Ei pidä kaikki neuvot ja käskyt mitä Jeesus latele ? Ja tekee niiden muka ??
Matt 7:26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
Helppo vastata kyllä vai ei ?
Galluppi ! Pääsekö Taivaseen vaikka ei ?
73
826
Vastaukset
No eikö kukaan uskalla vastata ? Tuliko Jumalan pelko ??
- pitkäänhellari
Se on Jumalan käsky, että uskoo Jeesukseen ja tunnustaa Hänen Herrakseen. Uuden testamentin käsky on "Rakasta Herraa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Tähän sisältyy kaikki käskyt, myös Mooseksen antama laki.
- eipäässe
Siellä harjoitetaan nykyään portit kiinni politiikkaa ja sisälle pääsevät hyvin harvat suositusten perusteella
Teidän piti vastata kyllä vai ei ! Mutta Jumalan pelko estää teidät vastata koska tiedät ettette voi vastata jos ylläpidätte tuo linja.
- vastasiko
Suomen kieli taitaa olla liian hankala hallita. Yritä muotoilla kysymys uudelleen.
Teot ilman niissä vaikuttavaa uskoa ovat turhia ja eivät todista uskosta.
- sitentaivaaseen
Usko ilman tekoja on kuollut. Ei ole olemassa sellaista Raamatun mukaan, että ahtaasta portista pääsisi sisään kulkemalla ensin laveaa tietä, vaikka kuinka kastettaisiin ja oltaisiin uskossa, niin senkin jälkeen usko ilman tekoja voi olla kuollutta.
Miettikää mitä Jeesus sanoi, menkää pois Minun edestäni, te laittomuuksien tekijät! Tuosta kohdasta pitäisi heti omassatunnossa kalahtaa elossa olevalla lukijalla, jos on jossain asiassa omassa elämässä parannuksen teon paikka ja se parannus tehdään sitten siten, ettei syntiä enää toisteta ja jatketa.- omavanhurskaat
Julistat puhdasta omavanhurskauden tietä.
"Syntiä ei jatketa" ! :)
Sinä raukka et näköjään tajua edes sitä perus asiaa, että uskova ei vapaudu synnistä eikä himosta OMIN VOIMIN !
Vaan Jumalan pitää tehdä työnsä ja vapauttaa uskovaa.
Mutta te paisuneet "synnittömät" siis kuvittelette harhaisessa mielessänne kykenevänne itse itseänne parantelemaan ja pyhittämään.
Sääliksi käy, sillä tuo touhunne on vain sitä ulkokultaisuutta, eli silkkaa pinnan kalkitsemista !
Savis etunenässä !
Joko sinustakin Savis on tullut peräti synnitön ??? En kuvittele voivansa enkä kuvittele että kukaan omiin voimiin vapautuu. Mutta Jumalan Voima on tullut ja ottanut pois syntejä niin etten tarvi enää himoissa syntejä tehdä. Monilla alueella Hän on minua putsannut ! Suositellen sinullekin kohti synnittömyyttä. Vai silläkö sanomalla että pelkään tulla synnitön sä estät Jeesus ottaa pois sun syntiä minkä tähden Hän tuli kuolemaan sun puolesta?
- omavanhurskaat
Savis kirjoitti:
En kuvittele voivansa enkä kuvittele että kukaan omiin voimiin vapautuu. Mutta Jumalan Voima on tullut ja ottanut pois syntejä niin etten tarvi enää himoissa syntejä tehdä. Monilla alueella Hän on minua putsannut ! Suositellen sinullekin kohti synnittömyyttä. Vai silläkö sanomalla että pelkään tulla synnitön sä estät Jeesus ottaa pois sun syntiä minkä tähden Hän tuli kuolemaan sun puolesta?
Miksi Savis kyselet tälläisiä, kun et itsekkään kykene synnittömyyteen ???
Siis kysymyksesi oli siis joko tai ei, eikö ollutkin !
Kysyn nyt sinulta, että pääsetkö sinä taivaaseen, kun et kerran pidä Jeesuksen neuvoja ja käskyjä ???
- Sputnikillako_taivaaseen
Kyllä pitääs ensin päästä Nasan avaruusohjelmaan mukaan. Harmi vain jotta ei tällä hetkellä ole miehitettyjä lentoja.
Joku pisti vuorisaarnaan tilille ettei tarvitsi noudata sitä? Hmm. Silloin tulis myös laitta lähetyskäsky ja Isä meidän ja kaikki mitä Jumala on käskenyt meidän tehdä ja toimia Lain piikkiin.
Et sä pääsee karkuun Jumalata silleen että teet säännöt minkä tähden saat rikkoa kaikki lähimmäiskäskyt. Etkä tarvi Rakastaa lähimmäinen niinkuin vuorisaarna sinua käske Rakastaa.Sorry ! Tuli moka. Piti olla pistetty vuorisaarnan Lain piikkiin.
- Pikaanuskossa
Kylla se paha ajatus ainakin lipsahtaa. Synti on sekin.
- Kirjakääröt
Raamatun mukaan, ei ketään pääse taivaaseen. Luuk.17:21 "Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä." Luuk.17:21 Biblia (1776). "Jumalan valtakunta on teidän keskellänne."
Teidän piti kertoa että eikö ole mitään väliä vaikka talo sortuu? kyllä vai ei ?
- omavanhurskaat
Vastaile nyt ihan itse vaan !!!
Kysyn nyt sinulta, että pääsetkö sinä taivaaseen, kun et kerran pidä Jeesuksen neuvoja ja käskyjä ???
- Sanansuojassa
Savis kirjoittaa täysin oikein ja kukaan, joka tekee laittomuuksia ei pääse Jumalan valtakuntaan, eikä Jumalan valtakunta tule sisäisestikkään saastaiseen astiaan. Te ette itse ymmärrä koko synnittömyyttä, mitä se Raamatun valossa tarkoittaa, joten Herra teidän ymmärryksenne avatkoon.
Synnittömyys tarkoittaa sitä, että Herra antaa voiman vastustaa syntiä ja kun ihmisen liha taipuu Jumalan käskyjen edessä niitä noudattamaan, niin synnit menevät kasteen hautaan ja näin hän uudestisyntyy ylhäältä. Lukuisat ihmiset ovat saaneet opetusta, että jäädään ainiaan tekemään syntiä ja anteeksi pyytelemään samoja asioita toistuvasti, mutta silloin uskova on vasta uloimmassa esipihassa, eikä ole siirtynyt sisimpään eli Jumalan valtakuntaan, joka uudestisyntyneillä on sisäisesti. Se on väärää opetusta, että annetaan seurakuntalaisten tuudittautua luuloon, että voisimme jatkaa syntien tekemistä mielin määrin. Ja jokainen, joka on aralla tunnolla Sanan ääressä, ollen itsellensä rehellinen, ymmärtää tämän. Ainoa, mikä jokaisella pistää hanttiin, on vain se oma liha, joka siellä muuta väittää.
10 käskyn pitäminen ei ole mikään sellainen asia, etteikö ihminen voisi niitä noudattaa. Miksi Jumala olisi antanut meille sellaiset käskyt, jos Hän olisi itse jo niitä laatiessaan tiennyt, ettei meistä olisi niitä noudattamaan. Liha niin väittää, mutta henki on suurempi kuin liha. Ja Jumalalle ei mikään ole mahdotonta ja Hänen voimansa on mittaamaton. Jos emme pysty käskyjä noudattamaan, niin silloin on kamppailtava syntiä vastaan ja on katsottava suoraan Jeesukseen, joka vain meitä voi auttaa ja on käännyttävä niin kauan, että synti päästää otteensa irti. Aivan Sanansuoja !!! Uskovaiset tänä päivänä on aivan hukassa synneissä eikä pääsee niistä koska he ylläpitää vanhat uskomukset sydämissä. Uskovat että liha on jotain mitä ei kuole heissä vaikka nimenoman Pyhä raamattu opettaa Room 6 että koko ihminen menee ja kuolee Kristuksessa. Eihän silloin liha voi jäädä ulkopuolella miten opetetaan missä synnit riehuu. Kyllä kaikki kuolee ja siinä lihallinen ihminen kuolee sitten ja kuka sitten tekee syntiä ??
Sitä vain että miten ihminen pysty kuolla Kristuksessa
ettei liha kuolee ? Opetus joka opetetaan on täynnä vääryys ja valearmon armahtaa lihan niin että ihminen saa tukea siitä pysyä synneissä. Mutta ihminen on joko hengellinen tai lihallinen . Valitkaa vapaasti. En ole teistä vastuussa.. vaikka haukutte minua synnittömäksi.- Sanansuojassa
Ihmiset eivät ymmärrä synnittömyys asiaa oikein. He luulevat, että se on jotain sellaista, että joku kuvittelee olevansa Jumalan kaltainen, eikä ikinä tee enää syntiä. No, sehän on ihmisille mahdotonta. Mutta se ei ole mahdotonta, että Jeesus antaa voiman vastustaa syntiä. Raamattukin sanoo, että tulee vastustaa perkelettä, niin se meistä pakenee. En ymmärrä, miten se on joillekin niin vaikea asia ymmärtää, vaikka toisaalta, jos sitä on vaikkapa lapsesta asti hoettu, että mennään vain sinne ristin juurelle ja jäädään sinne armon alle, niin eihän se siinä mielessä mikään ihme sitten olekkaan.
Siinä ristin juurella onkin hyvä olla, mutta se ei ole tae siitä, että Jumalan valtakunta olisi silloin ihmisessä sisäisesti. Hän jää sitten uloimpaan esipihaan, mikä tullaan tulevaisuudessa mittaamaan pois sisimmästä majasta.- omavanhurskaat
Teidän oppi-isänne "lähettiläsA" väittää itse olleensa syntiä tekemättä jo vuosia ellei vuosikymmenen ja ylikin !
Joten mitä ihmettä sinä selität ?????????????????????????? Ja mitä sinä sitten selität? Vaarallinen tila sun saaste elämä täynnä syntiä !! Te äkkiä parannus ennen kuin käy huonosti. Sinä kait tiedät että puhdistettu Seurakunta nostetaan ulos ja sun epäpuhdas tila ei sinne nyt sitten mahdu. Hui heija en tahtois olla sun housuissa..
- omavanhurskaat
Savis kirjoitti:
Ja mitä sinä sitten selität? Vaarallinen tila sun saaste elämä täynnä syntiä !! Te äkkiä parannus ennen kuin käy huonosti. Sinä kait tiedät että puhdistettu Seurakunta nostetaan ulos ja sun epäpuhdas tila ei sinne nyt sitten mahdu. Hui heija en tahtois olla sun housuissa..
Älä Savis ala harhakuviteliesi ja harhaluulojesi perusteella syyttämään minua puhdistumattomaksi !
Ap. t. 10:15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi".
Minä elän päivittäin pyhityselämää, Herran ja Pyhän Hengen pyhityksessä !!!
Mutta minä en kuvittele vastoin Raamatun tervettä oppia, että minusta tulisi synnitön tai täydellinen !
Mutta sinä näköjään kuvittelet itse, saavuttaneesi jopa Apostoli Paavalia suuremman pyhyyden ja täydellisyyden, sillä hän todisti itsestään TOTUUDENMUKAISESTI, eikä kuvitellut itsestään liikoja:
Fil. 3:12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
Laajemmin tuo kohta:
8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen
9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;
10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
11 jos minä EHKÄ pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
12EI NIIN, ETTÄ OLISIN SEN JO SAAVUTTANUT, TAI TULLUT TÄYDELLISEKSI, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaiSIN, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
13 Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja KUROTTAUTUEN SITÄ KOHTI, MIKÄ ON EDESSÄPÄIN,
14 minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.
Mutta sinä Savis ja sinun kaltaisesi, te kuvittelette omavanhurskaudessanne kaiken sen saavuttaneenne, ikäänkuin kaikki olisi JO teillä.
Olette pahasti paisuneet ja kuvittelette ITSE ITSESTÄNNE LIIKOJA.
Room. 12:3 Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
Tuo KOHTUUS on teillä pahasti kadoksissa, ja siksi sinä alat jopa herjata minua puhdistumattomaksi vastoin parempaa tietoa !!!
Väärän todistuksen antaminen lähimmäisestä on SYNTIÄ Savis !!!
Miksi yhä jatkat näitten väärien todistusten antamista, vaikka tästä asiasta on sinulle monen monta kertaa JO sanottu ja sinua kehoitettu parantamaan tapasi ja lopettamaan tuossa synnissä syvässä sydämen paatumuksessa eläminen ?
- omavanhurskaat
Yritä nyt vaan vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin !!!
Sinä itse vaadit muilta sitä myös:
" Helppo vastata kyllä vai ei ? "
Miksi et vastaa siis ITSE kyllä tai ei ???
Joten vastaile nyt ihan itse vaan !!!
Sanoinko muuten Savis sinua synnittömäksi ?
NO EN TODELLAKAAN !
Vaan sanoin sen Totuuden, että vaikka sinä ja nämä "sanansuojassa" sun muut umpisokeat omille synneilleen, väittävät siten, että Jumalan Raamatussa ilmoittaman tahtonsa olevan helppoa ja mahdollista noudatta ja pitää, eivät he itsekkään sitä pidä eivätkä noudata !!!
Kuinka kauan annat heidän huijata sinua Savis ?
Kuinka kauan huijjaat itse itseäsi tuollaisilla harhakuvitelmilla.
Kyetäksesi synnittömyyteen, sinun pitäisi olla itse Jumala !
Siis ainoastaan Jumala tietää oman tahtonsa sinun kohdallasi joka hetki ja joka tapauksessa, sinä itse et edes tajua tekeväsi syntiä monesti.
Joten ON TÄYSIN JÄRJETÖNTÄ väittää, että ihminen itse kykenisi synnittömyyteen, kun hän ei kykene edes koko asiaa kunnolla arvioimaan, siis KUN IHMINEN EI OLE MIKÄÄN KAIKKITIETÄVÄ JUMALA.
Mutta nämä sinun eksyttäjä kaverisi sen sijaan väittävät kykenevänsä siis KAIKKITIETÄVIÄ OLEVANSA, eli käytännössä he väittävät olevansa siis Jumala itse !
Näin pahasti on heillä ja sinulla siis todellisuus kateissa !
Mutta sillekin te olette umpisokeita.
Te elätte syvässä valheessa, ja sekin on siis syntiä !
Te olette eksyneet Totuudesta, ja eksytätte muitakin, ja se on vielä vakavampi synti, ja siinäkin te siis elätte/olette eläneet jo vuosia, ellei vuosikymmeniä !
HERÄTKÄÄ JO HARHOISTANNE ! Kirjoitat >> Joten ON TÄYSIN JÄRJETÖNTÄ väittää, että ihminen itse kykenisi synnittömyyteen, kun hän ei kykene edes koko asiaa kunnolla arvioimaan, siis KUN IHMINEN EI OLE MIKÄÄN KAIKKITIETÄVÄ JUMALA. << No hyvä !! Pysy sinä synneissä ja kuolee iankaikkisesti kun et anna Jumala muuttaa sua Kristuksen kaltainen.. En ole sinusta vastuussa..
- omavanhurskaat
On se näköjään vaikeaa ymmärtää, vaikka sinun pitäisi asia jo itsestäsikin nähdä.
Siis Herra pyhittää meitä, Sanansa kautta, jonka siis Pyhä Henki avaa Eläväksi.
Mutta vaikka me eläisimme 1000v asti, niin täydellisiä ja synnittömiä ei meistä siltikään tule.
Siis ollaksemme synnittömiä, meidän pitäisi tulla itsekseen Jumalaksi, kuten olen jo monen monta kertaa sinulle selvästi sanonut !
Job 4:18 17 'Onko ihminen vanhurskas Jumalan edessä, onko mies Luojansa edessä puhdas?Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja;
Siis kauanko enkelit ovat olleet olemassa ?
Ja kuitenkin Jumala näkee vikoja heidänkin toimissaan !
Eli edes enkelit eivät kykene täydellisyyteen !
Herää jo vihdoin Savis !
Kuules omavanhurskas ? Jos kertoisit mikä on se paha syntiä mitä minulla ja muilla on? Onko se kun olen naimisissa ja muut?
- omavanhurskaat
Omavanhurskaus ja ylpeys ovat syntejä, ja molemmat näkyvät sinusta kilometrien päähän !
Ob. 1:3 Sinun sydämesi ylpeys on pettänyt sinut, joka asut kallionrotkoissa, istut korkealla ja sanot sydämessäsi: "Kuka voi syöstä minut maahan?"
Lisäksi taas kerran aloit antamaan noita vääriä todistuksia lähimmäisistäsi, eli yhä vain elät siinäkin kohtaa synnissäsi, eikä parannusta ole tullut siihenkään !
20 Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
21 Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät PAHAT AJATUKSET, haureudet, varkaudet, MURHAT,
22 aviorikokset, ahneus, HÄIJYYS, petollisuus, irstaus, PAHANSUONTI, jumalanpilkka, YLPEYS, MIELETTÖMYYS.
23 Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."
Tuossa KOROSTETTUNA vähän listaa niistä vain, jotka näkyvät päälle päin pelkästään, loput sinä ehkä tiedät paremmin. Se näyttä harmittaa sua ja saatana että on mahdollisuus päästä synneistä ja että kerron Tien minkä kautta !
- omavanhurskaat
Savis kirjoitti:
Se näyttä harmittaa sua ja saatana että on mahdollisuus päästä synneistä ja että kerron Tien minkä kautta !
Eli omavanhurskauden kautta ja avulla siis !
Se on Savis niin, että vaikka kuinka pinnistelisit, niin et itseäsi pysty vapauttamaan, se on vain ja ainoastaan Jumalan työtä.
Eli se saatana iloitsee sinusta ja sinun touhustasi, ja siksi saat olla rauhassa levittämässä harhaoppejasi !
Ainoat, jotka haluaisivat sinua auttaa Totuuteen, sinä torjut.
Olet jäänyt saaliiksi ja kuten linnut verkkon on sinutkin pyydystetty.
Kol. 2:8 Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.
2. Piet. 2:12 Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,
Job 36:13 Mutta jumalattomat pitävät vihaa, he eivät apua huuda, kun hän on heidät vanginnut.
2. Tim. 2:26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
Toivoisin sydämestäni Savis, että silmäsi avautuisivat, ja pääsisit harhaoppien vankeudestasi vapauteen.
Herrani ja Vapahtajani sinua auttakoon ja vapahtakoon vankeudestasi.
- Parannuksen.saarna
Oletko aloittelija itse synnitön? Etkö koskaan tee enää syntiä?
Uskon ettet pääse taivaaseen tuossa kunnossa. Tee parannus epäraittiista hengestä.- Eikiitosjeesus
Minä ainakin olen täysin synnitön, sillä en tunnusta koko turhaa uskovaisille varattua käsitettä.
Mutta jos listaatte syntejä niin lupaan kyllä kokeilla useimpia, kunhan ei ole lain vastaista.
- Eikiitosjeesus
Helppo vastata. Ei pääse.
Kukaan ei pääse paikkaan, jota ei ole edes olemassa. Sääli ihmistä joka uskonhoureessa elää. Ja omavanhurskaat jatkaa valheessa ja vääryydessä. En ole sanonut että se on mahdollista itse tulla Vanhurskaaksi . En ole myöskään kertakaan sanonut että se on mahdollista itse muuttaa itseä. Sä olet jotenkin niin pimeässä ettet mitenkään näe mitä minä puhun ja opetan.. Mutta pyrki sinäkin Kristukseen niin tulee kirkkaus ja Hänen tuoksu sun elämään.
- opiksi
HYVIN SAVIS JA SANANSUOJASSA KIRJOITTAA. OTTAKAA OPIKSI. On se kyllä kumma kun aina on täällä palstoilla noita haukkujia. Eikö JEESUS käske toisten kunnioittamista ja sovussa keskustelemista asioista, vaikka ei aina olisikkaan samaa mieltä. Myöntää jos on ollutkin väärässä. Rukoilla asioitten puolesta, että ne selviäisi itselle. PYHÄ HENKI antaisi ymmärryksen.
SIUNAUSTA KAIKILLE- omavanhurskaat
Miksi et sitten rukoile itse sitä, että Jeesus auttaisi sinua itseäsi ja heitä Totuuteen ?
Pyhä Henki juuri on antanut viisautta tässä asiassa minulle.
Menkää nyt siis ihan itse sinne Herran eteen, kysymään Hänen arviotaan !
Mutta ettehän te mene, kun kuvittelette harhoissanne itse kaiken paremmin tietävänne.
Esim. tuo "sanansuojassa" nikki, loruilee sellaisia taruja ja satuja, että ei mittaa eikä määrää.
Ja Pyhä Henki ei opeta valhetta ja väärin, joten kannattaisi miettiä sitä, että mistä oppinsa on ammentanut ja yhä ammentaa, sillä Jumalasta ne opit eivät ole !
1. Tim. 4:1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja - opiksi
Mistä sinä tiedät niin varmasti, että toiset ovat väärässä? Toivottavasti nämä asiat sinulle selviävät. Koska paha voi myöskin tekeytyä hyväksi. SIUNAUSTA SINULLE.................
- omavanhurskaat
opiksi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät niin varmasti, että toiset ovat väärässä? Toivottavasti nämä asiat sinulle selviävät. Koska paha voi myöskin tekeytyä hyväksi. SIUNAUSTA SINULLE.................
Et sitten mennyt sinne Herran eteen kysymään !
Ihan kuten arvelinkin ! :(
Sen sijaan sinä jankkaat vaan vastaan !
Eli et kykene parannuksen tekoon ja alistumaan Herran eteen kysymään, että olisitko itse eksynyt ! Kyllä aina haukutaan meitä jos puhutaan että on mahdollisuus päästä synnistä. Se just on surkuhupaisa että haukkujat ja hyökkääjät jotka halua ylläpitää synti eivät edes tiedä kenen palveluksessa on vaan luulevat palvelevan Jumala.
- omavanhurskaat
Savis kirjoitti:
Kyllä aina haukutaan meitä jos puhutaan että on mahdollisuus päästä synnistä. Se just on surkuhupaisa että haukkujat ja hyökkääjät jotka halua ylläpitää synti eivät edes tiedä kenen palveluksessa on vaan luulevat palvelevan Jumala.
Älä valehtele !!!!
Taas annat väärän todistuksen lähimmäisestäsi !!!
Minä haluan koko sydämestäni eroon synneistäni !!!
Miksi sinun pitää antaa kaiken aikaa näitä vääriä todistuksia ja siten ELÄÄ SYNNISSÄ ???
Siis sinä et vain lankea synteihin, vaan SINÄ ITSE siis ELÄT SYNNISSÄ, syvässä sydämen paatumuksessa !!!
Se on paljon vakavampi asia Jumalan silmissä, kuin syntiin lankeaminen !
Ja sinulla sitten on OTSAA väittää minun halauvan elää synneissäni !!!
Olet sinä niin sokea omille synneillesi, ettei mittaa eikä määrää, ja kuitenkin ylpeydessäsi ja paisuneisuudessasi väität vain muita synneissä eläviksi !
Olet aivan samankaltainen kuin tämä omavanhurskas fariseus, ihan sama asenne on sinulla:
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Sinäkin toimit siis noin ja näin siis:
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen.
Ja aivan sama ylenkaste ja itseensä luottaminen, eli omavanhurskaus, ja ulkokultaisuus on sinussa nähtävissä näissä viesteissäsi.
Sama hyttysten siivilöinti muiden kohdalla, ja itsellä menee seulasta läpi kamelin kokoinen !
HÄPEÄ ja MENE ITSEESI !!!
Matt 7:26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi. Siis tulisi kuulla Hänen Sanat ja tehdä niiden mukaan mitä Vuorisaarnassa Jeesus saarnasi meille. Muuten ei pääse Taivaaseen..
- omavanhurskaat
Eli sinä ITSE siis ET pääse taivaaseen !
Sillä juuri näytin sen, kuinka sinä olet paaduttanut sydämesi ja et vain lankea syntiin vaan SINÄ ELÄT SYNNISSÄ !
Matt. 23:3 Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää; mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee.
10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.
Harhaoppisia ei kannata kuunnella, ja tässä siis kerrotaan juuri sinun oma tilanteesi Savis !
Eli harhaoppinen on mennyt harhaan ja TEKEE SYNTIÄ, ja hän on ITSE ITSENSÄ TUOMINNUT, eli juuri kuten sinä nyt olet tehnyt, eli tuomitsit OMILLA SANOILLASI ITSE ITSESI kadotukseen !
Voi hyvää päivää sentään, mitä touhua !
Ja sitten vihastuit taas niin kuin tapana kun et saa ohjaa keskustelu niin kuin sä luulet asiat olevan. Mutta on mahdollisuus päästä synneistä. Ei tarvi odottaa tuhansia vuosia ja mennä pikkuhiljaa kohti sitä että tulis Kristuksen kaltainen . Ei ole mikään pikku hiljaa linja joka opetus mustakseen ihannoit ja antaa liha mahdollisuus väistyä eikä tarvi kuulla ja Totella Jumala että tunnusta syntisi ja muuttuu. Siis te parannus nyt ja ala ylistä että mä kerron ja Sanansuoja kerto että Jeesus on tullut ottamaan synnin pois...
Kerro miten synnit lähte tässä ja kansalle kun olet nostanut itsesi suuren opettajan pallin ! Tai ole hilja !!- omavanhurskaat
Sinä ITSEHÄN olet se, joka aloitit minun ja muidenkin opettamisen !
Sinä pyrit ITSE olemaan alaikäisten opettaja !
Sinä raukka et siis ymmärrä sitä edes, että mitä on uskovan pyhityselämä käytännön tasolla !
Se näkyy myös sinun omassa toiminnassasi.
Siis jos opetus/oppi on väärä, niin toimintakin on vääristynyt silloin.
Sinä et ymmärrä edes siis pyhityselämän perusteita, ja silti pyrit muita opettamaan, voi voi sentään.
No, minä kerron sinulle sen, mitä Raamattu asiasta opettaa:
1. Joh. 1:9 JOS me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Siis JOS me tunnustamme syntimme, joihin lankeamme, niin tämän lupauksen mukaan Herra puhdistaa meitä ja antaa ne syntimme anteeksi meille, joihin lankesimme !
Mutta JOS EI tunnusteta syntejä ja pyydetä niitä anteeksi ja kaduta niitä, niin silloin EI Herra voi auttaa meitä, eli siinä on tuo ehto JOS !
Sinä olet elävä esimerkki sellaisesta uskovaksi itseään nimittävästä, joka siis EI TUNNUSTA, EI PYYDÄ ANTEEKSI, EI KADU syntejään, ja siksi SINÄKÄÄN ET niistä vapaudu !
Sinä siis KIELLÄT vain syntisi !
Tuossa kohdassa sanotaan syntinsä kieltäjästä seuraavaa:
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Kun Uskovaksi tulllaan eli uudestisynnytään, niin siitä ALKAA KASVU ja OPPIMINEN ja sitä mukaa kun Jumalan lapsi oppii Totuuden laajemmin kohta kohdalta ymmärtämään ja sen myös USKOMAAN, eli siis KASVAA USKOSSA Pyhän Hengen avaaman Sanan kautta, niin sitä mukaa uskova pyhittyy Herran pyhityksessä, eli tuo on Jumalan tekoa tuo pyhittyminen.
Se ei tapahdu siis nips ja naps, vaan OPPIMISEN ja KASVAMISEN ja USKON KASVUN MYÖTÄ vain ja ainoastaan !
Ihan kuten luonnollinen lapsi oppii, siis kohta kohdalta lisää ja hän kasvaa ja tieto ja ymmärrys hänellä lisääntyy, ja sitä mukaa toiminnankin pitäisi tulla oikeaksi ja hyväksi.
Mutta sinä Savis sanot siis, että uskova voi levätä laakereillaan ja sitten YHTÄKKIÄ, eli NIPS ja NAPS, Jumala tekeekin uskovasta täydellisen ja synnittömän !
Mutta sinun omasta toiminnastasi siis näemme sen, että sinä et elä Pyhän Hengen pyhitys elämää, sillä sinä et pyydä Herralta ja ihmisiltä anteeksi syntejäsi, vaan sinä vain kiellät ne, ja sinulla siis on näköjään Herralta oikein lupa ELÄÄ SYNNEISSÄSI, syvässä sydämen paatumuksessa.
Siis vaikka minä kerroin sinun tehneen syntiä, niin sinä et pyytänyt Herralta anteeksi rikkomustasi Häntä kohtaan, etkä sinä pyytänyt minultakaan anteeksi, tuota väärää todistustasi, vaan niiden sijaan sinä hyökkäät minua vastaan, joka kertoi asiasta sinulle Totuuden.
Kuinka voitkin olla noin kova sydäminen ???
Sinulla on kivi sydän Savis ! - opiksi
Sinäkö nyt näytät sitä oikeaa pyhitys elämää, KYSYN VAAN? Kun lukee sinun kirjoituksia, saa kyllä aivan muun käsityksen. Minä en ainakaan halua tehdä kuin sinä, näytät niin huonoa esimerkkiä toisille. MISSÄ ON KUNNIOITUS.
- omavanhurskaat
opiksi kirjoitti:
Sinäkö nyt näytät sitä oikeaa pyhitys elämää, KYSYN VAAN? Kun lukee sinun kirjoituksia, saa kyllä aivan muun käsityksen. Minä en ainakaan halua tehdä kuin sinä, näytät niin huonoa esimerkkiä toisille. MISSÄ ON KUNNIOITUS.
Käskeekö siis Raamattu kunnioittamaan eksyttäjiä, vai paljastamaan heidät ?
Ilm. 2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
Mutta sinä siis puhut tätä vastaan, eli sinä suvaitset eksyttäjiä !
Onnea vaan sinulle tielläsi, tämänkään Raamatun paikan mukaan, ei Herra sinua todellakaan kiitä !
Tuossa se menee metsään ! Sun opetus joka olet Petriltä omaksunut ja joka vallitsee myöskin uuskarismaattisessa pireissä koska synneistä ei halutaan päästä. Se on ihme ettei nähdään mitä uudestisyntyminen tekee ihmisessä. Näin kirjoitit >> Kun Uskovaksi tullaan eli uudestisynnytään, niin siitä ALKAA KASVU ja OPPIMINEN << Ei uskontulo ole uudestisyntymistä olet metsässä jo alkumetrillä. Kun Jumala on tehnyt sua yhtä vauhko kuin Paavali oli Room 7 kun oli kokenut Herätyksen ja et ymmärrä miten teet syntiä uskovaisena eikä voi mitään muuta niin alat kyllä kaipaa Uudestisyntymisen ihmeestä joka putsaa pois lihan niin että voit tehdä Jeesuksen Tahdon eikä tarvi enää pyöriä synnissä vaikka tiedän että et voi ymmärtää sitä nyt ? Mutta ehkä Se yliluonnollista muutosta alkaa maistua kun saat Jumalan Pelkoa ja alat tajuta ettet selviä tuommoisena Taivaaseen. Ihana on Uudestisyntyminen joka muuttaa ihminen kokonaan ja alat kertoa että Tit. 3:3
Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.
Tämä on erinomainen todistus mitä me olemme kun me olemme Uudestisyntyneitä niin kuin kerrotaan samassa luvussa ! 4 Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi,
5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,
6 jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta,
7 että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.
8 Tämä sana on varma, ja minä tahdon, että sinä näitä teroitat, niin että ne, jotka Jumalaan uskovat, ahkeroisivat hyvien tekojen harjoittamista. Nämä ovat hyviä ja hyödyllisiä ihmisille
Muista nyt että tuo ilmestyy Uskoville jolla on tarve päästä himoista joka vie syntiin.. ?? Mutta ehkä olet jo päässyt himoista eroon ja ne ei sua vie enää?
Kuole nyt Kristuksessa tai kuole iankaikkisesti helvetissä . Tämä on korkein Evankeliumi sinulle ! Syö ja rikastuu.. Room 6 mukaan !!
Ei ole mitään lihallista Kasvu ja oppimisohjelma olemassa mistä puhut ja missä on sun omausko ja oma pyhitys ja oma toivo kiinni että se pelastuisi sua..- omavanhurskaat
TAAS vääriä todistuksia !!!
En ole oppinut näitä asioita ihmisiltä, vaan ne ovat avautuneet minulla Pyhän Hengen avaaman Sanan kautta !
Ihminen ei Savis ole todellakaan Uskossa, siis siinä Uskossa josta Raamattu puhuu ja opettaa, ennen kuin hän on uudestisyntynyt !
Siis Jumala synnyttää Uskon uudestisyntymisen hetkessä !
Sitä ennen ihmisen "uskominen" on vain ihmisen omaa uskottelua, joka ei perustu vielä Totuuteen, koska Pyhä Henki ei ole voinut vielä avata Totuutta !
Mutta ne eksyttäjät, joiden kelkkaan sinä olet lähtenyt opettavat ihan muuta, koska nähdäkseni he eivät ole uudestisyntyneet ollenkaan, vaan he ovat kehitelleet vain oman tien, joka ei ole Jumalan Tie, vaan ihan muuta !
Gurujesi oppi perustuu itse itsensä pyhittelyyn ja paranteluuun, eli he väittävät ensin opiskelleensa ja oppineensa Raamatusta asiat, vaikka heillä ei ole ollut Pyhää Henkeä edes, sillä ennen uudestisyntymää ei ihmisellä ole Pyhää Henkeä.
Siis perusta on tämä, eli se on Jumalan teko että ihminen uskoo, mutta nuo väittävät itse opiskelun kautta saavuttaneensa sen pelastuksen eli oman uskoontulonsa eli uudestisyntymisen !
Huvittavaa on se, että sinä et näitäkään itse tajua, eli se mistä minua syytät, siihen sinä ja te itse syyllistytte eli juuri omavanhurskauden pystyttämiseen ! - omavanhurskaat
Niin ja Jumalako sinulle on antanut luvan ELÄÄ SYNNISSÄ ???
Sillä TAAS sinä annoit usean väärän todistuksen minusta, eli lähimmäisestäsi !
Lisäksi se menestysteologia syytöksesi oli todella huvittava ! :)
Siis siihen kuuluu olennaisena osana tuo "täydelliseksi" ja "synnittömäksi" ja "jumalaksi" tuleminen,
Eli kuka siis on kietoutunut niihinkin harhaoppeihin ?
Se en todellakaan ole minä, vaan sinä !
Saarnaaja 3:19, 9:5, 9:10 Kuolema on lopullinen. Ei ole kuolemanjälkeistä elämää.
- opiksi
SAVIS kyllä kirjoitat hyvin ja todella asiaa. Minä en tarkoittanut SINUA SAVIS kun aikaisemmin kirjoitin, vaan omavanhurskaat nimimerkille. Ja kyllä KUOLEMANJÄLKEISTÄ elämää on.... ONNEKSI, Siksi pitää vaeltaa JEESUKSEN näyttämää oikeaa tietä, se on monesti tuskaista ja vaikeaa. Mutta auttajaksi saapuu JEESUS, kun rukoilemme apua JUMALALTA.
- omavanhurskaat
Hyvä että tunnustit "väriä", eli paljastit puolueesi !
Siis siksi vain arvostelit minun toimiani yksipuolisesti vieläpä, koska toimit puoluehengessä.
Eli oman puolueen jäsenen toimintaa ei mitenkää arvostella, vaan niitä vain, joiden näkemys on erilainen kuin oma ja puolueen näkemys !
Voi voi kun te paltastatte itsenne niin helposti, ettekä itse näe omaa puolueellisuuttanne !
Raamattu sanoo tuollaisen toiminnan olevan syntiä !
1. Tim. 5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.
21 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen ja valittujen enkelien edessä, että noudatat tätä, tekemättä ennakolta päätöstä ja ketään suosimatta. No totta kai me haluamme olla eri Seurakunnassa kun sun feikkioppi seurakunnassa ja jos löydät Pyhässä Raamatussa ongelma siitä niin olen pahoillaan että saatana on auttanut ja huijannut sua. Me yritämme auttaa uskovaiset siitä harhasta että kaikki on kunnossa kun uskoon tulee ja pikku hiljaa kasvamme sun oppisi ja opetuksen mukaan siihen kun olet saanut joku onneton sielu kalastettu siihen että hän on riippuvainen sinusta. Me johdamme meidän opetuslapset suoraan Kristuksen luo ja kerromme pidä käskyt. Ja siihen tietysti Herra antaa VOima heille kun me olemme johdattaneet heidät Uudestisyntymään Kristuksessa eikä niin kuin te opetatte että tapahtuu heti uskontulossa ,, joka saa uskovat niin hämilleen että näinkö saastainen tulin kun sain Uskon. Höps höpö sellainen opetus. Jos ei ihminen kantaa todisteet näistä Pyhä Raamatunpaikoista niin Hän ei ole Uudestisyntynyt. >> "Nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä." Ef. 2:13.
"Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat." Room. 8:1.
Olemme uuden "kantaisämme", Jeesuksen ansion perusteella vapautetut Aadamin tuomasta syntiinlankeemuksesta. Room. 6:22.
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
1. Joh. 3:8
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha- omavanhurskaat
Savis kirjoitti:
No totta kai me haluamme olla eri Seurakunnassa kun sun feikkioppi seurakunnassa ja jos löydät Pyhässä Raamatussa ongelma siitä niin olen pahoillaan että saatana on auttanut ja huijannut sua. Me yritämme auttaa uskovaiset siitä harhasta että kaikki on kunnossa kun uskoon tulee ja pikku hiljaa kasvamme sun oppisi ja opetuksen mukaan siihen kun olet saanut joku onneton sielu kalastettu siihen että hän on riippuvainen sinusta. Me johdamme meidän opetuslapset suoraan Kristuksen luo ja kerromme pidä käskyt. Ja siihen tietysti Herra antaa VOima heille kun me olemme johdattaneet heidät Uudestisyntymään Kristuksessa eikä niin kuin te opetatte että tapahtuu heti uskontulossa ,, joka saa uskovat niin hämilleen että näinkö saastainen tulin kun sain Uskon. Höps höpö sellainen opetus. Jos ei ihminen kantaa todisteet näistä Pyhä Raamatunpaikoista niin Hän ei ole Uudestisyntynyt. >> "Nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä." Ef. 2:13.
"Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat." Room. 8:1.
Olemme uuden "kantaisämme", Jeesuksen ansion perusteella vapautetut Aadamin tuomasta syntiinlankeemuksesta. Room. 6:22.
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se pahaJaha Savis !
Joku auttaa sinua nyt selvästi, vai mistä nämä kopioit ? :)
Itse et pysty tuollaista tuottamaan, sillä sinä aina toistelet vain muiden oppeja, eli et saa itse itsellesi opetusta, eli tämä kuvastaa siis sinua:
2. Tim. 3:7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Olet koko uskon elämäsi ajan seurannut ihmisiä ja imenyt heiltä oppisi.
Nyt sinut on onnistuttu eksyttämään tuohon "lähettilään" ja "sanansuojassa" nikkien harhaoppiin, jossa siis väitetään, että uskoontulo ja uudestisyntyminen ovat erilliset asiat, vaikka ne ovat yksi ja sama asia.
Jehovantodistajilla on samanlainen kaksivaiheinen oppi ! :)
Kannattaisi edes hetki miettiä, että ketä seuraat, Savis, sinä olet mennyt ojasta allikkoon, lähdettyäsi noiden eksyttäjien eksytettäväksi !
Sääliksi käy sinua Savis, yhä syvemmälle ja syvemmälle menet, ikävä kyllä.
Raamattu puhuu selvästi siitä, että kun syynnytään Hengestä, niin se Jumalan lapsi saa siinä alkunsa, ja alkaa kasvaa Jumalan antamaa kasvua kohti "täydellisyyttä" eli oikeammin täysi-ikäisyyttä !
Ei voi olla, EI SITTEN MILLÄÄN, mitään kasvua, eikä oppimista, eikä pyhittymistä, ennen syntymää !
Kol. 2:19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, KASVAA JUMALAN ANTAMAA KASVUA.
11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
!!!
13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
16 josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.
!!!
Siis ihan kuten JO kirjoitin, eli uskova kasvaa kohti täysi-ikäisyyttä, ja siinä hän siis oppii ja pyhittyy Sanan kautta, ja hänen Uskonsa lisääntyy oppiessaan ja lisääntyvän tiedon ja ymmärryksen kautta hän voi omistaa Uskossa ja Uskon kautta Raamatun lupauksia, ja se Uskon Sanan avulla, uskova pyhittyy päivä päivältä Jumalan eli Pyhän Hengen pyhityksessä !
Mutta teidän opissanne tämä menee ihan toisin, eli te itse mukamas opetette itseänne ja pyhitätte itsenne Jumalalle kelpaaviksi, ja sitten kun olette kyllin itse itseänne pyhitelleet ja parannelleet, te mukamas "uudestisynnytte" !
Ihan sama malli ja toiminta kuin Jehovantodistajilla, eli OMAVANHURSKAUDEN TIE, jossa IHMINEN TEKEE ITSE ITSENSÄ Jumalalle kelpaavaksi !
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ SENTÄÄN TUOTA SOKEUTTANNE ! - omavanhurskaat
Savis kirjoitti:
No totta kai me haluamme olla eri Seurakunnassa kun sun feikkioppi seurakunnassa ja jos löydät Pyhässä Raamatussa ongelma siitä niin olen pahoillaan että saatana on auttanut ja huijannut sua. Me yritämme auttaa uskovaiset siitä harhasta että kaikki on kunnossa kun uskoon tulee ja pikku hiljaa kasvamme sun oppisi ja opetuksen mukaan siihen kun olet saanut joku onneton sielu kalastettu siihen että hän on riippuvainen sinusta. Me johdamme meidän opetuslapset suoraan Kristuksen luo ja kerromme pidä käskyt. Ja siihen tietysti Herra antaa VOima heille kun me olemme johdattaneet heidät Uudestisyntymään Kristuksessa eikä niin kuin te opetatte että tapahtuu heti uskontulossa ,, joka saa uskovat niin hämilleen että näinkö saastainen tulin kun sain Uskon. Höps höpö sellainen opetus. Jos ei ihminen kantaa todisteet näistä Pyhä Raamatunpaikoista niin Hän ei ole Uudestisyntynyt. >> "Nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä." Ef. 2:13.
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se pahaSitten Savis hieman laitan jo tuosta Johanneksen kirjeestä sinulle !
Jos uskot tuon kuten minä sen ymmärrän sinun uskovan !
Niin sen mukaan siis sinä et pääse taivaaseen !
Tajuatko tämän asian vakavuuden ollenkaan ???
Siis opetus on pielessä, mutta jos sinä siis uskot noin, niin sinun pitäisi kyetä synnittömyyteen päästäksesi taivaaseen !
Siihen ei vaan kukaan ihminen kykene, vaikka itse niin sinullekin joku väittäisi !
Joten kaikkiko me mennään siis kadotukseen, sinä etunenässä ??? - siiis
omavanhurskaat kirjoitti:
Jaha Savis !
Joku auttaa sinua nyt selvästi, vai mistä nämä kopioit ? :)
Itse et pysty tuollaista tuottamaan, sillä sinä aina toistelet vain muiden oppeja, eli et saa itse itsellesi opetusta, eli tämä kuvastaa siis sinua:
2. Tim. 3:7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
Olet koko uskon elämäsi ajan seurannut ihmisiä ja imenyt heiltä oppisi.
Nyt sinut on onnistuttu eksyttämään tuohon "lähettilään" ja "sanansuojassa" nikkien harhaoppiin, jossa siis väitetään, että uskoontulo ja uudestisyntyminen ovat erilliset asiat, vaikka ne ovat yksi ja sama asia.
Jehovantodistajilla on samanlainen kaksivaiheinen oppi ! :)
Kannattaisi edes hetki miettiä, että ketä seuraat, Savis, sinä olet mennyt ojasta allikkoon, lähdettyäsi noiden eksyttäjien eksytettäväksi !
Sääliksi käy sinua Savis, yhä syvemmälle ja syvemmälle menet, ikävä kyllä.
Raamattu puhuu selvästi siitä, että kun syynnytään Hengestä, niin se Jumalan lapsi saa siinä alkunsa, ja alkaa kasvaa Jumalan antamaa kasvua kohti "täydellisyyttä" eli oikeammin täysi-ikäisyyttä !
Ei voi olla, EI SITTEN MILLÄÄN, mitään kasvua, eikä oppimista, eikä pyhittymistä, ennen syntymää !
Kol. 2:19 eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, KASVAA JUMALAN ANTAMAA KASVUA.
11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
!!!
13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
16 josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.
!!!
Siis ihan kuten JO kirjoitin, eli uskova kasvaa kohti täysi-ikäisyyttä, ja siinä hän siis oppii ja pyhittyy Sanan kautta, ja hänen Uskonsa lisääntyy oppiessaan ja lisääntyvän tiedon ja ymmärryksen kautta hän voi omistaa Uskossa ja Uskon kautta Raamatun lupauksia, ja se Uskon Sanan avulla, uskova pyhittyy päivä päivältä Jumalan eli Pyhän Hengen pyhityksessä !
Mutta teidän opissanne tämä menee ihan toisin, eli te itse mukamas opetette itseänne ja pyhitätte itsenne Jumalalle kelpaaviksi, ja sitten kun olette kyllin itse itseänne pyhitelleet ja parannelleet, te mukamas "uudestisynnytte" !
Ihan sama malli ja toiminta kuin Jehovantodistajilla, eli OMAVANHURSKAUDEN TIE, jossa IHMINEN TEKEE ITSE ITSENSÄ Jumalalle kelpaavaksi !
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ SENTÄÄN TUOTA SOKEUTTANNE !>> Joku auttaa sinua nyt selvästi, vai mistä nämä kopioit ? :)
Itse et pysty tuollaista tuottamaan, sillä sinä aina toistelet vain muiden oppeja, eli et saa itse itsellesi opetusta, eli tämä kuvastaa siis sinua: <<
Älä panettele minua valheessa,, tuo on jo suurta syntiä !! - omavanhurskaat
siiis kirjoitti:
>> Joku auttaa sinua nyt selvästi, vai mistä nämä kopioit ? :)
Itse et pysty tuollaista tuottamaan, sillä sinä aina toistelet vain muiden oppeja, eli et saa itse itsellesi opetusta, eli tämä kuvastaa siis sinua: <<
Älä panettele minua valheessa,, tuo on jo suurta syntiä !!Älä nyt viitsi alkaa valehtelemaan ihan päin naamaa.
Se on jo nähty sinun viesteistäsi, että mitä sinä itse kykenet tutttamaan, eli sitä sotkua vain.
Tuossa on jo jonkilainen opillinen runko, joka on varmasti kopioitu joltakin muulta.
Sitähän sinä muutenkin teet, eli uskot ihmisten oppeihin ja kopioit ja toistelet muiden opetuksia ja viestejä tai keräät muiden viesteistä noita Raamatun paikkoja.
Niin ja sen erottaa aivan selvästi, että milloin viesti ja sen sanoma on sinun oma, ja milloin taas ei ole !
Valehtelu on Savis syntiä, joten lopeta valehtelusi !
Ja vaikka sinä onnistuisit piilottamaan valheesi minulta ja muilta, niin Jumala näkee valheesi kyllä, eli et siitä hyödy Jumalan edessä mitään.
- siiis
Ja siihen sitten tuohon Johannes kirjeeseen. sanot ettei kukaan pysty tuohon? Oletko sinä kaikki uskovaiset maailmassa ?? En voi sille mitään ettet ole taistellut syntiä vastaan ja puhdistunut jumalan Voimassa !! Olen surullinen sun puolesta ja niin kuin sä itse sanoit et pääse synnissä Taivaaseen.. Olisit kysynyt niin kuin Paavali mistä tulee minulle apua ??
- siiis
Ja kaikki on mennyt nurin sun opetus mitä olet oppinut Petriltä ja joka vallitsee hyvin pitkälle seurakunnissa että ihminen kun tulee uskon niin kuin bileamin aasi niin hän on uudestisyntynyt. Joopa joo . Ei ole ihme että sä ja sun kaverilla on kasvu suoraan vääryyden päällä ja eivät pääsee synneistä eroon vaan yrittävät kilvoitta hiki otsassa ja lopulta menee niin toivottomaksi kun ei saa puhdas pohja mihin Pyhitys pitäisi alkaa rakentua. En viitti toista sun Voi Voi.. mutta on se niin surkeata kun toivo on jo mennyt teillä alkumetrillä.. Montako on mahtaneet luovuttaa kokonaan ja on nyt maailmassa tuon hikinen opetus ja kasvatusohjelman alla?? Joo,, oikein joku toinen on minua opettanut !!! Jumala on minua opettanut ja sitten olen huomannut iloksi että monet todistaa miten valtavan voimakas ja puhdas Elämä he ovat saaneet kun ensin ovat Uskoon tulleet ja Uudestisyntyy jopa kolmekymmentä vuotta sen jälkeen Kiinassa lähetystyössä.
- Samaatietä
"Sillä Ihmisen poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkelinsä kanssa, silloin Hän maksaa kullekin tekojensa mukaan"
Pätkähtipä vaa päähä Raamatusta tommone.- siiis
Kyllä ! Ihana päästä maksun paikalle. Siis !! Jos meillä ei ole Tekoja. Niin ei meillä ole Usko eikä ollaan Uudestisyntyneitä ollenkaan. Vaikka luullaan vaan niin kuin monet. Joo,,, synnintekoja on mutta ne eivät lasketa..
- Sanansuojassa
Se on oikea tie, että uskoontullessa ihminen vasta joutuu ja tai pääsee kasvun paikalle raamatun Sanan ja Pyhän Hengen opastuksella. Ei Jumala, ei Jeesus, eikä Pyhä Henki voi tulla asumaan saastaiseen astiaan, vaan Saviksen tarkoittama synnittömyys on sellainen asia, jonka raamatun Sana todeksi vahvistaa.
Meidän tulee todella kuolla synneillemme ja tämän opettaa raamattu, eikä pelkästään Savis. Herra antaa meille voiman vastustaa syntejä ja Sanan kautta ne tulevat meille tiettäviksi, mitä syntejä ja viallisuuksia me itsessämme kannamme.
Savis opettaa ihan oikein.- omavanhurskaat
On teillä sekavat opit !
Ja aivan sekaisin on ymmärrys ja tietoa ei näköjään lähes ollenkaan.
Ihminen ei voi olla Pyhän Hengen opetuksessa, ennen kuin hän saa Pyhän Hengen !
Pyhä Henki saadaan Hengestä syntymisessä, eli uudestisyntymisessä !
Joten ihan järjettömiä ovat oppinne !
Jumala siis synnyttää Uskon uudestisyntymässä, eli siten ihminen siis tulee uskoon:
Joh. 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.
Asia on tässä selvääkin selvemmin sanottu, eli Hengestä syntymiseen eli uudestisyntymiseen, riittää siis evankeliumin Sanan julistus, eikä todellakaan tarvita mitään Raamatun opetus jaksoa, ennen Pyhän Hengen saamista.
Teillä on perusteet TOTAALISESTI KATEISSA !
Ei ole ihme, että olette nielleet jehovantodistajien opit koukkuineen ja syötteineen syvälle kitusiinne !
- homerosjailias
Aloittaja on tietysti omasta mielestään itse täysin oikeassa, niinkuin kaikka muutkin uskovaiset ja kuitenkin, kaikki ovat yhtäpaljon täysin väärässä. Satukirjaa kun lukee ja koittaa sieltä löytää totuuden niin yhä pahenevampia uusia satuja saadaan aikaiseksi ja eihän sieltä löydy totuutta koskaan, edes murustakaan ja kun niistä kiistellään vieläpä...
- opiksi
Miten te uskallatte sanoa RAAMATTUA satukirjaksi. Se on PYHÄ KIRJA. Pitää rukoilla että PYHÄ HENKI aukaisee sieltä sanaa..............Tietenkin pitää ensiksikin USKOA KOLMIYHTEISEEN JUMALAAN... ..... Kasvun paikalla ei ole aina niin helppoa olla, puhun kokemuksesta.....
- kasvunvaraa.on
On sinulla näköjään vielä paljon kasvunvaraa.
Luetko tämän Raamatun ohjeen ja mietitkö sitä, että miten tulee uskosta osattomaan suhtautua !
1. Kor. 5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
Kol. 4:5 Vaelluksessanne olkaa viisaat ulkopuolella olevia kohtaan, ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä.
1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?
6 Älköön hän olko äsken kääntynyt, ettei hän paisuisi ja joutuisi perkeleen tuomion alaiseksi.
HUOM !
7 Ja hänellä tulee myös olla hyvä todistus ulkopuolella olevilta, ettei hän joutuisi häväistyksen alaiseksi eikä perkeleen paulaan.
- Korven.poika
Nykykristillisen opin liitokset natisevat:
Tässä yksi esimerkki muiden joukossa:
Tämän opin ja ajattelutavan mukaan Jumala luo jokaiseen syntyvään ihmiseen uuden, elävän sielun...
Näin olisi tapahtunut aina "Aatamin ajoista lähtien".
Kuoleman jälkeen ihmiset ovat sitten jääneet odottelemaan lopullista kohtaloaan. Onko se taivaaseen pääseminen, vai helvettiin joutuminen?
On ilmeistä, että helvettiin joutuvissa olisi valtava määrä ihmisiä, jotka eivät ole tulleet elämänsä aikana koskaan edes kuullemaankaan Jeesuksesta - tai että olisivat voineet olla Hänestä edes tietoinen.
Nykyisen kristikunnan käsitys Jumalasta on vähintääkin erikoinen.
On syytä kysyä, minkälainen Jumala? Hänestä ajatellaan, että Hän on kaikkitietävä ja kaikkivaltias? Näin ajatellaan... ja millä perusteella? Nykykristillisen käsitteen Jumala ei vaikuta ollenkaan kaikkivaltiaalta.
Jos tämä helluntalaisten Jumala on kaikkitietävä ja kaikkivaltias, niin miksi Hän sitten olisi luonut ihmisiä ja päästänyt heistä osan olosuhteisiin, joista Hän olisi jo etukäteen tietänyt ettei heillä ole siellä edes mahdollisuutta lunastaa taivaspassia, tai olla siitä edes tietoinen?
Pystyisittekö te, jotka katsotte olevanne valittuja, juhlimaan Karitsan häissä ilman tunnontuskia, kun miljoonat teidän Jumalanne luomat, Jeesuksesta koskaan tietämättömät viruisivat ikuisessa helvetin tulessa??
Tämä on taivas-helvettiuskon yksi monista heikoista lenkeistä. Tosin näitä näitä heikkoja lenkkejä on muitakin tällä "Jeesus on Jumala" palstalla.- tiedonpuute
Tiedon puute sinua vain vaivaa, ei muuta.
Luetko sen, mitä tässä sanotaan:
1. Piet. 4:6 Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niinkuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niinkuin Jumala elää.
8 Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,
19 jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,
20 jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta.
- siiis
Omavanhurskaat joka raivoa niin tulis ensin näyttää milloin oli Nikodemus uudestisyntynyt ennen kuin oli tullut uskoon . Koska hänellä oli valtava Usko kun hän tapasi ja kohtasi Jeesus. Ja toiseksi kun hän kirjoittaa >> Pyhä Henki saadaan Hengestä syntymisessä, eli uudestisyntymisessä ! <<< Sehän on ihan totta mikä Apt 2 Uskovaiset sai kokea kun heitä Kastettiin Pyhällä Hengellä ja sai Pyhä Henki ja Uudestisyntyä.. Kyllä se siitä Omavanhurskaat ! Kyllä sä myöskin oppi tämän kun olet tarpeksi tässä meidän opissa joka Pohjautuu täysin Pyhä Raamatun mukaan..
- siiis
Siis anteksi omavanhurskaat ! Piti olla että sun tulis näyttää miksi Nikodemus joka on uudestisyntynyt sun opin mukaan kun oli valtava usko,, kysy miten uudestisyntyy? Vai oliko hän uudestisyntynyt ja ei tiennyt sitä ? hiii
- omavanhurskaat
Tässä näkyy nyt hyvin se taso, mihin sinä itse pystyt.
Sekavaa huttua on koko kirjoituksesi.
Ja totaalisen ymmärtämätön olet perus asioista, sekin näkyy hyvin, vaikka näköjään kuvittelit olevasi kovastikkin ymmärtäväinen.
Vanhan liiton uskovat olivat kyllä uskovia, mutta Pyhää Henkeä ei heillä voinut olla ENNEN Hengen vuodatusta kaiken lihan päälle.
Uuden liiton aikana, ei enää voi olla Uskova, jos ei ole uudestisyntynyt.
Vanhaan liittoon liityttiin syntymällä luonnollisesti Israililaiseksi, siis Jumala oli tehnyt liiton Israilin kanssa.
Uuteen liittoon liitytään uudestisyntymässä, eli Hengestä syntymisessä !
Mutta näitäkään ihan perus asioita sinä raukka et tajua, ja kuitenkin kuvittelet olevasi kovastikin viisas ja tietäväinen.
Nämä viestisi ja sepustuksesi ovat lähinnä säälittäviä, välillä tuntuu siltä, että en jaksaisi näitä edes kommentoida.
- siiis
Todella Hyvä Kommentti >> tämä.on.totuus
31.3.2018 7:12
Helluntailaiset luulevat olevansa uudestisyntyneitä ja Kristuksessa. Vain aniharva uskova on Kristuksessa. Suurin on on tyhmiä neitsyitä, jotka eivät pelastu.
Luuk 13: 23 Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?" Jeesus vastasi: 24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Matt 7:21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Usko.Toivonen
Niinpä, se totuus.
Meillä ihmisillä on tapana rakentaa "totuuksia", esim ottamalla Raamatun tekstistä lainauksia pönkittämään "totuuksiamme".
Tuo Luukas tekstikohdan asiayhteys kuuluu:
24. "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.
25. Sen jälkeen kuin perheenisäntä on noussut ja sulkenut oven ja te rupeatte seisomaan ulkona ja kolkuttamaan ovea sanoen: 'Herra, avaa meille', vastaa hän ja sanoo teille: 'En minä tunne teitä enkä tiedä, mistä te olette'.
26. Silloin te rupeatte sanomaan: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'.
27. Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
28. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.
Kysymys on tässä Jeesuksen aikalaisista.
'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'.
Jeesuksen aikalaisista aniharva kääntyi Jeesuksen puoleen.
Jeesus on Ovi:
8. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
( Joh. 10. )
Ja Jeesus myös tuntee omansa ja Jeesuksen omat tuntevat Jeesuksen.
14. Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
( Joh. 10. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072725Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212280Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021866- 1141610
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1671324Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2801149- 711024
- 801014
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178930