Onnellisuus ei ole kestävää laatua

icocöå

minne se ihmisten onnellisuus tänään " hävisi " voisin väittää niiden kaikkien jotka sosiaalisessa mediassa ovat minäkertojan siis minäminäminä ja minulleminulleminulle ovat havainneet ainakin jokunen kuinka itsekeskeinen päivä onnellisuus päivä on. Mitä jos kuitenkin pohtisivat ilman seksikkäitä unelmiaan mikä tekisi toiset kestävällä ja laadukkaalla elämäntavalla onneliseksi. Voisi olla että politiikkaan uskovaiset joutuisivat pettymään koska polittisiin unelmiin ovat monet pettyneitä.

Todellisuudentajuissaan elävät ihmiset jotka kipuilevat elämänsä haasteiden, köyhyyden, tulojen riittämättömyytensä jne jne on maailmassa jo suurinosa että eivät kykene edes ajattelemaan kun päivässä riittää haastetta saada ruokaa ja nukkumispaikka esimerkiksi.

1

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kizaåxö

      Fakta eli tosiasia on se että tiedeyhteisö eikä tieteet ole vielä keksineet jos sitten mainostajatkaan ihmisiä vaivaaviin ongelmiin ratkaisua. Fakta: verenpainetaudit, liikalihavuus. ilmansaasteet, syövät ja sydän sekä verisuonitaudit nyt tässä ensi hätään johon ei ole kuin helpotusta mutta kaikkinaista ratkaisua ei vielä ole. Luonto hyökkää ihmistä vastaan mm. tappavat helleaallot. Ydinase valmistelut, joukkotuhoaseet jne. jne. Nähtäväksi jää mihin aikaan tiedeyhteisö siirtää ns. tuomiopäivä kello vuonna 2018.

      Minä tässä pienen ihmisen tavalisessa elämässä voin tuntea onnellisuutta tekemistäni töistä joita juuri toiset eivät pidä minään. Pienenä ihmisenä hierarkkian alemmilta tasoilta tietysti voin säväyttää maailmaa nähneenä yhtä sun toista kun olen riittävän vahva ottamaan vastaan kateuden mm. enkä loukkaannu monienkaan tietämättömyydestä jotka eivät edes mitenkään kuulu elämääni.

      muttamutta todelliseen elämään kuuluu positiivisuus ja negatiivisuus itse en pidä järkevänä uskotella uskomuksia jossa elämää katsotaan ja eletään positiivisuudessa ja unohdetaan miten huonolla tolalla asiat ovat suomessa kuin muuallakin. Voin alkaa valmistaa kiinalaista ruokaa tässä ja todeta tehneeni todella herkulista mutta en voi pelastaa koko maailmaa eikä minulla ole yksilöille onnellisuuden avainta. Mainostajien ihmelääkkeet ja parannukset eivät ole houkutelleet ostamaan jotta näyttäisin nuoremmalta, rypyttömältä, paremmalta koska en ole vielä itseäni säikkynyt katsoessa peiliin vaan todennut että meikeillä saa itsensä edes jotenkin ihmisen näköiseksi ( huumoria )

      Jos mainostajat nyt sitten keksivät kun tiedeyhteisötkään eivät ole kyenneet edellä mainittuihin sairauksiin ratkaisun niin tekisivät lukemattoman määrän maailman ihmisistä onnelisiksi ja tulevat sukupolvet myös. Itse jatkan lukemista kun vieläkään ei ole tullut valmista kaikesta kaiken tietävään nyt juuri tiedän vain sen että alan valmistaa lounasta vaikka ei maistukkaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe