TÄMÄ ihminen yrittää jarruttaa kehitystä

Syyllinen_esiin

Maanomistaja Perttulasta. Kokee elämäntehtäväkseen vaikuttaa yhteiskunnan asioihin. Ja kun taidot eivät muuhun riitä, toteuttaa hän itseään vastustamalla kaikkea uutta; esimerkiksi Klaukkalan ohikulkutietä.

Kyseisen vastarannankiiskin valitus oikeuteen oli suorastaan surkuhupaisan naurettava. :) Nurmijärven Uutisetkin repi hauskan jutun antisankarin epätoivoisista valituksista. Niissä ei ole mitään järkeä.

Tervehtikää, kun hän tulee vastaan. Kaikki Klaukkalan ruuhkissa jumittavat.

10

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eohi

      hänelläkin on oikeus puolustaa omaisuuttaan

      • ihmetteliä

        Missä kaikki vihervasemmistolaiset sekä muut puunhalaajat ovat olleet näiden vuosien/vuosikymmenien ajan,kun eivät ole olleet valittamassa jatkuvista liikenneruuhkista aamuin illoin. Eihän asialle mitään kannata tehdä,jatketaan vaan tupruttelua ja annetaan toisen pitää OMAISUUTENSA.


      • odottelia

        Odotetaan vielä muutama vuosikymmen niin valittaja puulaatikossa ja perikunta myy miellelään.


    • ihanoikein

      Toki pitää vaatia oikea hinta. Nyt ehdotetut pakkolunastushinnat ovat olleet itkettävän ja naurettavan tasoa. Joten jos ei maksa käypää hintaa niin ei rakenna tietäkään. Et sinäkään myy asuntoasi ostajan kertomalla hinnalla.

      • eohi

        juuri näin rahalla kyllä sopu syntyy ,


    • Osoite_kiitos

      Missä päin tämä maanomistaja asuu? Mielummin tapaisin kasvotusten kuin huutelen täällä netissä.

      • fjgqw

        Perttulassa.


    • cjhch

      Kuntaveronmaksajat istuvat aamuin illoin Klaukkalantien ruuhkissa. Kuinka kauan he jaksavat jonottaa liikenneruuhkassa?

    • ottanethuomioon

      Me ei olla noin ahdasmielisiä aloittajan kanssa. Rakennetaan aloittajan tontin keskeltä vaan pelkkä pyörätie ja kevytväylä kohti Keudaa. Saat toki pakkolunastuksesta korvauksen, 20 neliön lunastettavasta alasta saat 1500€. Olet varmaan tyytyväinen? Jos on tarvetta siirtyä välillä tonttisi toiseen reunaan niin pyydät kevytväylän käyttäjiltä tietä? Onneksi siihen me emme halua autotietä. Ja saithan roiman korvauksen menetyksestäsi. Ja saat maisemoida ihan itse mieleisellä tavalla vaikkapa viskomalla Pihanurmi-ruohonsiementä reunuksiin. ELY-keskus toimittaa siemensäkin kohtuukorvausta vastaan. Noin helppoa se on jos on aloittajan kaltainen yhteistyöhenkinen kumppani.

      • Maanomistajat_tunnetaan

        Kyllä oikeat maanomistajat tietävät maanomistamiseen liittyvät riskit. Ihan normaalia riskiä mitä on kaikissa sijoituksissa.

        Valitettavasti maanomista ei voi vähentää verotuksessa oman kusipäisyyden aiheuttamia terveydenhoitokuluja, esim. Verenpaineen hoitoa.

        Nää on näitä ikipanttaajia, jotka antavat metsän lahota pystyyn odottaessaan puun hinnan nousua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe