Plastic Surgery Centerin sivuilta luin, että laserilla voidaan poistaa ryppyjä. Menetelmää kehutaan turvalliseksi ja tehokkaaksi. Menetelmä kuulemma aktivoi ihon omia järjestelmiä. Lopputuloksen näkee noin viiden kuukauden kuluttua ja toimenpide kehoitetaan uusimaan vuoden välein. Hinta oli muun muassa silmärypyille 680 euroa.
Nyt kysyisinkin, että onko kenelläkään kokemusta toimenpiteestä? Ja toiseksi millainen paikka on Plastic Surgery Center?
Ryppyjen poisto laserilla kokemuksia??
9
8678
Vastaukset
- Utnelias
Kuinka kauan tulos kestää jos se näkyy viiden kuukauden kuluttua ja pitää uusia vuoden päästä??
- Expl
Kannattaa käydä ammattilaisella, esteettistä hoitoa tekevällä plastiikkakirurgilla. Hän katsoo, mikä näistä eri menetelmistä sopii juuri sinun tilanteseen. Häntä ei löydy kertomastasi hoitopaikasta. Eri laitosten hoitajat ja kosmetologit ovat sidottuja käyttämään omia laitteitaan, vaikka niistä ei saisi tulosta. Laitteille täytyy saada kate.
- huijausta
ei laserilla, naurua vain
- maallikko3
Ainakin maalaisjärki sanoo, että laserilla voi hioa ihosta ohuita kerroksia. silloin kai matalat rypyt tasoittuu myös. Ja laser saattaa myös stimuloida ihoa sisältäkäsin.
Olen melko varma kuitenkin ihan näin maallikkona ettei laser ole mitenkään paras hoitomuoto rypyille. - rypytveks
Löysin mielenkiitoisen linkin ryppyjen poistamisesta/hoidosta.. https://www.instagram.com/p/BY5qRL8AGU4/?taken-by=plastic_surgery_center
- Anonyymi
Toukokuun puolessa välissä tehty koko kasvojen alueelle laserkäsittely. Nyt syyskuun lopussa olen yhtä ryppyinen. Rahat taisi mennä hukkaan. Silmäripsien toimenpiteessä kärsi, onneksi nyt ovat kasvaneet takaisin.
- Anonyymi
eli luulit että vanheneminen pysähtyy.
- Anonyymi
Mikä laserkäsittely oli kyseessä?
Hiilidioksidi?
Harkitsen fraktioitua hiilidioksidilaseria kasvoihin ja kaulaan.
Minulla on huulen ympärillä ryppyjä ja silmien ympäristössä on myös jonkin verran.
Otsalla vaakasuuntaiset rypyt oikeastaan vain ihmehtiessä. Eniten häiritsee nuo huulirypyt, kun huulipunat ja -kiillot tuppaavat karkaamaan huultenrajauskynän käyttämisestä huolimatta juonteisiin.
On vain niin kallis toimenpide ja pitkä toipumisaika (1-2 viikkoa), että en ole vielä voinut käydä. Ehkä ensi talvena.- Anonyymi
Otin parikymmentä vuotta sitten kasvoihin hoitoja jollain "jumppa-menetelmällä", Kasvojen lihaksilla ikäänkuin jumpattiin jollain sähköisellä konstilla. Kallista oli, ja tulos oli varmaan plaseboa, uskon varaista. Nyt, kun ryppyjä on enemmän, ne haittaa vähemmän.
Olen kuullut jonkun vanhemman manaavan ryppyisiä kasvojaan saunassa. Ei kannata. Jos niitä jää tuijottamaan, tulee varmaan vain paha mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302612- 111292
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361027- 45922
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44740
- 44726
- 46666