Olemme menettäneet rakkaitamme,olemme ehkä kertoneet palstalla, asioita jota joita ei olisi pitänyt kertoa?
Olen huomannut,avoimmuus kostaintuu?
Avoimmuus hyökkää sinua vastaan?
Joidenkin parinsanan mielipide luhistaa sanomasi täysin?
Muistan,kun maatoloustukilinjalle kirjoitin aamuyöstä, mielipiteeni niin jonkun mielestä oli mallasta tullut nautittua
Vain täysikuu esti nukkumiseni ja tavallan olin kehäraakki,kun aivoni toimivat silloin
Kyllä sen kehäraakin olemuksen olen saanut montamonituista kertaa,surullisin mielinama
Elämäjäljet kertovat eletystä elämästä?
3
81
Vastaukset
- Huuto.pöheiköstä
On houkutus kirjoittaa tuntemattomille ja salanimen turvin. Kuvittelemme, että olemme lojaaleja toisillemme ja ymmärtäisimme toistemme alakulon tai murheet.
'Sitten saamme karvaasti kokea, että joku ottaakin meidät hampaisiinsa, pilkkaa murhetta, ivaa alakuloisuutta, ei edes halua ymmärtää. Tällainen kirjoittaja saa muutkin liikkeelle.
On se nähty.
Vuosisadan alussa oli rekisteröityjä kirjoittajia paljon, mutta parissakymmenessä vuodessa heidät(meidät) on lannistettu pusikkoon, niin että vain harva uljaasti vielä merkitsee nimensä näkyviin.
Vuosia sitten oli tapana moittia niitä, jotka eivät rekisteröityneet, nyt se ajatusmalli on jätetty. Rekisteröidyt ovat niitä viimeisiä, jotka eivät ole pilkasta lannistuneet.
Hyvää jatkoa heille.Anteeksi huuto pöheiköstä?
Kyllä minua on ivattu,kirjoitin aikoinaan etsivivä-amadeuksena ja silloin joku hyökkäsi kimppuni,että muutin niccini.
Minulle on aivan sama kuka kirjoittaa asiallisesti,mutta yleensä puskikset lyttäävää asiallisetkin
ajatelmat,en tarkoita omiani.
Minkätähden me emme voida asettua mielipitemme taakse?
Ei minun mielipiteeni ole aina maailmankuvaani avartavia,mutta olisi aivan mahtavaa,kenen mielipidettä käsittelen?
Meillä kaikilla ovat omat mielipiteemme lähinnä aivokomassamme,siis käyttäkäämme niitä?
Meille on suotu kanava käyttää aivojamme,käytetään niitä ama- amajäänytulkoruokintaan
Niin vielä ama!
Toivon todella,että ajatelmasi saavuttavat palstan!
Minä tavallaan jaan sen mielipiteen,jonka olen laukonut palstalle!
Olen sen mielipiteen takana! Olen sen tuonut palstalle vaikka aamuyöstä,niin en ole kännissä silloin? Olen niinsanottu kuuhullu,en ulvo,mutta nukutuksikaan en saa,joten ympäristölle täysin
vaaraton?
Olen kertonut ja kannustanut aikoinaan masentunutta henkilöä.
Olen kertonut kaiken kokemani,kaiketi sen vahvuuden löytyminen tulikin sieltä psyykenromahtamisen pohjalta,täydellinen loppuunpalaminen tapahtui.
Olin kuukauden sairauslomalla ja se itsensäkokoaminen olikin voimienponnistus.
Polkupyörä oli se,jonka turvin pääsin ulkoilmaan.Talutin sitä muutaman kerran korttelin ympäri,kunnes uskatauduin sen selkään ja se päivä,jolloin tunsin,että nyt hallitsen itseäni,hallitsen pyörääni,oli todella mahtava ulostulo takaisin elämään,oli takaisintulo
omaanminuuteen.
Jos teistä joku on rämpinyt siellä suossa missä minä,
älkää ihmetelkö itseluottamustani ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594