Moi!
Itseäni huolestuttaa kylmältä tuntuva kitalaki. Onko muilla? Lisäksi tuntuu, että pehmeä kitalaki olisi jotenkin "löysä". Kuulostaa ihan sekopäiseltä, mutta tuntuuko se muilla pehmeältä kun tunnustelette kielellä?
Toivottavasti ei ole mitään vakavaa.. :/ Itselläni ollut muutakin neurologista ongelmaa, joten huolestuttaa että lihakset pettävät suustakin.. Olen kiitollinen kaikista vastauksista.
Onko normaalia?
5
936
Vastaukset
- Kirppu89
Pliis.. vastatkaa joku..
- Laali
Suun ongelmien kanssa taistelen tässä itsekin parhaillaan.
Ymmärrän siksi, että olet hermostunut.
Vastausta ongelmaasi minulla ei ole, mutta kerron että
enemmän kovalta tuntuu ainakin minun kitalakeni.
Olisiko sinulla mahdollisuus mennä huomenna lääkärille ?
Älä hätäänny, yön aikana ei varmaan mitään erikoista tapahdu suussasi.
Mene lääkärille huomenna !
Hammaslääkäriin tai terveyskeskukseen tai erikoislääkärille,
olisiko se "kurkku- ja suutautien lääkäri" ?
Jos tilanne pahenisi yht'äkkiä, voinet soittaa paikkakuntasi poliklinikan päivystysnumeroon ?
Ota rauhallisesti !
Pärjäile ! Meen nukkumaan, aamulla voit soittaa lääkäriaikaa !
Hyviä unia ! - gunu.g
Googlaa:
pehmeä kitalaki ihmisellä
sinun kitalakesi on kuitenkin sinun, ehkä ei päde mitä kirjoitetaan
(eläimilläkin näköjään voi olla) - Kirppu89
Kiitos vastuksista! :)
Kyllä minullakin on hampaiden takaa kitalaki kova, mutta entäs hiukan taaempaa? Minulla tuntuu siellä pieniä nystyjä ja on pehmeämpää.. Ja sitten tuo kylmyys huolettaa.
En viitsisi mennä heti lääkäriin, kun olen siellä ravannut jo monenmoisen oireen takia. Pitävät jo luulosairaana ja sitä toivottavasti vain olenkin :) - Alalla1234
Suussa edempänä on kova suulaki ja takana ns pehmeä suulaki. Pehmeä osuus alkaa viimeisten hampaiden takaa, suurinpiirtein. Eli aika normaalilta minusta kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792