Olisko kenelläkään tietoa mikä mahtaa olla Matti "Guru" Halosen koulutus? Ravitsemusasiantuntijaksi hän itseään kutsuu, mutta se ei taida olla mikään tutkinnon nimi...
guru halonen
5
2703
Vastaukset
- heppu
Gurun koulutuksesta en tiedä mutta onpahan rautainen ammattilainen ravintotietämyksen suhteen. On muuten auttanut useampiakin heppuja kisakuntoon.
Hänen tieto/kokemusmäärällä koulutuksesta viis!- salirotta
Joo samaa mieltä. Halonen hakkaa 6-0 kaikenmaailman yliopiston käyneet ravitsemusasiantuntijat sun muut pellet!
Aivansma mitä kaverin koulutus on, vaikka olis levyseppähitsari :D Tieto kokemus ratkaisee...Aivan sama kun tässä viime aikoina on saanyt nauraa persona trainer höpötystä. Kaiken maailman pellet käy faffi, satsin ja ties mitä rahastuskoulutuksia ja luule tietävänsä jotain, hoh hoh hoo. Sanoisin että oikeat asiantuntija on kyllä ihan jossain muualla kuin diploimipaprujen kanssa elvistelemässä :D :D :D :D - lkjh
salirotta kirjoitti:
Joo samaa mieltä. Halonen hakkaa 6-0 kaikenmaailman yliopiston käyneet ravitsemusasiantuntijat sun muut pellet!
Aivansma mitä kaverin koulutus on, vaikka olis levyseppähitsari :D Tieto kokemus ratkaisee...Aivan sama kun tässä viime aikoina on saanyt nauraa persona trainer höpötystä. Kaiken maailman pellet käy faffi, satsin ja ties mitä rahastuskoulutuksia ja luule tietävänsä jotain, hoh hoh hoo. Sanoisin että oikeat asiantuntija on kyllä ihan jossain muualla kuin diploimipaprujen kanssa elvistelemässä :D :D :D :DJuu en yhtään epäile Halosen tietämystä, sillä juuri kyselenkin hänen koulutuksensa perään. Harvemmin itseopiskelulla kuitenkaan saadaan kovin hyviä tuloksia aikaan millään tieteen saralla... Veikkaisin siis ainakin jonkinnäköisiä tutkintoja tai vähintään kursseja aiheesta käydyn.
Voishan sitä siltäkin kysyä maililla, mutta eikös se ole vähän yksityisasia.. :)
- Kuru
Älkää nyt sitä Gurua ihan jumalana pitäkö!
Olihan Guru M.Savolaisenkin neuvonantajana ja
kaverille kävi aika huonosti...
Jos Suomessa olisi joku huipputietäjä niin kai
jenkit ym. olisivat sen jo sinne värvänneet.- homppeli
se guru halonenhan neuvoi syomaan gainomaxia välipalana dietillä!!!21
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099