Kirurgi tiina jylhä,
pystyy ihmeisiin. Juha immosen leikkelee uuteen uskoon.
Kirurgi tiina jylhä
20
2537
Vastaukset
- Mainos_on_valttia
Eihän Tiina Jylhällä ole mitään terveysalan koulutusta.
- Riina-Maija94
Ei se ole väittänyt että on kirurgi tollo
- Anonyymi
Ei tämä ketju ole mainostamista varten kenenkään nimeä ei pidä mainita jos ei ole kysynyt siltä ihmiseltä lupaa
- oygpgbh
Kirurgi tiina jylhä tekee urotekoja.
On välillä otsikoissa.- esdtrdtrd
Kyllähän muutkin osaa tehdä talousrikoksia. Mutta aikanaan oli todellinen uroteko kun sai televisiotoimittajat ja -päättäjät uunotettua tuottamaan moniosaisen mainoskuvaukset televisioon. Moni on haksahtanut "kirurgi" Jylhän pakeille tuon televisiosarjan johdattelemana.
- Klaara
Taas puskista huudellaan.Niin paljon Tiinan palveluja käytetään että laatu on hyvää.Suosittelen Lookia.
- tintinpalvelut
Niinhän niitä Tiinan palveluja taidetaan käyttää...
- Jyll
Suositteletteko Tiinaa?
- Ei_ole_ammattilainen
Mihin tarkoitukseen? Firmojen veronkierto- ja velkajärjestelyihinkö?
- pwinky
Suosittelen ehdottomasti :)
- casa
Sano ken mitä tahtoo, ilman Tiina minulla ei olisi vaimoa tänäpäivänä!
- Graa
😂😂😂😂
- vanhapieru1
Olen aina ollut hyvännäköinen mies ja tottunut kääntämään katseita. Nyt viisikymppisenä kaikki ei mene niinkuin olen tottunut. En tykkää siitä kuvasta joka minua aamuisin peilistä katso.
Pitkän harkinnan jälkeen päätin käydä The Lookissa. Niin kornilta kun se kuulostaa, tein oikean ratkaisun ja en ole aikoihin ollut näin onnellinen.
Kiitos Tiina!- eststddrst
Ei ainakaan Tiina Jylhä tehnyt sinulle mitään. The Lookissa on aivan muut henkilöt töissä, Tiina ei saa edes toimia Suomessa. Vai kävitkö Virossa hänen privaattihoidossaan?
- vnhapieru11
Kyllä Virossa kävin. Olen tyytyväinen ja ihmetyttää nämä teidän herjaavat kommentit
- Anonyymi
vnhapieru11 kirjoitti:
Kyllä Virossa kävin. Olen tyytyväinen ja ihmetyttää nämä teidän herjaavat kommentit
Kirungi jylhä.
Toimii ja tulokset puhuu puolestaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirungi jylhä.
Toimii ja tulokset puhuu puolestaan.Osaa ne muutkin välittää asiakkaita päteville plastiikkakirurgeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa ne muutkin välittää asiakkaita päteville plastiikkakirurgeille.
Kirungi jylhä suorittaa leikkaukset itse.
Siis tekee itse toimenpiteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirungi jylhä suorittaa leikkaukset itse.
Siis tekee itse toimenpiteet.Onko kirurgi Tiina Jylhän leikkausten laatu pysynyt hyvänä ?
- Anonyymi
Siis täällä tehdään mainos työtä , kenenkä käskystä , eihän kenenkään nimeäsi mainita yleisellä sivulla .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014388Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743641121- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82853- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806