Paikalliset auttakaa.
On tilattu tavaraa liikkeestä ja nyt liike on hävinnyt?
Kuka tietää asiasta?
Vastauksista etukäteen kiittäen
Missä on kultaseppä Tarkiaisen liike nykyään ?
8
3722
Vastaukset
- kellosep
Ei ole enää Mikonkadulla.
En tiedä onko enää edes olemassa - jpce
Ihan samassa paikassa kuin eilenkin.
- kellosep
Ja missä oli eilen mr Näsäviisas
- kysy_kooklelta
kellosep kirjoitti:
Ja missä oli eilen mr Näsäviisas
Näin kysyy Tietokoneen Tehokäyttäjä.
- helppojuttu
soita siihen Tarkiaisen puhelinnumeroon, niin asia selviää.
Joskus sitä ihmettelee, tekeekö netti ihmisistä idiootteja.- Kellosep
Kun ei puhelinnumero vastaa ja Mikonkadulla on vanhoissa tiloissa remppa. Ja viestejäkin on jo lähetetty netin kautta
- JotainHämärää
Jos ja kun asia ei selviä liikkeen verkkosivuilta, voi aiheellisesti epäillä kyseessä olevan jotain hämärää. Liikkeen verkkokauppa näyttäisi toimivan ja rahaa otetaan (todennäköisesti) vastaan. Kyseessä voisi olla "aivan normaali" loppurahastus ennen konkurssiin menemistä. Tilaukset jätetään maksamatta tavaran toimittajille ja koko varasto myydään moneen kertaan verkkoasiakkaille alunnuksella. Omistaja on voinut vaihtua, joten ...
- JanssonJ
Kokemukseni mukaan yleensä ajan tasalla oleva Wikipedia viittaa Tarkiaisen verkkosivustoon, jolla lukee nykyään vain EST. 1918. Mutta ehkä kukaan ei tiedä miten pitäisi päivittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179