pro-shopper tallinn ei kuuntele asiakkaita

nytjoperskule

ja heidän perumisia . Tavaraa tulee ja tietenkin myös laskuja. Pyysin heitä lähettämään kaiken paskan eri osoitteeseen ja ei onnistu.
Epärehellinen firma joka vaatii maksuja sellaisestakin joka on heille palautettu.
Otin yhteyttä asianajajaani.

13

2124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fraud

      sehän on lopetettu firma.

    • Rojis

      Todella oikein epärehellinen virolaisfirma, jonne ei voi soittaa, eikä lähettää sähköpostia!! Piti saada kahden viikon kokeilujakso, jonka aikana tuotteen sai palauttaa sitoutumatta. Mutta mitä vielä palautuksen tein hyvissä ajoin ja kuvittelin, että tämä on nyt tässä. Mutta mitä vielä tavaraa alkoi tulla neljän viikon välein ja myös laskuja. Millä tämän saa loppumaan vai pitääkö hankkia asianajaja??

      Terv.Repa Seinäjoelta

    • Kiertolainen

      Se pro-shopper on ihan helppo.
      Jos haluaa perua tilauksen, niin lähettää sähköpostin [email protected]
      se on siinä laskussa, eikä ollut mitään ongelmia.

      • Anonyymi

        Lähetin peruutukse samana päivä kun hain postista.Katsotaan miten käy.16
        12.2019..TEUVO Sutinen.


    • varis4

      olen huomannut ettei peruuttaminen onnistu

    • Anonyymi

      tottakai onnistuuperuuminen ja helposti, spostin kautta saa todella hyvää ja nopeaa palvelua! [email protected]

    • Anonyymi

      Pro shopper on todella epäreilu

    • Anonyymi

      Hyvä puoli on se, että paskaa saa halvemmalla Suomenlahden eteläpuolelta.

    • Anonyymi

      Teen valituksen kuluttajavirastoon, mikäli eivät peru tilausta. Lähettää vanhukselle laskuja ja käsittämätöntä roskatuotetta! Hämäräperäinen firma, ei vastaa puheluihin ja takaisin lähetetyt tuotteet ja perumiset eivät onnistu.

      • Anonyymi

        Suomen kuluttajavirasto ei tee yhtäkään mitään ihmisten eteen. Aivan kädetön virasto verrattuna ulkomaisiin tahoihin.

        Parasta on jättää menemättä tälläisiin koukkuihin jotka perustuu siihen että hyvin moni maksaa kun vaan laskua laitetaan. Kaivatte vaan itseanne syvemmälle kuoppaan.

        Asutte maassa jossa olette yksin tälläisten asioiden kanssa!


        En ole 20 vuoteen kertakaan mitään kokeiluja, ilmaista, maksa sitten / jaksoja ottanut enka ota vaikka minulle siitä maksettaisiin. Puhelimen kautta tapahtuvaa markkinointiin, napista luuri kiinni.

        Tuokin pitäisi kieltää kokonaan pysyvästi lailla. Mutta kun sanoin suomessa ei ole minkäänlaista järkeä viranomaisten ja lakien miettivien suunnalla.


    • Anonyymi

      On se hurjaa huijausta kun ei saa tilausta lopetettua vaikka pakkaus oli osittain revitty auki

    • Anonyymi

      pro-shopper tallinn ei kuuntele asiakkaita

      "nytjoperskule
      21.03.2018 18:04
      Ilmoita
      ja heidän perumisia . Tavaraa tulee ja tietenkin myös laskuja. Pyysin heitä lähettämään kaiken paskan eri osoitteeseen ja ei onnistu.
      Epärehellinen firma joka vaatii maksuja sellaisestakin joka on heille palautettu.
      Otin yhteyttä asianajajaani."
      ____________________________________________________________________________________________

      Sama täällä, olen irtisanoutunut sieltä ja uusi pikku lähetys vaan tuli B-vitamiineja, ja valtavan korkea maksu niistä.

      Nyt pyydän taas 22.8. 2021 uudelleen: älkää lähettäkö, OLEN IRTISANOUTUNUT.
      ________________________________________________________________________________________
      _________________________________________________________________________________________
      Asiakasnumero 8452583-
      (viitenumero 116 469 593 )

    • Anonyymi

      mihin ositteeseen ne voi palauttaa onko jollain osoite

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe