. Kovinkaan monet uhreista eivät hyväksy varmaan kuolinvuoteellaankaan sitä, että heitä petettiin pahasti: kaverit eivät olleetkaan kavereita. Elämän kolhut tekevät joistain uhreista varmasti mielisaita, jos he eivät tajua pelin henkeä.

Apua, mihin olen joutunut: etsin netistä vastauksen

Uhri etsii netistä tietoa, ketkä ovat tämän ikävän jutun takana. Hän löytää gang stalkingia koskevat sivustot. Hänelle paljastuu pian netin syövereistä, että salseurat ja CIA tekevät tällaisia juttuja nimeltään gang stalking. Tämän tietoisuuden saavutettuaan moni uhri voi luulla, että heitä vakoiltiin jonkun salaseuran tai CIA:n toimesta: miten muuten kaikkialla missä uhri liikkuu voitaisiin häntä kiusata meteli- ja mimikointikampanjoilla ja miten kaikkialla missä uhri viettää pidemmän aikaa ihmiset voisivat tehdä pilkkaa uhrille tärkeistä asioista, joita hän kertoi vain uskotuille "kavereilleen". Joku tärvelee esim. uhrin ajoneuvon, jonka sijainnin hän on näyttänyt kaverilleen: salaseura tai CIA vakoilee vain tärvelläkseen aivan kaiken. Kun uhri menee kertomaan kiusaamisestaan poliisille, poliisi joko auttaa häntä (lievimmät stalking tapaukset) tai sitten poliisi haistattaa kovaan ääneen kaikkien kuullen pitkät paskat ja haukkuu uhrin täysin kaheliksi, joka pitäisi laittaa pakkohoitoon - tässä vaiheessa poliisi jo viittilöi intoa täynnä virka-apua paikalle. Eli pahimmissa tapauksissa poliisi tarkoituksella pahentaa asioita (he tietävät tasan tarkkaan mihin uhri on joutunut) ja uhri kokee kostoksi vähintäänkin yhden törkeän henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen ja avot poliisi on syyllistynyt omalta osaltaan rikokseen ihmisyyttä kohtaan.

Todella moni, joka on joutunut kokemaan rikoksen ihmisyyttä kohtaan, kärsii jonkin asteisista traumoista - nämä ovat mielenhäiriötä, jota elämän kolhut ovat aiheuttaneet.

Vaikka monille gang stalking on tullut tutuksi lievimpien tapausten kautta - pyydän teitä kuitenkin uskomaan, että pahimpia tapauksia tapahtuu myös: tosin ne ovat erittäin harvinaisia. Kuka sitten on syypää tähän kaikkeen? Toivottavasti vastaus löytyy tästä ketjusta... hyvää jatkoa kaikille ja tsemppiä.

• vainotuille

Elektroninen valtiotasoinen häirintä on todistettavissa, jos niin haluaa. Maksaa android älypuhelimen, joku vanha kameralla variustettu mallikin käy, ja muutaman euron ohjelmisto siihen.

https://www.youtube.com/watch?v=qJcOq5sLxPo

Jos epäilet joutuneesi valtiotasoisen häirinnän kohteeksi - tuo todistaa sen.
        Mitään se ei muuta. On asioita, joihin voi vaikuttaa ja sitten on asioita, jotka joutuu vain hyväksymään.

http://www.hotray-info.de/html/radioactivity.html

Tieto lisää tuskaa.

• Pallo_ja_grilli

Yhdyssanojen osaamattomuus.

• Luciferian

"Kyllä jokaisessa tapauksessa ensin on mielisairaus, sen seurauksena "uhrilla" on uskomuksia siitä että arjen viattomat asiat on häntä vastaan. "

Ihanko totta, onko kaikki joukkokiusaaminen hullujen kuvitelmaa. Et varmaan kovin vakavissasi kirjoittanut tuota. Rikos ihmisyyttä kohtaan tuskin on arjen viaton asia, vai mitä luulet?

• Mahdotonta

Miten ihmeessä miljoonilla ihmisillä ympäri maailmaa voisi olla täysin samat paranoidiset deluusiot? Eihän tuollainen ole mitenkään edes mahdollista! Nämä argumentit mielisairaudesta ovat erittäin heikkoja.

• Quicknes
        Mahdotonta kirjoitti:

Miten ihmeessä miljoonilla ihmisillä ympäri maailmaa voisi olla täysin samat paranoidiset deluusiot? Eihän tuollainen ole mitenkään edes mahdollista! Nämä argumentit mielisairaudesta ovat erittäin heikkoja.

Olet oikeassa, se ei ole mahdollista - gs on totta ja sitä esiintyy ympäri maailman!!!!!

• Luciferian

"Yhdyssanojen osaamattomuus. "
      Yhdys sanat ovatkin juuri niitä vaikeita juttuja. Moni ei osaa itsestään selviä yhdys sanoja saatikka tajua sitä, että joukko kiusaaminen on tosi asia. Toivottavasti vastasin tähän ydin kysymykseesi?

• Luciferian

"GS-uhrit, vaatikaa objektiivinen argumentointi, kun olette viranomaisten kanssa tekemisissä. Psykiatria ja psykologia ovat subjektiivisia pseudotieteitä. "

Skientologia on myös yksi vaihtoehto, skientologit vastustavat avoimesti gang stalkingia ja skientologia on lisäksi tie terveempään mieleen.

• SanoEiCruiselle

Ensin Saatanan-palvausta ja sitten Scientologiaa?

Mikä on, eikö Eunikin Kirjasta enää löydykään totuus?

Scientologia on maailman pahimpia kultteja, toiminta ei saisi olla laillista ja jäsenistö pitäisi tuomita kuolemaan. Tutustu ihmisiin jotka on paenneet siitä ja kertovat todellisuudesta.

• sitäminäkinn
        SanoEiCruiselle kirjoitti:

Ensin Saatanan-palvausta ja sitten Scientologiaa?

Scientologia on maailman pahimpia kultteja, toiminta ei saisi olla laillista ja jäsenistö pitäisi tuomita kuolemaan. Tutustu ihmisiin jotka on paenneet siitä ja kertovat todellisuudesta.

Yhdyn mainitsemaasi. Luciferin palvojat ovat satanisteja ja teosofeja, kuten nimim. Luciferian.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lucifer

• Luciferian

"Ensin Saatanan-palvausta ja sitten Scientologiaa?

Scientologia on maailman pahimpia kultteja, toiminta ei saisi olla laillista ja jäsenistö pitäisi tuomita kuolemaan. Tutustu ihmisiin jotka on paenneet siitä ja kertovat todellisuudesta. "

Varsinainen metamorfoosi kiihkouskovaisesta saatanan-palvaujauksi (mitä sitten tarkoittaankaan." ja sitten Scientologiaa. Mitköhän seuraavaksi, ai siellähän oli jo jotain:

"Yhdyn mainitsemaasi. Luciferin palvojat ovat satanisteja ja teosofeja, kuten nimim. Luciferian."

Sellaisiako Luciferin palvojat ovat? Ja nimimerkkinikin on sellainen? Mielenkiintoista!!!

• HarhainenLiemi

Koitat vain samentaa vesiä koko näytelmällä jossa ensin olet "Jeesustelija" ja sitten menet toiseen laitaan, näyttäen todelliset kasvosi, kuten alunperin epäilinkin.

Läpinäkyvää.

Palaa niiden mutafossiilien luo ja pysy siellä.

• varokaasitäsakkia

MINUN YKSI STALKKAAJA ON ENT..SCIENTOLOGI SISKONI.

Hänen silloin 11v, tytär kaapattiin huumejengiin, koukutettiin ja hyväsi käytettiin kaila tavoilla. Virallinen terv, hoito ei pystynyt auttamaan. Scientogit pystyivät. Mutta hankiessaan apua lapselleen. sisko itse joutui saaliksi.

Silloin rankin aivopesu suoritettiin Tanskassa saunottamalla.

Lapsi selviytyi kuiville, mutta siskon oli vaikea päästä eroon. Veivät omaisuutensa siinä vaiheessa kun lähti.

Scientologit vihaavat ammattikuntaani.
      En tiedä, miksi siskoni rupesi stalkkaajakseni. Ja jo mistä alkaen.

Mutta olen antanut anteeksi taustansa tietäen.

• muutakinpahaa

SAUNOTTAMINEN = kuumassa löylyhuoneessa istuttamista ilman juotavaa tuntikausia, tajunnan menetyksiin asti. Samalla aivopesuohjelman syöttämistä korvista sisään.

• Luciferian

"Scientologit vihaavat ammattikuntaani."

Skientologia on tie terveempään mieleen ja parannuskeino kaikista mielisairauksista. Samaa sanovat ammattikuntasi edustajat- psykiatria ja psykologia ovat tie...

Eli te olette yksinkertaisesti kilpailijoita keskenänne, ei siinä mitään vihaa varmasti ole mukana.
      Kumpi muuten tulee kalliimmaksi 1 skientologien hoitokerta vai 1 psykiatrin hoitokerta: niin eiköhän se psykiatrin hoitokerta kuitenkin kalliimmaksi tule!

• MitenSekaisinVoitOlla

Scientologia on kultti, joka ei oikeasti tee mitään muuta kuin aivopesee väkeä ja kerää rahat talteen.

Kun kuuntelee Scientologiasta vapautuneita niin hyvin nopeasti tajuaa että niiden soopa on kaikkein sairainta mitä tähän mennessä maailma on nähnyt.

Ensin ihannoit Jim Jonesia, sitten Scientologeja. Suosittelen että seuraavana koitat päästä Maan ohi menevän naamioituneen avaruusaluksen kyytiin. Mitä nopeammin, sitä parempi kaikille.

• Luciferian

"Scientologia on kultti, joka ei oikeasti tee mitään muuta kuin aivopesee väkeä ja kerää rahat talteen."

Tuo ei pidä paikkaansa, esim. monet tunnetut näyttelijät ovat kehittyneet huippuunsa juuri skientologian avulla. Skientologian koulutusmenetelmät ovat legendaarisia jo sinänsä, toistamalla harjoituksia niin kauan kunnes ne oikeasti menevät loistavasti monesta ihmisestä on tullut esim. loistava näyttelijä yms.

L.Ron Hubbard on kirjoittanut kirjan dianetiikasta, joka on nykyajan tiede mielen terveydestä. Kirja on kirjoitettu ihmismieltä koskevien tutkimusten pohjalta. Kirjassa selvitetään myös syitä ihmisten tyytymättömyyteen ja kerrotaan miten ihmismieli toimii. Dianetiikka tekee yksilölle helpommaksi tavoitteiden saavuttamisen ja kykyjen parantamisen esim. lukuisat Hollywoodin huippunäyttelijät ovat hyvä esimerkki dianetiikan toimivuudesta. Hubbard oli poikkeuksellisen lahjakas kirjailija, ja hänen kirjailijan uransa alkoi jo kauan ennen Dianetiikka kirjan kirjoittamista:
      https://en.wikipedia.org/wiki/L._Ron_Hubbard

"Ensin ihannoit Jim Jonesia, sitten Scientologeja. "

Ensinnäkin Jim Jones oli poikkeuksellisen suosittu saarnaaja, ehkä yksi parhaista alan showmiehistä ikinä. Toisekseen Jim Jonesin tavoitteet olivat hyvät: luoda maan päällinen paratiisi, jossa ketään ei vainottaisi tai syrjittäisi. Myönnän toki, että homma meni loppujen lopuksi pipariksi, se oli vain ikävien yhteensattumien summa. Uskon, että maanpäällinen paratiisi on mahdollinen, kunhan hänen jalojen tarkoitusperiensä seuraajat eivät ota liikaa ihmisiä mukaan paratiisiin.

Skientologit vastustavat avoimesti gang stalkingia ja monet palvotut Hollywood tähdet ovat skentologeja -en kerta kaikkiaan keksi mitään syytä olla ihailematta skientologeja.

"Kun kuuntelee Scientologiasta vapautuneita niin hyvin nopeasti tajuaa että niiden soopa on kaikkein sairainta mitä tähän mennessä maailma on nähnyt."

Telkkarista on tullut dokumentteja aiheesta ja tuo pieni äänekäs vähemmistö tyytymättömiä ihmisiä löytyy varmasti kaikista muistakin uskontokunnista tai mielenterveyttä hoitavien instituutioiden asiakkaista. Eikö tälläkin palstalla ole paljon niitä, ketkä eivät ole tyytyväisiä psykiatriaan - olisiko skientologia heille vähän niin kuin parempi juttu?

"Suosittelen että seuraavana koitat päästä Maan ohi menevän naamioituneen avaruusaluksen kyytiin. Mitä nopeammin, sitä parempi kaikille. "

Voi hyvä tavaton, kun en usko mihinkään tuollaiseen, eikä varmaan usko kukaan muukaan. Miksi ihmeessä tuputat minulle jotakin väkisin jotain noin typerää suuremman edun nimissä kuin mikäkin kommunisti?

• sairas.juttu

Psykiatrit ovat sitä mieltä, että ne, jotka kiusaavat ja stalkkaavat naapureitaan, ovat terveitä ja ne, jotka yrittävät suojautua naapureidensa tekosilta, ovat sairaita. Psykiatria on aivan kummallinen, umpisairas ja täysin epäeettinen juttu. Ensin pitäisi hoitaa psykiatrit terveiksi, jotta mahdollinen muu hoito voisi kohdistua oikein. En ota kantaa miten.

• ennenolihuonommin

Psykiatreja ei voi hoitaa terveeksi. Ovat erikoistuneet psykiatriaan, kun eivät selviä somaattisella puolella. - Tämä ei ole ilkeämielinen luulo, vaan tieto. Ihan olen vierestä seurannut useita

On myös fiksuja psykiatreja, mutta ovat usein edenneet yliopistoihin, ym.

• KumarratKuvia

Mites ne näyttelijät jotka on lähteneet Scientologeista pois ja koittavat kertoa mitä se touhu oikeasti on; mutta heitä koitetaan kaikin keinoin hiljentää.

Mitä tulee taas kykyihin, Tom Cruise oli ennen hurahtamistaan hyvä näyttelijä, sekaannuttuaan Xenuun taso on laskenut pahasti. Samaa voi sanoa myös Travoltasta. Will Smith on menossa samaa tietä alaspäin.

Sinun tapaisille henkilön palvojille toki kaikki menee, vaikka seisoisivat kusella se olisi teidän mielestä huipputeko.

Todelliset näyttelijät eivät ole tarvinneet mitään Xenu-paskaa päästäkseen suosioon tai näytelläkseen.

Holllywoodissa Scientologit on vähän kuin rapparit; käyttävät hyvä-veli ketjujaan saadakseen omansa näkyville ja propagandansa esille.

Hubbardille sinänsä nostan hattua, toistaitoinen käsikirjoittaja viritteli loistavan tarinan millä rahasti suunnattomia summia rikkailta ja kuuluisilta.

• Luciferian

"Psykiatrit ovat sitä mieltä, että ne, jotka kiusaavat ja stalkkaavat naapureitaan, ovat terveitä ja ne, jotka yrittävät suojautua naapureidensa tekosilta, ovat sairaita. Psykiatria on aivan kummallinen, umpisairas ja täysin epäeettinen juttu."

Niin, sillä tavalla he todella ajattelevat. Asiassa voidaan kuitenkin mennä vielä syvemmälle: yksi terveydenhuoltosysteemimme kummallisuuksista on, että ei pääse edes opiskelemaan lähihoitajaksi, jos on kiusattu tai ollut koulukiusattu. Stalkkaajat ja entiset koulukiusaajat taasen ovat tervetulleita liittymään terveydenhuoltosysteemimme hurjaa vauhtia kansainvälistyvään joukkoon. Minusta on kovin ikävä, että psykiatria/psykologia on otettu valintaperusteeksi alalle, jossa tarvittaisiin myötätuntoisia ja kunniallisia ihmisiä, kuten esim. viattomat kiusatut.

• hannnnnna

Jos yritän kaikin tavoin olla ajattelematta gang stalkingia ja huomoimatta heitä, jolloin en ainakaan mielestäni olisi kultissa, niin he ottavat heti mielen haltuun, eli rupevat tekemään ärsykkeitä, jotka murskaavat mielen. Mitä enemmän yrittän olla ajattelematta gang stalkingia, sitä kovempaa he iskevät. Kun olen koko ajan varuillani ovat iskut pehmeämpiä siihen verrattuna, että tulisivat puun takaa. Siinä mielessä voisi ajatella, että uhrit on pakotettuja olemaan kultissa. En ole perehtynyt yleiseen kulttitoimintaan sen enempää kuin mitä tässä ketjussa on kerrottu. Tässä mielessä voisin ajatella, että uhrit on vietelty kulttiin, koska tunne siitä ulkona olemisesta on pahempi, koska kosto on kovempi. Toisaalta, missään paratiisissa uhrit eivät koskaan ole olleet. Uhrit eivät ole koskaan tulleet mukaan mihinkään paratiisiin, jollei sitten normaalia elämää näkisi paratiisina, mutta elämäänkään ei ole tultu omasta tahdosta.

• kaikki.on.harhaa

Missä on ne jotka kertoo itse olleensa tässä kultissa?

Jokaisesta muusta kultista on aina tullut niitä jotka on sen jättäneet.

Miksei tästä?

Koska sitä ei ole olemassa?

• itisreal

Ei, se on olemassa, ehdottomasti. Kyse on siitä että stalkkerikulttiin kuuluneet joko tapetaan tai heidät uhkaillaan hiljaiseksi. Olen huomannut, kuinka tämän koko gang stalking vainon ympärillä on suuri salamyhkäisyyden verho.

• Luciferian

"Mites ne näyttelijät jotka on lähteneet Scientologeista pois ja koittavat kertoa mitä se touhu oikeasti on; mutta heitä koitetaan kaikin keinoin hiljentää."

Ihmiset tulevat vanhoiksi, niin silloin ei välttämättä itsensä kehittäminen enää kiinnosta niin paljon kuin nuorempana. Tämä pieni joukko näyttelijöitä, joista puhut ovat pääasiassa tätä ryhmää. Jokainen yhteisö varmasti haluaa, että tunnettu näyttelijä pysyisi heidän parissaan: en usko minkään yhteisön haluavan tunnetun näyttelijän lähtevän pois - tästä lienee kysymys.

"Mitä tulee taas kykyihin, Tom Cruise oli ennen hurahtamistaan hyvä näyttelijä, sekaannuttuaan Xenuun taso on laskenut pahasti. Samaa voi sanoa myös Travoltasta. Will Smith on menossa samaa tietä alaspäin."

Mielestäni asia on juuri päinvastoin. Travolta ei tietenkään ole ollut huono näyttelijä ikinä, mutta mielestäni hän kehittyi skientologian avulla. Eikö Will Smith juuri kiistä olevansa skientologi?

"Sinun tapaisille henkilön palvojille toki kaikki menee, vaikka seisoisivat kusella se olisi teidän mielestä huipputeko."

Mielelläni katson laadukkaita elokuvia, joissa on hyvät näyttelijät: ei siinä ole mitään sen kummempaa.

"Todelliset näyttelijät eivät ole tarvinneet mitään Xenu-paskaa päästäkseen suosioon tai näytelläkseen."

Dianetiikka on lähinnä itsensä kehittämistä. Minusta on ikävää, että typistät koko jutun tuollaiseksi. Voithan käydä itse katsomassa, minkälaista ohjelmaa heillä on tarjota todellisuudessa: https://www.facebook.com/dianetiikkakeskus

"Holllywoodissa Scientologit on vähän kuin rapparit; käyttävät hyvä-veli ketjujaan saadakseen omansa näkyville ja propagandansa esille."

Rapparit on Suomessa lähinnä maahanmuuttaja myönteinen klubi, jonka jäsenistöstä uskomattoman moni on maahanmuuttaja tai toisen polven maahanmuuttaja - en ota kantaa heidän toimintaansa millään lailla. Dianetiikalla varmasti pystyy kehittymään näyttelijänä, mistään propagandasta en ole kuullut.

"Hubbardille sinänsä nostan hattua, toistaitoinen käsikirjoittaja viritteli loistavan tarinan millä rahasti suunnattomia summia rikkailta ja kuuluisilta."

Hubbard oli erittäin hyvä ja tuottelias kirjoittaja: hän on kirjoittanut uskomattoman paljon kaikennäköistä mm. scifi-juttuja.

• pöljien.höynäytystä

Alkaa villakoiran ydin paljastumaan; olet täällä siis mainostamassa Scientologiaa.

Voit saman tien poistua.

Maailma ei pahempaa potaskaa ole nähnyt kuin "dianetiikka". Ainut mitä siinä kehitetään on rahankeräys uhrilta joutavanpäiväisen höpötyksen saattamana.

Kyllä, Hubbard on kirjoittanut paljon, mutta ei se tee siitä hyvää. Ainut missä hän oli hyvä oli herkkäuskoisten höynäytys ja sillä rahan teko; kunnioitan tuota temppua ja olen kateellinen etten itse pysty samaan.

Sinänsä, jokainen joka on niin älyvapaa että maksaa jostain Scientologia-huuhaasta saa mitä ansaitsee. Mulla olisi kanssa pari siltaa ja tornia kaupan, onko kiinnostusta ostaa; humisevat Xenun tahdissa?

• Luciferian

"Missä on ne jotka kertoo itse olleensa tässä kultissa?

Jokaisesta muusta kultista on aina tullut niitä jotka on sen jättäneet.

Miksei tästä?

Koska sitä ei ole olemassa? "

Gang Stalkereista eronneista juuri löytyykin hirveästi tietoa bittiavaruudessa, mene vaikka YouTubeen. Vaikuttaa siltä, että asia on pikemminkin päinvastoin kuin sanot. Vai tarkoititko kenties Gang stalkingin uhrien kulttia - niin, sellaisenahan eräs yliopisto-opiskelija uhreja pitää.

• pistä.tietoa.jakoon

En ole nähnyt yhtään juttua jossa entinen stalkkeri kertoisi toimistaan; jos sulla on tällaisia pistä ihmeessä jakoon.

Noita harhaisia uhreja taas on aivan liikaa.

• Luciferian

"Tässä mielessä voisin ajatella, että uhrit on vietelty kulttiin, koska tunne siitä ulkona olemisesta on pahempi, koska kosto on kovempi. "

Niin, on tuokin yksi tapa ajatella asiaa: olla kultissa mukana uhriksi pakotettuna.

• Luciferian

"En ole nähnyt yhtään juttua jossa entinen stalkkeri kertoisi toimistaan; jos sulla on tällaisia pistä ihmeessä jakoon.

Noita harhaisia uhreja taas on aivan liikaa. "

Olet oikeassa, moni Tubessa esiintyvä uhri vaikuttaa harhaiselta. Yleisin salaliittoteoria gang stalkingista on se, että se on CIA:n tai FBI:n järjestämä. Tästä syystä moni uhri vaikuttaa harhaiselta, koska he uskovat vainonsa olevan näiden peräti kummallisten tahojen järjestämiä ja vekottimet, joita heihin käytetään ovat myös peräti kummallisia. Katso vaikka uutislinkit, siinä on oikeaa gang stalkingia tai tutkaile ex stalkereiden tarinoita, tutki vaikka kaikki.

Sitten asiaan, mistä voisit löytää tietoa ex-gang stalkereista:

Tuolta löytyy ja vaikka kuinka paljon:
      https://www.bing.com/search?q="ex gang stalker"&form=EDGHPT&qs=PF&cvid=0db2e4585771402fb13a25ee9aedfbc1&cc=FI&setlang=fi&elv=AXK1c4IvZoNqPoPnS!QRLONbfM5HJx1f89t*dot1YP*1898UbDaPDN0MjbqRMb4oOeIay4hY3pr5!wxCZHZ6FcmnOKK48h9awoD6ruFZ85Cj

Katsoisitko kuitenkin mieluummin uutisia, ehkä luotat enemmän niihin:

https://www.youtube.com/watch?v=7MAo0NfJmf8

https://www.youtube.com/watch?v=YCnDMpD5rQ4

• missä.paljastajat

Kumpikin uutisurli oli otsikon perusteella uhrien tilittämistä, ei tekijöiden.

Odottaisin siis jotain Edward Snowdenin tapaista paljastusta. Jossa entinen gang stalkkaaja kertoo mitenkä mikro-aallottavat kansalaisia kotona ja julkisilla paikoilla.

Esimerkiksi Wikileaks tms olisi luotettava paljastuslähde.

• Luciferian

"Alkaa villakoiran ydin paljastumaan; olet täällä siis mainostamassa Scientologiaa.

Voit saman tien poistua."

Mistä ihmeestä sinä puhut? Ja mikä ihmeen kuninkaallinen sinä luulet olevasi, kun loukkaat toisten ihmisoikeuksia käskemällä heidän poistua!

"Maailma ei pahempaa potaskaa ole nähnyt kuin "dianetiikka".

Päinvastoin, se ei ole kaikkien mielestä potaskaa ollenkaan. Mielipiteesi ei perustu kokemukseen tai tietoon, se on vain halventava.

"Kyllä, Hubbard on kirjoittanut paljon, mutta ei se tee siitä hyvää."

Se on mielipide kysymys, minusta esim. Dianetiikka kirja on hyvin kirjoitettu ja siinä on selkeä punainen lanka ja on muutenkin järkeen käyvä teos.

"Sinänsä, jokainen joka on niin älyvapaa että maksaa jostain Scientologia-huuhaasta saa mitä ansaitsee."

Vaikuttaa, että sinulla on pikemminkin asenne ongelma. Ehkä sinun kannattaisi käydä kokeilemassa, niin sitten tietäisit mistä oikeasti on kyse!

• korvaus.arviosta

Olen valmis koittamaan dianetiikkaa muodollista 50 miljoonan (USD) korvausta vastaan ja antamaan siitä puolueettoman ja ennakkoluulottoman arvion.

Koska suoritetaan?

Hubbardista, sen kirjoitelmien arviointi tosiaan on mielipidekysymys; ylivoimainen pääosa arvioijista pitää hänen kirjoittajankykyjään huonoina.

Koska ollaan salaliittoteoria palstalla, saisiko jotain nimilistaa niistä Suomalaisista tunnetuista henkilöistä jotka kuuluu Scientologeihin? Ja voisitko kertoa tarkemmin Scientologien salaisista menoista, sekä missä on niitä salaisia leirikeskuksia yms joihin ulkopuoliset ei pääse.

Miksi toiminta on noin salaista?

• Luciferian

"Olen valmis koittamaan dianetiikkaa muodollista 50 miljoonan (USD) korvausta vastaan ja antamaan siitä puolueettoman ja ennakkoluulottoman arvion."

En viitsinyt lukea enempää, oletko täysi hullu?

• LisääTietoa

Luulitko että alkaisin ilmaiseksi kokeilemaan mitään?

Ihan normaalia pyytää muodollinen korvaus.

• Luciferian

"Luulitko että alkaisin ilmaiseksi kokeile"

Ehkä sinun kannattaisi kertoa hinnastosi, ennen kuin menet esim. kokeilemaan uusia kenkiä Haloselle. He varmasti yllättyvät asiakkaan suunnalta tulevasta laskusta ja sen suuruudesta, sinä taasen siihen: Luulitteko, että alkaisin ilmaiseksi kokeilla?

• korvaus.arviosta

Hinta on aina maksajan maksukyvyn mukaan, Scientologeilla tunnetusti riittää millä mällätä jotenka konsultoinnista toki pyydetään asiaankuuluva palkkio.

Jos et ymmärrä markkinatalouden perusasioita joudun kenties laskuttamaan jopa opetuksesta.

Ja koska totesin että maksukyvyn mukaan, sinä saat tämän oppitunnin ilmaiseksi; enempään kun sulla ei ole varaa.

Halosesta en tiedä, en koekäytä kenkiä. Kun tarvitse kengät käyn ostamassa sellaiset.

• Luciferian

"SAUNOTTAMINEN = kuumassa löylyhuoneessa istuttamista ilman juotavaa tuntikausia, tajunnan menetyksiin asti. Samalla aivopesuohjelman syöttämistä korvista sisään. "

Onko tämä joku vitsi, minulla on hiukan vaikeuksia näiden insider vitsien tajuamisessa. Siis ideana on viedä joku saunaan ja löyly jotenkin auttaa aivopesuun. Tuolla perusteella kaikki uimahallien vakiosaunojat olisi aivopesty useita kertoja viikossa.

• Luciferian, tahtisi ketjujen päivityksessä on minusta vielä kovin hidas. Jätä kaikki hidastukset pois, älä hievahda tietokoneen äärestä. Jatka samaa tahti öisinkin, sillä jokuhan saattaa iskeä viekkaasti väliin.

• Luciferian

"Minua vainotaan jatkuvasti laittomin keinoin enkä jaksa edes välittää enää
      kaiken he tekevät"

Mielestäni on todella sairasta, kun iso joukko hyökkää yhden kimppuun mitä raukkamaisimmin keinoin.

"murtautuvat puhelimiin, tietokoneeseen ja käyvät asunnossa ilman lupaa
      ( mitä lie tekevät kun erilaisia oireita ilmenee aina välillä ) tonkivat roskiani ulkoroskiksessa"

Olen itsekin huomannut noita dyykkareita pihani roskiksella,, eivät vaikuta miltään köyhällistön edustajilta, mitä ihmettä ne sieltä oikein etsivät. Puhelimiin on yllättävän helppo murtautua, jos tietää tyyliin numeron ja on tarvittavat laitteet. Minä huomasin myös kerran kotiin tullessani kengänjälkiä, isot kengät ja pienet kengät - ne tulivat asuntoni sisältä: kummatkaan kengän jäljet eivät olleet minun.

"Lääkärit kieltäytyvät hoitamasta"

Itselleni taasen on sattunut hoitovirheitä.

"ja muut viranomaiset seurailevat kun noin 5 min jälkeen kulkemillani reiteillä ajelee poliisi
      Yrittävät pelotella psykologisesti"

Poliisit ovat yleensä pahimpia kiusaajia ja he tulevat tällaiseen toimintaan mukaan varmasti pelkästä ilosta kiusata.

"Tietävät jo että tiedän jo liikaa niin eivät voi enää perääntyä
      jättämättä jälkiä"

Niin, hyvä, että jäljet jäävät. Niitä voidaan sitten seurata, harmi ettei poliisi tutki gang stalkingin uhreille tapahtuneita gang stalkingiin liittyviä rikoksia.

"Palataanpa tuohon laitteiden tarkkailuun
      Voi olla myös että mainostajat urkkii laittomasti tietoliikennettäni ja tekevät kiusaa sillä hehän sillä rahastavat. Taitavasti ovat kyllä organisoineet kaikki minua vastaan täytyy myöntää."

Oletko varma, että ne ovat mainostajia?

• EUsosialistit

Stalkkeriviranomaiset (esim. poliisi ja psykiatri) myrkyttävät uhrinsa ruuat tarkoituksellisesti (toxic food) ja altistavat itsemurhalle (SSRI). Muut stalkkerit suosivat henkistä ja fyysistä väkivaltaa (violence). Stalkkereita vaivaa mm. tieteellisen ajattelun puute, koska mm. psykiatrit eivät argumentoi koskaan väitteitään. Aiheesta enemmän Yleistä mielenterveydestä-palstalla.
        https://www.naturalnews.com/2018-07-25-violence-ignorance-hate-and-socialism-toxic-foods-leftist-derangement.html
        Nuo samat merkit näkyvät myös Suomen sotepolitiikassa.

• Luciferian

"Luciferian, tahtisi ketjujen päivityksessä on minusta vielä kovin hidas. Jätä kaikki hidastukset pois, älä hievahda tietokoneen äärestä. Jatka samaa tahti öisinkin, sillä jokuhan saattaa iskeä viekkaasti väliin. "

Anteeksi, tuntuu tosiaan, että tänään ei oikein luista. Tahti on ollut liian hidas, olet oikeassa. Lämmin kiitos, kun muistutit minua tästä!

• Luciferian

Lukiessani msm:ää tänään, huomasin parin jutun sopivan hyvin gang stalking kulttiin: ei niillä siis ole mitään tekemistä sen kanssa, mutta siis idealtaan ja selventävinä esimerkkeinä... Odottakaa niin selitän.

Gang stalking kulttiin liitetään yleisesti huhukampanjat/nimen lokaamiskampanjat, näistä seuraa se, että tavallisimmin uhrin on vaikea saada koulutustaan vastaavaa työtä tai uhri saa hyvin pian potkut joka työpaikasta. Myös avioliitto kariutuu hetkessä ja nais- tai miesystävä jättää hyvin pian uhrin näiden ileiden huhujen takia. Voiko huhukampanjoilla sitten nopeuttaa huomattavasti uhrin kuolemaa?

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/mies-murhasi-pedofiiliksi-uskomansa-poikkeuksellisella-väkivallalla-–-hovioikeus-vahvisti-tuomion/ar-BBKHB0v?MSCC=1522063802&ocid=spartandhp

Mielestäni kyllä, jos huhu on oikeanlainen ja se on suunnattu esim. naapurille. Kuten yllä olevassa esimerkissä, naapuri kiusasi uhrinsa hengiltä huhun takia. Montako teistä gang stalkingin uhreista naapurit kiusaavat? Veikkaan, että 99% on kiusannut ja tälläkin hetkellä varmasti joku on naapurinsa kiusaama: Oletteko ikinä miettineet, minkälaisia huhuja teistä on levitelty naapureillenne?

Toinen asia, josta teille tänään saarnaan on gang stalkingin luonne. Keskustelin taannoin luotettavan tahon kanssa minuun kohdistuvasta gang stalkingista ja gang stalkingista ylipäätään.. Hän sanoi muistaakseni jotain tällaista: The test you are in is a mental test. It should be both mental and physical.

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/japanilaiset-tappavat-itsensä-ylitöillä-näin-firmat-taistelevat-ilmiötä-vastaan/ar-BBKHCJQ?ocid=spartanntp

Yllä olevassa linkissä on tehokkaasti yhdistetty sekä fyysinen, että psyykkinen puoli.Kyseessä ei ole kuitenkaan gang stalking, eikä tarkoituksena ole ajaa ketään itsemurhaan: kyseessä ovat ihan tyypilliset japanilaiset työpaikat.

Minkälaisia ajatuksia tämän päiväinen saarnani gang stalking kultista herätti ja oletteko kokeneet gang stalkingin fyysisen puolen?

• analyysiäkehiin

Minkälainen on tyyppi, joka liimautuu tälle palstalle pilkkaamaan rankan vainon kohteena olevia ihmisiä.

• Luciferian

"Minkälainen on tyyppi, joka liimautuu tälle palstalle pilkkaamaan rankan vainon kohteena olevia ihmisiä"

En tiedä, en ole psykologi. Todennäköisesti arvaukseni menee pieleen, joten en lähde arvaamaan. Olen kuitenkin huomannut saman ilmiön, josta sinä puhut. Ja olen saanut jokseenkin murhaavia kommentteja. Miten muuten itse määrittelet rankan vainon? Onko vainoajien lukumäärä, vai kauaskantoiset haitalliset vaikutukset, tai kenties uhria vastaan käytetyt suomen lain kumoavat Proxyt?

Kaikki riippuu sinusta itsestäsi ja määritelmästäsi ja mitä pidät pilkkaamisena. Eräs maahanmuuttaja piti loukkaavana sitä, että pureskelin purkkaa. Sain siitä aikamoisen palopuheen, enkä sen koomin ole purkkaa hänen läheisyydessään uskaltanut pureskella.

• VäestönTurvaus

Minkälainen on tyyppi jolla ei ole elämää niin paljos että pystyy tunteja spammaamaan yhtä keskustelupalstaa.

Eikö tosiaan ole elämää ja muuta tekemistä?

En osaa edes sääliä.

Mutta toivottavasti suomi24 pistää selvityksen teletunnistetiedoista ja poliisin kanssa käy hakemassa häiriintyneet hoitoon.

• ilmiantoon

Voisiko joku ilmiantaa tämän Luciferianin. On ennenkin banneja annettu. Esim.lopulta sirpaminfollekin.

• on.jo.tehty
        ilmiantoon kirjoitti:

Voisiko joku ilmiantaa tämän Luciferianin. On ennenkin banneja annettu. Esim.lopulta sirpaminfollekin.

Ilmiannoin eilisistä viesteistä lukuisia heti kun selvisi kupletin juoni; viimeiseen ilmiantoon totesin että tässä oli vain esimerkki, palstalla on kymmeniä lisää.

• 9504933
        ilmiantoon kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Ehkä en ole seurannut keskustelua riittävän tarkasti kun en ole ilmiannettavaa havainnut. Tai sitten ei vain ole kalikka kalahtanut. Minusta Luciferian on ainakin toistaiseksi ollut virkistävä poikkeus palstalla tapahtuvaan keskustelemattomuuteen: on aivan poikkeuksellista että kysymyksiinsä saa jopa vastauksia ja kirjoituksiinsa siinä määrin kommentteja. Luciferian vaikuttaa tehneen pohjatöitä ja ottaneen aika pitkälle selvää mitä aiheesta on aikaisemmin kirjoitettu ja välillä tekee välillä jonkinlaista koontia niistä. Vastaamistapa on Targeted Finníltä kopioitu, hyvä ja selkeä, kommentti johon vastataan on aina sitaateissa vastuksessa. Olen itse tyytynyt vastaamaan nimeämälleni nimimerkille ja se ei ole niin selkeä, koska niitä saa kaivella aika kaukaa eivätkä kaikki lopulta löydykään.

Hullumpiakin tekstejä on. Toisarvoista sen rinnalla on se että aina ei tiedä onko kysymyksessä lintu vai kala, joku vastaus lyö korvalle jotain aikaisempaa, esimerkiksi kommentit dianetiikasta, mutta jossain määrin ambilvalentti suhatutuminen asioihin ja terve itsesuojelu lienee itse kenellekin tuttua omassa kirjoittelussa.

• jajääepäilyttämään

Toivottavasti vastaustaap on vain kopioitu TargetedFinniltä, ettei aito. Sekin on käynyt mielessä.

• halventajathaistakoon

Jäädytetään tämä ketju. Ei kirjoiteta tähän enää mitään.

• Luciferian

"Toivottavasti vastaustaap on vain kopioitu TargetedFinniltä, ettei aito. Sekin on käynyt mielessä. "

Ei kumpaakaan. Emme ole sama henkilö, emmekä kopio tapaamme vastata toisiltamme. Uhrit monesti ovat vain samanlaisia, siis kirjoittaessaan. Emme välttämättä muuten ole samanlaisia, mutta vastaustapamme ja tapa käsitellä asioita ovat kieltämättä samankaltaiset.

• 9504933

Eikä olisi paha vaikka jompikumpi olisikin kopioinut. Se on hyvä selkeä tapa vaikka vähän enemmän työtä vaatiikin. En tarkoittanut arvostella.

• Luciferian

" Luciferian vaikuttaa tehneen pohjatöitä ja ottaneen aika pitkälle selvää mitä aiheesta on aikaisemmin kirjoitettu ja välillä tekee välillä jonkinlaista koontia niistä."

Olen lisäksi lukenut kirjoja ja tehnyt paljon päätelmiä asiaa koskien, mutta olet kuitenkin aivan oikeassa - olen perehtynyt aiempiin keskusteluihin.

• Luciferian

"Minkälainen on tyyppi jolla ei ole elämää niin paljos että pystyy tunteja spammaamaan yhtä keskustelupalstaa.!

Miten niin spammaamaan? Viestini ovat aina erilaisia ja keskustelen vieläpä lukuisista eri aiheista, olen oikeasti osallistunut mitä erilaisimpiin keskusteluihin. Mikään ei toista siis Spammauksen kaavaa - miksi ihmeessä väität moista. Siinä asiassa olet oikeassa, että kirjoitan tällä palstalla.

• kelpaako.nyt

Korjaan siis lausuntoani.

Minkälainen on tyyppi jolla on niin mitättömän vähän elämää että ehtii tuntikausia lukea ja postittaa yhdelle keskustelupalstalle?

• Luciferian

On tullut aika - avartaa tietoisuuttanne kulteista lisää. Tänään saarnaan teille kulttien psykologisista suostuttelutekniikoista.

Eli kulteilla on näkyvää omaisuutta, kuten autot, tietsikat ja kirjat. Tänään kuitenkin on aika keskustella näkymättömästä tuotteesta nimeltä suostuttelutekniikat.

Ihmisiä voi johtaa harhaan vaikka kuinka monissa asioissa, tällaisia ovat esim. ikuisuuksia kestävät huoltovapaat talot ja sillat. Niitähän ei siis oikeasti ole olemassa, mutta moni on saatu uskomaan niihin.

Kun kultin johtajat eivät voi antaa mitään konkreettista näyttöä, he vakuuttavat teidät uskomaan manipuloimalla ja huijaamalla. Kultin johtajat ovat erittäin taitavia ja harjaantuneita näissä taidoissa. Uskokaa tai älkää, te olette helppoja tapauksia kultinjohtajalle, teidän vakuuttamisenne on kultin johtajalle helpompaa kuin karkin vieminen pikkulapselta. Niin tehokkaita nämä tekniikat ovat. Seuraavassa kaksi yleisintä tekniikkaa, jotta osaatte varoa niitä:

- Testien ja fysiologisten harjoitusten suorittaminen seuraajilla. Nämä harjoitukset tai testit vaikuttavat täysin harmittomilta, eikä niitä kulttitoiminnaksi osaa edes epäillä. Mutta fysiologiset reaktiot ja vastineet tulkitaan kultinjohtajan edun mukaisesti. Te olette nyt vakuuttuneita, siitä että hän on oikeassa.

- Tunteiden ja tietynlaisen käytöksen herättäminen. Seuraajat laitetaan kovan psykologisen paineen ja manipuloinnin alle, jolloin näitä luonnollisia tunteita ja käytösmalleja käytetään hyväkseen ja houkutellaan näin riippuvuuteen kulttiin. Paluuta ei ole, te olette nyt kultissa mukana.

Siinä siis pai satavarmasti toimivaa tapaa, joille te ette ole immuuneja, vaikka toisin luulette. Gang stalkgin kultissa osa näistä toimenpiteistä tehdään julkisesti ja julkisilla paikoilla - joten ihan kenestä vaan voidaan leipoa parissa viikossa murhanhimoinen gang stalkeri. Ja vieläpä suuren yelisön edessä!

Trust no one.

• äänetön.hiljaisuus

Kerrankin olet oikeassa.

Trust no one.

En siis luota sanaankaan siitä mitä kirjoitit lauseen "trust no one" yläpuolella.

Koska olemme siis tästä asiasta yhtä mieltä suosittelen ettet kirjoita tänne enää riviäkään. Sitä kun kukaan ei uskoisi kuitenkaan, varsinkin koska itse kehoitit näin tekemään.

• puolestapuhujalle
        äänetön.hiljaisuus kirjoitti:

Kerrankin olet oikeassa.

Trust no one.

En siis luota sanaankaan siitä mitä kirjoitit lauseen "trust no one" yläpuolella.

Koska olemme siis tästä asiasta yhtä mieltä suosittelen ettet kirjoita tänne enää riviäkään. Sitä kun kukaan ei uskoisi kuitenkaan, varsinkin koska itse kehoitit näin tekemään.

Puhuit puolestani. Kiitos sinulle!

• Luciferian

"En siis luota sanaankaan siitä mitä kirjoitit lauseen "trust no one" yläpuolella"

Lähinnä kopoitua tekstiä, jonka referoin kuulostamaan omalta tekstiltäni, referoitu ihan vaan yhdeltä maailman johtavista alan asiantuntijoista. Moni on varmaan ihmetellytkin, miksi välillä kuulostan niin viisaalta ja välillä en - katsokaapas, referoin alan huippujen tekstejä välillä ja välillä kirjoitan asioita niin kuin itse ne näen.

• Luciferian

"Hinta on aina maksajan maksukyvyn mukaan, Scientologeilla tunnetusti riittää millä mällätä jotenka konsultoinnista toki pyydetään asiaankuuluva palkkio."

No mutta miten sitten ajattelet auton kokeilemisen. ? Menet kokeilemaan uutta Ferraria ja rälläilelet sillä ympäri pitäjää, jonka jälkeeen palaat autoliikkeeseen. Iloinen myyjä ottaa sinut vastaan ja lyö kauppakirjan pöytään kysyen kumpi laitetaan Ferrari vai sitä ennen koeajamasi Lamborghini?

Vastaat tietenkin - teillä on pätäkkää vaadin kokeilusta 1000000000000000000000000000 euroa. Myyjä ei voi uskoa korviaan ja kysyy anteeksi mitä? Huomasit, että myyjä ei ollut kuunnellut tarkasti ja tällä kertaa esität vielä rohkeamman maksun kokeiluistasi 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 €. Luuletko, että he antavat sinun enäää ikinä koeajaa yhtään autoa?

• Luciferian

"Kaksoiselämä on varmasti monella kiusaajalla, ehkä edes heidän läheisensä eivät tiedä mitä tekevät. Ehkä jopa kaksoisolentojakin (identtinen kaksonen esimerkiksi) jotta saadaan uhrille sekava tunne siitä että aina törmää tiettyyn henkilöön jossain ja eiväthän nämä henkilöt ehdi aina stalkata jos meinaavat käydä töissä ja nukkua ym. joten olisihan se kätevää jos saataisiin uhrille vaikutelma että on ns. superihmisiä olemassa jotka aina pystyvät stalkkaamaan. "

Niin monilla on todella kova Code of Silence. Gang Stalkingissa jopa lapsilla. He vaikuttavat normaaleilta lapsilta, mutt he vainoavat ja vainoavat väsymättömästi, ja pyytävät kavereitaan mukaan vainoamaan. Kotiin tulessaan he ovat ihania äidin mussukoita. Mussukoita, joita äiti opastaa gang stalkingin saloihin. Äitsykkeli saattaa kutsua useammankin lapsukaisen kaverin luokseen kylään. Nämä lapsukaiset ovat innoissaan, kun he pääsevät näkemään K-16 elokuvan. Äitsykkeli laittaa dvd:n sisälle ja painaa paly-napista. Mitä ihmettä siinähän esiintyy gang stalkingin urhi, ja äiti kertoo lapsikatraalle, miten häntä tulee vainota jatkuvasti ja väsymättä (kova yskä, johon yhdistätte karatetorjunnan näköisen liikkeen, kun viette kätenne suun eteen, katsokaa miten se kävelee noiden keppien kanssa: huutakaa vammainen tai homo, kun se tulee lähelle. Tärkeinä on muistaa matkia sen paskan vaivalloisen kävelyä irvokkaasti. Tämän jälkeen äitsykkeli pilkkaa uhria mitä moninaisimmin sanakääntein ja lapset nauravat katketakseen tämän tehdessä hullunkurisia karate torjuntayskiä ja kävelevän irvokkaasti matkien keppien varassa kävelevää miestä.. Sitten äitsykkeli tuo sipsejä ja limua lapsille: "Jos te teette niin kuin sanoin, voitte tulla tänne toistekin katsomaan leffoja ja syömään sipsejä." Teidän täytyy olla asiasta kuitenkin aivan hiljaa, muuten alamme kiusaamaan teitä ja jokaisen teistä tulee tuoda ensi leffa iltaan vähintään kaksi uutta kaveria.. Sitten K-16 leffa pyörimään isoon telkkariin ja lapsila on hurjan hauskaa.

Siinä yksi mahdollinen lasten gang stalking koulutustilaisuus. Voisi peräti pitää paikkansa. Tuollainen äitsykkeli, jota kuvaan vaikuttaa uhrin mielestä kenteis ihan tavalliselta äitsykkeliltä. Ennen kuin hän alkaa uhria hullunraivolla syyttelemäään täysin perättömistä ja umpihulluista jutuista nauhuri takataskussaan. Uhri yrittää paeta, mutta äitsykkeli tönäisee keppien varassa liikkuvan misraukan paviaanin raivolla maahan. Huuto muuttuu tässä vaiheessa rääkymiseksi ja "tee saatanan vammanen itsemurha" rääkyminen voimistuu voimistumistaan. Uhri yrittää nousta ylös, mutta äitsykkeli tönäisee hänet entistä raivokkaammin maahan. Uhri ei enää kestä hän itkee ja haluaa jo tehdä itsemurhankin, ainoat sanat mitä hän kykenee enää sanomaan ovat "lopeta jo kusipää". Kaikki nauhoitettu, uhri sanoi äitsykkeliä kusipääksi = poliisi kuulusteluihin. Naisen maine on kokonaan pilalla, kun häntä on kutsuttu kusipääksi ja vieläpä julkisella paikala kaikkien kuullen, tuntemattomilta hän kuullut asiasta jälkikäteen, mikä on koventamisperuste tuomiolle. Maahanmuuttaja äitsykkeli sai uhrilleen, jota hän lapsilla vainotutti usean vuoden ajan, pitkän vankeusrangaistuksen ja itselleen kymmeniä tuhansia euroja kusipääksi kutsumisesta vain, koska hän oli maahanmuuttaja. Voisi hyvin pitää paikkansa tämäkin., maahan muuttajien törkeä suosiminen poliiseiden ja oikeuslaitosten toimesta on suomessa todella törkeää ja arkipäiväistä. Ja maahanmuuttajien osallistuminen gang stalkingiin on usealta eri taholta todistettu fakta.

• usarulez

Kun erikoispalvelut hyökkäävät yksilön kimppuun - sen tunnistaa kyllä.
      Ympärillä olevat ihmiset vain ihmettelevät.
      Mitä tapahtui tuolle ennen niin vastuuntuntoiselle ihmiselle?
      Olen pyytänyt jo parhaat ystäväni apuun. Vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä. Massahäirintä ei jatku ikuisuuteen - häiritsijät, jotka merkkaavat kohteitaan tulevat lopettamaan kiusaamisensa ja merkkailunsa ... trust me.

• parempivalottaa

Ne sankarit, jotka merkkailevat ihmisiä virheelliseen tietoon perustuen, siirtyvät ajan kanssa tutkijoiksi tai tutkimusassareiksi - lisää liksaa ja vähemmän vastuuta. Korkeampaan asemaan, missä heistä on vähemmän haittaa. Ja heidän kohteensa, kuten minä, saan/saavat tilaa hengittää ja rakentaa oman elämäni uudelleen.

• Luciferian

"Olen pyytänyt jo parhaat ystäväni apuun. "

Keihin luulet heidän ensimmäisenä ottaneen yhteyttä?

Kerro tarkemmin ystävistäsi, ovatko nämä ystävät sellaisia, jotka sait 15 ikävuoden jälkeen? Nauravatko ystäväsi vitseillesi, vaikka ne eivät ole hauskoja ja vaikuttaako kaikki liian hyvältä?
      Onko jollakin ystävistäsi hiukan sellainen huumorintaju, että hän kokee toisten loukkaamisen ja haistattelun hauskaksi?

Voiko olla, että millään elämässäsi ei ole totuuspohjaa?

Kun olet miettinyt näitä ylläolevia asioita. Oletko valmis myöntämään, että ystäväsi ovat gang stalkeita?

• Luciferian

"Ja heidän kohteensa, kuten minä, saan/saavat tilaa hengittää ja rakentaa oman elämäni uudelleen. "

Olet oikeassa, tulee hetkiä, jolloin voit rakentaa elämäsi uudelleen. Mikään ei kuitenkaan kestä ikuisesti, ja se palaa muodossa tai toisessa takaisin.

Gang stalking Ei lopu ikinä, se vain muuttuu erilaiseksi (huonommaksi). tai siinä on tauko. Kirjassa "Closing the Gap" mainitaan selkeästi ajanjakso, minkä GS:n uhrina oleminen kestää - se kestää koko loppuelämän.

• vade.retro.satana

Erehdys ja tärähdys.

Omalta kohdalta massiivinen GS loppui heti kun muutin paikkakuntaa.

GS miehien päähiemenä haluat vain latistaa GS uhrit uskomaan ettei loppua ole vaikka muuttaisivat, koska sitten menettäisitte voimanlähteen.

Olen tullut siihen tulokseen että GS miehet on jotain demoneja jotka ruokkivat itseään GW uhrien tuskalla.

Tästä syystä ette halua uhrien pelastuvan. Mutta olen kävelevä todiste että se loppuu.

• vade.retro.satana
        vade.retro.satana kirjoitti:

Erehdys ja tärähdys.

Omalta kohdalta massiivinen GS loppui heti kun muutin paikkakuntaa.

GS miehien päähiemenä haluat vain latistaa GS uhrit uskomaan ettei loppua ole vaikka muuttaisivat, koska sitten menettäisitte voimanlähteen.

Olen tullut siihen tulokseen että GS miehet on jotain demoneja jotka ruokkivat itseään GW uhrien tuskalla.

Tästä syystä ette halua uhrien pelastuvan. Mutta olen kävelevä todiste että se loppuu.

Siis GS uhrien toki, sormet jo sekoaa kun innostun kirjoittamaan uudella näppäimistöllä.

• Luciferian

"Omalta kohdalta massiivinen GS loppui heti kun muutin paikkakuntaa.""

Olet oikeassa olesuhteet ovat erilaisia eripaikoissa. Jos maahanmuuttajia on vähemmän ja koulut sekä lastentarhat eivät sijaitse uuden paikan läheisyydessä - vainoakin on luonnollisesti vähemmän.

"GS miehien päähiemenä haluat vain latistaa GS uhrit uskomaan ettei loppua ole vaikka muuttaisivat, koska sitten menettäisitte voimanlähteen."

Lue se kirja "Closing the Gap" ja lopeta itkemine sekä umpipöhköt syytöksesi.

• Luciferian

Nyt on aika saarnata gang stalkingin aiheuttamista haitoista gang stalkeille itselleen.

Esimerkki on kirjasta "Closing the Gap"

Kyllästyttyään kiusaamiseen ja hän meni hakemaan autostaan aseen. Työpaikan taukotilassa hän huomasi neljä työkaveriaan istumassa, joista kolme olivat hänen stalkereitaan. Hän kehotti neljättä poistumaan ja ampui kolme gang stalkeria kuoliaaksi.

Niin, eli ei tämä ihan harmitonta ole gang stalkereillekaan.

• Luciferian

Sitten puhutaan poliisisien osallisuudesta gang stalkingiin.

Vuosina 1990 -1995 peiteoperaatiossa ollut poliisi yritti aiheuttaa eräälle gang stalkingin uhrille 32 kolaria. Kerrankin kyseinen poliisi ajoi valtatietä ja yllättäen pisti jarrut pohjaan uhrin auton edessä.

Esimerkki on taas kirjasta "Closing the Gap"

• Luciferian

Niin ja arvaatte varmaan, miten muuten kyseinen poliisi kiusasi gang stalkingin uhria. Jos joku teistä on rankemman vainon uhri, niin voitte varmasti samaistua tähän tarinaan.

Peiteoperaatiossa toiminut poliisi levitteli todella sairaita valheita uhrista tämän tutuille ja kavereille. Hän jopa aiheutti tahallaan potkut uhrille - uhrista tuli loppujen lopuksi rutiköyhä tämän yli-innokkaan poliisin toiminnan johdosta.

Erehdysten välttämiseksi, poliisi on ihan hyvä olla olemassa mm. siksi, ettei yhteiskunta vaivu kaaokseen.Gang stalkingin uherille poliisit eivät vain ole samanlaisia kuin esim. heidän suosimille maahanmuuttajille. Poliisit yleisesti ottaen valehtelevat gang stalkerit vapaaksi mutta valitettavasti tämä kaava toimii myös toisin päin. Minusta on kovin ikävää, että lapsuudessani ihannoimat poliisit ovat muuttuneeet gang stalking monstrreiksi vailla vertaa.

• vade.retro.satana

Älä huoli, en lukenut yhtään (muistathan kun kehoitit meitä "trust no one", jotenka en enää lue mitä kirjoitat) mitä kirjoitit yllä lauseen "Nyt alan saarnata", sen sijaan päätin että olisi aika saarnata sinulle.

Tutustu seuraaviin kohtiin raamatussa:

Matteus 27:5 kokonaisuudessaan
        Sekä Jeesuksen sanat Luukas 10:37

• Luciferian

"Älä huoli, en lukenut yhtään (muistathan kun kehoitit meitä "trust no one", jotenka en enää lue mitä kirjoitat) mitä kirjoitit yllä lauseen "Nyt alan saarnata", sen sijaan päätin että olisi aika saarnata sinulle.Tutustu seuraaviin kohtiin raamatussa:Matteus 27:5 kokonaisuudessaan
      Sekä Jeesuksen sanat Luukas 10:37"

Minulla ei ole Raamattua!!!

• älä.ole.uus.avuton

Ja minulla ei ole Closing The Gap kirjaa, tuskin kenelläkään on, silti kehotat kaikkia sitä lukemaan.

Miksi?

• Luciferian

"Ja minulla ei ole Closing The Gap kirjaa, tuskin kenelläkään on, silti kehotat kaikkia sitä lukemaan.

Miksi? "

Koska kirja liittyy konkreettisesti aiheeseen, toisin kuin esim. Raamattu.

• olet.vain.uus.avuton

Miten aiheeseen liittyminen auttaa lukemaan kirjaa jota ei omista?

Raamattua voit lukea myös netistä; suosittelen.

• Luciferian

"Miten aiheeseen liittyminen auttaa lukemaan kirjaa jota ei omista?

Raamattua voit lukea myös netistä; suosittelen. "

Viestissä on ikään kuin kaksi eri asiaa, joilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Viesti näyttää omituiselta ja siinä kehotetaan lukemaan Raamattua netistä. Yritän silti vastata tähän omituisesti laadittuun viestiin.

Jos aihe Gang stalking ei sitten kiinnosta sinua edes sen vertaa, että hankkisit kirjan Closing the Gap, miksipä et sitten etsisi vastauksia sen sijaan Raamatusta? Voithan vielä kertoa ilouutisen tästä "aiheeseen" liittyvästä teoksesta nimeltä Raamattu julkisella keskustelupalstalla ja suositella sen lukemista netissä.

• stigmund.phreud

Onko sulla jotain ongelmia yhdistää aiempia osia keskusteluketjua; ne on tuossa ylempänä?

Oletko jossain vaiheessa saanut jonkinasteisen päävamman?

Johtuuko haluttomuutesi puhua äitisuhteestasi siitä että hän pudotti sinut kun olit vauva; vai onko kyseessä epäonnistunut isäsuhde jossa olit jatkuvasti pahoinpideltynä ja sait iskuja päähäsi lapsuudessa?

Oliko vanhemmillasi kenties alkoholiongelmia josta tuo johtui?

• Luciferian

"Onko sulla jotain ongelmia yhdistää aiempia osia keskusteluketjua; ne on tuossa ylempänä?
      Oletko jossain vaiheessa saanut jonkinasteisen päävamman?
      Johtuuko haluttomuutesi puhua äitisuhteestasi siitä että hän pudotti sinut kun olit vauva; vai onko kyseessä epäonnistunut isäsuhde jossa olit jatkuvasti pahoinpideltynä ja sait iskuja päähäsi lapsuudessa?Oliko vanhemmillasi kenties alkoholiongelmia josta tuo johtui?
      Kommentoi"

Voi hyvä tavaton, sama meno jatkuu ja jatkuu. Viestit käyvät yhä törkeämmiksi ja törkeämmiksi. En voi käsittää, miten kukaan voi tehdä noin harhaisia ja loukkaavia päätelmiä kysymyksiksi naamioituina. Kaiken perustana siis toimii päästä keksitty väite, jolla ei ole mitään totuuspohjaa.

• SATANANHULLU

Just joo, keksitty väite, jolla ei ole mitään otuuspohjaa.

KERROPA MIKÄ ON OMA TOTUUSPOHJASI.

• ClubJonestown

Sellainen ajatuskin tuli mieleeni, että voisiko Gang Stalking kultti olla kultti, jossa tarkoituksena on se, ett' sekä uhrit että stalkerit tekevät lopulta itsemurhan.

Kyseessä olisi siis sellainen "Heavens Gate" tyylinen kultti, joka haluaisi mahdollisimman monen ihmisen tekevän itsemurhan.

HG perustettiin 1972 ja sitä johti Marshall Applewhite ja Bonnie Lu Nettles. Kultin arvot ja ideologia tulivat mm. UFO uskonnosta. Kyseinen voimakaksikko väitti tulleensa avaruudesta ja lupasi seuraajilleen ikuista elämää. Ehtona tälle pelastukselle oli kuitenkin ihan kaikesta luopuminen: työstä, perheestä, seksistä, alkoholista, lapsista...

Kyseessä oli siis selvä kultti

1 Perustajina karismaattiset henkilöt - varsinkin Marshall oli karismaattinen
      2 trasendentiaalinen usko systeemi - metamorfoosin kautta ikuiseen elämään
      3 Rakennetut kontrollisysteemit - voimakaksikko oli absoluuttisessa vallassa
      4 Rakennettu vaikutusvallan systeemit - pakotettiin uskomaan, että kaikki maanpäällä on testiä ja tietenkinkeskitetyt ryhmäpaineet.

Voisiko tämä rakenne muistuttaa Gang Stalking organisaatiota, pikemminkin miksi tämä systeemi muistuttaa Gang Stalking systeemiä?

Palataan lähtöruutuun. Kun ehtona oli, että työstä piti luopua - silti ryhmän jäsenet tekivät kultin ulkopuolella työtä ja toivat palkkansa yhteiseen kassaan. Kuten tämäkin kultti myös gang stalking perustuu siis valheelliseen agendaan.

Kun voimakaksikon toinen puolisko kuoli vuonna 1985 Marshall käänsi tämän voitokseen kertoessaan kykenevänsä nyt paremmin ohjaamaan seuraajiaan.
      Voiko olla, että gang stalkerit kääntävät myös omaksi edukseen johtajapartneriensa kuoleman?

Sitten itse asiaan. Mikälaista porukkaa tähän kulttiin kuului: yllätys yllätys - korkeasti koulutettuja ihmisiä yliopistoilta. Juuri sitä kulttien himoitsemaa materiaalia. Voisiko olla ihan samaa materiaalia, jota gang stalking organisaatio haalii itselleen?

Kuinka vaikeaa oli sitten taivutella nämä korkeasti koulutetut kultin jäsenet tekemään itsemurha - karismaattiselle johtajalle, jolla on hyvät puheenlahjat se on älyttömän helppoa. Voisiko salattu totuus Gang stalkingista olla se, että gang stalkerit itse tekevät jatkuvasti itsemurhia myöskin ja haluavat ohjailla uhrejaan oikelle tiellle itsemurhiin? Uhrit eivät välttämättä halua kuulua kulttiin, eivätkä tämän johdosta tee niin helpolla itsemurhia kuin gang stalkerit itse.

No vuonna 1997 tämä massaitsemurha tapahtui ja kulttien himoitsema perusmateriaali, eli yliopistolaiset tekivät joukkoitsemurhan. Itsemurhan, johon heitä oli valmenettu pitkään. Heitä oli valmistettu vuosia tätä hetkeä varten ja he pitivät itseään etuoikeutettuina tälle matkalle . He olivat eliittiä nimeltään "Away tean". Tämä 38 hengen avaruusreissuporukka oli siis halunnut tappaa itsensä jo pitkään - päästäkseen metamorfoosin kautta elämään avaruuteen: Halen-Bob komeetta oli heidän kauan odottamansa merkki ja tilaisuus. Heillä oli oikein hienot avaruusasut tätä tilaisuutta varten tehtynä, jotka he pukivat itsemurhan tekohetkellä päällensä.

Voisiko olla, että myös Gang Stalkerit odottavat suurta komeettaa ja tilaisuutta tehdä joukkoitsemurhan päästäkseen asumaan avaruuskotiinsa suurella avaruusaluksella. Nämä gang stalkerit ovat valinneet etuoikeutettuja itsemurhaan kiusattavaksi ihmisiä, joiden kanssa halavat elää avaruuskodissa. Ja he paheksuvat kovasti sitä, kuinka gang stalkatut eivät osaa arvostaa etuoikeutettua asemaansa päästä avaruuskotiin. Nämä uhrit, eli me gang stalkatut, sitten ajetaan itsemurhiin, jotta me voimme etukäteen matkata heidän avaruuskotiinsa rakentamaan sinne paratiisia heitä varten. Gang stalkatun itsemurha hetkellä ei ole niin väliä, koska joitain pieniä meteoreja on jatkuvasti avaruudessa eli avaruusaluksia gang stalkingin uhreja varten.

Voisiko tämä olla totuus Gang Stalkingista, vai voivatko yhteneväisyydet olla vain pelkkää sattumaa???

• ClubJonestown

Olipa taas kirjoitusvirheitä ja ajatusvirheitä: onneksi korjasin tekstin teitä varten - olkaa hyvä!!!

Sellainen ajatuskin tuli mieleeni, että voisiko Gang Stalking kultti olla kultti, jossa tarkoituksena on se, että sekä uhrit että stalkerit tekisivät lopulta itsemurhan.

Kyseessä olisi siis sellainen "Heavens Gate" tyylinen kultti, joka haluaisi mahdollisimman monen ihmisen tekevän itsemurhan yhteisen avaruuskodin mahdollistamiseksi.

HG perustettiin 1972 ja sitä johti Marshall Applewhite ja Bonnie Lu Nettles. Kultin arvot ja ideologia tulivat mm. UFO uskonnosta. Kyseinen voimakaksikko väitti tulleensa avaruudesta ja lupasi seuraajilleen ikuista elämää. Ehtona tälle pelastukselle oli kuitenkin ihan kaikesta luopuminen: työstä, perheestä, seksistä, alkoholista, lapsista...

Kyseessä oli siis selvä kultti

1 Perustajina karismaattiset henkilöt - varsinkin Marshall oli karismaattinen
      2 transsendentaalinen usko systeemi - metamorfoosin kautta ikuiseen elämään
      3 Rakennetut kontrollisysteemit - voimakaksikko oli absoluuttisessa vallassa
      4 Rakennettu vaikutusvallan systeemit - pakotettiin uskomaan, että kaikki maanpäällä on testiä ja kulteille tyypilliset keskitetyt ryhmäpaineet.

Voisiko tämä rakenne muistuttaa Gang Stalking organisaatiota, pikemminkin miksi tämä systeemi muistuttaa Gang Stalking systeemiä?
      Palataan lähtöruutuun. Kun ehtona oli esim., että työstä piti luopua - silti ryhmän jäsenet tekivät kultin ulkopuolella työtä ja toivat palkkansa yhteiseen kassaan. Kuten tämäkin kultti myös gang stalking perustuu valheelliseen agendaan.

Kun voimakaksikon toinen puolisko kuoli vuonna 1985, Marshall käänsi tämän voitokseen kertoessaan kykenevänsä nyt paremmin ohjaamaan seuraajiaan.
      Voiko olla, että gang stalkerit kääntävät myös omaksi edukseen johtajapartneriensa kuoleman?

Sitten itse asiaan. Minkälaista porukkaa tähän kulttiin kuului: yllätys, yllätys - korkeasti koulutettuja ihmisiä yliopistoilta. Juuri sitä kulttien himoitsemaa materiaalia. Voisiko olla ihan samaa materiaalia, jota gang stalking organisaatio haalii gang stalkereiksi?

Kuinka vaikeaa oli sitten taivutella nämä korkeasti koulutetut kultin jäsenet tekemään itsemurha - karismaattiselle johtajalle, jolla on hyvät puheenlahjat se on älyttömän helppoa. Voisiko salattu totuus Gang stalkingista olla se, että gang stalkerit itse haluavat tehdä joukkoitsemurhan ja haluavat ohjailla uhrejaan oikealle tielle: itsemurhiin? Uhrit eivät välttämättä halua kuulua kulttiin, eivätkä tämän johdosta tee tai halua tehdä niin helpolla itsemurhia kuin gang stalkerit itse.

No vuonna 1997 tämä massaitsemurha tapahtui ja kulttien himoitsema perusmateriaali, eli yliopistolaiset tekivät joukkoitsemurhan. Itsemurhan, johon heitä oli valmennettu pitkään. Heitä oli valmistettu vuosia tätä hetkeä varten ja he pitivät itseään etuoikeutettuina tälle matkalle. He olivat eliittiä nimeltään "Away team". Tämä 38 hengen avaruusreissuporukka oli siis halunnut tappaa itsensä jo pitkään - päästäkseen metamorfoosin kautta elämään avaruuteen: Halen-Bob komeetta oli heidän kauan odottamansa merkki ja tilaisuus. Heillä oli oikein hienot avaruusasut tätä tilaisuutta varten tehtynä, jotka he pukivat itsemurhan tekohetkellä päällensä.

Voisiko olla, että myös Gang Stalkerit odottavat suurta komeettaa ja tilaisuutta tehdä joukkoitsemurhan päästäkseen asumaan avaruuskotiinsa suurella avaruusaluksella. Nämä gang stalkerit ovat valinneet etuoikeutettuja itsemurhaan kiusattavia ihmisiä, joiden kanssa haluavat elää avaruuskodissa. Ja he paheksuvat kovasti sitä, kuinka gang stalkatut eivät osaa arvostaa etuoikeutettua asemaansa päästä avaruuskotiin itsemurhan kautta. Nämä uhrit, eli me gang stalkatut, sitten ajetaan itsemurhiin, jotta me voimme etukäteen matkata heidän avaruuskotiinsa rakentamaan sinne paratiisia heitä varten. Gang stalkatun itsemurha hetkellä ei ole niin väliä, koska joitain pieniä meteoreja on jatkuvasti avaruudessa eli avaruusaluksia gang stalkingin uhreja varten. Kun suuri hetki tulee ja iso meteori on taas maan lähellä, voivat gang stalkatut luottavaisin mielin tehdä itsemurhan, koska itsemurhan tehneet gang stalkigin uhrit ovat rakentaneet heille paratiisin avaruuteen.

Voisiko tämä olla totuus Gang Stalkingista, vai voivatko yhteneväisyydet olla vain pelkkää sattumaa???

• HarhainenLiemi

Yhteneväisyydet?

Moniko GS uhri loikkii kylillä jossain univormussa? Onko kuvia?

Voisiko sen sijaan olla että mielesi on harhaillut tuossa yllä vain normaalia kauemmaksi? Oletko varma että se enää löysi kotiinsa?

• ClubJonestown

"Yhteneväisyydet?
      Moniko GS uhri loikkii kylillä jossain univormussa? Onko kuvia?
      Voisiko sen sijaan olla että mielesi on harhaillut tuossa yllä vain normaalia kauemmaksi? Oletko varma että se enää löysi kotiinsa? ""

No niin tässä sitä taas on. Vanha markkinointi kikka: keksitään väkisin väite, joka ei pidä paikkaansa se täytyy keksiä, koska muuten sitä ei edes olisi olemassa. Käänsit tekstini kenties tarkoituksella tai tahattomasti ikään kuin päälaelleen.

Eli puhuin selkästi Gang stalkereistaja , jotka kuuluvat tähän erikoislaatuiseen kulttiin. ja korostin, että GS-uhrit eivät haluasi olla mukana tässä toiminnassa, eivätkä varmasti halua pukea "avaruusasua" (samanlainen vaatetus ja Niken kengät) päällensä. Tuskin monikaan GS:n uhri on edes tietoinen tästä Gang stalkereiden salatusta agendasta.

Ideana tässä on se, että gang stalkerit ajavat uhrejaan itsemurhaan, jotta uhrit voisivat rakentaa heille paratiisin avaruuskotiin.. He uskovat, että pienet meteorit ovat avaruusaluksia, joissa uhrit sitten itsemurhan tehtyään matkaavat eräänlaisina pioneereina rakentamaan gang stalkereille paratiisia. Kun he ovat gang stalkanneet tarpeeksi ihmisiä itsemurhiin - rakentamaan paratiisia avaruuskotiin, voivat gang stalkerit tehdä kauan toivomansa joukkoitsemurhan suuren komeetan (avaruusaluksen) ollessa lähellä maata. Uskoisin, että gang stalkerilla on jo avaruuspuvut (kaikilla siis samanlainen yksinkertainen vaatetus ja Niken kengät) valmiina itseään varten tätä heidän kauan odottamaansa hetkeä varten.

• ClubJonestown

Mind Control

Monet liittävät Mind Controllin vain CIA:han ja salaseuroihin, mutta se on yleistä kulteissa. Kuulostaako tutulta: dissosiaatio ja triggerit?

Dissosiaatio on normaali mielen puolustustila stressireaktioon, mutta kun sitä tarkoituksellisesti pitkitetään saadaan sillä luotua tarve olla kuuliainen kultin jäsen. Dissosiaatio oli siis normaalia, jos se tapahtuu stressitilassa ja harvoin - jos se tapahtuu usein ja säännöllisesti voi se johtua tarkoituksellisesta dissosiaatioiden aiheuttamisesta pitkän ajanjakson aikana.

Kun dissosiation tarkoituksena on häiritä yksilön päätöksentekoa ja tehdä hänestä kuuliainen kultin jäsen, joka sokeasti tottelee kultin johtajaa, on kyseessä kenties elinikäinen muutos. Vaikka yksilö lähtisi kultista pois, jää hänen muokattu mielensä toimimaan ohjelmoidulla tavalla. Eli kultista lähdettyään yksilön on vaikea tehdä itsenäisiä päätöksiä ja hän kaipaa kultin johtajaa tekemään päätökset hänen puolestaan loppuelämänsä ajan.

Dissosiaatio toimii seuraavalla tavalla, jos se on ohjelmoitu käytösmalli:
      - triggerit laukaisevat dissosiaation
      - kuka tahansa voi laukaista dissosiaation triggereillä koska vain haluaa (jos tietää miten se tehdään)
      - Dissosioidessaan ihminen ei kykene itsenäisesti tekemään päätöksiä ja hän ei elä tässä todellisuudessa. Hän elää siinä todellisuudessa, mikä häneen on ohjelmoitu. Hän saattaa vaikuttaa poissaolevalta ja puhua sekavia.

Mitä triggerit ovat? Ne ovat asioita, joiden takia yksilö joutuu dissosiaation valtaan. Näin Kulttien Mind Control siis toimii, ja joskus pelkkä tehtävästä toiseen siirtyminen työssä tai koulussa saattaa laukaista dissosiaation. Koska kultijohtajalle on tärkeää, että häntä totellaa n täysin ja kaikki tehdään hänen määräämälä tavallaan, on itsenäinen päätöksenteko lopullisesti häiriintynyt kultin jäsenillä.

Samaa tekniikkaa käytetään myös Gang Stalkingin uhreille aivan julkisesti. Tosin TI:t eivät tiedä kuuluvansa kulttiin ja todennäköisesti heidän ainoa tarkoituksensa tässä kultissa on tehdä itsemurha, jotta kultinjohtoporras saisi heidän rahansa.

Gang Stalking kultin johtoportaasta olen kuullut käytettävän vitsillistä nimeä Science group. Eli kyseessä lienee eräänlainen tiede, itsemurhatiede, jonka tarkoituksena ei niinkään ole itsemurhat. Sen todellisena tarkoituksena ovat kuoleman jälkeen suoritettavat "tutkimukset", joissa johtoporras saattaa testata itseään uhreilta perimillään rahoilla. Näihin johtoportaan testeihin saattavat kuulua esim. uusilla autoilla ajeleminen, upeilla veneillä purjehtiminen, kylpylälomilla ja hulppeilla lomamatkoilla itsensä testailu. Eli uhrien itsemurha tai muuten aiheutettu ennenaikainen kuolema ei ole testi, vaan se on vain keino johtoportaalle päästä nauttimaan uhrien rahoista ja tekemään mukavia testejä niillä itselleen.

• Riksunvainottu

Yksi gang stalkingin tavoite, jonka tiedetään toteutuneen toistuvasti, on ajaa uhri taloudelliseen perikatoon. Eipä jää perittävää.

• ClubJonestown

En tiedä, onko tavoite, mutta olet oikeassa. Sellaista tapahtuu, siitä puhui Chris videollaan ja tuollaisesta toiminnasta on myös maininta kirjassa "Closing the Gap".

En tiedä, mikä alkuperäinen syy tälle on ja se voi olla erilainen eri henkilölille. Se voi esim. olla raha, mutta sen jälkeen, kun se alkaa sitä ei saa loppumaan.

Jos katsottaisiin gang stalkingia "realistisin" silmin, eli se mitä tapahtuu on koko totuus, olisi gang stalking pelkästään kaiken pilaamista.

• ClubJonestown

Jos joku on väärässä, vaikka vakuuttaakin olevansa oikeassa - ei hän silti ole oikeassa.

• ClubJonestown
        ClubJonestown kirjoitti:

Jos joku on väärässä, vaikka vakuuttaakin olevansa oikeassa - ei hän silti ole oikeassa.

On se mukavaa: kukapa ei tahtoisi nimimerkkikaimaa, joka vastaa viesteihin samalla nimimerkillä, millä viestit on kirjoitettu!!!

• Quickness

Tehokkaimpia ja julmimpia tappajia ovat aina olleet lapsisotilaat. Monissa sotaakäyvissä maissa lapsisotilaiden käyttö onkin yleistä. Gang Stalkerit ovat puolisotilaallinen kultti, joka värvää murhien toteuttajiksi juuri teini-ikäisiä ja lapsia. Heiltä puuttuu kokonaan empatiakyky.

Muistatte varmaan uutisen, jossa Australiassa teinityttö kiusattiin itsemurhaan saman ikäisten koulutettujen gang stalkerien toimesta. Australia tuo gang stalkingin kultamaa - koko maa on toivoton tapaus: teinien itsemurhaluvut kasvavat siellä kasvamistaan.

www.abc.net.au/news/2016-11-30/system-for-suicide-prevention-rates-highest-10-years/8076780

• Quickness

Niin teini-itsemurha ovat tulleet Australian uusiksi kasvoiksi, unohdin laittaa edellisessä viestissäni linkin siihen tapaukseen. Australia tunnetaankin nykyään äärimmäisenä gang stalking maana, jossa murhataan viattomia lemmikkieläimiä ja kenguruita kuin liukuhinalata.

www.straitstimes.com/asia/australianz/suicide-of-australian-teen-ad-star-sparks-cyber-bullying-campaign

• Quickness

Hei kaikki kuunnelkaa: mitä jos tosiaan ajatellaan gang stalkingia ihan kaiken pilaamisena. That's it.

Silloin eräänlainen karavaani kiertäisi paikasta toiseen uhrien rutiinien perässä - tulisi vaikutelma, että kaikki vainoavat 1 uhria kaikkialla, minne hän menee. Toisaalta, mikä ettei: heillä voisi olla oma karavaanibussi, joka kuljettaisi heitä paikasta toiseen uhrien perässä.

Metelikampanjat järjestettäisiin uhrien naapureiden taholta: herkistetyt desibelimittarit seiniin, kattoon, lattiaan -what ever. Näin uhri olisi vakuuttunut siitä, että hän on ainoa uhri - tai että hänen vainonsa on pahin kaikista. Lisäksi lähikoulun lapset mukaan vainoon - vaikutelma olisi täydellinen: heikot ja tyhmät seuraa aina -lapset ovat älykkyydeltään debiilin tasoa.

Kyseessä olisi silloin eräänlainen karavaanikultti - vähän niin kuin vanhan ajan mustalaiset.

• stigmund.phreud

"lapset ovat älykkyydeltään debiilin tasoa."

Mistä johtuu tämä asenteesi lapsiin? Oliko omassa lapsuudessasi traumaattisia kokemuksia?

• Quickness
        stigmund.phreud kirjoitti:

"lapset ovat älykkyydeltään debiilin tasoa."

Mistä johtuu tämä asenteesi lapsiin? Oliko omassa lapsuudessasi traumaattisia kokemuksia?

Niin, ethän voi tietenkään hyväksyä tosiasiaa lasten älykkyydestä. Miksipä et sitten alkaisi tekemään "psykoanalyysejä" kyselemällä lapsuuden kokemuksista?

• stigmund.phreud
        Quickness kirjoitti:

Niin, ethän voi tietenkään hyväksyä tosiasiaa lasten älykkyydestä. Miksipä et sitten alkaisi tekemään "psykoanalyysejä" kyselemällä lapsuuden kokemuksista?

Voit aloittaa matkan kohti vapautta lapsuutesi traumoista jotka selvästi vaikuttavat elämääsi vielä näin aikuisiällä vain käymällä tilanteet läpi ammattilaisen kanssa.

On mahdollista, ja kenties todennäköistä, että koit jotain niin traumaattista ettet pysty siitä pääsemään yli edes terapian avulla.

• eiFreudille
        stigmund.phreud kirjoitti:

Voit aloittaa matkan kohti vapautta lapsuutesi traumoista jotka selvästi vaikuttavat elämääsi vielä näin aikuisiällä vain käymällä tilanteet läpi ammattilaisen kanssa.

On mahdollista, ja kenties todennäköistä, että koit jotain niin traumaattista ettet pysty siitä pääsemään yli edes terapian avulla.

Freudin teoriat ovat okkultismia, josta on varoitettu ylempänä.

• SitäSeHarrastaa
        eiFreudille kirjoitti:

Freudin teoriat ovat okkultismia, josta on varoitettu ylempänä.

Sittenhän niiden pitäisi olla tuttuja tälle meidän pienelle satanisti-ystävällemme.

• Quickness

"Voit aloittaa matkan kohti vapautta lapsuutesi traumoista jotka selvästi vaikuttavat elämääsi vielä näin aikuisiällä vain käymällä tilanteet läpi ammattilaisen kanssa.

On mahdollista, ja kenties todennäköistä, että koit jotain niin traumaattista ettet pysty siitä pääsemään yli edes terapian avulla. "

Menetin jossain vaiheessa ihmisoikeudet, jonka johdosta mahdollisen hoidon laatu epäilyttää minua kovasti. Kansalais"oikeudet" minulla on, saan maksaa veroja ja mennä stalkattavaksi/syrjittäväksi minne vain.

Mahtaisi psykologi järkyttyä, kun avaisin keskustelun itsemurhaan aivopesulla ja unideprivaatiolla sekä totaalisella psykologisella retribuutiolla - taitasi poliittinen turvapaikka tulla tyyliin heti. Tai sitten saisin itsemurhaan avustus-hoitoa psykologilta ja hoitajilta. Kuitenkin mikään ei muuttuisi - ketään ei pidätettäisi, koska poliisit ovat mukana myös minun stalkingissani, ja vaino sekä syrjintä tod. näk. jatkuisi uudessa kotimaassani.

• Quickness

Viestinnän kultti nimeltä Gang Stalking?

Minulle tuli mieleeni sellainen juttu, mitä jos Gang Stalking olisikin eräänlainen viestinnän kultti.

Tony Halme vastusti voimakkaasti itsemurhaan kiusaamista. Muistamme Hra Tonyn räväköistä mielipiteistään ja kansankielisestä puheesta sekä korkeasta älykkyysosamäärästä. Joku ilmeisesti piti Hra Tonya tyhmänä ja halusi nolata hänet tällaisessa testissä, mutta testi osoittikin Hra Tonyn olevan sangen älykäs persoona - hänen älykkäänä pidetty kilpakumppaninsa ei testiin uskaltanut tulla.

Gang Stalkerit ovat tunnettuja siitä, että he kostavat ja kostavat: he kostavat tyyliin kaiken mahdollisen, vaikkei mitään kostettavaa olisikaan. Hra Tonyn traagisesta lopusta ja siitä surusta, mitä me hänen kannattajansa koimme kuullessamme suru-uutisen Hra Tonyn kuolemasta ei ollut jälkeäkään maahanmuuttaja eliittiin kytkettävissä olevalla journalistilla. Journalisti pilkkasi Hra Tonya julmasti ja epäinhimillisesti kuin gang stalker ikään. Se, mitä seuraavaksi kerron muuttaa käsityksenne kokonaan gang stalkingin luonteesta ja sen tarkoitusperistä, joten varautukaa järkytykseen!

Jos ajattelemme Gang Stalkingia viestinnän kulttina, jonka tarkoituksena on viestittää vaino-ohjeita lukuisille gang stalkereille. Nämä gang stalkerit kokevat tällöin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta ja heidän sosiaaliset taitonsa kehittyvät rajallisesti. Tarkoitan rajallisuudella sitä, että ne kehittyvät vain syrjimään ja suosimaan. Ihminen on erittäin perso syrjimään ja suosimaan, joskus pelkkä maahanmuuttajan upea ulkonäkö riittää työn saamiseen paljon pätevämmän ja koulutetumman kantasuomalaisen ohi. Tony ui vastavirtaan Suomen harjoittaman linjan kanssa: hän vastusti maahanmuuttajien suosimista, mutta ei todellakaan ollut rasisti. Voimme todeta, että Hra Tony oli todellinen toisinajattelija.

Gang Stalkingin pääasiallisena tarkoituksena pidetään toisinajattelijoiden tai omaisuuden takia tehtävää itsemurhaan kiusaamista, mutta oletteko ajatelleet, että totuus saattaa olla paljon julmempi ja hirvittävämpi? Jos ajatellaan, että edellä mainittu on totta, mutta varsinainen testi tulee vasta kuoleman jälkeen. Tämä testi onkin sitten viestintä testi, jossa pyritään loukkaamaan itsemurhaan kiusattua ihmistä mahdollisimman suurelle joukolle käyttäen viestintää, kenties jopa mediaa apuna tämän hirvittävyyden suorittamiseen. Tonyn tapauksessa viestintäoikeuden tutkijatohtori piti todennäköisesti itsemurhaan kiusatun Hra Tonyn räikeää pilkkaamista vielä kuoleman jälkeen loistavana juttuna ja hyvän maun mukaisena: siis tohtori yliopistolta ajattelee kuin gang stalkeri ikään!!! Asian kannalta tärkeää on, että viestintäoikeuden tutkiva tohtori piti Tonyn haukkumista kuoleman jälkeenkin sopivana ja vetosi ihmisoikeuksiin: sananvapauteen. Missä tämä tohtori nyt on, kun Hra Iljaa syytetään sananvapauden käyttämisestä??? Hän loistaa poissaolollaan, ehkä hän tulee mediassa esille vasta onnistuneen itsemurhaan kiusaamisen jälkeen puolustelemaan rankan vainon uhrina itsensä tappaneita ihmisiä räikeästi solvaavia toimittajia????

• tomppeli_Stan

Tässä taidetaan nyt puhua salakielillä.

Kyseessä on Stan Gälkin niminen pedofiliaan taipuvainen tonttu, joka käy joulun alla kurkkimassa ikkunan takana onko siellä "kilttejä" lapsia.

• Quicknes

Ajattelin sellaista asiaa tänään, että mitä jos Gang stalkingin takana onkin maahanmuuttaja eliitin koulutus. Kun maahanmuuttajat ja heidän tänne ylenpalttisen roudaamisensa kannattajat vaikuttavat monesti olevan näitä Gang Stalkereita, niin eikö ole järkevää ajatella tämän olevan vain osa suuremmasta kuviosta?

Uskon, että globaali maahanmuuttaja eliitti tulee ottamaan vallan kaikissa sivistyneissä maissa ja murhaavan käytännössä kaikki valkoiset ihmiset. Tämä on enää vain ajan kysymys, koska valta annetaan heille. Huomasitteko, kuinka maahanmuuttaja mies, joka kehotti naista syömään paskaa ja kuolemaan siihen, valittiin kunnanvaltuustoon? Tällainen pikkutuhma sadomasokistinen ehdotus varmasti kiihotti pientä osaa suomalaisia naisia ja he äänestivätkin tämän johdosta sankoin joukoin maahanmuuttajamiestä kunnanvaltuustoon. Mutta kaikki valkoiset eivät halua kuolla perversseissä seksileikeissä tai tulla murhatuiksi...

Mitäpä jos kävikin niin, että tänne roudattiin niitä ihmisiä "pakolaisina", jotka haluavat tappaa valkoisia - tappaa kaikki valkoiset. Tätä ryhmää alettiin sitten kouluttamaan gang stalkkauksen saloihin, jotta heidän sydämensä saataisiin kovetettua tulevaan valkoisten murha-aaltoon. Tämä kaikki siis sen takia, jotta maahanmuuttaja eliitti loisi tänne hirveän toimimattoman väkivaltaisen yhteiskunnan. Nämä saatananpalvojat, jotka ovat tästä vastuussa tietävät, että tämä on ainoa keino tuoda Antikristus maanpäälle.

No oli, miten oli. On maailmanlopun ennustukseni totta tai ei, aika näyttää. Mutta joka tapauksessa pidän outona, että gang stalkingiin osallistuu valtaisia määriä maahanmuuttajia. He tekevät hymyssä suin murhanhimon vallalla gang stalkingia yksittäisille uhreille yhdessä maahanmuuttoa kannattavien sadistien kanssa. Lienee itsestään selvää, että jokainen tähn gang stalkingiin osallistunut tietää kyseessä olevan rikos ihmisyyttä kohtaan - tietää kyseessä olevan murhan psykologian keinoin.

Muistan vielä tapauksen, jossa kaksi tai kolme maahanmuuttajalle tuntematonta tyyppiä pilkkasi tätä. Pääjehu tässä tapauksessa sai useita vuosia vankeutta. Ihmettelen kovasti, kun kohdallani kyseessä on ollut tuhansia ihmisiä ja olen kokenut äärimmäisiä ihmisoikeusloukkauksia sekä saanut osakseni valtavan määrän arkisia rikoksia. Varmasti moni muukin OIKEA gang stalkingin uhri on kokenut vastaavaa ja ajattelee samoja asioita. Me kaikki OIKEAT gang stalkingin uhrit varmasti haluaisimme olla hellittyjä ja lellittyjä poliisin suosimia maahanmuuttajia.

Huomaatte varmaan, että olen verrannut useasti maahanmuuttajien tekemää syrjintää ja gang stalkingia heidän kokemiinsa mitättömiin pikku pilkkoihin? Syy on selvä, maahanmuuttajien pienestä pilkasta saa kohtuuttomia rangaistuksia: saa nähdä mitä Hra Ilja saa tuomiokseen. Mutta maahanmuuttajat eivät saa muuta kuin hyviä työpaikkoja ja kaikkea kivaa palkinnoksi tekemästään gang stalkingista. Suomea ei siis voida enää pitää oikeusvaltiona, suomi on kaikkea muuta kuin oikeudenmukainen rehellisten ihmisten asuttama maa.

• valistaja

Luciferian nimimerkillä aloittaa, sitten ClubJonestown ja js sitten nykyinen. Ainakin alkuun Luciferiania käytti useampi trolli.

• Quicknes

Luciferian nimerkkiä käytti useampi ihminen ja niin myös ClubJonestown nimimerkkiä. Quicknes on säästynyt tältä omituisuudelta, kun tiputin yhden s-kirjaimen lopusta pois..Osuit siinä oikeaan.

• Quicknes

Heippa taas kaikille.

Gang stalking on ainakin pääosin pilkkahinnalla järjestettyä, joten älkää odottako heidän käyttämistään vakoilulaitteistakaan muuta.

Kun lähdette ulos, tai pikemminkin uskaltaudutte ulos kotoanne, ette välttämättä huomaa näitä halpahallitasoisia vakoilukameroita, joita gang stalkereilla on. He luultavasti kuvaavat "urotekojaan" osittain vakoilukameroilla (silmälasit, avaimenperä, kynä jne.). Näitä on vaikea huomata, sellainen voi olla vaikka kätkettynä reppuun, jossa on pienen pieni reikä kameran linssiä varten.

Jos pokka riittää, niin neuvon teille miten te paljastatte nämä hirviöt.

https://www.youtube.com/watch?v=h8G49WIZwD0

Väläyttelette tuollaisella vempaimella kaikkia lähellä olevia ihmisiä ja heidän reppujaan silmälasejaan yms kohti ja ihmettelen, jos gang stalkerit eivät lähde kävelemään pois salatakseen kuvausharrastuksensa. Hyvällä tuurilla saatte muutaman heistä kiinni, he todennäköisesti ovat maahanmuuttajia, yliopisto-opiskeilijoita tai lapsia/nuoria.

Tavallinen kännykamera on kuitenkin yleisin. Olen huomannut maahanmuuttajien kuvaaman minua tyyliin järkyttävän paljon kännyköillä. Heille tulee kasvoilleen sellainen kuin mitään ei olisi tapahtunut ilme ja sitten he kääntyvät luonnottomasti ja osoittavat kännykän kameransa minua kohti - ovat muka puhuvinaan kännykkään. Olen joskus kuullut peräti kameran laukausuäänen. Mutta yleisimmin maahanmuuttajat tai varsinkin lapset/nuoret ovat kuvanneet minua ihan härsti mitään salaamatta kännykkänsä kameralla.

Kuinkakohan laajan jatörkeän vainon uhri minä todellisuudessa olen? Taitaa olla luokkaa 20 miljooonaan kertaa Nti Jessikan kokema vaino. Ja näiden kuvien liitteenä taitaa olla härski kehoitus vainoon!!!

• PyhäProfeetta1

Kultti nimeltä suurperheet:

Olette kaikki varmasti olleet kosketuksissa suurperheisiin tavalla tai toisella. Suurperhe on kuin valtio valtion sisällä, heidän salainen agendansa ei aukene ulkopuolisille. Olette varmasti huomanneet, kuinka suurperheen vesat pitävät toistensa puolia, vaikka olisivatkin eri perheestä.

Itse olen huomannut seuraavaa, siellä missä on suurperheen vesoja, siellä on gang stalkingia. Lisäksi 3 tapon yritykseeni liittyi suurperhe jollain tavalla, ei kuitenkaan päätekijöinä: mutta kenties he ovat olleet agitaattoreita?

Suurperheet ajavat tarmokkaasti omia etujaan ja kertovat sukunsa saavutuksista kaikille, jotka vain erehtvät kuuntelmaan tarinoita heidän täydelliestä mittavia saavutuksia saavuttaneesta suvustaan. Heidän kertomuksissaan he ovat neroja, maailman parhaita urheilijoit tai peräti rakentaneet useita omakotitaloja aivan yksin: he jopa kaatoivat puut ja kaivoivat kaivot!

Monet sarjamurhajat ovat tulleet suurperheistä ja suurperheet säilyttävät salaisuutensa sukupolvelta toiselle: viiltäjä Jackin henkilöllisyys (tai teoista vastuussa olevan suurperheen henkilöllisyys) saatiin vasta vähän aikaa sitten selville dna kokeilla, ei suurperheen jälkikasvun kertomana: suurperheet siis salaavat synkät salaisuutensa.

Summa summarum, koska suurperheet (monikossa) toimivat verkostoidusti toistensa puolia pitäen ja salaavat synkät tekonsa, voisivatko he olla gang stalkingin avainhenkilöitä? Kukaan ei puhu gang stalkingista uhreille, koska koska stalkereita yhdistää jokin vahva side: ehkäpä koulutusta stalkingiin saaneet henkilöt ovat suurperheistä ja muut osallistujat ovat vain pelkkä karjaa, jota käytetään hyväksi. Jokaisessa suurperheessä on tyyliin lääkäri tai lakimis ja kenties useampikin poliisi, joten gang stalkingiin liittyvä vaallan väärinkäyttö on näin selitetty. Miksi suunnitelmat gang stalkingissa ulottuvat jopa 20 vuoden päähän tai pidemmälle, eikä yksittäisen uhrin murhaamisella nätä olevan kiirettä? Voiko olla, että suurperheelle on syntynyt lapsi, jolle asuntoa hankitaan gang stalkkaamalla ja 20 vuotta on juurikin se oikea aika psykologiselle murhalle tapahtua? Ja suurperheet tahkoavat lapsia sitäpaitsi jatkuvasti. Monet maahanmuuttajat ovat suurperheestä, joten maahanmuuttajien osallistuminen massiivisessa mittakaavassa psykologisiin murhiin olisi näin myös selitetty.

Miksi suurperheet sitten joukolla eräänlaisena suurperhe -yhteisönä murhailisivat psykologian keinoin ihmisiä liukuhihnalta? Ehkäpä heillä on siihen paras mahdollinen syy, he hankkivat näin asuntoja jälkikasvulleen.

• jostain.pitäs.tehdä

Kun vertaa ylläolevaa mielen harhailua aloitukseen voi selvästi huomata mitenkä vain neljässä kuukaudessa viattomasta kylähullusta on tullut taysi mielipuoli.

Pelottavia aikoja eletään kun avohoito sallii tuollaisten tallustelun yleisön seassa.

• PyhäProfeetta1

"Kun vertaa ylläolevaa mielen harhailua aloitukseen voi selvästi huomata mitenkä vain neljässä kuukaudessa viattomasta kylähullusta on tullut taysi mielipuoli.

Pelottavia aikoja eletään kun avohoito sallii tuollaisten tallustelun yleisön seassa."

Höh, taisin osua oikeaan, ei muuten tällaisia herjoja tulisi!!!!!

• PyhäProfeetta1

Voisiko gang stalking kultin takana olla ryhmä suuryrityksiä?

Löysin tubesta Irlantilaisen naisen gang stalking foorumin:

Suuryritykset ovat gang stalkingin takana, mukavalla irlantilaisella murteella:
      https://www.youtube.com/watch?v=GwjrqsIQZ1U

Kansainvälinen gang stalkingin uhrien päivä on about kuukauden kuluttua, 29 elokuuta, aiotteko mennä joukolla osoittamaan mieltä esim. eduskuntatalon eteen?
      https://www.youtube.com/watch?v=coURHkqfsSs

gang stalking infoa rauhoittavan musiikin kera
      https://www.youtube.com/watch?v=_c8gz9-vuIs

• redbluetimetodie

Vainoaa... naapureista lähtien... internettiä kytätään laittomasti kuten puhelintakin, vartiointiliikkeen dorkat seurailevat mm heti astuessani kauppaan ja kun kirjoitin tästä se loppui kuin seinään. Pihalla tönöttää autoja, usein melko uusia, rekisterikilvet vaihtuvat sitä mukaan mitä googlailen tai teen, esim. Jos nyt katsoisin homopornoa niin voisin vannoa että pihalle ilmestyy auto jonka rekkarissa lukee GAY. Käyttävät värikoodeja kuten punaista ja sinistä ja pihalla kaksi pakettiautoa, punainen ja sininen ja ulkona ollessani, saattaa yhtäkkiä tulla lauma juurikin näihin väreihin pukeutuvia vainoomiskampanjaan kuuluvia ihmisiä. Yrittävät ahdistaa minut niin ois raiteiltani jotta tekisin itsemurhan tai joutuisin hoitoon vaikka nämä ihmiset sinne kuuluisivat, kyttäävistä naapureista ja muista kylän juopoista lähtien. Toimintaan värvätään mukaan juurikin monia alemmanluokan ihmisiä ylemmän luokan toimesta, kuten psykiatrien, lääkärien tai poliisien yms. Asunnossa käyty luvatta muutamaan otteeseen ja talkkari tonkinut roskiani heti ne vietyäni. Onhan näitä! Hammaslääkärit/lääkärit pilasivat kasvoni tietentahtoen.. kun sinä joudut kohteeksi niin elämäsi on helvettiä, voin luvata.. huvittavaa että nämä torakat matkivat kaikkea kohde mitä sanoo tai tekee ja elävät tämän kautta jollain henkisellä tasolla joka sairastuttaa kenet tahansa. Missään heitä ei näy kun valoa alkaa osoittamaan heihin vaan katoavat heti jonnekin perseenreikään mistä tulivatkin ja sitten tulee uusia tilalle. Nämä kusipäät lavastavat ihmisiä, luovat hallittuja skenaarioita jotka saavat uhrin uskottelemaan itselleen että hän on vain hullu. He saavat naapurit mukaan, poliisit, lääkärit, perheesi ja ystäväsi ja sitten ihmettelet kun kaikki supisevat selkäsi takana ja juonivat jotain pääsi menoksi ettei rakennettu valhe tulisi ilmi. HAISTAKAA PITKÄ VITTU!! TUHOAN TEIDÄT! AIKA PUOLUSTAUTUA!

• monenlaista.häiriköintiä

Minun puolestani saisivat järkätä vaikka tusinan sinisiä, punaisia, sinipunaisia tai minkävärisiä ta autoja tahansa millä rekkareilla tahansa ja pukeutua miten tahansa, kunhan vain lopettaisivat öiset jyrinät, sirinät, säteilyttämiset ja päähänpaukuttamiset ja vaatteitteni ja muiden tavaroitteni varastamiset. Ei haittaisi yhtään. Hyvä että ainakin vartiointiliike lopetti kun kirjoitit siitä. Toivottavasti muutkin lopettavat, kun se sinua kerran ärsyttää, vaikka en oikein ymmärräkään miksi.

• kauanvainottu

Ja tämä on vasta alkua. Pahemmaksi menee.

• kauankidutettu

Varsinainen gang stalkin vaino etenee vaiheittain. Älä katsele rekkareita Värit ovat hankalampi asia, jos niihin on ehdolitsettu.

MUTTA, tätä kestä aikana, sitten tulee uusi vaihe,joka on edellistä pahempi. Koitikäynnit, siis luvattomat, kuuluvat kuvaa. Meluhäirintä. Univajeessa pitäminen. Huumaamiset, myrkyttämiset. lääkitsemimiset. ja muuta mukavaa.

• blueredtimetodie

asunnosssa käyty jo luvatta, vaatteita saboitu pyykkituvalla, melu häirintää kyylä naapurin toimesta aika ajoin, nakutellaan keskellä yötä jotain morse koodeja ja muuta paskaa... vittu miks pitää asua jonkun skitsofreenikon alakerrassa ei saatana!!! hankkikaa dillet elämä!!

• yovyhelsinki

Laitan tänne hiukan listaa suuremmista firmoista, joissa näitä kerho-saatanoita työskentelee.

- abloy
      - L&T
      - securitas
      - sol
      - avarn
      - certego
      - palmia
      - danske bank
      - puolustusvoimat

• HolyProphet1

Ihan järkeenkäyviä päätelmiä. Avaimella pääsee toisen kämppään sisään. Siivoojat voivat levitellä juoruja useassa eri taloyhtiössä gs:n uhreista ja lahjoittaa löytämiään ötököitä gs:n uhreille.

Vartiofirmat tarkkailevat työkseen ja luppoaikaa jää varmasti GS:n uhrien vakoiluun.

Pankki tai pankit voi peräti olla alkulähde GS:lle, tarkka tieto uhrin ja hänen omaistensa omaisuudesta lienee uskottavin syy koko GS-toiminnalle. Itse asiassa loistava pointti!!!

Armeija sujui minulta kummallisissa merkeissä, joten allekirjoitan tämän kohdan itsekin.

Terveydenhuoltosysteemi kuitenkin puuttui listastasi, joten lisäisin sen siihen.

Jos olisit yliopistolta ja omasta mielestäsi superälykäs stalkeri, joka ei haluaisi ikinä paljastaa todellisia kasvojaan, mihin järjestöön kuuluisit? Olisiko Amensty International, Human Right Watch, Antifa ja Varisverkosto ym. hyviä paikkoja alkoittaa itse pääpirujen etsimminen?

Amnesty muuten on ollut osallisena gang stalking tapauksiin epäsuorasti, eli sen työntekijöitä on todettu syyllisiksi. Näyttö koko järjestön osallisuudesta kuitenkin puuttuu. Gang stalking on räikeä ihmisoikeusloukkaus rykelmä, joten luonnollisin paikka GS:n järjestäjien toimia ja piileskellä olisi juurikin se!!!!!

• näitähän.riittää
        HolyProphet1 kirjoitti:

Ihan järkeenkäyviä päätelmiä. Avaimella pääsee toisen kämppään sisään. Siivoojat voivat levitellä juoruja useassa eri taloyhtiössä gs:n uhreista ja lahjoittaa löytämiään ötököitä gs:n uhreille.

Vartiofirmat tarkkailevat työkseen ja luppoaikaa jää varmasti GS:n uhrien vakoiluun.

Pankki tai pankit voi peräti olla alkulähde GS:lle, tarkka tieto uhrin ja hänen omaistensa omaisuudesta lienee uskottavin syy koko GS-toiminnalle. Itse asiassa loistava pointti!!!

Armeija sujui minulta kummallisissa merkeissä, joten allekirjoitan tämän kohdan itsekin.

Terveydenhuoltosysteemi kuitenkin puuttui listastasi, joten lisäisin sen siihen.

Jos olisit yliopistolta ja omasta mielestäsi superälykäs stalkeri, joka ei haluaisi ikinä paljastaa todellisia kasvojaan, mihin järjestöön kuuluisit? Olisiko Amensty International, Human Right Watch, Antifa ja Varisverkosto ym. hyviä paikkoja alkoittaa itse pääpirujen etsimminen?

Amnesty muuten on ollut osallisena gang stalking tapauksiin epäsuorasti, eli sen työntekijöitä on todettu syyllisiksi. Näyttö koko järjestön osallisuudesta kuitenkin puuttuu. Gang stalking on räikeä ihmisoikeusloukkaus rykelmä, joten luonnollisin paikka GS:n järjestäjien toimia ja piileskellä olisi juurikin se!!!!!

Samoin jotkut muutkin järjestöt jotka pyrkivät tahallisesti profiloitumaan hyväntekeväisyyttä harjoittaviksi, vaikka todellisuudessa pyrkivät urkkimaan ja mustamaalaamaan jäseniään ja organioimaan vainoja, esimerkiksi eräät mielenterveyssellaiset.

• HolyProphet1
        näitähän.riittää kirjoitti:

Samoin jotkut muutkin järjestöt jotka pyrkivät tahallisesti profiloitumaan hyväntekeväisyyttä harjoittaviksi, vaikka todellisuudessa pyrkivät urkkimaan ja mustamaalaamaan jäseniään ja organioimaan vainoja, esimerkiksi eräät mielenterveyssellaiset.

"Samoin jotkut muutkin järjestöt jotka pyrkivät tahallisesti profiloitumaan hyväntekeväisyyttä harjoittaviksi, vaikka todellisuudessa pyrkivät urkkimaan ja mustamaalaamaan jäseniään ja organioimaan vainoja, esimerkiksi eräät mielenterveyssellaiset. "

Yksittäisiä psykologeja ja psykiatreja on jäänyt kiinni gang stalkingista, mutta näyttö suuremman mielenterveys yhteisön mukana olosta puuttuu. Mutta voit hyvinkin olla oikeassa, pysy kaukana sellaisesta sakista.

Gang stalkerit menevät uskomattoman pitkälle saadakseen uhrin tuhottua. Seuraavaan tarinaan liittyy psykologi tai psykiatri, en nyt muista kumpi. Kuitenkin Nainen oli löytänyt unelmiensa miehen, joka oli kiva kuin mikä ja aina auttoi naista kaikessa: oikea herrasmies. Nainen oli siis pitkään ollut stalkattuna ja tämä mies tuli kuin tilauksessa, oikea ystävä ja kumppani juuri, kun hän sellaista eniten kaipasi.

Kuitenkin nainen oli ihmetellyt, miksi mies ei ollut hänestä seksuaalisesti kiinnostunut, vaikka he olivat serutelleet jo pari vuotta (pari vuotta on normaali aika, ennen kuin huolella koulutettu stalkeri paljastaa todellliset kasvonsa: yleensä tahallaan).

Naisella oli kuitenkin pikku poika tai tyttö, en nyt muista kumpi. Lopulta nainen sai selville, eli stalkeri todennäköisesti paljasti tahallaan itsensä: hän härskisti paneskeli naisen pikku poikaa tämän silmien alla. Nainen sekosi täysin ja muistaakseni yritti itsemurhaa, koska oli tullut umpihulluksi tämän petoksen johdosta - tajutessaan rakastamana miehen paneskelleen pikku poikaansa koko kahden vuoden seurusteluajan. Hänen "rakastamansa" mies kuitenkin toimitti naisen mielisairaalaan jossa hän vietti seuraavat viisi vuotta. Koko tämän ajan hänen "rakastamansa" mies paneskeli hänen pikkupoikaansa. Vasta feministijärjestö sai vuosien kovan yrittämisen jälkeen asian poliisille tutkittavaksi ja umpihullun naisen kertomus osoittautui todeksi. Nainen ei ikinä palannut ennalleen, mutta psykiatri tai psykologi sai huomautuksen toiminnastaan: joten oikeus lopulta toteutui. Mitä naisen "rakastajalle" tapahtui, jätettiin tarinassa kertomatta, todennäköisesti hän pakeni johonkin muuhun maahan ennen kiinni jäämistään jatkoi samanlaista toimintaa osana gang stalking organisaatiota.

Eli suunnilleen tällaisen kertomuksen luin vuosia sitten yksittäisen psykiatrin/psykologin osallisuudesta gang stalkingiin. Voi olla, että muistan jotain väärin tai kirjoitan eri sanoin, mutta kuitenkin olet sanoissasi piilee totuuden siemen: pysy kaukana psykologeista!!!!

• HolyProphet1
        HolyProphet1 kirjoitti:

"Samoin jotkut muutkin järjestöt jotka pyrkivät tahallisesti profiloitumaan hyväntekeväisyyttä harjoittaviksi, vaikka todellisuudessa pyrkivät urkkimaan ja mustamaalaamaan jäseniään ja organioimaan vainoja, esimerkiksi eräät mielenterveyssellaiset. "

Yksittäisiä psykologeja ja psykiatreja on jäänyt kiinni gang stalkingista, mutta näyttö suuremman mielenterveys yhteisön mukana olosta puuttuu. Mutta voit hyvinkin olla oikeassa, pysy kaukana sellaisesta sakista.

Gang stalkerit menevät uskomattoman pitkälle saadakseen uhrin tuhottua. Seuraavaan tarinaan liittyy psykologi tai psykiatri, en nyt muista kumpi. Kuitenkin Nainen oli löytänyt unelmiensa miehen, joka oli kiva kuin mikä ja aina auttoi naista kaikessa: oikea herrasmies. Nainen oli siis pitkään ollut stalkattuna ja tämä mies tuli kuin tilauksessa, oikea ystävä ja kumppani juuri, kun hän sellaista eniten kaipasi.

Kuitenkin nainen oli ihmetellyt, miksi mies ei ollut hänestä seksuaalisesti kiinnostunut, vaikka he olivat serutelleet jo pari vuotta (pari vuotta on normaali aika, ennen kuin huolella koulutettu stalkeri paljastaa todellliset kasvonsa: yleensä tahallaan).

Naisella oli kuitenkin pikku poika tai tyttö, en nyt muista kumpi. Lopulta nainen sai selville, eli stalkeri todennäköisesti paljasti tahallaan itsensä: hän härskisti paneskeli naisen pikku poikaa tämän silmien alla. Nainen sekosi täysin ja muistaakseni yritti itsemurhaa, koska oli tullut umpihulluksi tämän petoksen johdosta - tajutessaan rakastamana miehen paneskelleen pikku poikaansa koko kahden vuoden seurusteluajan. Hänen "rakastamansa" mies kuitenkin toimitti naisen mielisairaalaan jossa hän vietti seuraavat viisi vuotta. Koko tämän ajan hänen "rakastamansa" mies paneskeli hänen pikkupoikaansa. Vasta feministijärjestö sai vuosien kovan yrittämisen jälkeen asian poliisille tutkittavaksi ja umpihullun naisen kertomus osoittautui todeksi. Nainen ei ikinä palannut ennalleen, mutta psykiatri tai psykologi sai huomautuksen toiminnastaan: joten oikeus lopulta toteutui. Mitä naisen "rakastajalle" tapahtui, jätettiin tarinassa kertomatta, todennäköisesti hän pakeni johonkin muuhun maahan ennen kiinni jäämistään jatkoi samanlaista toimintaa osana gang stalking organisaatiota.

Eli suunnilleen tällaisen kertomuksen luin vuosia sitten yksittäisen psykiatrin/psykologin osallisuudesta gang stalkingiin. Voi olla, että muistan jotain väärin tai kirjoitan eri sanoin, mutta kuitenkin olet sanoissasi piilee totuuden siemen: pysy kaukana psykologeista!!!!

"...kuitenkin olet sanoissasi piilee totuuden siemen..."

Tarkoitin:...kuitenkin olet sanoissasi oikeassa ja niissä piilee totuuden siemen..

• sellaista.porukkaa
        HolyProphet1 kirjoitti:

Eikä ole yksi tai kaksi tapausta kun aviomies haluaa tavata salarakastaan rauhassa niin ilmoittaa vain sairaalaan että vaimo sekoilee ja pitäisi ottaa sairaalaan niin psykiatrit ovat heti mielellään häntä, nimittäin aviomiestä, asiassa auttamassa. Eivät kysele minkään valtakunnan näyttöjä sellaisessa tapauksessa.

• HolyProphet1

"asunnosssa käyty jo luvatta, vaatteita saboitu pyykkituvalla, melu häirintää kyylä naapurin toimesta aika ajoin, nakutellaan keskellä yötä jotain morse koodeja ja muuta paskaa... vittu miks pitää asua jonkun skitsofreenikon alakerrassa ei saatana!!! hankkikaa dillet elämä!! "

Juuri tuota gang stalking lyhykäisyydessään kotioloissa on. Meluhäirintää, asunnossa käyntejä, omaisuuden tärvelyä.

Toivottavasti ette joudu kohtaamaan kotiinne tulevien gang stalkereiden paskamaisinta sakkia: kaiken tärveleviä virolaisia rakennusmiehiä! Virolaiset tärvelevät kaiken kotonanne, niin he tärvelivät Marco de Witin nilkan!!!!

• tervetuloa.Suomeen

Kiitos Virolaiset.

• Anonyymi

Rauhoitu. Lääkärillä on sinulle lääkkeitä harhoihin. Voit myös käydä kysymässä naapurilta miksi hän koputtelee keskellä yötä. Kaikki on ihan hyvin kunhan käyt hakemassa ne lääkkeet.

• Anonyymi

Nämä vastaavat seuranhakuilmoitukseen. Huvittavaa, kun lopetin yhteydenpidon kertomalla että olen stalkattu ja että häntäkin voidaan alkaa vainota tajuamatta vielä että se oli stalkkaaja. Tosiasiassa ei ole huvittavaa että he esittävät läheistä ihmistä johon saattaisi alkaa luottaa. Eivät he kuitenkaan onneksi kovin taitavia ole, sillä epäilyttäviä asioita paljastui vähän väliä yhden puhelun aikana. Hän on töissä yhdessä isossa yrityksessä, mikä on mainittu tässä viestiketjussa. Tiesin että vainoajat vastaavat todennäköisesti kun laitoin ilmoituksen, mutta muistin vasta myöhemmin että läheisiä voidaan alkaa vainota myös ja lopetin kokonaan ystävän hakemisen. On se niin hullua että ei saa elää normaalia elämää millään alueella nuitten takia. Onneksi mikrosirun voi poistaa homeopaattisella silica 30C;llä. Olen alkanut käyttää vasta vähän aikaa sitten, vielä ei ole tullut pois.

• Anonyymi

Se on silicea 30C. Tilasin USAsta. Sorry kirjoitusvirhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on silicea 30C. Tilasin USAsta. Sorry kirjoitusvirhe.

Korjaisitko seuraavaksi ilmaisua?

Tuollaista epäkoherenttia puuroa ei ole kiva lukea.

• Anonyymi

Ai, tällä palstalla ei tarvita apua.

• Anonyymi

Luciferian on trolli. Kun hänet vainnettiin tulii uusia. HolyProphet taisi olla viimeinen. Sitten tuli bannia sille porukalle.

• Anonyymi

Luci ja Reikäinen oli sama jätkä; myönsi sen itsekin.

Kyllä se täällä edelleen kirjoittelee, tekstin tunnistaa.

• Anonyymi

KANNATTAA LUKEA TÄMÄ KETJU

Olen itsekin avannut tänne "käytännön läheisiä" ketjuja, joissa on tarkasteltu saman otsikon alle sopivia stalkkaustapoja,
      Tavoitteena on ollut havainnolistaa, että ovat todellisia stalkkauksia eivät harhoja.

Tulostimenvaihto rumbaan saatiin ympättyä stalkkausta ja kotona olin niin pahan e-häirinnän kohteena, että se oli ylittää sietolykyni, ehkä ylittikin.

Tämä vainon järjettömyys sai minut ajattelemaan, että on pakko olla kyse muusta kuin vainosta, - Siinä kun tarjottiin ehdolle mindgames, lähdin kyselemään, mitä tarvetta tyydyttämään CIA ja FB tämän gs:n kehittämisen tilasivat. Olen kysellyt, ei ole vastattu, mutta tässä se vastaus on.

