Ollaan onnellisia

Nyt kun olemme tutkimuksenkin mukaan onnellisia niin lienee paikallaan kysyä, että mikä tekee sinut onnelliseksi? Mitä se onnellisuus pohjimmiltaan on?

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evita-ei.kirj

Minut tekee onelliseksi läheset ihmiset. Etenkin lasten lapset. On ilo seurata ja touhuta heidän kanssaan.
      Sitten onelliseksi tekee luonto ja sen rauha. Odotan kesää, että pääsen mökille puuhastelemaan.
      Myös se, että olen saanut olla suht. terve.
      Oma usko myös on tärkeä.

• evita-ei.kirj

Minä ajattelen, että onnellisuus ei ole olotila, vaan suhtautumistapa. Puutteellisissakin olosuhteissa on selaisia elementtejä joka tekee onnelliseksi.
        Onnellisuus ei vaadi mitään suurta.
        Paljon onnea voi ola arjen pienissä asioissa kun sen oikein oivaltaa.

• Ei se kuvaaminen loppujen lopuksi niin helppoa ole kuin ajatella saattaa. Siis onnellisuuden kuvaaminen.
      Mikä tekee minut onnelliseksi....kai se on elämä ja ympäristö.
      Ehkä se onnellisuus on jotain sellaista tasapainoa itsensä ja maailman välillä. On sinut itsensä kanssa , hyväksyy itsensä ja sitä kautta toiset ihmiset. Osaa nähdä kauneuden ympärillään, ihmisissä , eläimissä, kasveissa ....
      Teitpä aika vaikean kysymyksen.

• "Ehkä se onnellisuus on jotain sellaista tasapainoa itsensä ja maailman välillä."

Tuossa on paljon perää.

• Moni asia tekee onnelliseksi. On koti, jossa on lämmintä ja kivaa olla. On tarpeelliset vaatteet, sen verran rahaa, että voi ostaa mieluisia ruokatarvikkeita. On mahdollisuus lääkäriin, aikoinaan lapset saivat kouluttautua ihan niin pitkälle kuin halusivat. On puoliso, jonka kanssa on hyvä olla.

Luonto tekee minut aina onnelliseksi. Erityisesti eläinten seuraaminen tuo iloa. Olen onnellinen myös siitä, että pää toimii ja voin lukea että kirjoittaa sekä tehdä monia muita iloa tuottavia asioita.

Olen onnellinen pienistä hetkistä rakkaitteni ja ystävieni kanssa, sekä silloin kun saa kuunnella mielimusiikkiani. Olen onnellinen rauhallisista päivistä, kun ei ole kiire minnekään. Tällä hetkellä nautin siitä, että saan kaikessa rauhassa nauttia aamukahvia, seurata päivän nousua ja hiljalleen valmistautua päivän toimiin.

Voi, näitä on vaikka kuinka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihan kauhistuin kun sain tietää

ett joku atn kaipailee! 🤷🏻‍♂️🤣
      Ikävä
      31
      4209
    2. Arki on paljon tylsempää

kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva
      Ikävä
      38
      3674
    3. Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua

ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.
      Ikävä
      12
      2184
    4. Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa

Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava
      Maailman menoa
      458
      2015
    5. Kylämme taas kartalla

Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n
      Suomussalmi
      11
      1955
    6. Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä

Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1368
    7. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      20
      1276
    8. Jännitätkö tai pelkäät

Jännitätkö tai pelkäät ihastustasi? Jos, niin miksi?
      Ikävä
      102
      1171
    9. Miten Pohjois-Savossa??

Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään
      Tuusniemi
      25
      1100
    10. Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta

Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html
      Maailman menoa
      70
      1034
    Aihe