Katsokaa nyt miltä näyttää 35v urheilullinen nainen! Pöyristyin tuota iltalehden kuvaa!! Vanha rupsahtanut mummo!!! Itselläni ei ole yhtäkään ryppyä vaikka täytin juuri 36 mutta olenkin mies.
Mäkäräinen on kurppa
31
815
Vastaukset
- kluuyuvouin
Mee viivalle tämän "kurpan" kanssa. Saat itse valkata kestävyyslajin
- katso.muualle
Voivoi kun simmuun sattui.
- Sugar12
Aika köyhä elämä sulla,jos täytyy toisten ryppyjä vertailla ...jos teidät laitetaan kuntotestiin niin häviät 100-0. Hanki itsellesi elämä!!
- 786439098
Joo passaa herjaajan lähteä Kaisan kanssa viivalle. Mikäpä olet arvostelemaan kenenkään ulkonäköä?
Itse ainakin pitäisin noin urheilullisesta naisesta. Ja ihan mukavanoloinen nainen, mitä haastatteluissa oon kuullut. Kuitenkin pitää tuollaisella yksilölajin edustajalla olla aika itsekäs asenne työhön liittyen.
Mutta kyllä sietäisin aamulla vierestä herätä...- KohtuusKaikessa
Monet urheilijat ovat niin rääkättyjä, että kurppaantuvat nopeasti. Sama juttu näillä juoksijoilla, varsinkin kestävyysjuoksijoilla. Ihmiskeho ei tykkää jatkuvasta äärimmäisestä rasituksesta.
- seksi.irstailua
niin rasittuuhan siinä kun ulkomailla trenaa ja joka päivä juodaan ja jopa käytetään huumeita ja sekstaillaan ja kun kisat lähestyy niin dooppingia ja jos ottaa enemmän kuin muut niin voittaa
- xcvgbnml
Naama ryppyinen ja jotenkin vähän kärsinyt. En uskalla edes kuvitella millaiset rinnat...jo roikkuvat nahkapussukat? Laihoilla tai hoikilla usein on rumat rinnat.
10 vuotta kun menee eteenpäin niin on kamala huuhkaja jos nyt jo kurppa!- msmsmsmsms
No mies hän voi aina vaihtaa nuorempaan, eikös?
- janottaaako
Miksi kattelet kurppia , kiinnostaako???
- Erinomainen_kunto
Olen ihan varma siitä, että AP on noin 130kg. ihra läskikasa.
Kaisa on tosi kovassa kunnossa mimmi ja kyllä hän on tehnyt sen eteen kovasti töitä ja niin se näkyy myös ulkopuolelta, minä luin hänen kasvolta sitä kaikkea, kova työ, hiki, onni, itkua..kaikki oli siellä.
Mutta sinä ihra läskikasa, sinulta lukee ainoastaan ällöttävä ihraa...hyii...😒- jhgkjhgjhgjk
:D
Niin niin.. Kaisa tosi ok!
- VAPAAPUDOTUSrupsahdus
Kaikki naiset on tossa iässä.
- asssssssss
Paitsi aasialaiset.
- Hankisääskeksivoisluulla
Sattus edes tauluun mutta ei näje edes niitä .Ruokailla pitää et ei kädet tärrää ja sormet koukistele liipaisinta miten sattuu
- jhgfhjgfhgfh
Mäkäräisen mies: http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/286003/Kaisa Makarainen ei piileskele nurkkapoydassa
Kävipä huonosti, kun piti noin "rumaan" tyytyä..- jgkjhgkjhgk
Yhtä "huonosti" kävi Maria Veitolalle..
- hiukkavaarajk
kylläpä on Jarkko lihonu armeija-ajoista. oli sutjakka poika sillon....
- Naisasialooser11
jgkjhgkjhgk kirjoitti:
Yhtä "huonosti" kävi Maria Veitolalle..
Maria on ruma vanha kurppa joka näyttää mieheltä.
- Naisasialooser11
Mutta tuo mieshän on keski-ikäinen ruma lerppa. Eikö Mäkäräisen taso riitä parikymppiseen timmikroppaiseen nuoreen urheilijakomistukseen?
Ihanat naururypyt hänellä. Ei ihme ettei sulla 36 vuotiaana niitä ole. Luultavasti naamasi on kiven lailla ilmeetön etkä naura etkä sydämellisesti hymyile koskaan.
- Minävaankysyn
Ja missä linkki kuvaan!??
- hjgjhgfhf
Jos olet 36-vuotias eikä sinulla ole rypyn ryppyä, niin
1) Olet jumalattoman ylipainoinen (=turpea olemus)
2) Et ole käyttänyt naamalihaksiasi koskaan (= riippuva bulldogin naama, rdf).- eer5
Samaa mieltä olen, lihavat kehuskelee ettei ole ryppyjä mutta miten niitä voisi ollakaan ihranaamassa.
- Naisasialooser11
Kaikki naiset ovat kurppia tuossa iässä. Ei huippu-urheilijakaan mahda mitään biologian armottomille laille.
Se on toki kova paikka naiselle myöntää jos sitä ulkonäköä on silloin parikymppisenä ollut. - 53vuotiaaltanaiselta
Kaisa on ihan huippu... toivottavasti jatkaa edelleen valitsemallaan uralla : ) Aloittajan ajatusmaailman pohdintaan en halua aikaani tätä lausetta enempää käyttää!
- KaisaFaniMies
Kaisa on ihana ja kaunis. Olen lähes kaikki kaisan kisat katsonut 2010 luvulla ja siinä on yks maailman parhaimmista ampumahiihtäjistä. Ja onhan silmän iloa Kaisan kilpakumppaneissakin. Suomalaisittain Marinkin puolia pidetään mutta kiva se on katsella valitettavasti tämän kauden poissa ollutta Koukalovaakin sekä Vierer ja Domratseva jne jne kauniita;)
- deutcheweltmeister
Laura dahlmeier voittaa pallot on kovempi likka muutenki ja osuu tauluihin paremmin
- hekoheko124577
Olet vaan kateellinen toisen menestyksestä, niin pitää keksimällä keksiä jotain negatiivista sanottavaa. Ulkonäkö ei ole maailman tärkein asia.
Uh, itsehän olen 70 ja näytän parikymppiseltä. Repikää siitä kurpat! Or not..
- nenäkö
Taidat tykätä kummoloista ja harkimoista näiden ulkonäön prusteella. Lienet jääkiekkofani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1172859
- 1092161
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231927Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41755Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2271748Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991537Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin201382Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041351- 621079
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1301043