minne se ihmisten onnellisuus tänään " hävisi " voisin väittää niiden kaikkien jotka sosiaalisessa mediassa ovat minäkertojan siis minäminäminä ja minulleminulleminulle ovat havainneet ainakin jokunen kuinka itsekeskeinen päivä onnellisuus päivä on. Mitä jos kuitenkin pohtisivat ilman seksikkäitä unelmiaan mikä tekisi toiset kestävällä ja laadukkaalla elämäntavalla onneliseksi. Voisi olla että politiikkaan uskovaiset joutuisivat pettymään koska polittisiin unelmiin ovat monet pettyneitä.
Todellisuudentajuissaan elävät ihmiset jotka kipuilevat elämänsä haasteiden, köyhyyden, tulojen riittämättömyytensä jne jne on maailmassa jo suurinosa että eivät kykene edes ajattelemaan kun päivässä riittää haastetta saada ruokaa ja nukkumispaikka esimerkiksi.
Onnellisuus ei ole kestävää laatua
1
86
Vastaukset
- kizaåxö
Fakta eli tosiasia on se että tiedeyhteisö eikä tieteet ole vielä keksineet jos sitten mainostajatkaan ihmisiä vaivaaviin ongelmiin ratkaisua. Fakta: verenpainetaudit, liikalihavuus. ilmansaasteet, syövät ja sydän sekä verisuonitaudit nyt tässä ensi hätään johon ei ole kuin helpotusta mutta kaikkinaista ratkaisua ei vielä ole. Luonto hyökkää ihmistä vastaan mm. tappavat helleaallot. Ydinase valmistelut, joukkotuhoaseet jne. jne. Nähtäväksi jää mihin aikaan tiedeyhteisö siirtää ns. tuomiopäivä kello vuonna 2018.
Minä tässä pienen ihmisen tavalisessa elämässä voin tuntea onnellisuutta tekemistäni töistä joita juuri toiset eivät pidä minään. Pienenä ihmisenä hierarkkian alemmilta tasoilta tietysti voin säväyttää maailmaa nähneenä yhtä sun toista kun olen riittävän vahva ottamaan vastaan kateuden mm. enkä loukkaannu monienkaan tietämättömyydestä jotka eivät edes mitenkään kuulu elämääni.
muttamutta todelliseen elämään kuuluu positiivisuus ja negatiivisuus itse en pidä järkevänä uskotella uskomuksia jossa elämää katsotaan ja eletään positiivisuudessa ja unohdetaan miten huonolla tolalla asiat ovat suomessa kuin muuallakin. Voin alkaa valmistaa kiinalaista ruokaa tässä ja todeta tehneeni todella herkulista mutta en voi pelastaa koko maailmaa eikä minulla ole yksilöille onnellisuuden avainta. Mainostajien ihmelääkkeet ja parannukset eivät ole houkutelleet ostamaan jotta näyttäisin nuoremmalta, rypyttömältä, paremmalta koska en ole vielä itseäni säikkynyt katsoessa peiliin vaan todennut että meikeillä saa itsensä edes jotenkin ihmisen näköiseksi ( huumoria )
Jos mainostajat nyt sitten keksivät kun tiedeyhteisötkään eivät ole kyenneet edellä mainittuihin sairauksiin ratkaisun niin tekisivät lukemattoman määrän maailman ihmisistä onnelisiksi ja tulevat sukupolvet myös. Itse jatkan lukemista kun vieläkään ei ole tullut valmista kaikesta kaiken tietävään nyt juuri tiedän vain sen että alan valmistaa lounasta vaikka ei maistukkaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982