Ryppyjen poisto laserilla kokemuksia??

Utelias1976

Plastic Surgery Centerin sivuilta luin, että laserilla voidaan poistaa ryppyjä. Menetelmää kehutaan turvalliseksi ja tehokkaaksi. Menetelmä kuulemma aktivoi ihon omia järjestelmiä. Lopputuloksen näkee noin viiden kuukauden kuluttua ja toimenpide kehoitetaan uusimaan vuoden välein. Hinta oli muun muassa silmärypyille 680 euroa.

Nyt kysyisinkin, että onko kenelläkään kokemusta toimenpiteestä? Ja toiseksi millainen paikka on Plastic Surgery Center?

9

10120

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utnelias

Kuinka kauan tulos kestää jos se näkyy viiden kuukauden kuluttua ja pitää uusia vuoden päästä??

• Expl

Kannattaa käydä ammattilaisella, esteettistä hoitoa tekevällä plastiikkakirurgilla. Hän katsoo, mikä näistä eri menetelmistä sopii juuri sinun tilanteseen. Häntä ei löydy kertomastasi hoitopaikasta. Eri laitosten hoitajat ja kosmetologit ovat sidottuja käyttämään omia laitteitaan, vaikka niistä ei saisi tulosta. Laitteille täytyy saada kate.

• huijausta

ei laserilla, naurua vain

• maallikko3

Ainakin maalaisjärki sanoo, että laserilla voi hioa ihosta ohuita kerroksia. silloin kai matalat rypyt tasoittuu myös. Ja laser saattaa myös stimuloida ihoa sisältäkäsin.

Olen melko varma kuitenkin ihan näin maallikkona ettei laser ole mitenkään paras hoitomuoto rypyille.

• rypytveks
    • Anonyymi

Toukokuun puolessa välissä tehty koko kasvojen alueelle laserkäsittely. Nyt syyskuun lopussa olen yhtä ryppyinen. Rahat taisi mennä hukkaan. Silmäripsien toimenpiteessä kärsi, onneksi nyt ovat kasvaneet takaisin.

• Anonyymi

eli luulit että vanheneminen pysähtyy.

• Anonyymi

Mikä laserkäsittely oli kyseessä?
      Hiilidioksidi?
      Harkitsen fraktioitua hiilidioksidilaseria kasvoihin ja kaulaan.

Minulla on huulen ympärillä ryppyjä ja silmien ympäristössä on myös jonkin verran.
      Otsalla vaakasuuntaiset rypyt oikeastaan vain ihmehtiessä. Eniten häiritsee nuo huulirypyt, kun huulipunat ja -kiillot tuppaavat karkaamaan huultenrajauskynän käyttämisestä huolimatta juonteisiin.

On vain niin kallis toimenpide ja pitkä toipumisaika (1-2 viikkoa), että en ole vielä voinut käydä. Ehkä ensi talvena.

• Anonyymi

Otin parikymmentä vuotta sitten kasvoihin hoitoja jollain "jumppa-menetelmällä", Kasvojen lihaksilla ikäänkuin jumpattiin jollain sähköisellä konstilla. Kallista oli, ja tulos oli varmaan plaseboa, uskon varaista. Nyt, kun ryppyjä on enemmän, ne haittaa vähemmän.
        Olen kuullut jonkun vanhemman manaavan ryppyisiä kasvojaan saunassa. Ei kannata. Jos niitä jää tuijottamaan, tulee varmaan vain paha mieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe