Ollaan onnellisia

Nyt kun olemme tutkimuksenkin mukaan onnellisia niin lienee paikallaan kysyä, että mikä tekee sinut onnelliseksi? Mitä se onnellisuus pohjimmiltaan on?

5

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evita-ei.kirj

Minut tekee onelliseksi läheset ihmiset. Etenkin lasten lapset. On ilo seurata ja touhuta heidän kanssaan.
      Sitten onelliseksi tekee luonto ja sen rauha. Odotan kesää, että pääsen mökille puuhastelemaan.
      Myös se, että olen saanut olla suht. terve.
      Oma usko myös on tärkeä.

• evita-ei.kirj

Minä ajattelen, että onnellisuus ei ole olotila, vaan suhtautumistapa. Puutteellisissakin olosuhteissa on selaisia elementtejä joka tekee onnelliseksi.
        Onnellisuus ei vaadi mitään suurta.
        Paljon onnea voi ola arjen pienissä asioissa kun sen oikein oivaltaa.

• Ei se kuvaaminen loppujen lopuksi niin helppoa ole kuin ajatella saattaa. Siis onnellisuuden kuvaaminen.
      Mikä tekee minut onnelliseksi....kai se on elämä ja ympäristö.
      Ehkä se onnellisuus on jotain sellaista tasapainoa itsensä ja maailman välillä. On sinut itsensä kanssa , hyväksyy itsensä ja sitä kautta toiset ihmiset. Osaa nähdä kauneuden ympärillään, ihmisissä , eläimissä, kasveissa ....
      Teitpä aika vaikean kysymyksen.

• "Ehkä se onnellisuus on jotain sellaista tasapainoa itsensä ja maailman välillä."

Tuossa on paljon perää.

• Moni asia tekee onnelliseksi. On koti, jossa on lämmintä ja kivaa olla. On tarpeelliset vaatteet, sen verran rahaa, että voi ostaa mieluisia ruokatarvikkeita. On mahdollisuus lääkäriin, aikoinaan lapset saivat kouluttautua ihan niin pitkälle kuin halusivat. On puoliso, jonka kanssa on hyvä olla.

Luonto tekee minut aina onnelliseksi. Erityisesti eläinten seuraaminen tuo iloa. Olen onnellinen myös siitä, että pää toimii ja voin lukea että kirjoittaa sekä tehdä monia muita iloa tuottavia asioita.

Olen onnellinen pienistä hetkistä rakkaitteni ja ystävieni kanssa, sekä silloin kun saa kuunnella mielimusiikkiani. Olen onnellinen rauhallisista päivistä, kun ei ole kiire minnekään. Tällä hetkellä nautin siitä, että saan kaikessa rauhassa nauttia aamukahvia, seurata päivän nousua ja hiljalleen valmistautua päivän toimiin.

Voi, näitä on vaikka kuinka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1216
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1055
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      844
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe