HAKUSESSA LÄÄKÄRI!

ParatiisiOdottaa

Etsin ns. tositarkoituksella lääkäriä.

Kriteerit ja vaatimukset:

Sukupuoli: nainen
Koulutus: lääketieteen lisensiaatti (miel. tohtori)
Ikä: alle 30 v
Pituus: max 170 cm
Paino: max 60 kg
Harrastukset: kaikki sporttiset harrastukset
Plussaa, jos olet osallistunut ja myös sijoittunut hyvin erilaisissa kauneuskilpailuissa

74

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realOTM71

      Oho. Mulla on "kilpailija"!) Sillä erolla, että mulle käy pituus 180cm asti. Ikä 45 asti ja mieluusti hyvämuotoinen) paino 75-80 asti ok.

    • rahanPerässä

      laittakaahan kriteereihi vielä vuositulot, tuösuhteen pituus jne..

    • realOTM71

      Mä en aseta sellaisia vaatimuksia!

    • OdotanParatiisissa

      Täydennys aloitukseen:

      Nykyinen kuukausipalkka ja työnantaja

    • enotasikaasäkissä

      Jahas ja mitkähän ne sinun mittasi ja tulosi ja koulutuksesi ym. Listaa kehiin ......

    • realOTM71

      Mä Oon maisteri, 182cm, 90kg ,voimakas eli lihasta löytyy. Tulot 100k)

      • enotasikaasäkissä

        Peukalon pituus unohtui, silläkin tunnetusti on merkitystä


      • proteesilogi

        keskisormen pituudella on myös kokemukseni mukaan suuri merkitys - sen jatkeena


    • ullaminni

      HEI! Mä etsin kanssa tositarkoituksella! Naista taikka miestä, ei vaatimuksia muiden ominaisuuksien suhteen! Ota yhteyttä [email protected] ! Kerron sulle raa'asta rakkaudesta <3 taikka muuten vaan, mutta tositarkoituksella :)

    • oikeustieteenministeri

      Kyll tuo aloitus pitäisi palkita Suomi101-tekona. Tuossa on todellakin tosi kyseessä ja tosi tarkoituksella siis tosi tarkoituksella.

    • Kandidaattina

      Kauneus on katsojan Silmässä.

    • Politiikko

      Sote uudistuksen myötä koittaa valinnanvapaus. Tässä ennakoidaan ihan selvästi jo sitä aikaa.

    • noitmyrkkykäärmeitä

      Sote on oikea keskustalaisuuden pettämisen ja ihmisten aliarvioimisen triumfiaatti!. Tämä"haku ilmoitus " näyttää mihin tuoSOTE johtaa.. Kepulaiset ovat saamassa aikaiseksi Sotessa sellaisen byrokratia himmelin että kukaan lisätyistä johtajista ei tiedä ketä on alaisina ja alaisille tulee liikaa johtajia ja sitten kukaan potilaista jotka haluaisivat jostakin valittaa ja välittää asian niin eivät tiedä kenelle välitetään/valitetaan kun johtajia on niin paljon!. Franz kafkan "linna" ja "oikeusjuttu" tulevat karmeana ja kuivakkaina tosi elämään kaikille.. Vaviskaa ja pelätkää tosielämää! Kuka lopettaisi SOTE :n ennen kuin tuhoudumme siihen.(maksaa liikaa ja se otetaan kaikista suojattomampien ja köyhimpien ihmisten rahoista pois. ). En halua sellaista hirviötä maahamme!

    • Heteropelle72v

      Mulle kelpais mikä vaan.

    • Hihihiii

      Ei sitten ollut multa, mutta voisin minäkin yhtä lääkäriä liehitellä ; D.

    • Missitohtori

      Kauneuskilpailuihin on yleensä YLI 170 cm pituusvaatimus.
      Sorry, pätkä.

      • realOTM71

        Kuinka pitkä missitohtori on? Sun pitäis tutustua Muhun!)


    • pikkumustat

      Uuuu..paikat kostuu, kun ajattelen, että lääkäri panisi minua vastaanotolla hoitopöydällä....

    • FM_KTM

      Olen maisteri, joten minullakin on korvien välissä älykkyysosamäärää!

    • muutakuinlääkettä

      Tämä ei shit ole mikään app-grilli-pila: sain tohtorilta vastaanotolla

      • Neurovaksi

        Oon 6-v poikuli, ja lääketieteen ja kirurgian vahtimestari. Kelpaisko sedälle?


    • Minäkinolensellainen

      Ei alaikäiset

    • lääketieteentri

      Onko alle 30 riittävän kokenut?

    • hehheh

      Lääkärin saa soittamalla, ei huutamalla. :D
      Ei muuta kuin kiertelemään vastaanottoja
      ja selvittämään sinkkustatuksia. :)

      • Vinkkimies

        Tuossapa oli hyvä vinkki!


      • samahehheh
        Vinkkimies kirjoitti:

        Tuossapa oli hyvä vinkki!

        Ideaa saa vapaasti lainata. ;)


    • realOTM71
      • nainenmekossa

        kumpaa sinä etsit: lääkäriä vai miest?


    • realOTM71

      Mitä "nainen menossa" oikein kysyy ja siis minultako? Mikä on miest? En mä mikään homppeli Oo. Naista etin tietenkin! LL koulutuksella olisi Nasta juttu.

    • melkeinjalkaohutjanotkea
    • AamukahviaKohtaKeitän

      Kauneus on kirkossa eturivissä psykiatrian erikoislääkärin peukalo perssilmässään.

    • realOTM71

      Mut ei tunnu löytyvän suomesta. Pitäisikö etsiä Virosta, tai Venäjältä?

    • viroonvaan

      menet vaan viron sairaaloihin vierailemaan. kysyt joka nais laakarin statukset. helpompaa ja nopeempaa. saatat saada viikossa jo naisen

    • potilaana

      Olen AINA haaveillut lääkärin ottavan minut leikkuupöydällä!

    • realOTM71

      Muutamaan sinkku LL naiseen törmänneenä ei ole helppoa Suomessa. Hmm olisiko sitten helpompaa ulkomailta?

    • lääkärisinkko

      Minä vain täällä S(u)omessa

    • realOTM71

      Joo somessa mäkin Oon Näihin tutustunut. Onneksi en livenä. Musta tuntuu, että ne on sekopäisempiä kuin mä!)

    • realOTM71

      Mä Oon silleen kivasti sekopäinen)

    • asiakassuhteessa

      Minä puolestani haluaisin tutustua tuohon realOTM71:een! Olen lakimiehen "tarpeessa".

    • tuunarinarina

      Mikä lääkäreissä kiinnostaa? Tietääkseni tuo sakki on ihan tavallisia kuolevaisia.

      • Eetulii

        No se hyvä palkka.


    • realOTM71

      Suurin osa, mutta sellainen sopivan näköinen Kiva ja älykäs 30-45v 155-181cm 50-75kg mulle kiitos!)

    • Etsintäkuulutus_

      realOTM71:lle: Kumpi sinulle; M vai N?

    • realOTM71

      No nainen tietysti mulle. Oon hetero.

    • realOTM71

      Mut hiljalleen Oon luopunut toivosta löytää LL. Ei sellaisia vapaana Oo ehkä yhtäkään. Ainakaan sellaista 30-45 kesäistä. Muutama nuori voi olla, mutta en enää 25 vuotiasta oikein voi "ottaa" ja 50 kesäinen ei enää lapsia tee.

    • realOTM71

      Vai tunteeko joku Kivan LL naisen ikäluokassa 30-45, joka on vapaa? Paikkakunnalla ei Oo väliä junat liikkuu ja auto)

    • realOTM71

      Joopa Joo. Kirjoittelin oikein asiallisesti taas eräällekin. Ikä sopiva 37 ja etsii tosissaan miestä.
      Ehkä hänen harrastukset sitten oli erilaisia , tai ehkä ne mun asialliset kirjoitukset ovat hänelle tavallisia. Hän ei halua mitään tavallista. Tunnen muutaman ll naisen ja ei ainakaan heidän miehet mitään yli-ihmisiä ole. Eivät ansaitse mahdottomia tms. Musta tuntuu, että ne normaalista aikataulusta Pariutuminen suhteen yli jääneet ovat valtaosin mieleltään kieroutuneita.

      • 38027583

        Vähennä vaatimuksiasi niin se kumppanikin saattais helpommin löytyä, vai onko sulle pakkomielle se lääkäri saada...muu ei kelpaa?


    • myösRealOtm

      Joku roti täytyy olla. Ensinnäkin riittävän tasoinen koulutus; vähintään maisterin tutkinto. Keskiasteen koulutus ei tänä päivänä riitä.

    • realOTM71

      Menestyvällä miehellä on vielä menestyvämpi nainen!)

    • realOTM71

      Mut kuten Oon kertonut. Ei taida löytyä. Olen jo luopunut toivosta, kuten jo kerroinkin.

    • RealOTMmyös

      Tässä olisi yksi ihan otettavissa. Lääkäriksi ei rahkeet riittäneet, alan maisteri toki olen :)
      Tehdäänkp OTM diili?

    • realOTM71

      Mikä ihmeen diili? Etsin naista.

    • erikoistamaisterilta

      hakija maisteri eika ymmarra jos nainen ehdottaa diilia

    • realOTM71

      No kyllä mä Tiedän mikä on diili. Minkälaista ehdotat?

    • erikoistamaisterilta

      vastaa tuolle aikaisemmalle

    • realOTM71

      Noh. Ei Oo maisteri näkynyt, joten vaikea vastata.

    • PuolustusAA

      Maisterin (myös OTM:n) on välillä tehtävä töitä. Melko haasteellisia juttuja KäO:ssa menossa...

      • Pitkällekomealle

        Ei helvetti! Tää onkin lakimies, tunteeko käräjätuomarit hyvin?


    • PatlerPritton

      Mie oon LL, niinku Liike Lentäjä Vinnairilla. Mie kuljetan Air pussii Kuapijost Pekinkiin. Tarttis torttuu saara. Tohtorilt. Niinku sillee.

    • realOTM71

      Mut ei se LL taida löytyä etsintäkuulutuspalstalla, oli kyse lentäjästä, ta tosimiehestä!)

    • TEekkari

      Täällä olisi Totori Vappunenä

    • VappuNenä

      Tohtori voi olla myös nainen; ja obs! tohtoreita on kaikilla aloilla (vink-vink)

    • realOTM71

      Kyllä mulle käy joku muukin tohtori!) Pitää laajentaa reviiriä.

    • toisenalantri

      Tämä vain realOTM71:lle: Jos laajennat reviiriä, niin minkä alan tohtori sinulle sopisi lääkiksen jälkeen?

    • realOTM71

      No sanotaan, että ei Kai se ala niinkään vaan ihminen) Mikäli on mukava, niin se korvaa monta asiaa.

    • Real_Madrid

      realOTM puhuu asiaa. Herää kysymys, minkä lain mukaan sulla on sydän ja vieläpä paikallaan!

    • realOTM71

      No on Mulla sydän paikallaan ihan vaikka elämän lain mukaan.

    • Lääketieteen_tri

      Tulisitko paistamaan "makkaraa"? Täällä olis tarjolla!

    • realOTM71

      Kyllä mä voin tulla. Missä päin paistetaan?

    • realOTM71

      Kirjoita sähköpostia tummamiesetsii mallia Suomi, niin sovitaan "paistotreffit"?

      • Paikallisherkkua

        Täällä Tampereella.


    • realOTM71

      Mut ootko sama, joka pyysi juhannuksena paistamaan makkaraa?)

    • G_A_Y

      Ihana MIESlääkäri pliis. "älliä ja kukkia ja äkkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe