Mäkäräinen on kurppa

SePieniEro

Katsokaa nyt miltä näyttää 35v urheilullinen nainen! Pöyristyin tuota iltalehden kuvaa!! Vanha rupsahtanut mummo!!! Itselläni ei ole yhtäkään ryppyä vaikka täytin juuri 36 mutta olenkin mies.

31

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kluuyuvouin

      Mee viivalle tämän "kurpan" kanssa. Saat itse valkata kestävyyslajin

    • katso.muualle

      Voivoi kun simmuun sattui.

    • Sugar12

      Aika köyhä elämä sulla,jos täytyy toisten ryppyjä vertailla ...jos teidät laitetaan kuntotestiin niin häviät 100-0. Hanki itsellesi elämä!!

    • 786439098

      Joo passaa herjaajan lähteä Kaisan kanssa viivalle. Mikäpä olet arvostelemaan kenenkään ulkonäköä?

    • Itse ainakin pitäisin noin urheilullisesta naisesta. Ja ihan mukavanoloinen nainen, mitä haastatteluissa oon kuullut. Kuitenkin pitää tuollaisella yksilölajin edustajalla olla aika itsekäs asenne työhön liittyen.

      Mutta kyllä sietäisin aamulla vierestä herätä...

    • KohtuusKaikessa

      Monet urheilijat ovat niin rääkättyjä, että kurppaantuvat nopeasti. Sama juttu näillä juoksijoilla, varsinkin kestävyysjuoksijoilla. Ihmiskeho ei tykkää jatkuvasta äärimmäisestä rasituksesta.

      • seksi.irstailua

        niin rasittuuhan siinä kun ulkomailla trenaa ja joka päivä juodaan ja jopa käytetään huumeita ja sekstaillaan ja kun kisat lähestyy niin dooppingia ja jos ottaa enemmän kuin muut niin voittaa


    • xcvgbnml

      Naama ryppyinen ja jotenkin vähän kärsinyt. En uskalla edes kuvitella millaiset rinnat...jo roikkuvat nahkapussukat? Laihoilla tai hoikilla usein on rumat rinnat.
      10 vuotta kun menee eteenpäin niin on kamala huuhkaja jos nyt jo kurppa!

      • msmsmsmsms

        No mies hän voi aina vaihtaa nuorempaan, eikös?


    • janottaaako

      Miksi kattelet kurppia , kiinnostaako???

    • Erinomainen_kunto

      Olen ihan varma siitä, että AP on noin 130kg. ihra läskikasa.

      Kaisa on tosi kovassa kunnossa mimmi ja kyllä hän on tehnyt sen eteen kovasti töitä ja niin se näkyy myös ulkopuolelta, minä luin hänen kasvolta sitä kaikkea, kova työ, hiki, onni, itkua..kaikki oli siellä.

      Mutta sinä ihra läskikasa, sinulta lukee ainoastaan ällöttävä ihraa...hyii...😒

      • jhgkjhgjhgjk

        :D

        Niin niin.. Kaisa tosi ok!


    • VAPAAPUDOTUSrupsahdus

      Kaikki naiset on tossa iässä.

      • asssssssss

        Paitsi aasialaiset.


    • Hankisääskeksivoisluulla

      Sattus edes tauluun mutta ei näje edes niitä .Ruokailla pitää et ei kädet tärrää ja sormet koukistele liipaisinta miten sattuu

    • jhgfhjgfhgfh
      • jgkjhgkjhgk

        Yhtä "huonosti" kävi Maria Veitolalle..


      • hiukkavaarajk

        kylläpä on Jarkko lihonu armeija-ajoista. oli sutjakka poika sillon....


      • Naisasialooser11
        jgkjhgkjhgk kirjoitti:

        Yhtä "huonosti" kävi Maria Veitolalle..

        Maria on ruma vanha kurppa joka näyttää mieheltä.


      • Naisasialooser11

        Mutta tuo mieshän on keski-ikäinen ruma lerppa. Eikö Mäkäräisen taso riitä parikymppiseen timmikroppaiseen nuoreen urheilijakomistukseen?


    • Ihanat naururypyt hänellä. Ei ihme ettei sulla 36 vuotiaana niitä ole. Luultavasti naamasi on kiven lailla ilmeetön etkä naura etkä sydämellisesti hymyile koskaan.

    • Minävaankysyn

      Ja missä linkki kuvaan!??

    • hjgjhgfhf

      Jos olet 36-vuotias eikä sinulla ole rypyn ryppyä, niin
      1) Olet jumalattoman ylipainoinen (=turpea olemus)
      2) Et ole käyttänyt naamalihaksiasi koskaan (= riippuva bulldogin naama, rdf).

      • eer5

        Samaa mieltä olen, lihavat kehuskelee ettei ole ryppyjä mutta miten niitä voisi ollakaan ihranaamassa.


    • Naisasialooser11

      Kaikki naiset ovat kurppia tuossa iässä. Ei huippu-urheilijakaan mahda mitään biologian armottomille laille.

      Se on toki kova paikka naiselle myöntää jos sitä ulkonäköä on silloin parikymppisenä ollut.

    • 53vuotiaaltanaiselta

      Kaisa on ihan huippu... toivottavasti jatkaa edelleen valitsemallaan uralla : ) Aloittajan ajatusmaailman pohdintaan en halua aikaani tätä lausetta enempää käyttää!

    • KaisaFaniMies

      Kaisa on ihana ja kaunis. Olen lähes kaikki kaisan kisat katsonut 2010 luvulla ja siinä on yks maailman parhaimmista ampumahiihtäjistä. Ja onhan silmän iloa Kaisan kilpakumppaneissakin. Suomalaisittain Marinkin puolia pidetään mutta kiva se on katsella valitettavasti tämän kauden poissa ollutta Koukalovaakin sekä Vierer ja Domratseva jne jne kauniita;)

    • deutcheweltmeister

      Laura dahlmeier voittaa pallot on kovempi likka muutenki ja osuu tauluihin paremmin

    • hekoheko124577

      Olet vaan kateellinen toisen menestyksestä, niin pitää keksimällä keksiä jotain negatiivista sanottavaa. Ulkonäkö ei ole maailman tärkein asia.

    • Uh, itsehän olen 70 ja näytän parikymppiseltä. Repikää siitä kurpat! Or not..

    • nenäkö

      Taidat tykätä kummoloista ja harkimoista näiden ulkonäön prusteella. Lienet jääkiekkofani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      954
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe