Kirurgi tiina jylhä,
pystyy ihmeisiin. Juha immosen leikkelee uuteen uskoon.
Kirurgi tiina jylhä
20
2609
Vastaukset
- Mainos_on_valttia
Eihän Tiina Jylhällä ole mitään terveysalan koulutusta.
- Riina-Maija94
Ei se ole väittänyt että on kirurgi tollo
- Anonyymi
Ei tämä ketju ole mainostamista varten kenenkään nimeä ei pidä mainita jos ei ole kysynyt siltä ihmiseltä lupaa
- oygpgbh
Kirurgi tiina jylhä tekee urotekoja.
On välillä otsikoissa.- esdtrdtrd
Kyllähän muutkin osaa tehdä talousrikoksia. Mutta aikanaan oli todellinen uroteko kun sai televisiotoimittajat ja -päättäjät uunotettua tuottamaan moniosaisen mainoskuvaukset televisioon. Moni on haksahtanut "kirurgi" Jylhän pakeille tuon televisiosarjan johdattelemana.
- Klaara
Taas puskista huudellaan.Niin paljon Tiinan palveluja käytetään että laatu on hyvää.Suosittelen Lookia.
- tintinpalvelut
Niinhän niitä Tiinan palveluja taidetaan käyttää...
- Jyll
Suositteletteko Tiinaa?
- Ei_ole_ammattilainen
Mihin tarkoitukseen? Firmojen veronkierto- ja velkajärjestelyihinkö?
- pwinky
Suosittelen ehdottomasti :)
- casa
Sano ken mitä tahtoo, ilman Tiina minulla ei olisi vaimoa tänäpäivänä!
- Graa
😂😂😂😂
- vanhapieru1
Olen aina ollut hyvännäköinen mies ja tottunut kääntämään katseita. Nyt viisikymppisenä kaikki ei mene niinkuin olen tottunut. En tykkää siitä kuvasta joka minua aamuisin peilistä katso.
Pitkän harkinnan jälkeen päätin käydä The Lookissa. Niin kornilta kun se kuulostaa, tein oikean ratkaisun ja en ole aikoihin ollut näin onnellinen.
Kiitos Tiina!- eststddrst
Ei ainakaan Tiina Jylhä tehnyt sinulle mitään. The Lookissa on aivan muut henkilöt töissä, Tiina ei saa edes toimia Suomessa. Vai kävitkö Virossa hänen privaattihoidossaan?
- vnhapieru11
Kyllä Virossa kävin. Olen tyytyväinen ja ihmetyttää nämä teidän herjaavat kommentit
- Anonyymi
vnhapieru11 kirjoitti:
Kyllä Virossa kävin. Olen tyytyväinen ja ihmetyttää nämä teidän herjaavat kommentit
Kirungi jylhä.
Toimii ja tulokset puhuu puolestaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirungi jylhä.
Toimii ja tulokset puhuu puolestaan.Osaa ne muutkin välittää asiakkaita päteville plastiikkakirurgeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa ne muutkin välittää asiakkaita päteville plastiikkakirurgeille.
Kirungi jylhä suorittaa leikkaukset itse.
Siis tekee itse toimenpiteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirungi jylhä suorittaa leikkaukset itse.
Siis tekee itse toimenpiteet.Onko kirurgi Tiina Jylhän leikkausten laatu pysynyt hyvänä ?
- Anonyymi
Siis täällä tehdään mainos työtä , kenenkä käskystä , eihän kenenkään nimeäsi mainita yleisellä sivulla .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390