Olen yrittänyt ymmärtää, mitä tehdään ja miten,MUTTA EN MIKSI-

• Anonyymi

Toi sun tulostinongelma on vain väärinkäsitys, sun toimesta, koska et tajua tekniikkaa.

Jatkossa suosittelen että opettelet ihan itse niin ei tarvitse ihmetellä virheilmoituksia, tai pyytää ulkopuolisilta apua.

Tietokoneet on yksinkertaisia, kyllä sen tyhmempikin pitäisi oppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi sun tulostinongelma on vain väärinkäsitys, sun toimesta, koska et tajua tekniikkaa.

Jatkossa suosittelen että opettelet ihan itse niin ei tarvitse ihmetellä virheilmoituksia, tai pyytää ulkopuolisilta apua.

Tietokoneet on yksinkertaisia, kyllä sen tyhmempikin pitäisi oppia.

En ihmetellyt, kun tulostin meni jumiin. Oli jo 2-3 vuotta vanha halpa vehje. Päätin ostaa uuden. Mutta kun olen TI ostaminen verkosta ei ole minulle itsestään selvä juttu. Kun paikallisessa stalkkaamiseeni osallistuvassa liikkeessä oli myytävänä juuri verkkokaupasta katsomani tulostin, päätin käväistä nopeasti ostamassa sen, seuraavana päivänä.
        Stalkkerit tietävät kaiken, tämänkin aikeen.
        Yöllä jouduin voimakkaan väkivaltasen e-häirinnän kohteeksi, pahoinpitelyn, joka kävi sietokykyni rajoilla. Uni jäi aivan alamittaiseksi.
        Vaikka olin aamulla ihan räjähtäneessä kunnossa, päätin käväistä sen ostoksen tekemässä.

Kotona huomasin, että mukana oli cd-levy asennusta varten, Suht.uudessa tietokoneessani ei cd_levyä voi käyttää.
        Olin niin väsynyt ja huonovointinen, etten jaksanut ruveta tekemään mitään asian eteen.

Mutta stalkkerit tekivät. Panivat mindcontrollin avulla menemään sinne liikkeeseen, Taistelin vastaan, ei onnistunut. Sieltä liikkeestä löysin itseni löysin . Näytin cd-levyä ja myyjä arvasi. Sanoin vaan, että ihmettelen tätä viikonlopun. Menen sitten ensi viikolla ostamaan uudemman tulostimen MUUALTA (= en enää häiritse heitä)

Stalkkerit jatkoivat tilanteen käyttämistä stalkkaukseen. Neljän päivän rumba pahojen yöllisten e-pahoinpitelyjen kera. Päivällä kun tutkailin tilannetta ja latasin ajurin, jouduin tekemään melkoisen häirinnän alaisena. Lataus onnistui, testitulostus onnistui, mutta stalkkerit kirjoittelivat omiaan näytölle latauksen lopulla.
        Sitten myöhemmin tulostaminen ei onnistunut. Tutkin asiaa tarkkaan. Tietoturvatilanne alkoi arveluttaa. Näytöllä uuden tulostimen koodin alla luki VIRHE. Sen tiesin vain minä ja myyjä, joka koneestani tilanteen tarkisti.- Minun ei tarvitse ihmetellä virheilmoituksia.

Minä en ihmetellyt mitään, myyjä ihmetteli, kun kerroin, mitä olin näytöltä joutunut lukemaan.

Minä en ole syyttänyt stalkkereita tulosinongelmasta ( vaikka voivat olla siinäkin mukana), vaan siitä, että käyttivät tilannetta hyväksi päästäkseen stalkkaamaan minua.

E-häirinnän väkivaltaisuus oli sitä luokkaa, että Vaino tuntui järjettömältä. Tajusin, ettei gang stalkingissa ole kyse vainosta, vaan muusta Se sysäsi liikkeelle ajattelutyön, jonka tulos on: gang stalking on saatanallinen kultti, jonka tarkoitus palvella sadistijäseniään. Deetstate mahdollistaa sen toiminnan. Hyötyy siitä sen, että saa koehenkilöitä käyttöönsä,

Ei ole kyse siitä, tajuanko tekniikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmetellyt, kun tulostin meni jumiin. Oli jo 2-3 vuotta vanha halpa vehje. Päätin ostaa uuden. Mutta kun olen TI ostaminen verkosta ei ole minulle itsestään selvä juttu. Kun paikallisessa stalkkaamiseeni osallistuvassa liikkeessä oli myytävänä juuri verkkokaupasta katsomani tulostin, päätin käväistä nopeasti ostamassa sen, seuraavana päivänä.
        Yöllä jouduin voimakkaan väkivaltasen e-häirinnän kohteeksi, pahoinpitelyn, joka kävi sietokykyni rajoilla. Uni jäi aivan alamittaiseksi.
        Vaikka olin aamulla ihan räjähtäneessä kunnossa, päätin käväistä sen ostoksen tekemässä.

Kotona huomasin, että mukana oli cd-levy asennusta varten, Suht.uudessa tietokoneessani ei cd_levyä voi käyttää.
        Olin niin väsynyt ja huonovointinen, etten jaksanut ruveta tekemään mitään asian eteen.

Mutta stalkkerit tekivät. Panivat mindcontrollin avulla menemään sinne liikkeeseen, Taistelin vastaan, ei onnistunut. Sieltä liikkeestä löysin itseni löysin . Näytin cd-levyä ja myyjä arvasi. Sanoin vaan, että ihmettelen tätä viikonlopun. Menen sitten ensi viikolla ostamaan uudemman tulostimen MUUALTA (= en enää häiritse heitä)

Stalkkerit jatkoivat tilanteen käyttämistä stalkkaukseen. Neljän päivän rumba pahojen yöllisten e-pahoinpitelyjen kera. Päivällä kun tutkailin tilannetta ja latasin ajurin, jouduin tekemään melkoisen häirinnän alaisena. Lataus onnistui, testitulostus onnistui, mutta stalkkerit kirjoittelivat omiaan näytölle latauksen lopulla.
        Sitten myöhemmin tulostaminen ei onnistunut. Tutkin asiaa tarkkaan. Tietoturvatilanne alkoi arveluttaa. Näytöllä uuden tulostimen koodin alla luki VIRHE. Sen tiesin vain minä ja myyjä, joka koneestani tilanteen tarkisti.- Minun ei tarvitse ihmetellä virheilmoituksia.

Minä en ihmetellyt mitään, myyjä ihmetteli, kun kerroin, mitä olin näytöltä joutunut lukemaan.

Minä en ole syyttänyt stalkkereita tulosinongelmasta ( vaikka voivat olla siinäkin mukana), vaan siitä, että käyttivät tilannetta hyväksi päästäkseen stalkkaamaan minua.

E-häirinnän väkivaltaisuus oli sitä luokkaa, että Vaino tuntui järjettömältä. Tajusin, ettei gang stalkingissa ole kyse vainosta, vaan muusta Se sysäsi liikkeelle ajattelutyön, jonka tulos on: gang stalking on saatanallinen kultti, jonka tarkoitus palvella sadistijäseniään. Deetstate mahdollistaa sen toiminnan. Hyötyy siitä sen, että saa koehenkilöitä käyttöönsä,

Lisään tuonne väliin vielä, että viimeiseen asti yritin völttää sitä, että antaisin tietokoneeni toisen ihmisen näppeihin. Vielää viimeisenä aamuna kävin myyjältä tarkistamassa pari asiaa oletustulostimen valitsemisesta.

Palasin kotiin, Piti ruveta toimiman ohjeen mukaan. Kun istuin pöydän viereeni, päähäni suunnattiin e-häirintää niin voimalla, että pökerrytti. Rinta iskettiin niin, että menin kaksin kerroin ja ulvoin.

Oli pakko palata liikkeeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei ole kyse siitä, tajuanko tekniikkaa."

Joo, kiitos valaisusta.

Olet vain mielisairas. Pahasti.

Kannattaisiko hakea apua?

• Anonyymi

Tuommoinen stalkkaaminen on laitonta. Yleensä sellaista harrastavat yksinäiset hakkerit tai organisoitu kriminaali joukko. Motiivina yleensä toimii joko kateus tai uteliaisuus uhria kohtaan.

• Anonyymi

Anteeksi mutta ihan käy sääliks sua joka uskoo joukkovainoon. Lääkkeitä on olemassa sinun tilanteeseen. Ehkä jonain päivänä tajuat että kaikki tämä fantasia olikin sinun mielen sisäistä harhaa. Tsemii! 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi mutta ihan käy sääliks sua joka uskoo joukkovainoon. Lääkkeitä on olemassa sinun tilanteeseen. Ehkä jonain päivänä tajuat että kaikki tämä fantasia olikin sinun mielen sisäistä harhaa. Tsemii! 👍

Olen ollut niin huonoon kuntoon rääkätty ja jatkuvan häirinnän kohde, etten ole pystynyt ajattelemaan muuta kuin stalkkauksista selviämistä ja niistä kertomista/kirjoittamista muille. Että ihmiset tietäisivät, mitä Suomessakin tapahtuu. Myös sen takia, että näkyisi niiden olevan todellista toimintaa, ei mielen sisäistä harhakuvitelmaa.

Minulla on ollut paljon stalkkereita, ihan avoimestikin toimivia, joka puolella, minne olen mennyt. Siis suurin joukoin ollaan oltu kimpussa. Toiminta on ollut hyvin organisoidun tuntuista. siis joku sitä organisoi. Eli joukkolla vainoamista.

Valaiseva kokemus oli, kun luin kanadalaisen monisivuisen yhteenvetoraportin gang stalkingkokemuksista. Siinä oli sanatarkkaan kuvattu minulle tehtyjä stalkkauksia. Tuttua juttua on tullut vastaan USA:sta ja Euroopan maistakin.
        Ei ole vain suomessa esiintyvä ilmiöä

Tämän tulostimen ympärillä käydyn järjettömän stalkkauksen takia, kun tämä "vaino" on kestänyt 20 vuotta ja risat, lopulta tajusin epäsuhdan suuten resurssien käytöntähän vaino myllytykseen, jonka tuloksena on vain yksi raato per myllytys, aikojen kuluttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut niin huonoon kuntoon rääkätty ja jatkuvan häirinnän kohde, etten ole pystynyt ajattelemaan muuta kuin stalkkauksista selviämistä ja niistä kertomista/kirjoittamista muille. Että ihmiset tietäisivät, mitä Suomessakin tapahtuu. Myös sen takia, että näkyisi niiden olevan todellista toimintaa, ei mielen sisäistä harhakuvitelmaa.

Minulla on ollut paljon stalkkereita, ihan avoimestikin toimivia, joka puolella, minne olen mennyt. Siis suurin joukoin ollaan oltu kimpussa. Toiminta on ollut hyvin organisoidun tuntuista. siis joku sitä organisoi. Eli joukkolla vainoamista.

Valaiseva kokemus oli, kun luin kanadalaisen monisivuisen yhteenvetoraportin gang stalkingkokemuksista. Siinä oli sanatarkkaan kuvattu minulle tehtyjä stalkkauksia. Tuttua juttua on tullut vastaan USA:sta ja Euroopan maistakin.
        Ei ole vain suomessa esiintyvä ilmiöä

Tämän tulostimen ympärillä käydyn järjettömän stalkkauksen takia, kun tämä "vaino" on kestänyt 20 vuotta ja risat, lopulta tajusin epäsuhdan suuten resurssien käytöntähän vaino myllytykseen, jonka tuloksena on vain yksi raato per myllytys, aikojen kuluttua.

Olenkohan yrittänyt kirjoittaa: tajusin epäsuhdan suuren resurssien käytön vainomyllytyksessä, jonka--

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sinun mielestäsi lainlaatijat lääkitä sisäisitä harhoista, kun säätävät vainoon jopa lakeja?
        Vainoaminen on ollut Suomessa rikos vuoden 2014 alusta alkaen.

Lain mukaan vainoamiseen syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista niin, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sinun mielestäsi lainlaatijat lääkitä sisäisitä harhoista, kun säätävät vainoon jopa lakeja?
        Vainoaminen on ollut Suomessa rikos vuoden 2014 alusta alkaen.

Lain mukaan vainoamiseen syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista niin, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta.

Seurasin lain valmistelua kieli pitkällä ja taisin vähän skumppaa nauttia, kun se vahvistettiin.

Menin poliisilaitokselle rikospoliisin kanssa puhumaan. antoi ymmärtää, ettei siitä ihmeesti apua kenellekään tule.

Soittelin oikeusministeriöön sille lainsäädäntöneuvokselle, jonka toimialaan laki kuului. Kerroin helluntailaisten vainoavan minua. Joku oli soittanut ennen minua ja minusta sellaisen arvion, että vähintään meinattiin järjestää edunvalvoja, ehkä oli holhoukseen järjestäminenkin ollut kuvioissa-

Lehdestä, kun lukee vainojuttuja, ei tästä laista juuri apua ole ollut.

Ja gs-tuhoamismyllytykseen ei poliisi puutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurasin lain valmistelua kieli pitkällä ja taisin vähän skumppaa nauttia, kun se vahvistettiin.

Menin poliisilaitokselle rikospoliisin kanssa puhumaan. antoi ymmärtää, ettei siitä ihmeesti apua kenellekään tule.

Soittelin oikeusministeriöön sille lainsäädäntöneuvokselle, jonka toimialaan laki kuului. Kerroin helluntailaisten vainoavan minua. Joku oli soittanut ennen minua ja minusta sellaisen arvion, että vähintään meinattiin järjestää edunvalvoja, ehkä oli holhoukseen järjestäminenkin ollut kuvioissa-

Lehdestä, kun lukee vainojuttuja, ei tästä laista juuri apua ole ollut.

Ja gs-tuhoamismyllytykseen ei poliisi puutu.

Olet oikeassa.
        Mutta lain osoitus on, että vainoa tapahtuu.
        Ei kait mitään lakia vainoa kohtaan tarvitsisi säätää, jos ei mitään vainoa missään tapahdu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa.
        Mutta lain osoitus on, että vainoa tapahtuu.
        Ei kait mitään lakia vainoa kohtaan tarvitsisi säätää, jos ei mitään vainoa missään tapahdu?

Niin, laki on sellaista todellista vainoa varten.

Eilenkin oli uutisissa juttua oikeasta vainosta.

Mielikuvitusvainoa vastaan ei voi säästää lakeja.

Kannattaa muuten huomata että kun mielisairauden vuoksi koet/uskot että naapurisi vainoaa sinua säteilyttämällä, kopinalla ja muulla ja alat sitten seuraamaan naapurisi tekemisiä sinä syyllistyt siihen todelliseen vainoon. Ja jos naapurisi kokee tämän uhkaavana ilmoittaen siitä viranomaisille sinut katsotaan oikeutetusti syylliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö nämä harhaiset ”kaikkitietävät” trollit täällä kirjoittelevat älyttömyyksiään tajuamatta että puhuvat ihmisille, jotka puhuvat OMISTA KOKEMUKSISTAAN! Mistä tällainen kuuntelemattomuus/lukutaidottomuus tulee? Psykiatrisesta koulutuksesta? Jos niin se on todella perseestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö nämä harhaiset ”kaikkitietävät” trollit täällä kirjoittelevat älyttömyyksiään tajuamatta että puhuvat ihmisille, jotka puhuvat OMISTA KOKEMUKSISTAAN! Mistä tällainen kuuntelemattomuus/lukutaidottomuus tulee? Psykiatrisesta koulutuksesta? Jos niin se on todella perseestä.

On avattu ketju "lääkärisyndroomasta"

• Anonyymi

kukaa ei vainoo ketää!jos ite vainottuko?tuntee nii.ok.iha mite haluat.me ollaan ihmisiä.suomalaisetkin.tää on meidä maa.suomalaiset ei ole hyviä,mut on jopa kusipäisiä.mut suvaitsevaisia,,,emmee ole?????voi hyvin.

• Anonyymi

Gang Stalkingin ylipappi Suomessa on desantti Johan B, joka neuvosto-venäläisin ja DDR opein vainoaa putinistisen hihhuliporukkansa kanssa kriittisesti Kremlin mafiahallinnon toimiin.

Desantti tuomiolle!

• Anonyymi

Tämä on trollin aloittama ketju. Silti parempi kuin ääliöiden aloittamat vinoiluketjut, joita nykyään pelkästään aloitetaan.

Kirjoittavatko ihmiset humalassa/huumeessa??

• Anonyymi

Tässä ketjussa on paljon sellaisia asioita, joita nykyään ei julkaista.

• Anonyymi

Älä puhu paskaa. Olet yksi niistä GS-uskovaisista jotka tarvitsevat lääkityksen vainoharhaisuuteensa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4226
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3466
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3270
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3189
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3112
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2711
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2529
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2374
    Aihe