Lahti, Kivimaa Lidl, kassa nainen

MiesLahdessa

Sinä Lahden Kivimaan Lidlin kassalla oleva blondi nainen. Valkoiset hiukset ja muistaakseni siniset silmät. Missä sinuun voi tavata muualla?

11

2800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menehoitoon

Olet liian ruma.

• pottukukko

joo,,,,,

• Ehkämuistat

Olin kirjoittamassa tänne juurikin samasta Lidlistä mutta täällä olikin joku muu etsinyt samasta Lidlistä toista naista. :D Taitaa olla kyseisessä Lidlissä monta kaunista naista.

Näin kyseisessä Lidlissä kassalla naisen, ruskea silmäinen, ruskeat hiukset, korvan takana joku tatuointi. Olisi mukava tutustua sinuun tai vähän vaihtaa kuulumisia... On niin helvetin vaikeaa luoda kontaktia kun takana hiilostaa jonossa ihmisiä ja tilanne etenee liukuhihnalla eteenpäin.

• MiesLahdessa

Älä matki! Lidlin naiset kuuluu minulle.

• pottukukko

Mitä!!! kuulinko oiken, sulle?? Täällä 197 cm, pitkä ja painoni on 101 kg, ja käytän, huumeita, podaan ja lisäksi, hormooneja. Kuuluuko "litlinnaiset" sulle vai mulle vastaa!!

• Kalukukkaro

Täällä 160 cm pitkä ja 130kg ja kaikki naiset kuuluu mulle enkä podaa

• neitinäppärä1

Lankaan menitte,, ettekö ikinä opi, olen peräkammaripoika maalta

• pottukukko

oikei, pie jöötä täällä,,1!

• pottukukko

Lankaan menitte taas,,ettekö ikinä opi, olen sama peräkammaripoitsu vieläkin

• I_I

Joo kyllä me tiedetään että pottunaama ja neitinäppylä on sama kirjoittaja...mitä junttimeininkiä täällä taas

• Anonyymi

Keskipäivällä usein yksi kassa vain käytössä ja itsepalvelukassay suljettuna. Jono on pitkä.Tämä on asiakkaiden aliarvioimista.Myymälä on muuten hyvä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      195
      3743
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      3054
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      32
      3015
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      22
      2828
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      5
      2782
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      66
      2753
    7. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      220
      2179
    8. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2056
    9. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1988
    10. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      8
      1951
    Aihe