Annoin miehelleni peräreikää :)

Halukasnainen2

Hän tykkäsi siitä kovin paljon. Normaalisti käytämme ehkäisyvälineenä kondomia, mutta nyt annoin hänen työntää peräreikääni paljaan peniksen. Aluksi hän ei ollut olevinaan innostunut, mutta tiedän hänen tykkäävän kireästä perseestäni. Sanoin, että otan sen mielelläni kakkoseen. Samalla hetkellä hän riuhtaisi kumin pois ja voiteli pyllyni huolella. Aluksi hän työnsi sinne etusormensa, jotta voide levittyisi joka kohtaan. Hän oli tilanteesta niin kiihottunut, että aloitti välittömästi työntymisen. Nostin somaa pyllyäni ja levitin jalkojani lisää, jotta hänen on mahdollisimman nautinnollista työntyä sisääni. Kyrvänpää meni sisään ja hetkessä olin kokonaan käytetty. Kestin nopean etenemisen kuitenkin hyvin. On parasta tuottaa toiselle nautintoa. Hän puristi minua käsistä kovaa ja veteli kyrpäänsä sisääni. Se levitti pyllyäni Ihanasti ja kehoitin häntä lujiin työntöihin. Hänen kalunsa oli kovempi kuin koskaan. Hän huohotti ja tärisi ja minä supistin pyllyäni entistä kireämmäksi. Lopulta hän laukesi perseeseeni hyvin voimakkaasti kyrvän sykkiessä.

12

3470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make-84

      Voi kun itsekin saisin joskus perää

    • Mutta hyvältä se tuntuu.

    • Halukasmies2

      Pääseekö liukkaille? Todella kiihottaavaltaa kuulosti..

    • Hyvin teit :D Kyllä o miehes onnessaa.

    • Jarilit

      Kun ensin nai persettä niin vittu on sit bonusta

      • kakkonen.pesu.ykkönen

        Kunhan välillä pesee kalun ettei tule tulehdusta väärään paikkaan joutuneista ulosteperäisistä bakteereista. Ykkösestä kakkoseen menee pesemättä mutta toisinpäin ei.


    • ryppylihas

      KYLLÄ!!! Persepano on parasta !!!!! Itse nautiskelen sisääntunkeutumisesta....teen sen useaan kertaan "session" aikana !!! Miksi ? Siksi,että tunkeutuminen supistajalihaksen läpi on todelle nautinnollisen kireää-.......Tuntuu terskassa namilta ja myöhemmin kalun varressa kireältä puristukselta !!!!!

    • Perseen-vetäjä_ax

      Hienoa että löytyy naisia jotka ymmärtävät anaaliyhdynnän päälle jotain

    • Miehen.kirjelmää

      Olipa seksinovelli liki oikean oloinen. Olikohan oikein miehen kynästä? Kuulosti miehen tekemällä.

      • APHalukasnainen2

        Moi! Ihan oikea tarina oli, halusin näyttää miesystävälleni kuinka paljon häntä rakastan ja haluan. Hänet minä haluan loppuelämäkseni.

        Nainen olen :) Olen seksuaalisesti kai melko kokenut, ehkä se vaikuttaa näkökulmiini seksistä :) Kerrankin sai unohtaa kumin. Sattuneista syistä kun ei voi ykköseen vetää ilman.. Tästä pitää ottaa tapa ;)


    • Palstarohommu

      Aivan kuin minun kynästä apn tarina
      Se vaan että vaimokkeeni voitelo åårenkaani ennen kuin naapurin Pera tuikkasi...

      Aina yhtä magiaa

      Sveddu

    • kaikysyäsaa

      Oliko jöökeli kovinkin paskainen suorituksen jälkeen?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe