Tässä nainen surullisena valittaa kun komea mies olisi halunnut naisesta vain helpon panon vaikka nainen oli ihastunut.
https://www.youtube.com/watch?v=pydZ4MF55kg
Se, että mies kelpuuttaa naisen panoksi on naiselle ihan yhtä hyvä asia kuin jos nainen kelpuuttaa miehen kaveripojaksi. Ja silti täällä naiset änkyttävät saavansa seksiä ja vielä kehuvat saavansa seksiä. Se on ihan sama asia kuin jos mies kehuisi pääsevänsä halutessaan kaveripojaksi.
Naiselle seksi ilman sitoutumista on pahinta mitä voi tapahtua. Nainen haluaa parisuhteen.
Sen sijaan jos mies olisi saanut tuon seksiehdotuksen kauniilta naiselta niin mies olisi onnensa kukkuloilla, naisella taas reaktio on päinvastainen.
Naiselle seksi ilman sitoutumista on pahin asia
66
1286
Vastaukset
Älä lerppu lärpätä.
Dissident kirjoitti:
Wuppis on ärjyllä päällä...
Hihhuh...Enpä tiedä, mutta Nallia vois vähän taputella..
- Naisasialooser11
Menopaussin oireita
Naisasialooser11 kirjoitti:
Menopaussin oireita
Toi oli sentäs jotain uutta...
Käynpä ajelemassa parran..Wwuwuw kirjoitti:
Enpä tiedä, mutta Nallia vois vähän taputella..
No välität jostain noupadista noinkin paljon? Trollaava nyhverö ja menetät malttis? Heiiii.... c'mon wuppis! Pystyt parempaan....
Dissident kirjoitti:
No välität jostain noupadista noinkin paljon? Trollaava nyhverö ja menetät malttis? Heiiii.... c'mon wuppis! Pystyt parempaan....
Luulet vain.. samoja juttuja tässä nähnyt ties kuinka monet kerrat..
Ja mä meen..
Nukkumaan... untuvien sekaan.. maailmaan pehmeään.. Nähdään, ukkeli.Wwuwuw kirjoitti:
Luulet vain.. samoja juttuja tässä nähnyt ties kuinka monet kerrat..
Ja mä meen..
Nukkumaan... untuvien sekaan.. maailmaan pehmeään.. Nähdään, ukkeli.No noista purkauksistahan noi k.rvänsyylät elävät... lainatakseni risumiesvainaata...
Öitä Wup. Ja kauniita unia. Niissähän vois vaikka loikkia kevätniityllä veikeitä vasikoita?
Näkyillään...
- Kurppa27
Kyllä me naiset saamme helposti seksiä älä sinä siitä huolehdi.
- Naisasialooser11
Osaatko lukea vai oletko vajaaälyinen? Seksin saaminen ilman sitoutumista on naiselle pahinta mitä voi tapahtua ja se seksi mitä saat on surkeaa seksiä vähemmän komealta mieheltä.
Kyseessä ei ole seksi vaan kassientyhjennys joka kestää minuutin, kelpaat siis kassien tyhjennykseen ja nolosti ja säälittävästi änkytät saavasi seksiä.
Jos saat pitkiä seksiöitä jumalaisilla taidoilla varustetulta Chris Hemsworhtin näköiseltä mieheltä niin sitten voit naisena sanoa saaneesi seksiä. Kaikki vähempi on spermaränninä olemista, ei seksiä. - fhgfhgfhf
Osaatko lukea vai oletko vajaaälyinen? Seksin saaminen ilman sitoutumista on naiselle pahinta mitä voi tapahtua ja se seksi mitä saat on surkeaa seksiä vähemmän komealta mieheltä.
Kyseessä ei ole seksi vaan kassientyhjennys joka kestää minuutin, kelpaat siis kassien tyhjennykseen ja nolosti ja säälittävästi änkytät saavasi seksiä.
Jos saat pitkiä seksiöitä jumalaisilla taidoilla varustetulta Chris Hemsworhtin näköiseltä mieheltä niin sitten voit naisena sanoa saaneesi seksiä. Kaikki vähempi on spermaränninä olemista, ei seksiä.Olen saanut aina hyvää seksiä ilman sitoutumistakin. Ei ollenkaan valittamista. Ja parempi se on kuin ottaa mies ikuisesti nurkkiin pyörimään.
- Naisasialooser11
Et ole, älä valehtele itsellesi. Juurihan sanoin että naiselle seksi ilman sitoutumista on pahin asia ja jos sinulle olisi tarjolla komea mies niin ottaisit sellaisen nurkkiisi pyörimään välittömästi. Se"seksi"mitä saat on sitä että ruma mies käyttää sinua kassien tyhjennykseen.
- fdgfdgdf
Et ole, älä valehtele itsellesi. Juurihan sanoin että naiselle seksi ilman sitoutumista on pahin asia ja jos sinulle olisi tarjolla komea mies niin ottaisit sellaisen nurkkiisi pyörimään välittömästi. Se"seksi"mitä saat on sitä että ruma mies käyttää sinua kassien tyhjennykseen.
"Juurihan sanoin että naiselle seksi ilman sitoutumista on pahin asia"
Säkö siitä päätät? Miten miehen komeus edes vaikuttaa siihen, että haluaisin sen nurkkiini pyörimään? Komea mies ei ole yhtään sen parempi kuin miehet yleensäkään. Komealta mieheltäkin saatuun seksiin kyllästyy ajan myötä. En halua sitoumuksia, vaan vaihtelua. Parisuhde ei ole mun juttu. Nyt sanot tähän "huorahan sinä olet", no niin olen, so what. - Vaatimaton_unelma
Jos saat pitkiä seksiöitä jumalaisilla taidoilla varustetulta Chris Hemsworhtin näköiseltä mieheltä niin sitten voit naisena sanoa saaneesi seksiä. Kaikki vähempi on spermaränninä olemista, ei seksiä.Kieltämättä kiihottaa jo pelkkä ajatus pitkästä seksiyöstä jumalaisillla taidoilla varustetulta Chris Hemsworthin näköisen miehen kanssa. Kyllä kiitos ennen kuin kuolen😁
Multa naiset ovat halunneet pelkkää seksiä. Tosin vain kovan humalatilan avittamana.
Kun olin nuori 60-luvulla, ei harrastettu paljoa yhdyntää, kuten nykyään. Aika oli ankea. Mutta yleensä tytöt nauttivat, jos jutellessa piti sormeaan pitemmänkin aikaa tytön emättimessä. Nauttivat nekin tytöt, joiden kanssa ei seurustellut.
- Naisasialooser11
60-luvulla sitä harrastettiin paljon enemmän koska seksuaalinen liberalismi ja hippiliike. Nykyään yhdyntää harrastetaan vähemmän koska some ja älypuhelimet.
60-luvulla sitä harrastettiin paljon enemmän koska seksuaalinen liberalismi ja hippiliike. Nykyään yhdyntää harrastetaan vähemmän koska some ja älypuhelimet.
60-luvun alussa ei ollut saatavissa e-pillereitä, joita pidetään seksuaalikäytöksen suurmuutoksen mahdollistajina. Vielä 60-luvun lopussa useimmat lääkärit kieltäytyivät määräämästa pillereitä muille kuin AVIOPAREILLE. Hyvin harvat määräsivät muille, ja heidän nimensä kulkivat huhuna suusta suuhun. Useimmat eivät heistä kuulleet.
Nuorille ei edes vapauden tultua määrännyt kukaan, koska ajateltiin, että ne olisivat vahingollisia nuorille. Mutta olivat lääkärit myös voimakkaasti moralistisia ja ajattelivat, että heillä on itsestään selvä oikeus määrätä ihmisen yksityisasioista, kuten aikaisemmin papisto oli ajatellut.
Harjoitettiin keskeytettyä yhdyntää ja "kortongin" käyttöä. Syntyi tahattomia raskauksia runsaasti enemmän pienemmällä yhdyntätiheydellä. Miehen velvollisuudeksi katsottiin ottaa vaimokseen naisen, jonka oli "saattanut paksuksi". Yhdessäasuminen oli hyvin harvinaista, jos ei ollut naimisissa. Yhteistä hotellihuonetta ei voinut saada kuin todistamalla, että on avioliitossa.
Yhdyntätiheys kasvoi aina vuosituhannen vaihteen yli, mutta on nyt laskussa ja itsetyydytys nousussa.
Onhan nuorena varsinkin helposti kova isku päin naamaria, jos tyyppi jonka suhteen elättelet romanttisia tunteita ja suuria haaveita. Muistaahan sen itsekin vielä miten kipeetä teki huomata, että on toiselle paljon vähemmän kun se toinen on itselle.
Kyllä noihin tottuu, siilleen että osaa hirmusti pettymättä todeta, että eipä oo mua varten tuo tyyppi...tai olla hirmusti ees etukäteen haaveilemasta jo tässä iässä.
Nuorena on helposti herrkä ja haavoittuva. Kyllä tuokin tyttö prinssinsä löytää. Pariin pelleen törmättyään...- Naisasialooser11
Ei löydä prinssiä eli top10% miestä, mutta jos ymmärtää oman tasonsa niin voi saada vähemmän komean ja vähemmän suositun miehen parisuhteeseen kanssaan. Jos ei ymmärrä tasoaan ja jatkaa top10% miesten tavoittelua niin saa jatkossakin kuulla kelpaavansa vain panoksi.
Ei löydä prinssiä eli top10% miestä, mutta jos ymmärtää oman tasonsa niin voi saada vähemmän komean ja vähemmän suositun miehen parisuhteeseen kanssaan. Jos ei ymmärrä tasoaan ja jatkaa top10% miesten tavoittelua niin saa jatkossakin kuulla kelpaavansa vain panoksi.
Prinssillä tarkoitin itselleen sopivaa ja mukavaa kumppania. Jonka kanssa synkkaa. En mitään kiiltokuvaa kuvastojen sivuilta. :)
Nicitönnä kirjoitti:
Prinssillä tarkoitin itselleen sopivaa ja mukavaa kumppania. Jonka kanssa synkkaa. En mitään kiiltokuvaa kuvastojen sivuilta. :)
En minäkään mitään täydellistä prinsessaa ole elämääni etsimässä. Vähän pullukka Nicitönnä tai sunnuntain Kirkkokaverini voisi se parempi vaihtoehto olla. Eilen juttelin taas sen Kirkkokaverin kanssa. Kaksi kertaa hän on Joensuussa viereeni istunut. Sunnunntaina saan istua hänen viereensä toisessa kaupungissa. Jos meistä tulee enemmän kaverit kuin kirkossa niin sitten emme ole enää kumpikaan sinkku vaan jotain enemmän, Emme ole toisille mikään prinssi tai prinsesssa kokonaisuus vaan sellainen pari ehkä, jossa alussa ollaan tuttavia, sitten kavereita, sen jälkeen ystäviä - sen jälkeen saattaa olla tiedossa jotain enemmän. Prosessi voi johtaa molemmin puoliseen rakastumiseen, jossa toinen ei nähdä minään täydellisenä prinssinä tai prinsessana! :)
Faith.Hope.Love kirjoitti:
En minäkään mitään täydellistä prinsessaa ole elämääni etsimässä. Vähän pullukka Nicitönnä tai sunnuntain Kirkkokaverini voisi se parempi vaihtoehto olla. Eilen juttelin taas sen Kirkkokaverin kanssa. Kaksi kertaa hän on Joensuussa viereeni istunut. Sunnunntaina saan istua hänen viereensä toisessa kaupungissa. Jos meistä tulee enemmän kaverit kuin kirkossa niin sitten emme ole enää kumpikaan sinkku vaan jotain enemmän, Emme ole toisille mikään prinssi tai prinsesssa kokonaisuus vaan sellainen pari ehkä, jossa alussa ollaan tuttavia, sitten kavereita, sen jälkeen ystäviä - sen jälkeen saattaa olla tiedossa jotain enemmän. Prosessi voi johtaa molemmin puoliseen rakastumiseen, jossa toinen ei nähdä minään täydellisenä prinssinä tai prinsessana! :)
Muista, hiljaa hyvä tulee. :)
https://www.youtube.com/watch?v=b-ne7abtHIo
Istoa sulle...heh.Nicitönnä kirjoitti:
Muista, hiljaa hyvä tulee. :)
https://www.youtube.com/watch?v=b-ne7abtHIo
Istoa sulle...heh.Mulla äänet ei ole päällä niin en kuullut laulua, mutta näin kuvan Ansasta ja Taunosta. Olen tykännyt heidän yhteisistä elokuvistaan 30-50-luvuilta. Vaikka ne on vanhoja niin monesti tosi hyviä. Hiljaa hyvä tulee? Niin minustakin tuntuu. Ehkä hän etsii jonkinlaista kaveria, mikä oikeastaan minullakin oli aluksi idea, mutta sitten mukaan tuli halu pussata häntä.
Yksi nainen vähän aikaa sitten soitti minulle. Puolitoista viikkoa sitten hän määritteli luonani sen, että ei ole minun naisystäväni, sillä sellaiseen nimitykseen pitäisi seurustella. Jostain syystä tuntuu, että naisesta saattaisi tulla naisystäväni vuosien saatossa ja ehkä kuukausien aikana.
Mitäs sinulle kuuluu? Minä ryhdyn pian nukkumaan, joten en pitkään tänä iltana kirjoittele! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Mulla äänet ei ole päällä niin en kuullut laulua, mutta näin kuvan Ansasta ja Taunosta. Olen tykännyt heidän yhteisistä elokuvistaan 30-50-luvuilta. Vaikka ne on vanhoja niin monesti tosi hyviä. Hiljaa hyvä tulee? Niin minustakin tuntuu. Ehkä hän etsii jonkinlaista kaveria, mikä oikeastaan minullakin oli aluksi idea, mutta sitten mukaan tuli halu pussata häntä.
Yksi nainen vähän aikaa sitten soitti minulle. Puolitoista viikkoa sitten hän määritteli luonani sen, että ei ole minun naisystäväni, sillä sellaiseen nimitykseen pitäisi seurustella. Jostain syystä tuntuu, että naisesta saattaisi tulla naisystäväni vuosien saatossa ja ehkä kuukausien aikana.
Mitäs sinulle kuuluu? Minä ryhdyn pian nukkumaan, joten en pitkään tänä iltana kirjoittele! :)Vaihteeksi taas kipee, kurkku kipua ja pääkin särkee. :(
Tuntuu viihtyvän sairastelut meillä pitkään. Vuorotellen joku kipeenä. Silläpä tässä jo kesää kaipaan, kun silloin harvoin on mitään sairastelua ollut. :)
Jos hilpaset nukkumaan pian, niin hyvää yötä. :)Nicitönnä kirjoitti:
Vaihteeksi taas kipee, kurkku kipua ja pääkin särkee. :(
Tuntuu viihtyvän sairastelut meillä pitkään. Vuorotellen joku kipeenä. Silläpä tässä jo kesää kaipaan, kun silloin harvoin on mitään sairastelua ollut. :)
Jos hilpaset nukkumaan pian, niin hyvää yötä. :)Joo, minäkin heråsin viikko sitten torstaina kovaan kurkkukipuun kello 3 yöllä. Ei ollut oikeen kivaa. Ja sellaisen tulehduksen eteneminen postipäihin ei tuntunut mukavalta. Nyt olen tervehtymässä ja ei ole enää niin paha räkätauti kuin on kohta viikon jatkunut.
Toivottavasti pian paranet ja perheesi!
Hyvää yötä ilmam laulua! Meinasin laittaa "Goodnight Sweetheart" laulun, mutta sitten tulin mieleen, että Sandman sopisi paremmin tai *Sininen uni". Voit etsiä nuo laulut itse, jos tekemisestä pulaa! Törmätään! :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=CCMI91DCTRg- miituujalahjakkuus
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Mulla äänet ei ole päällä niin en kuullut laulua, mutta näin kuvan Ansasta ja Taunosta. Olen tykännyt heidän yhteisistä elokuvistaan 30-50-luvuilta. Vaikka ne on vanhoja niin monesti tosi hyviä. Hiljaa hyvä tulee? Niin minustakin tuntuu. Ehkä hän etsii jonkinlaista kaveria, mikä oikeastaan minullakin oli aluksi idea, mutta sitten mukaan tuli halu pussata häntä.
Mitäs sinulle kuuluu? Minä ryhdyn pian nukkumaan, joten en pitkään tänä iltana kirjoittele! :)Ihan täältä sivusta kommentoin Taunoa ja Ansaa..koska näyttelijöistä on ollut kovasti puhetta viime aikoina :)
Tauno Palo ja Ansa Ikonen olivat molemmat erittäin lahjakkaita näyttelijöitä. Monikaan ihminen nykyään ei tiedä, kuinka monipuolisesti lahjakkaita yksilöitä heistä kumpikin oli.
Kun kaksi lahjakasta näyttelijää tekee elokuvassa pääosat, syntyy jotain sellaista kipinää, joka kestää aikaa ja katselukertoja. Sen karisman ja lahjakkuuden voi aistia, jopa huonosti käsikirjoitetussa elokuvassa.
Nykypäivän elokuvamaailmassa ei ole enää montakaan todella karismaattista näyttelijää. Tarkoitan siis ihan maailmanlaajuisesti.
Suomen tilanne on todella surkea. Joitakin näyttelijöitä ylistetään ihan suotta. Heillä ei ole kameran edessä minkäänlaista mukaansatempaavaa karismaa..Mutta vielä pahempaa on se, että moni suomalainen elokuvanäyttelijä tekee työnsä "yhdellä ilmeellä". Se on suorastaan koomista aika ajoin!
Katsokaapa vaikka jotain Pihla Viitalan työtä, laittakaa vaikka äänet pois ja katsokaa pelkkää kasvotyöskentelyä, jos näyttelijäntyön analysointi on vieras käsite... hyvät naurut saa, kun hoksaa että oli tilanne mikä tahansa, ilme on aina sama :D Rikosdraamakin muuttuu tahattomaksi komiikaksi, hahahah... miituujalahjakkuus kirjoitti:
Ihan täältä sivusta kommentoin Taunoa ja Ansaa..koska näyttelijöistä on ollut kovasti puhetta viime aikoina :)
Tauno Palo ja Ansa Ikonen olivat molemmat erittäin lahjakkaita näyttelijöitä. Monikaan ihminen nykyään ei tiedä, kuinka monipuolisesti lahjakkaita yksilöitä heistä kumpikin oli.
Kun kaksi lahjakasta näyttelijää tekee elokuvassa pääosat, syntyy jotain sellaista kipinää, joka kestää aikaa ja katselukertoja. Sen karisman ja lahjakkuuden voi aistia, jopa huonosti käsikirjoitetussa elokuvassa.
Nykypäivän elokuvamaailmassa ei ole enää montakaan todella karismaattista näyttelijää. Tarkoitan siis ihan maailmanlaajuisesti.
Suomen tilanne on todella surkea. Joitakin näyttelijöitä ylistetään ihan suotta. Heillä ei ole kameran edessä minkäänlaista mukaansatempaavaa karismaa..Mutta vielä pahempaa on se, että moni suomalainen elokuvanäyttelijä tekee työnsä "yhdellä ilmeellä". Se on suorastaan koomista aika ajoin!
Katsokaapa vaikka jotain Pihla Viitalan työtä, laittakaa vaikka äänet pois ja katsokaa pelkkää kasvotyöskentelyä, jos näyttelijäntyön analysointi on vieras käsite... hyvät naurut saa, kun hoksaa että oli tilanne mikä tahansa, ilme on aina sama :D Rikosdraamakin muuttuu tahattomaksi komiikaksi, hahahah..."Katsokaapa vaikka jotain Pihla Viitalan työtä, laittakaa vaikka äänet pois ja katsokaa pelkkää kasvotyöskentelyä, jos näyttelijäntyön analysointi on vieras käsite... hyvät naurut saa, kun hoksaa että oli tilanne mikä tahansa, ilme on aina sama :D Rikosdraamakin muuttuu tahattomaksi komiikaksi, hahahah..."
Minä en niin hirvittävästi suomalaisia elokuvia katso, vaikka joskus olen hetken ollut elokuva-alalla täyspäisesti töissä. En ole samaa mieltä suomalaisista näyttelijöistä. Minusta Pihla Viitala esittää aivan hyvin hyvää noitaa Hollywood-elokuvasa "Hannu ja Kerttu".
https://en.wikipedia.org/wiki/Hansel_&_Gretel:_Witch_Hunters
Kyllä hänet tuolla elokuvan kymmenen suurimman tähden joukossa mainitaan. Minusta hänen ilmeensä sopivat hyvin ainakin tuohon elokuvaan. Hän on mieespäänäyttelijän ihastus elokuvassa. En paljasta enempää, jos joku haluaa katsoa tarkemmin hänen hyvän roolisuorituksensa.
Tietysti Ansa Ikonen ja Tauno Palo olivat Suomen suurin tähtipari jo 1930-luvulla. Kohta heidän tähteydestään on kulunut sata vuotta.
- valitsija-
Jos ei luuserin joidenkin juttujen, mm stondiksen puuttumisesta puhumisen, perusteella voisi päätellä kirjoittajan olevan mies-sukupuolen edustaja, voisi luulla kyseessä olevan naisen, niin kuvittelee tämä naisen mielenmaisemasta jotain tietävänsä. Erikoista tolla seurustelukokemusten puutteella - to come to think of it.
Olen nainen, joten voin naisena omaa sielunmaisemaani raottaa. Mulle seksi ja sitoutuminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Se millasta seksiä saan, on ihan musta kiinni ja se kenen kanssa sitä harjoitan on myös musta kiinni; jos et tiedä niin voin kertoa sulle, että normaali mies haluaa aina ja on myös valmis. Nainen siis valitsee ja mies odottaa osuuko valinta kohdalle.
Se on harmillista tosin, että miehet useimmiten haluaisivat myös parisuhteen, mutta se ei itseäni kiinnosta. Ei ole kiva tuottaa pettymystä kuitenkaan.- valitsija-
Mies haluaa MUA aina, mutta tällasestahan sä et ymmärrä mitään. Ja edelleen, se joka valitsee olen minä. Onko vaikeeta hyväksyä tosiasioita?
- Naisasialooser11
Et valitse, sinä et valitse mitään ja mies ei halua sinua koska et ole kaunis etkä seksikäs.
Tällä palstalla ei kirjoita yksikään kaunis ja nuori nainen. - luuseripalsta
Et valitse, sinä et valitse mitään ja mies ei halua sinua koska et ole kaunis etkä seksikäs.
Tällä palstalla ei kirjoita yksikään kaunis ja nuori nainen.Eikä yksikään mies, joka saa seksiä...
- valitsija-
Tällä palstalla ei kirjoita yksikään kaunis ja nuori nainen.Sun elämäsi on niin kaukana todellisesta elämästä, että et ymmärrä miten asiat oikeasti tapahtuvat. Nainen valitsee ja mies odottaa, josko valinta osuu kohdalle. Näin se vaan menee. Ei mahda mitään. Huomaan, että sua ottaa päähän, ettei se valinta osu sun kohdallesi, mutta ei se mikään ihme ole.
- Naisasialooser11
Ei mene, mies ei odota mitään vaan menee ja panee halutessaan väkisin tai jättää panematta vaikka nainen haluaisi. Mies päättää ketä panee, milloin panee ja ketä ei pane. Sinulla ei ole mitään nokan koputtamista siihen, minäkin panisin halutessani siuna väkisin uudestaan, uudestaan ja uudestaan, mutta koska olet vanha ja ruma niin jätän panematta kuten kaikki muutkin miehet tekevät.
Vain nuorella ja kauniilla naisella on varaa valita eikä hänkään saa niitä miehiä joita oikeasti haluaisi vaan valinnan vara kohdistuu vähemmän tasokkaisiin miehiin, sinulle ei ole sitäkään mahdollistuutta. - valitsija-
Ei mene, mies ei odota mitään vaan menee ja panee halutessaan väkisin tai jättää panematta vaikka nainen haluaisi. Mies päättää ketä panee, milloin panee ja ketä ei pane. Sinulla ei ole mitään nokan koputtamista siihen, minäkin panisin halutessani siuna väkisin uudestaan, uudestaan ja uudestaan, mutta koska olet vanha ja ruma niin jätän panematta kuten kaikki muutkin miehet tekevät.
Vain nuorella ja kauniilla naisella on varaa valita eikä hänkään saa niitä miehiä joita oikeasti haluaisi vaan valinnan vara kohdistuu vähemmän tasokkaisiin miehiin, sinulle ei ole sitäkään mahdollistuutta.Mä puhun kokemuksesta, se on jotain mitä sulla ei ole. Miltä muuten tuntuu, kun "luuseri"-geeni pysähtyy suhun? Mahtaa ottaa päähän.
- valitsija-
Vain nuorella ja kauniilla naisella on varaa valita eikä hänkään saa niitä miehiä joita oikeasti haluaisi vaan valinnan vara kohdistuu vähemmän tasokkaisiin miehiin, sinulle ei ole sitäkään mahdollistuutta.Ai niin: sä et pane mitään väkisin - siihen tarvitaan stondista. Sekin on jotain, mitä sulla ei ole. Eli edelleen, mä valitsen ja sä istut kotonasi lerppasi kanssa.
- Naisasialooser11
Sinun kanssasi yhdelläkään miehellä ei ole stondista.
- LerpukkaVitkutinNauti
Hanki se lerpukka vitkutin eli tussukka sieltä hot lipsistä.
- durasellinen
Sain joskus synttärilahjaksi pienen pupuviraattorin kaveriporukalta. Se on ukassa, niin pieni esine kuin onkin.
- kermatpäältä
Runkkailkaa rauhassa rakkaat ikisinkkumiehet!
Olen aikuinen nainen, mutta minulla on sekä kaverimiehiä, että ns. vakipanoja. Miesten tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että nainenkin voi haluta vain seksiä...
Kaikkea ei voi saada yhdessä paketissa.- mööörsii
Voih eih. En ole, enhän?!
- h567jh67
Naiset itse ovat ensimmäisenä ja useimmiten sanomassa että eivät voisi kuvitellakaan seksiä ilman tunnepuolen yhteyttä, joten uskottavuutesi on vähän niin ja näin.
- brunettesinkku
Minulle on aivan sama harraastaako osa miehistä ja naisista irtoseksiä tai avointa suhdetta. Jokainen vastaa omista valinnoistaan.
Miehissä on paljon heitäkin, jotka etsivät vakaata suhdetta, mutta ovatkin seksihaussa. Kyllä heillekin löytyy noita irtoisia naisia , säästyisi molemmin puolin mielipahalta.
Elän itse ilman seksiä silloin, kun en ole suhteessa. Ja suhteeseen hakeudun tutustumalla sieltä kaulan yläpuolelta.
Seksiähän voi harrastaa tutemattomankin kanssa ja oikein hyvääkin sellaista, tuskin kukaan nainen edes suostuisi jonkun minuuttimunan kiusaamaksi. Onneksi nainenkin osaa nykyään vaatia ja saada nautintoa seksistä ja todellakin halutessaan elää vailla sitä.
- saikomitähaki
Kyllä se pitää selvittää mitä mies haluaa naisesta. Toki olen myös törmännyt sellaisiin jotka pelkkää panoa hakivat. Mutta onko minun jotenkin otettava itselleni se syyllisyys ettei tuo mies halunnut muuta kuin seksiä? Ja se mitä esitti ja antoi ymmärtää että muuta haluaa myös. Kun yhteys loppui siihen kun oli saanut joten kuka tässä kuviossa tuomitaan? Minäkö olen se kortti joka helposti antoi vai tuo tilaisuuden hakija joka sitä seksiä vain halusi muttei sitä kertonut? Surullinen olin minäkin kun muuta ei halunnut. Mutta en katso että naisena syyllistyin mihinkään väärään kun seksiä annoin. Koska uskoin siihen kuvaan että muutakin oli valmis antamaan. Toki mitä komeampi on on riski mitä hakee. Mutta nämä itse selvitettävä ja riskillä. Nyt kun olen löytänyt miehen joka haluaa muutakin kuin seksiä nautin siitä muusta paljon enemmän kuin seksistä. Alunperin kun suhteeseen ryhdyn on se uskomus myös toisesta että haluaa muutakin. Näin se vain menee. Tuon miehen taustoja kun tutkin tulikin ilmi että sillä oli jo nainen jne. Toki kysyin onko sinkku ja näin sanoi olevan ja siitä se lähti. Mutta loppui tasan siihen kun sänkyyn pääsi. Oliko sitten pettynyt minuun vai saiko mitä haki? En ottanut yhteyttä tuohon sen naiseen. Toki säälillä seuraan tuon naisen tekemisiä. Tämä on pieni maa ja aina tuntee jonkun.
- brunettesinkku
Et sinä tehnyt mitään väärää, uskoit vaan ihmiseen. Ja se ihminen valehteli sinulle ja valehteli naiselleen. Tuosta voi vaan ottaa opikseen ja ainakin itse kävisin testeissä sp-tautien varalta. Tuskin olit ainoa, jonka kanssa seksiä harjoittaa.
Varaudu siihen, että mies ottaa yhteyttä jopa kuukausien kuluttua. Tuollaiset jättää numerot talteen ja selaavat, mistä flaksi kulloinkin käy.
Itselläni oli kaksi vuotta sitten vastaava tilanne muutaman kuukauden ja selvisi miehen olevan vain seksin perässä. Lopetin siihen. On vielä tänä vuonna jankannut tapaamista. Olen vain vastannut hymiöllä. - Naisasialooser11
Kyllä teki väärin. Hän antoi seksiä helposti. Jos mies olisi ollut kiinnostunut muustakin niin hän olisi helposti odottanut puoli vuotta seksiä, siinä ajassa pelkän seksin perässä olevat miehet kyllä häviävät.
Mies oli todennäköisesti komea ja naista tasokkaampi ja siksi hän uskoi miehen lemmenluritukset ja antoi heti seksiä. Naisasialooser11 kirjoitti:
Kyllä teki väärin. Hän antoi seksiä helposti. Jos mies olisi ollut kiinnostunut muustakin niin hän olisi helposti odottanut puoli vuotta seksiä, siinä ajassa pelkän seksin perässä olevat miehet kyllä häviävät.
Mies oli todennäköisesti komea ja naista tasokkaampi ja siksi hän uskoi miehen lemmenluritukset ja antoi heti seksiä.<<Kyllä teki väärin. Hän antoi seksiä helposti. Jos mies olisi ollut kiinnostunut muustakin niin hän olisi helposti odottanut puoli vuotta seksiä, siinä ajassa pelkän seksin perässä olevat miehet kyllä häviävät.>>
Häviävät muutkin miehet.
Puoli vuotta odotusta ja vielä helposti! Jos nainen ei pian anna vittua, on todennäköistä, että mies menettää kiinnostuksensa ja katselee muualle. Jotkut naiset juuri siinä menettävät lupaavasti alkavan seurustelun, että "leikkivät vaikeasti tavoteltavaa".
Puoli vuotta naista piirittävä ja sinä aikana ilman seksiä jäävä mies on täydellinen luuseri, ja nainen, joka on valmis kiusaamaan seksittömyydellä miesta puoli vuotta, on idiootti, joka ei tajua, että tie miehen sydämeen kulkee naisen vitun kautta.
Normaaliin seurusteluun kuuluu heti alusta pitäen myös seksi. Ei toiseen voi tutustua ilman sitä.
Älkää hyvät tytöt uskoko satuja. Pysyvään suhteeseen mennään vittu edellä. Jos mies odottaa naiselta alkumetreillä pidättyvyyttä, mies on muutenkin outo eikä tunne nykyajan menoa. Nykyisin tiedämme, että naisen seksuaalinen tarve on yhtä suuri kuin miehen, joskus suurempikin. Ei niin, kuin ennen luultiin, että se on pienempi tai jopa olematon. Nainen vain on syystäkin krantumpi kuin mies. Kun hän ryhtyy ja heti seksiin miehen kanssa, se sisältää tärkeän ilmoituksen, että nainen kelpuuttaa miehen.
Vapaa ja seksikäs nainen on miehenkin silmissä ihanampi kuin seksittömyyttä näyttelevä. Hän on luonnollinen. Naiset ovat suloisia.
Ja mistä on tämä oppi, että vittua antava tyttö menettäisi enemmän kuin kyrpää antava mies? Vuosisatojen takaista iljettävää patriarkaalista perinnettä.
- Plaaplaaah
Paskat. Riippuu ihan ihmisestä mitä kukin haluaa. Se tosin on totta, että itsetuntobuustin hakeminen irtoseksistä naisen kohdalla on outo yhtälö. Se on kuin voittaisi 4v.n kädenväännössä. En kehuisi saavutuksena :D Mutta jos taas tekee sitä koska tykkää, ja yhteisymmärryksessä niin mikä vika? Enemmänkin saisivat naida irrallaan.
- Naisasialooser11
Totta. Helppohan sitä pillua jakaa on, mutta koitappa saada sitä. Sama kun kehuisi sillä, että sai jaettua miljoona euroa pois, mutta koitappa tienata se
<<...itsetuntobuustin hakeminen irtoseksistä naisen kohdalla on outo yhtälö.>>
Kuka mitäkin outona pitää. Aikoinaan, kun tansseissa oli vielä aina miestenhaku, siskoni kämppäkaveri iloitsi, että häntä runsaasti haetaan tansseissa, ja että aina tanssin jälkeen hänellä on tilaisuus nauttia vitun antamisesta sen illan tanssipartnerille.
Hän oli ajattelukykyinen. Saattoi kuvitella, miltä tuntui tytöistä, joita ei haettu, niin sanotuista seinäruusuista. Hän ymmärsi myös, että vain harvat miehet arvostavat sellaista tyttöä, joka tekeytyy "vaikeasti tavoiteltavaksi". Hän ymmärsi, että mitä useammalle vittua antaa, sitä todennäköisempää on myös löytää pysyvä omansa.
Nätti ja fiksu tyttö!- Plaaplaaah
rennostiM kirjoitti:
<<...itsetuntobuustin hakeminen irtoseksistä naisen kohdalla on outo yhtälö.>>
Kuka mitäkin outona pitää. Aikoinaan, kun tansseissa oli vielä aina miestenhaku, siskoni kämppäkaveri iloitsi, että häntä runsaasti haetaan tansseissa, ja että aina tanssin jälkeen hänellä on tilaisuus nauttia vitun antamisesta sen illan tanssipartnerille.
Hän oli ajattelukykyinen. Saattoi kuvitella, miltä tuntui tytöistä, joita ei haettu, niin sanotuista seinäruusuista. Hän ymmärsi myös, että vain harvat miehet arvostavat sellaista tyttöä, joka tekeytyy "vaikeasti tavoiteltavaksi". Hän ymmärsi, että mitä useammalle vittua antaa, sitä todennäköisempää on myös löytää pysyvä omansa.
Nätti ja fiksu tyttö!Sitähän minäkin meinasin. Eli jos tekee sitä siksi, että nauttii niin sehän on hienoa. Ja ehdottomasti hyvä juttu
- Plaaplaaah
Totta. Helppohan sitä pillua jakaa on, mutta koitappa saada sitä. Sama kun kehuisi sillä, että sai jaettua miljoona euroa pois, mutta koitappa tienata se
Mikä vika siinä jos on varaa, ja omiansa jakelee / pitää siitä
- Olaaplaa
Plaaplaaah kirjoitti:
Mikä vika siinä jos on varaa, ja omiansa jakelee / pitää siitä
Ja ennemminkin näkisin paneskelun sijoituksena luin tuhlaamisena. Jos on paneskellut omasta halustaan
- Expihtarikurppa
Onko tämä sinun päivän "kurpparaivoketju"? Pitäisikö tässä nyt otsasuonten pullistua? Epätoivon punan nousta kasvoille ja itkua tihrustaa?
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että sinä kun aina lurittelet niistä mielikuvituskamuistasi, niin kerro kerrankin ihan omakohtaisia kokemuksia seksistä?? Yritystä saada sulla varmasti on ollut ihan hourulaan pääsemiseen asti, mutta että onko tippunut? Siis yhtään? Tuossa yhdessä viestissäsi annat niin hienosti ymmärtää, että eihän sitä pildeä voi saada mitenkään ja jos voikin, niin vain superytmit ja nekin hirvittävän työmäärän jälkeen. Tämä on tietysti ihan oikein ja luonnonjärjestyksen mukaista, mutta jos nyt jätetään oikeutettu seksin harrastaminen pois, niin miten kaltaisesi toimii ko. tilanteissa?En mielelläni arvioi mielipiteen esittäjän henkilökohtaisten kokemusten vaikutusta hänen sanomiinsa, mutta luettuani useampia Naisasialooser11:n kirjoituksia, olen kyllä tullut siihen tulokseen, että hänellä ei oikein ole muuta omakohtaista, kuin että hän on jäänyt syrjään.
Tämä lienee takana siinä, että hänen mielestään nainen ei voi antaa vittua, kuin saadessaan palkaksi avioliiton. Ajatus kumpuaa vuosisatojen takaa patriarkaalisesta yhteiskunnasta. Hän näkee seksin niukkuuden miehiä vaivaavana asiana, kun taas naiset saavat seksiä niin paljon kuin haluavat.
Näinhän ei ole. Suuri määrä naisistakin kokee niukkuutta tai puutetta. Hänelle ei myöskään mene jakeluun, että nainen voi nautia sekä irto- että liittoon johtavasta seksistä, niin kuin mieskin. Hänelle naisen seksi on kauppatavara, miehen seksi välttämätön vietti. Näinhän ennen ajateltiin, mutta ei se ole biologinen kanta.- Expihtarikurppa
rennostiM kirjoitti:
En mielelläni arvioi mielipiteen esittäjän henkilökohtaisten kokemusten vaikutusta hänen sanomiinsa, mutta luettuani useampia Naisasialooser11:n kirjoituksia, olen kyllä tullut siihen tulokseen, että hänellä ei oikein ole muuta omakohtaista, kuin että hän on jäänyt syrjään.
Tämä lienee takana siinä, että hänen mielestään nainen ei voi antaa vittua, kuin saadessaan palkaksi avioliiton. Ajatus kumpuaa vuosisatojen takaa patriarkaalisesta yhteiskunnasta. Hän näkee seksin niukkuuden miehiä vaivaavana asiana, kun taas naiset saavat seksiä niin paljon kuin haluavat.
Näinhän ei ole. Suuri määrä naisistakin kokee niukkuutta tai puutetta. Hänelle ei myöskään mene jakeluun, että nainen voi nautia sekä irto- että liittoon johtavasta seksistä, niin kuin mieskin. Hänelle naisen seksi on kauppatavara, miehen seksi välttämätön vietti. Näinhän ennen ajateltiin, mutta ei se ole biologinen kanta.Nalli on kouluesimerkki siitä, mitä tarkoittaa naisen esineellistäminen eikä hänen jutuissaan ole koskaan kuin tuo yksi tulokulma. Itse olen ajatellut, että taustalla on sairaalloinen seksuaalisuuteen liittyvä ahdistus ja krooninen pillunpelko. Mieshän on itse useaan otteeseen kertonut täällä mielenterveysongelmistaan ja jakanut myös linkin alastonsuomeen, jossa herra esittelee itseään ilkosillaan. Olen senkin nähnyt, valitettavasti. Jos tyyppi ei olisi niin sadistisen väkivaltainen ja kaikin puolin vastenmielinen jutuissaan, niin voisin jopa sääliä.
Expihtarikurppa kirjoitti:
Nalli on kouluesimerkki siitä, mitä tarkoittaa naisen esineellistäminen eikä hänen jutuissaan ole koskaan kuin tuo yksi tulokulma. Itse olen ajatellut, että taustalla on sairaalloinen seksuaalisuuteen liittyvä ahdistus ja krooninen pillunpelko. Mieshän on itse useaan otteeseen kertonut täällä mielenterveysongelmistaan ja jakanut myös linkin alastonsuomeen, jossa herra esittelee itseään ilkosillaan. Olen senkin nähnyt, valitettavasti. Jos tyyppi ei olisi niin sadistisen väkivaltainen ja kaikin puolin vastenmielinen jutuissaan, niin voisin jopa sääliä.
Kerrot hänestä pahempaa, kuin osasin aavistaakaan. Pitänee varoa vastaamasta hänelle. Kiitos tiedoista! :)
- Expihtarikurppa
rennostiM kirjoitti:
Kerrot hänestä pahempaa, kuin osasin aavistaakaan. Pitänee varoa vastaamasta hänelle. Kiitos tiedoista! :)
Älä herraisäsentään ainakaan avaa sen linkkejä. Ikinä. :-D
Expihtarikurppa kirjoitti:
Älä herraisäsentään ainakaan avaa sen linkkejä. Ikinä. :-D
En ikinä! :)
Muuten, nimimerkkisi viittaa siihen, että olet rentoutunut matkan varrella ja noudatat nykyisin vähän eri linjaa kuin snadina. Kivaa! ;)
- Kokenutmies-
Nykydeittailu on sitä että pannaan eikä sitouduta kovin helposti. Naiset kyllä haluaa sitoutua itseään ylempi tasoisen kanssa mutta ei samantaoisen mutta miehet haluaa vain seksiä ja se on ihan oikein. Helppo seksi on kuin poimisi vadelmat puskasta.
- 4654654
Totta, miehiltä saa seksiä melko helposti. Mikäs siinä jos molemmat nauttii.
- Normaalinainen-
Eikä ole pahin asia. Seksi on kivaa ja siitä nauttii vaikka sitten satunnaisen miehen kanssa.
- Neveragainn
Jos olet ihastunut mieheen, on se jonkinlainen shokki, jos jää yksipuoliseksi.
Kolaus, opetus, shokki, palautuminen. Neveragainn kirjoitti:
Jos olet ihastunut mieheen, on se jonkinlainen shokki, jos jää yksipuoliseksi.
Kolaus, opetus, shokki, palautuminen... Noh, SiipiOtuksilla (varsinkin niillä, jotka eivät ole panneet tiettyjä juttuja enemmän tai vähemmän Peiskaks, kun ovat ns. PanneetMenemään) menevät nää(kin) asiat EriTavalla, kuin BonoBoilla.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei873966Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071842- 1101161
- 1001121
- 751013
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165892- 42856
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57821Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61790Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22781