Missä Jeesus oli vuoteen 1914 saakka?

Ihmettelijänä

Jehovantodistajat sanovat että Jeesus astui isän oikealle puolelle hallitsemaan vuonna 1914, missä ja mitä tekemässä hän oli tuon yli tuhat vuotta sitä ennen? Onko Jehova kertonut sitä teille ja miten Hän kertoi ja kenelle silloin 1914 että nyt se on tapahtunut?
Ja miten Jehova tarkisti vartiotorniseuran toiminnan silloin kun te kerrotte sen tehdyn? Vuodesta milloin se tapahtui taitaa olla aika monta eri versiota joten sitä en nyt tähän tiedä laittaa?
Näitä omituisuuksia ja mielikuvituksellisia toimintoja on aika paljon.

Ja sekin että Jeesus olisi määrännyt ehtoollisen vain 144 000 valitulle miehelle. Missä se raamatussa kerrotaan: en ole Jeesuksen sellaista löytänyt sanoneet, ei ainakaan minun monista raamatuistani sitä löydy. Kertokaa te joilla on parempi, UM:n käännös missä Jeesus sen kertoo? Raamatunkohtaa kaipaan!
Miksi tämä tieto on salattu miljardeilta Jeesuksen omilta jotka eivät ole jehovantodistajia? Eikö tämäkin tieto teille ilmoitettu vasta 1800 luvulla. Outoa totta tosiaan?

5

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simohovari_1914

      Tieto kerrottiin kylläkin vasta vuonna 1943. Siihen asti Jeesus oli tullut 1874. Vt vuodelta 75 esim mainitsee tämän. Taisi olla elokuun vt - englanniksi. Seura on kirjoittanut tässä tapauksessa historian uusiksi. Harva jt tietää vanhaa valoa. Lopun ajatkin alkoivat alunperin 1799 eli reilu kaksataa vuotta ja risat puksutettu lopunaikoja. V 1926 julkaistussa Miljoonat joka nyt elävät eivät koskaan kuole kirjassa mainitaan tämä asia. Amazonista voi tilata eepoksen jos haluaa olla beroalainen,

    • Tismälleen samassa paikassa kuin nykyisinkin: tyhmien uskisten mielikuvituksessa

    • Simohovari_1914

      Amen for that!

    • Fotokopiofani

      Koska lahkon tärkeä toiminnan edellytys on, että jäsenet kielletään ottamasta asioista selvää, kuten tämäkin foorumi on jäseniltä kielletty (lahkolaiset pidetään tässä tarkoituksessa ns. mielenhallintavaikutuksen alaisena) olisi tärkeää saada tieto perille.

      Valokopiot noista vanhoista julkaisuista asianomaisista kohdista joista Simohovarikin edellä kertoo, ja niiden toimittaminen todistajain postiluukkuun olisi hyvä keino.

      Eli maailmanlopun ennustevuodet, sellaiset vanhat opit joiden olemassaolo nykyään täysin kiistetään. Punaviivan voi vetää ydinkohdan alle.

    • tnhnthnth

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe