Saako helluntailaisnainen käyttää synnytyksessä

RaamattuOnLaki

kivunlievitystä?

Kivun lievittäminen synnytyksessä on Jumalan säätämän lain rikkomista, jonka rangaistuksen kaikki tietävät.

19

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai jaa... Muista sitten, ettet ota Buranaakaan, kun päätä kivistää.

      • RaamattuOnLaki

        Raamatussa ei missään kielletä Buranan käyttöä päänsärkyyn, mutta synnytyskipujen lievittäminen on selvästi kielletty:

        1.Mooseksen kirja:
        3:16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."


    • JokainenOnVapaa

      Jokainen ihminen on vapaa tekemään laillisesti, sen minkä katsoo oikeaksi. Orjuus, kaikissa muodoissaan, lienee aivan rikoslaissa määritelty asia.

      Sikäli kuin tiedän, hellarit eivät "kiellä" kivunlievityksiä keneltäkään ja se olisi jopa laitontakin, sillä Suomen laki sallii lääkärin määräyksestä potilaalle kivunlievityksen sairaalassa, eikä asiaa lahkojen poppaukoilta kysytä.

      Mutta: "Valtaa ei oteta, se annetaan." Jos joku uskonnonuhri sallii näin pervojen tyyppien päästä itseään hallitsemaan, syy on ensisijaisesti hänen itsensä. On kuitenkin myös niin, että tällaiset uskonnonuhrit ovat jo muutoinkin elämässään väkivalloin ajetut alistettuun asemaan. Siitä pitää vain ihan itse nousta. Kukaan muu ei sitä puolestamme tee. Itse on noustava lattianraosta ja annettava nyrkistä takaisin niin, että poppaukkojen korvat lepattaa.

      Lienet provoilija tai sitten j-todistaja (lausutte turhaan Jumalan Nimeäkin). Tehän itse nimenomaan käskytätte uskonnonuhrejanne, ohi Suomen lain.
      .

    • jehovatuuniin

      Aatulta jäi hommat kesken jehovien kanssa...

    • rgvbnkl

      Kivulla ne silti syntyvät vaikka kivunlievitystäkin annetaan!

    • Samaatietä

      No eikä tuo kohta Raamatussa kerro sen, että synnytykseen liittyy kipua, muttei sitä, ettei siihen saisi käyttää lievitystä.
      Toisille lievitykseen tuo lääke, toisille liikkeellä olo.
      Liikkuminen ja eri asennot. Tai onko nekin asennot kielletty, jotka helpottavat kipua. Pitäisikö etsiä mahdollisimman kivuliaat asennot?

      • goodwomandeadwoman

        Misogynistien mielestä kipu pitäisi varmasti maksimoida. Ja vielä parempi olisi, jos nainen kuolee synnytykseen.


      • Samaatietä
        goodwomandeadwoman kirjoitti:

        Misogynistien mielestä kipu pitäisi varmasti maksimoida. Ja vielä parempi olisi, jos nainen kuolee synnytykseen.

        No Oho!! Itse kyllä etsin synnytyksessä asentoja, jotka tuntui sujuvan paikkoja ja puoli tajuttomana hoin aukeee aukee aukee, että sain ajatukset muualle😁
        Yhdessä synnytyksessä löin tähtiä hokien aa aa ankka takapuoli vankka.


      • KuolemanVarjonLaaksossa

        Ja entäs sitten eräiden naisten kuukautiskivut?
        "Synnytys" 12 kertaa vuodessa, n. 30-40 vuoden ajan.

        Onkohan tänäpäivänä jo kunnon kipulääkkeet tähän ongelmaan? Kipulääkkeissäkin on se ongelma, - ainakin joidenkin kipu-uhrien kohdalla, en väitä että "kaikkien" -, että jos sen ottaa heti alkajasiksi, se saattaa "jarruttaa" monskun nk. vauhtiin pääsyä ja tällainen jurnutus vain pitkittää kipupäiviä.

        Eli: antaa alkaa vauhdilla, veret lentää. Lämmin suihku tai esim. (hierova) lämpötyyny vatsalla / reisillä / ristiselässä voi lievittää kipua.

        Kunnon monskukipu säväyttää varpaanpäistä niskaan asti. 12 x vuodessa, n. 35 vuoden ajan.

        https://www.youtube.com/watch?v=KVRyVJkU7z8
        .


      • Samaatietä
        KuolemanVarjonLaaksossa kirjoitti:

        Ja entäs sitten eräiden naisten kuukautiskivut?
        "Synnytys" 12 kertaa vuodessa, n. 30-40 vuoden ajan.

        Onkohan tänäpäivänä jo kunnon kipulääkkeet tähän ongelmaan? Kipulääkkeissäkin on se ongelma, - ainakin joidenkin kipu-uhrien kohdalla, en väitä että "kaikkien" -, että jos sen ottaa heti alkajasiksi, se saattaa "jarruttaa" monskun nk. vauhtiin pääsyä ja tällainen jurnutus vain pitkittää kipupäiviä.

        Eli: antaa alkaa vauhdilla, veret lentää. Lämmin suihku tai esim. (hierova) lämpötyyny vatsalla / reisillä / ristiselässä voi lievittää kipua.

        Kunnon monskukipu säväyttää varpaanpäistä niskaan asti. 12 x vuodessa, n. 35 vuoden ajan.

        https://www.youtube.com/watch?v=KVRyVJkU7z8
        .

        Ja jos jaksaminen tyystin loppuu, voi ottaa sekä kuukautis, että synnytyskipuun lievitystä, turha sitä on kärsiä sillo ennää.


    • BlackBerryWay_EiKirj

      Saa käyttää eikä ole synti.

      • MakeatNaurut

        Ensin sinun maaginen velhosi muutti naisen sellaiseksi, että hän tuntee voimakasta kipua synnyttäessään ja sitten te tottelemattomat "velhon lapset" poistatte tuon kivun lääkkeillä.

        Eikös se ole selvästi tuon velhon tahdon vastaista ja siten itse Luciferuksen tahdon toteuttamista.

        Te uskovaiset olette todella yksinkertaisia!


      • MinuaSurettaa
        MakeatNaurut kirjoitti:

        Ensin sinun maaginen velhosi muutti naisen sellaiseksi, että hän tuntee voimakasta kipua synnyttäessään ja sitten te tottelemattomat "velhon lapset" poistatte tuon kivun lääkkeillä.

        Eikös se ole selvästi tuon velhon tahdon vastaista ja siten itse Luciferuksen tahdon toteuttamista.

        Te uskovaiset olette todella yksinkertaisia!

        Uskonnon perustuvat juuri siihen, että ihmisen oma ajattelu saadaan kitkettyä pois, jolloin hän kauniisti tottelee uskonnollisten johtajien ja tekstien typeryyksiä.

        Näin esim. kristitty ei kykene näkemään Raamatun ristiriitaisia ajatuksia, vaan on niille täysin sokea.


    • someidiots

      Lukutaidottomat taas asialla. Jumala totesi faktana, että synnytykseen liittyy kipu. Hän ei sanonut, ettei sitä saa lievittää.

      • sadut_satuina

        Vai että oikein "faktana" totesi tuo maaginen velho sellaista. Etkö ihmisraukka ymmärrä. että nuo Raamatun tarinat on teltantekijät keksineet leirinuotiolla. Ne voidaan täysin rinnastaa meidän Kalevalan kertomusten syntyyn.


      • voipuupääjuttuja
        sadut_satuina kirjoitti:

        Vai että oikein "faktana" totesi tuo maaginen velho sellaista. Etkö ihmisraukka ymmärrä. että nuo Raamatun tarinat on teltantekijät keksineet leirinuotiolla. Ne voidaan täysin rinnastaa meidän Kalevalan kertomusten syntyyn.

        eli sinulla oli nyt faktaa niinkö!

        tajuatkohan millaista potaskaa väännät ikkunaan !!


      • pois_taikauskot
        voipuupääjuttuja kirjoitti:

        eli sinulla oli nyt faktaa niinkö!

        tajuatkohan millaista potaskaa väännät ikkunaan !!

        Täytyy olla erittäin tyhmä ihminen, jos ottaa Raamatun kertomukset todesta ja uskoo, että ne ovat "Jumalalta" saatuja tai suorastaan hänen jollekin puhumia.

        Miten sivistyneessä Suomessamme voi olla niin sivistymättömiä ihmisiä?


    • Anonyymi

      Olen hoitaja ja potilaani oli pyörätuoliäiti. Hän oli iloinen päästessään nyt sairaalaan hyvään hoitoon synnyttääkseen. Hän kertoi miehensä auttaneen 2 edellisessä synnytyksessä. 1. Meni ok, mutta toisessa lapsi oli poikittain ja äiti meinasi kuolla. Mies ei hyväksynyt lääkintävöen mukanaoloa Raamatun takia. Nyt kuitenkin joku Naapuri toimitti apua ja ukko sai syytteen heitteillejätöstä. Outoa väkee

    • Silloin pitää myös kieltää työt, joissa ei kostu hiestä oikein kunnolla. Ei mitään koneita tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      29
      2894
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      105
      1547
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1411
    4. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      87
      1183
    5. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1138
    6. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1030
    7. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      1021
    8. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      988
    9. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      982
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      960
    Aihe