Noille terrorismeille tulisi olla aina kuolemantuomio ja pikaisesti, sillä se sulkisi pois ainakin sen, että vangittujen vapauttamista vaativia tekoja ei tulisi. Israenlin pojat hallitsevat nuo jutut. Muistakaamme joskus tuon Röda russionjengin.
Taas_terrori_teko
Badenmainof
3
1480
Vastaukset
- kannatan_kannatan
Ja mahdollisimman häpeällisesti kuten kristittyjen kivittämänä tms. koska muuten saavat mainetta omiltaan ja sen "ikusen elämän niiten neitsyittensä kanssa siellä paratiisissaan".
- Josminäpäättäisin
Ei noita saa tappaa, pääsevät turhan helpolla. Selliin ilman patjaa loppu elämäksi ja ravinnoksi halvinta koiran ruokaa, niin vähän kun mahdollista.
- Mätäpaiseita
Ja vielä sika sellitoveriksi, niin oishan pojilla miettimistä loppuelämäksi, että mitä tulikaan tehdyksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471